

Gilera Stalker
#181
Posted 23 June 2022 - 06:13
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#182
Posted 10 July 2022 - 21:02






Ostaje samo jos datum da ubodemo pakovanje i pravac CG. 😀🛵🛵
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#183
Posted 19 July 2022 - 11:19


A iso je fino, ko pred smrt. 🙃
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#184
Posted 19 July 2022 - 12:40
#185
Posted 19 July 2022 - 15:16
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#186
Posted 21 July 2022 - 14:26
U ovim vrelim danima ide hladnija svećka, BR8 ili 9
#187
Posted 21 July 2022 - 17:26
#188
Posted 22 July 2022 - 08:21
#189
Posted 22 July 2022 - 20:32
1. Mršava smeša, preopterećenje agregata
2. Preveliko predpaljenje, baca varnicu prerano, pa je to u kombinaciji sa mršavom smešom temperatura za topljenje materijala
E sad preveliko predpaljenje može da se karakteriše u uglu obrtanja, u mm ili u milisekundama.. Generalno duže traje eksplozija jer ne napušta odmah u izduvni kanal.. pa je to ono ide kao nikad do sad..
Veliki ugao predpaljenja je benefitan na nižim obrtajima, ali na visokim postaje problem.. Zbog toga se proizvode varijabilna paljenja sa krivom igla zavisno od obrtaja.
Svećica.. premala toplotna vrednost, usija se elektroda, i dolazi do samozapaljenja pre varnice.. tu imaš simulaciju prevelikog ugla...
Svećica se usija od prevelikog stepena kompresije, od tanke smeše, od toplog vremena i slabog hlađenja glave..
Preveliki stepen kompresije je od čađi na čelu klipa, prerano samozapaljenje je od loše oktanske vrednosti goriva, od male toplotne vrednosti svećice..
Dakle, malo hladniju svećku leti , ili u opterećenim uslovima i proizvođač isto preporučuje.. dok god nemaš trokiranje u hladnom stadijumu može hladnija svećka..
Inače ako si izpoštovao zaptivače za 12:1 stepen kompresije, onda depozit na čelu klipa malo može da poremeti, ali sipaš čisto i provereno gorivo, mešaš sa 3% ulja i ne dodaješ oktan boostere za koje ne znaš koliko menjaju strukturu za tvoj setup..
Na žalost, mora da se otvori, menjaju ležajevi i spere sve..., ako je cilindar ok, onda novi klip i teraj
#190
Posted 29 July 2022 - 05:53
Nedavno kupim nov akumulator montirao super sve radi pali na dugme kako bog zapoveda. Vozio se malo dodjem kuci ostavim motor da ga upalim za sat vremena on mrtav, ne reaguje nista. Ajd da skinem plastiku da vidim akumulator da se nije nesto raskacilo imam sta i da vidim, osigurac do akumulatora se istopio ceo a nije pregoreo sto mu je i uloga a akumulator se usijao, ziska sto bi se reklo. Raskacim to odmah ostavim ga da se ohladi i vec digao ruke od akumulatora starog dva dana. Uzmem unimer izmerim izmedju klema + i - kratka veza, prc. Uhvatimo brat i ja da ga razbatalimo da vidimo dal negde nije nesto prespojilo, gledaj trazi pipaj odvijaj instalaciju ma nista. U jednom momentu ja raskacim okrugli konektor sa 4 pina koji dolazi sa namotaja izgubi se kratka veza. Posto sam imao rezervne namotaje spremne za more skinemo stare stavimo nove nema kratkog spoja motor radi puni akumulator. Kako je akumlutaror preziveo sve to ne znam, mozda sto je gel u njemu. Idemo dalje.
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#191
Posted 29 July 2022 - 06:22
Dignem ruke od svega oteram motor kod nese u bg i covek ga naostri koliko je to moguce i odatle uzmem motor sa chempion sveckom zavijenom. Ali nesa nadje konacno razliku izmedju mog i burazerov og set upa, u mom karburator je skosenje sibera bilo 40,neko je to jebavao i stavio agresivijni siber a kod burazera je standardno 30 ja sam sve gledao al to mi nije palo na pamet. Vozim neko vreme motor tako nastelovan od nese ide super i dalje osecam blage obrtaje posle putanje gasa i djavo mi ne da mira u glavi samo razmisljam gde da nadjem klip 30. Posle par dana upoznajem lika iz kga vozi nrga isto se pati ko i mi budzi prekraja stuko brdo para i ima dva tri karburatora visak i ima jedan 17.5 sa klipom 30. Da mi bez razmisljanja, dodjem kuci i krenem da majstorisem.
Nesina postavka je bila glavna 80 pilot 40 igla je bila a20 potopljena do kraja i svecica ova chempion. Prekopiram burazerovu postavku s tim da je kod njega glavna dva broja veca, i konacno dobijem ono sto sam hteo, motor radi u svim otklonima bas kako treba. Vozio sam tako dan dva kratke destinacije vidim ide super ostaje mi da proverim svecicu jos pa da mi potvrdi gde sam. To da sam uradio mislim da ne bih prosao sa rupom u klipu al jbg sad nesto se nije dalo. Jedan dan sedam na motor i krecem na jednu stranu grada po neki repro materijal veliki pravac blaga uzbrdica teram ja pun gas kad odjednom muuu izgubi gas, pustim gas pustim ga da udahne sto bi ja reko malo se pritaji sastavi i nastavi dalje. Reko mala mi dizna tacno cu da uvijem 84 kad dodjem kuci i da proverim svecicu i to bi trebalo da bude to. Krecam sa kraja na drugi kraj grada i dolazi mi deo puta slican onom gde sam imao problem. Veliki pravac sa blagom uzbrdicom, razmisljam ja sad cu da ga zategnem da potvrdim to da mi je mala dizna, krecem ja pun gas i posle jedno 500m opet isti simptom, pustam gas motor kao da je kinuo tako se culo na auspuhu i ugasi se. Ja da upalim motor se okrece lagano ja na kurblu ma nista ko u sir. Zovem brata dolazi motor preteram tu do drugara blizu razvalimo ga na brzinu kad smesi se rupa na klipu, lepo sam proverio dal mi dizna mala. 🙃
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Edited by shomy90kg, 29 July 2022 - 06:25.
#192
Posted 29 July 2022 - 06:54



