Kad sam skinuo crijevo od airbox cini mi se da je startniji


Peugeot V-clic
#101
Posted 29 April 2020 - 20:03
Kad sam skinuo crijevo od airbox cini mi se da je startniji
#102
Posted 30 April 2020 - 14:56
#103
Posted 30 April 2020 - 19:23

ps. u pitanju je ona tanja zica koja ide uz deblju od mase...
Edited by pezovclic, 30 April 2020 - 19:24.
#104
Posted 30 April 2020 - 20:05
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#105
Posted 01 May 2020 - 22:18

SLIKA 1
Dakle, zica koja dolazi sa reglera potpuno izgorela (skinuta izolacija od visoke temp.)

SLIKA 2
Možete viđeti regler, dakle, zica je pocela da se topi par cm od buksne koja ide na sraf koji drzi regler za masu. Zica otavde ide skroz do akumulatora, dakle, ta zica je bila uz onu debelu od mase, nadam se da shvatate o cemu govorim.

SLIKA 3
Kraj žice koja ide od reglera a koja je išla na - od akumulatora ...

#106
Posted 02 May 2020 - 05:14
Dalje prevelika struja moze biti iz sledecih razloga u tvom slucaju
1. Neispravan akumulator
2. Otpornik za regulisanje struje u kratkom spoju
3. Neispravan regler, ne radi regulacija
4. Los spoj reglera ili tog otpornika sa masom
5. Neki 3 kratak spoj na instalaciji ili delu instalacije..
Sad kreni metodom eliminacije, pre svega moras popraviti sto je nagorelo.. Ume i los spoj na papučici na spojevima da unese grejanja, ali uglavnom na njoj i provodniku do nje...
#107
Posted 02 May 2020 - 08:09
Kreni od namotaja pa dalje.
U 90% slučajeva je problem u regleru.
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#108
Posted 02 May 2020 - 10:29
Vlajko kako unimjerom da znam dje je spoj__
#109
Posted 04 May 2020 - 22:49
Prethodni problem sa karburatorom nikako da se popravi. Povecao sam onaj osigurac na igli na prvi prorez. Skuter ide do 20kmh na vrh gasa, cim dam visi gas gusi se...
Ponavljam, pumpa od goriva je nova. Gorivo nidje ne "slini". Provjerio sam 10000 puta falš vazduh, nidje ga nema.. E ako znam sta mu je vise...
#110
Posted 05 May 2020 - 21:21
#111
Posted 07 May 2020 - 20:33
#112
Posted 09 May 2020 - 13:04

Nema sanse da mogu da ustanovim kako da to napravim da mi ima lijep ler gas.
Evo pogledaj:
Ps. ovaj gas ja dajem


Takodje, zicu koja je izgorela sam potpuno zamijenio. Regler je po meni ok jer daje 12-13v na leru?
#113
Posted 09 May 2020 - 13:33
#114
Posted 09 May 2020 - 17:17
Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
#115
Posted 09 May 2020 - 20:11
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#116
Posted 09 May 2020 - 20:38
Znaci ako zavrnem sraf od lera nista ne dobijam, vec samo kad maknem ruku s gasa s vremena na vrijeme dobije jak ler, onda se vrati na ovo kao u gornjem videu... Neka sitnica je u pitanju ja misli.. Cekam Maria da vidim sta misli
#117
Posted 09 May 2020 - 20:48
Ako je šraf skroz zatvoren onda ima najviše goriva i trebao bi da se guši, tako postepenim odvrtanjem šrafa dobijas tačku gde le počinje naglo da raste.. tu bi trebao biti najbolji
Nakon toga na onom čekrku što nateže sajli imaš šraf da podesiš ler gas, pa tu popusti ako je previsoko ispao podesavanjem vazduha.. Isto.podešavaš i gore kod ručice sa sajlom..
#118
Posted 09 May 2020 - 20:49
Sada ti je ostao samo ler gas, eno u odeljku o teoriji štelovanja karba imaš sve. Samo pročitaj još jednom sve detaljno i baci se u podešavanja
Edit: Evo objasnio Mario 😀
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Edited by Laki993, 09 May 2020 - 20:51.
#119
Posted 10 May 2020 - 10:52
Takodje, prije je uvijek el. saug znao da bude kao topao, ali sad nista to mi je cudno... ne znam.
#120
Posted 11 May 2020 - 13:36
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users