Jump to content


Peugeot V-clic


146 replies to this topic

#81 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 06 April 2020 - 14:59

Stigla nova pumpica... Koja izgleda ne radi...

Naime, na oznacenom mjestu izlazi gorivo dok vozim... ne znam zasto, nikad se na staroj to nije desavalo, to je valjda visak goriva... ne znam...

Attached File  PUMPA.jpg   50.13K   15 downloads

#82 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 06 April 2020 - 15:59

Tamo gde je strelka to ti je dovod do karba znaci to povrzes u karburatoru to ti nosi benzin od pumpe do karba, ova druga u sredini ti je za vakum to povrzes na vakum na karbu ili na bloku gde imas, a druga ostala povrzes u rezervar da bi islo gorivo do pumpe, znaci od rezervar u pumpu onda niz nju prodje i izadje na otvor gde je strelka i ide u karb.

#83 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 06 April 2020 - 16:38

Na ovoj pumpi nema nikakvih obiljezja i strelica brate? Prikopcao sam je kako je fabricka bila?

#84 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 06 April 2020 - 20:35

Pa onda uzmi povrzi i probaj povuci vakum da vidis koja je sta, u sredinu ova ti je 100% vakum a ostale dve lako ces naci.

#85 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 06 April 2020 - 21:16

Ok.. Koje ulje ide u dif i koliko??

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 April 2020 - 21:30

To je ventil sa tri izvoda, jedan ti opusteno ne treba

#87 tutnja

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 261 posts
  • MestoMalinska
  • VozimLuna Versus

Posted 06 April 2020 - 22:24

Po manualu 0.12 l ako se ne varam.. Možeš ATF ulje ili bilo koje za diferencijale, imaš na svakoj benzinskoj. Ne treba ništa specijalno, bitno da se redovno mjenja.

Posted Image

Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk



#88 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 06 April 2020 - 22:47

Orion apolon 4t... je tema... Da budes siguran da je do pumpe, povezi direktno rezervoar i karburator... Ako se resi prob gusenja to je to... Ako ima sito (filter) u rezervoaru, pa je zaprljan, mozda ima mali protok goriva..... Probaj povezi direktno...

#89 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 10 April 2020 - 11:33

Problemima nema kraja, jedno napravim drugo rikne... Pakao...

Kao sto sam napisao, ali nije niko odgovarao ranije, na pumpu, i novu i staru cim stavim crijevo u karb i napunim malo goriva u rezervoar, na izlazu "vent" izlazi benzin to se nikad nije desavalo.

Kad otvorim lonče od karba, lijeva strana karburatora je puna goriva, desna nema kapi, znaci ovo je komedija :D

Mozda sam Vam dosadio, ali molim svakog, prije svega Maria ako zna u čemu je problem da mi kaze. Da li da narucim novi karburator ako je do njega.

Hvala svima!

Attached File  92745540_653855641840307_1592844473476317184_n.jpg   104.81K   12 downloads



#90 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 April 2020 - 16:04

Pa jedan taj izvod ti je višak, slobodno začepi sa nekim šrafom ili komadom creva blokiranim

#91 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 10 April 2020 - 18:36

Ali brate, ovo je fabricka pumpa i nikad se ovo nije desavalo do sada zasto bih zatvarao to kad je uvijek bila otvorena i islo je jedno crijevo skroz do tablica... Znaci, i novu kad stavim isto, A kad zatvorim da ne izlazi, karburator se prepuni... Jesi pogledao sliku karba? Jedna polovina puna goriva u drugu nema kapi... Mislim da to niko od vas jos nije srijecao :))

Edited by zetski94, 10 April 2020 - 18:36.


#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 April 2020 - 19:26

Nezz koja je svrha tog trećeg izvoda, ako je bilo crevo do tablica, onda je to viši nivo od nivoa rezervoara, tako.da po sistemu spojenih sudova u toj tački možda neće prelivati..

Što se karburatora tiče, ne rade ti plovak i igličasti ventil, on bi po potrebi morao da zatvori gorivo into toliko da ne teče uopšte.. Ako je taj ventil loš, ili plovak loše podešen onda se gorivo ne zatvara i preliva na tim odušnicima..

Da ne zaboravim, ne može gorivo u jednoj posudi pola da bude a pola da ne bude.. Mislim da na ovo nije polemika..

#93 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 10 April 2020 - 19:50

Uzmi crevo goriva, zakači na karburator onda okreneš karburator naopako, ustima duvaš a prstom mrdaš plovak i na taj način proveriš gde otvara, a gde zatvara, podesi ga da zatvara tačno u nula stepeni, tj kada sredina plovka bude poravnata sa ivicom karburatora, poslušaj ljude i zapuši to i nemaš posle oko toga da misliš ništa.