Sto se tice cilindra imalo je na jednoj strani površinske tragove i prva karika sitna ostecenja, sve sam ja to vodenom smirglom umio i delimično sanirano.



Par slika samo mrsko mi je bilo i da radim a kamoli jos i da slikam
Konacno sam i nasao zbog cega mi motor stalnomusav na izduvnoj grani.

Brezoni nisu zavijeni bilido kraja.
Rastavio sve oprao, zamenio semeringe, lezajevi su ostali isti, radilicu uvukao u blokove super selo sve okrece se bez otpora, kupim nove dihtung malossi msm da su bili 0.5 mm kao i stari, nove g osigurace i sve to napakijem, sqvis nisam merio vratio sam original malossi dihtung kao sto ide uz kit,a i ne znam koliko treba da bude. Jpalim motor, upali radi super da kazem posle tragedije koju je doziveo, ima malo zveckanja karika al to mu je sto je. Uvijena denso 27 svecica. Vozio ga dan dva ide fino ne kao sto je isao ali zadovoljavajuće skroz, s tim da mi se povremeno desava neki prekid kao da izgubi struju ili sta vec samo prekid na momente. Proverio ja svecicu super boja sokolska sto bi se reklo. Pre dva dana kad sam izasao izolacije aj da se provozam malo ide sve super fino, stao do prodavnice da kupim nesto izlazim ispred kad vidim neki klinci zagledaju skuter razmisljam ja sad kad ga upalim pa kad zapeva yasuni usi da im param malo, upali on al da krene drdrdrd jedva posle 50 metra nece da predje 2000 2500 obrtaja i samo puca kao blokadu da ima, ugasim upalim opet isto. Sva sreca u nesreci sto me uvek ispostuje i ugasi tj crkne blizu nekog koga poznajem ovog puta bas ispred drugove kuce, posle 10 minuta pokusavanja i proveravanja struje svecice goriva itd parkiram ga kod druga u dvoriste i zovi nekog da te pokupi. Juce sam isao zamenio bobinu da vidim da nije ona ali nista, i dalje puca i ne prelazi 2 3000. I sta sad da radim dal da ga preteram tu blizu ima otpad da ga dam na kilo, 1 septemabar je bio datum kad smo planirali na more da idemo ja ne mogu sa njim do prodavnice da odem. 🤔🤔🤔
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Edited by shomy90kg, 29 July 2022 - 07:03.
#193
Posted 29 July 2022 - 09:43
ili je namotaj za nabijanje probio, to je onaj sa mnogo sitne žice unutar magneta.... tu ili menjaš njega ili celu ploču
#194
Posted 29 July 2022 - 16:25
Namotaji se prodaju to do 30 tak evra a imam skoro kompletnu stalker za 50e koju mogu da uzmem za nedelju dana dok se covek vrati iz inostranstva. Neku muku ima,sad kad bolje razmislim sva ta pucketanje su nastala onda kad sam izgore prve namotaje kad sam ih napunio vodom prilikom pranja motora.
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#195
Posted 29 July 2022 - 21:48
#196
Posted 29 July 2022 - 22:45
Bez rasklapanja statora, obavljati sledeće proverite:
Nakon vizualnog pregleda električnih priključaka, izmeriti karakteristike zavojnice i pick-up (instrumentom proveriti otpornost između crvene i bele žice rezultati treba da budu u rasponi 90 do 140 oma).
Ako je bilo drugčije očitavanje prilikom provere zavojnica i pick-up, zamenite stator pošto su namotaji oštećeni.
Otpornost između bele i zelene žice je u rasponu 800 do 1100 oma.
Provera provodnosti - beli kabel i ram treba da su u spoju
#197
Posted 30 July 2022 - 13:55
#198
Posted 05 August 2022 - 09:26




U planu mi je jedna voznja tu do 100 km ukupno da mu izvadim dusu, posle toga da skinem cilindar i da vidim kakvo je stanje. Trenutno je ngk 9 ka i ima finu boju, ne bi trebalo da bude problema. Ako prodje taj test u septembru ide za cg ili ja na njemu ili on na meni videcemo. 😂🍻🍻
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
#199
Posted 05 August 2022 - 09:34
#200
Posted 13 August 2022 - 22:46
Uostalom videcemo sve su to moje predpostavke. 🙂
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users