Pratim ovaj forum vec neko vrijeme i vidim da ima super tema, savjeta i skutera...
Napokon sam se registrovao i evo da predstavim jedan od svojih skutera.
Radi se o Yamahi Zumi 2003 godište. Prvi sam vlasnik skutera i do prošle godine je skuter vecinom bio u garaži ne registriran. Cim je kupljen skuter ugrađen je Athenin sport kit i stavljena je duza getriba. Vozilo se fino, dobro je išao skuter bez ikakvog kvara ikad.



Prosle sezone sam mjenjao remen i tu sam prvo probao sa Polini remenom koji mi je stvorio malo problema tj. iz nepoznatih razloga se raspao malo nakon cca 100km.

Onda je uzet original yamahin remen koji je super radio kada se original variomat ustelao uz pomoc sajbica za stelanje. Tada je ubacena jos i Malossi zuta opruga koja je ispeglala rupu u ubrzanju jer je originalna centralna vec oslabila tada.
Auspuh je poceo pokazivati znakove starenja pa je dobio malo osvjezenje sa par slojeva temperaturnog spreja.

Vozilo se tako do 9000km i tada sam primjetio lagani zub na bolcni od klipa.

Sami klip i clindar su bili u dobrom stanju.


Primjetio sam tada da i klizaci u variomatu imaju malo lufta. Rolice su jos bile dobre, a lufta u bolcni nije bilo previse pa sam se tu dvoumio hocu li ostaviti original variomat ili cu apgrejdati variomat.
Na kraju sam uzeo Top Performance variomat i DrEvo kit dok sam cekao da mi klip za Athenu dodje.

Jedno vrijeme se tako vozila Zuma, pa cak i u društvu malo jacih skutera.


Originalne sarafe na deklu je uhvatila malo patina, a i mnogo sam ih skidao pa su se malo i razlokali te su uzeti novi sarafi.

Nakon nekog vremena mi je stigao novi klip za Athenin kit i usput 9.1 i 10g rolice da mogu do kraja ustelati prijenos.

Uzeo sam još i brtvu dekla i originalnu centralnu oprugu tako da bude sve na svom mjestu.

Vraćen je Athenin kit, Top performance variomat je donekle dobro ustelan i dobro se vozi sada.
Remen je ostao Yamahin od prošle sezone koji je na 15,5mm sada. Mozda ga ne bi bilo lose zamjeniti ali za sada ce pricekati.
Auspuh, karburator, airbox i ostatak motora nije diran, sve je original.
Najveća brzina koju sam dostigao je 92km/h sto je za sada dobro za mene iako bi volio probati jos koji km/h izvuci.
Sada se malo igram sa variomatom i gledam kako omoguciti vecu izlaznost remena ali o tome cu kasnije.
Za sada se vozi fino u društvu ostalih Minarellia i uvek namami osmjeh na licu pri voznji.