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#94 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 10 April 2020 - 20:38

Hvala na pomoci, Mario ne mozes to vjerovati okrenuo sam karb naopako i otvorio, polovina je bila goriva polovina nije...to ne mozes vjerovati bez da vidis, ali slika ne moze lijepo da izadje da vam demonstriram...

Moguce je to za ovaj "vent" da treba crijevo da ide visocije.... Vidjecu, laki, pokusacu i to, ali sam narucio danas na ebayu ovaj set . Mislim da cu sa tim rijesiti ovaj problem, jedino ne znam, da li da, ako stigne ovo, odmah zamijenim diznu i stavim ovu sa fabrickog?

#95 Bojan92

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • MestoKusiljevo/Svilajnac
  • VozimOron Apolon 50 4t

Posted 11 April 2020 - 14:54

Kad okrenes karburator naopako moze gorivo da ode gde hoces, to nije bitno... Bitno je koliko goriva ima kad stoji kako treba... Ocigledno da niti ostali kapiraju tebe a ni ti njih kad ti nesto predloze..... Polako...
Skines karburator, skines mu lonce... Stavis parce creva na ulaz za gorivo u karburator i lagano duvas u crevo... Trebalo bi da pusta vazduh... Posto ti plovak visi dole, polako ga podizes i trebalo bi pri kraju podizanja da ventil zatvori i da kada duvas u crevo da vise ne propusta vazduh... Tako ces znati da plovak sluzi svojoj svrsi... Ako utvrdis da ventil radi, ides dalje...

Da li si uradio sto sam ti rekao? Povezao direktno rezervoar i karburator bez pumpice? S tim sto treba da necim zatvoris crevo za vakum koji ide u pumpicu...

Problem je sto si naveo 2-3 moguca uzrocnika i ne mozes da dobijes odgovor koji ce da ti resi problem... Jedno po jedno otklanjaj da budes siguran da je ok pa ides na sledece...
Zato ti kazem da probas bez pumpice i vidis da li je do nje... Ako se desava isto znaci da nije do nje vec do karburatora...

Ako vec ne znas kako se povezuje pumpica tesko ce neko da ti objasni ovako preko slika...

#96 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 11 April 2020 - 18:50

Bojane, kapiram vas sve sto mi kazete, povzivao sam ga dirk. kao sto si rekao.. Preliva je karb,... Danas sam zatvorio onaj izlaz sto je Mario rekao da je bespotreban. Onda sam otvorio lonce i plovak sam stelovao kako si ti rekao. Kao sto znas, plovak kod mene ima dvije one "cuckice" jedna je bila mozda mm vise dolje, nekako sam ih doveo u ravnu, i onaj mali distancer sam srafcigerom ispruzio. Namontirao sam i skuter je upalio, vozio sam ga nekih 200m fino je radio, ali bez airboxa jer sam sve poskidao. Posle nedjelje idem u sklapanje skutera.

Takodje, ponavljam, narucio sam karburator preko ebaya, nadam se da ce stici, pise da je za sve skutere od 50cc 4-taktne... Ono sto je sigurno , jeste da novi necu stavljati ako mi ovaj bude zavrsavao posao.

Ali u slucaju da budem ipak stavljao novi karb, da li da ga onako montiram, ili da odmah stavljam diznu sa ovog originalnog?

#97 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 11 April 2020 - 19:53

Taj karb je ovde nov 2000 din , a ceo set za reparaciju 320 din .

#98 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 11 April 2020 - 22:24

Ne znam brate, znam da kod nas u CG da ja znam nema nidje prodavnice koja je iskljucivo za djelove za skutere... Proserava me covjek u jednu firmu koja je zatupnik za Pezo i još neke skutere, kaze, da narucimo karburator 115eura.. e brate skuter toliko ne vrijedi.
Uzgred, ovo sto sam narucio cijeli je komplet karb, grana, el sauh, prirubnica, filter goriva, filter zralka (pecurka). Nije skupo ako mi stigne :D :D

#99 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 12 April 2020 - 11:35

Mogli smo da ti posaljemo nekako to , al sta da se radi , samo da to stigne

#100 zetski94

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 100 posts

Posted 29 April 2020 - 15:33

Evo posle 20 dana sam upalio skuter (karburator nece stici obvavijestili su me) imao sam prethodno peh da su mi drva popadala i polomila ukrasne plastike... Ne pitajte...

Promijenio ulje u deferencijal... Ispreturao stari karburator, sad ne preliva. Stavio novu pumpu od goriva. SKuter pali fino, ali nema trika da ce da povuce kao prije. Dodje do 50kmh (i to na natezanje) onda pocne da opada kazaljka. Onda kad sam dao pun gas stiglo je do 55kmh , ali onda ustaljeno...Pustim gas, onda opet dam, nateze se ali popne do 50kmh...

Da mi je znat sto je problem... Rijesio bih ja to da ima dje majstora blizu, ali nema, plus sad korona... pakao





22 user(s) are reading this topic

0 members, 22 guests, 0 anonymous users