Derbi Senda D50b0 2012 God.
#101
Posted 25 April 2022 - 08:04
Glavu cilindra sam na kraju zavrnuo na 19nm.
Sad lagano ide razrada. Skinuo sam neko uputstvo za razradu 2t motora zove se L.A Sleeve pa ću po njegovim uputstvima raditi.
#102
Posted 25 April 2022 - 08:06
Attached Files
#103
Posted 25 April 2022 - 08:08
Attached Files
#104
Posted 25 April 2022 - 08:13
Attached Files
#105
Posted 27 April 2022 - 19:59
#106
Posted 28 April 2022 - 09:16
Kod Derbija euro 3 čak se i fabrički 49cc cilindar steže na 1.9-2.2 kilo. Imam originalna uputstva za servis za njega.
#107
Posted 30 April 2022 - 11:50
Vidim da se pominje neka diht masa koju ljudi stavljaju tu na to mesto sa obe strane dihtunga, koja je to tačno i da li bi to sredilo konkretno ovaj moj problem?
#108
Posted 30 April 2022 - 14:39
Ne sme da rosi, ali da li si siguran da nije neko slivanje karburatora.. Možda bi najbolje bilo da prorveriš sa pumpicom
#109
Posted 30 April 2022 - 16:04
Zavrnuo sam na 19.5nm tj. na dozvoljeni max po knjizi dok je bio vruć, pa mlak i na kraju još jednom kad se ohladio i sad je izgleda ok evo vratio sam se upravo sa test vožnje sve je suvo a prethodna dva puta je flisoval. Suvo je za sad, uf dobro je. Može biti da taj metalni dihtung nije bio nalegao kako treba tj. krut je dosta pa mu je izgleda trebalo jače dotezanje da zatvori i formira se kako treba. Trebao sam odmah staviti tu diht masu kao siguricu ali zeznuli su me neki tutorijali gde nisu stavili ništa samo bi očistili i obrisali blok motora.
#110
Posted 30 April 2022 - 16:07
Attached Files
#111
Posted 30 April 2022 - 16:17
Trenutno sam na 102 dizni, 108 br. je bilo dosta više da bi se motor mogao ikako voziti.
#112
Posted 01 May 2022 - 08:39
Za sad polagano vozim, najviše do pola gasa u 4-toj brzini, mada oseti se da ima snage i ovako nenaštelovan. Srećni praznici svima!
Attached Files
#113
Posted 01 May 2022 - 09:00
#114
Posted 02 May 2022 - 07:12
Ovo sa zaptivačem, ako je aluminijumski, onda je sad legao sa prvim temperaturnim oscilacijama, ja imam običaj da ih sve tanko namažem sa tovatnom ili litijumskom masti, diht masa samo kada je pvršina baš lošija
#115
Posted 06 June 2022 - 12:02
Glavna dizna = 104
Igla = A20 , seger na 2 zubu odgore
Pilot dizna = 32
Atomizer = GA210
Skošenje kliznog cilindra = 40
Šraf za smešu je na 2 i po kruga od skroz zavrnutog.
Prenos je 14/53
Postoji malo bogatiji deo na oko 3500- 4000rpm koji nisam uspeo srediti ali ostavio sam za sad tako jer se javlja samo u prvoj brzini, posle je odziv na gas dobar i odlično prima.
Vrlo su pozitivni utisci posle ugradnje 70cc kita. Toliko pozitivni da se više nikako ne vraćam na 50. Povlači baš baš primetno bolje nego ranije kada uđe u rezonancu i sa prenosom 14/53 ste uvek tamo kada se zavrne gas. To se posebno primeti na uzbrdicama gde sada idem 10km/h brže nego pre. Krajnju brzinu sam probao samo na kratko i ona je i dalje oko 100-102kmh po satu, verujem da je to limit zbog mog auspuha kome na 10500rpm pa na dalje počne da opada snaga. Probao sam i duži prenos 15/53 ali onda se suviše često ispada iz rezonance pa nije više tako užitak voziti.
Sledeće postavljam video čim budem razradio do kraja i bude moglo da se vozi pun gas svo vreme
#116
Posted 09 July 2022 - 12:26
Video ubrzanja i krajnja:
Kako je nekad bilo sa 50 kubika:
Snimano je sa telefonom okačenim o jaknu, nemam gopro kameru, pa nije najbolje snimljeno jer se stalno pomera.
Planiram bolje uštelovati karb. Znam da može bolje i došao sam do onih zadnjih 10% što treba doterati u red.
#117
Posted 02 October 2022 - 15:47
Imao sam prilike voziti i KTM exc 300 supermoto dvotaktni. 300cc, 50ks. Ne znam šta reći osim: koja mašina krilati zmaj za jedenje asfalta, druga dimenzija! Veličine je i težine kao Derbi samo neuporedivo snažniji. Definitivno nabavljam ovako nešto jednog lepog dana..
Attached Files
#118
Posted 26 March 2023 - 15:36
Attached Files
#119
Posted 19 May 2023 - 21:34
Attached Files
#120
Posted 24 May 2023 - 20:59
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users