
Radi se o Simson SR50 skuteru koji se prodavao pod nazivom Bunny, navodno manjiih performansi nego kod SR50.
Godiste je 1990 sa 32 835 km na satu. I ima 4 brzine.
Juce sam ga doneo do mene i pocelo je rastavljanje. Rezervoar je zacepljen tj. zalepljen od ulja. Benzin je jos bio unutra i oseco se jako lose.
Posle skidanja sedista, rezervoara i vazdusnog filtera, skinuo sam i karburator. Koji je bio zastopan, jedva sam donje lonce skinuo koje je bilo puno krtoga.
Hteo sam da proverim da li mu radi signalizacija i na njegov akumulator sam prikacio od automobila. Polozaj kontakta kljuca ima 1 i 2 poziciju, posle premestanja na 2 poziciju, jedna kutija u skuteru je pocela da dimi. Koliko sam skonto da je to regler i automat zmigavca u jednom. Da li se to desilo zbog jacine drugog akumulatora ili zbog kratkog spoja?

Malo slike od skutera.








Rezervoar i "benzin" sto je izasao iz njega, deo rezervoara sam ocistio sa ABRO Carb Cleanerom. Ima li neko preporuku kako na jeftiniji nacin ocistiti rezervoar od uljnih naslaga?



Karb posle pranja lonceta sa sonom kiselinom, posto carb cleaner nije puno pomogo.

Mislio sam da cu ga danas paliti, ali nazalost nisam mogao da nadjem dobar materijal za zaptivac karburatora, posto nisam mogao na netu da nadjem da ima u kompletu da se uzme.
Motor inace ima dobru kompresiju i baca varnicu. Izvinjavam se zbog vise slika.

Edited by Slave91, 04 March 2020 - 22:52.