Jump to content


Kymco Super 8 50cc 2t


34 replies to this topic

#21 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 02 February 2021 - 21:45

Hmm..Da kad namjestim magnet od 4T na 13 stepeni u odlasku on pravilno radi samo ne ide u obrtaje , ali sam to istio zaboravio napraviti i sa 2T magnetom bez kajle..ali nema veze... Danas sam uzeo komplet stator sa magnetom prebacio sa svog Syma namjestio na 16 stepeni i isto se ponaša, vrti na rikverc...kad sam dodao gas pucketa u mašini kao da prekida i daje struju.

Na džeku statora od Syma imam 3 žice + pick up, a na Kymco 2 žice (roze i žuta) + pick up, takođe sam stavio drugi pick up na Kymco-v stator, čisto da vidim da nije do njega, ali opet isto.

Nešto sam razmišljao, ne znam koliki je fabrički dihtung ispod cilinda i ispod glave, a vlasnik prije mene je to lijepio sa tečnim ljepilom..
Ja sam ispod cilindra stavio 0,30mm klingerit a dihtung glave je bio na njemu, debljine 0,30mm i nije originalan Kymco, jest za tu mašinu ali nije fabrički, pa kontam da nije pretjerano sa kompresijom ipak je sve stock na mašini možda zato i vrati klip.

Dok sam prebacivao struju sa Syma na Kymco auspuh paše šaraf na šaraf na moj Sym, nabacio sam ga čisto da vidim kako ide :blink: Izgubio je svu moguću snagu, do 45kmh mu treba 20 sekundi, do 50 vječnost...totalna 2 svijeta..

#22 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 February 2021 - 22:04

Sym ti je AC struja a Kymco DC. Dobro da nisi spalio nešto...

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 February 2021 - 14:22

Dobro bi bilo proveriti sa strobom gde baca varnicu, bojim se da pocerak pruge okida iz nekog razloga a ne kraj...

#24 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 27 June 2021 - 22:20

Evo i mene nakon skoro pola godine...imalo se drugih obaveza pa tako da nisam ništa radio na skuteru do neki dan, ponekad uletim na forum malo nešto pročačkam a nisam ništa objavljivao niti smarao jer nisam našao rješenje..pa tako bolje nekad i sam čačkati i istraživati nego postavljati samo pitanja - kako,šta?

Problem sa paljenjem sam neki dan riješio i Mario je bio u pravu, početak pruge okida a ne kraj, paljenje postavljeno na 18 stepeni, magnet je bez kajle jer ne mogu nigdje naći originalan. Za sada tako stoji, nadam se da neće vremenom proklizati. Neki dan sam ga palio nakon 4 mjeseca i upali na drugu kurblu, iako je vrtio u kontru jer jos nisam bio rijesio problem, bio sam iznenadjen da se javio odmah... Sad kad je sve uštelovano pipnem ili kurblu ili starter pali odmah.

Sve to kad sam rješio odlučim na skidanje mašine i detaljno pranje i dihtovanje. Ništa ne tjuniram ostaje za sad fabrika sa nekim minimalnim izmjenama..
Za sad je on u planu da zamjeni Sym-a, ipak Kymco je noviji, ima bolje držanje na cesti,kočnice,svjetla,upravljivost itd..a Sym će u stranu do daljnjeg.

Sve je to fino sređeno i upakovano, ali imam jedan problem koji sam ja svjesno uradio...mašinu sam rastavio komplet samo radilicu nisam vadio, tako sam je odmastio svu i oprao na praoni, okrenuo naopačke da se ocjedi i tako je prenoćila.
Sutradan sam sve detaljno sastavio,i pripremio za sledeći dan za montažu, međutim kad sam posle toga došao nije htjeo na kurblu da okrene sa rukom,imao je hoda 2-3mm gore i dole i to je to, pa sam krenuo od skidanja variomata,magneta,glave,cilindra i na kraju vidim da su blokirali ležajevi radilice. Zaboravio sam da izduvam mašinu i podmažem ležajeve kad sam oprao.

Kad sam to sve rastavio ubrizgam wd40 u otvore kod prelivnih i tako jedno 10 puta gore dole dok nije otpustio, ponovo sve sastavim i upalim, sve radi bez problema ali ležajevi UBIŠE koliko šušte, taktove ne čujem koliko su ležajevi bučni, odmah u špricu ulja i kroj usisnu granu na onu cjevčicu ubrizgam jedno 2ml ulja, niša se nije promjenilo..

Ima li ikakve nade za oporavak ili mi ne gine skidanje ležajeva i ubacivanje novih, ležajevi nisu problem, nisu ni skupi, nego mi je najgore rastavljanje svega ponovo.. :(

#25 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 27 June 2021 - 22:29

Lezajeve nije moguce oporaviti, skinula se cementacija na kuglicama i to je za kantu za djubre.
Moraju novi lezajevi i sve od potrosih delova, kad si vec u tom poslu zameni i lezajeve u reduktoru...

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk



#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 June 2021 - 22:32

A kako si to oprao ? Sa čime ?

#27 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 27 June 2021 - 22:55

Nije problem zamjenuti kad je sve na stolu i spremno, krivo mi je što sam tako odradio a izgleda da ću morati sve nanovo :)

Mario oprao sam sa odmašćivačem..nekakav hladni odmašćivač, nisam direktno sipao u radilicu nego sam sa tim čistio spoljnje deklove od naslada masnoće, vjerovatno je nešto i ušlo oko radilice, ako nije ništa ušlo od toga onda je samo zbog vode. Prao na praoni sam onim mlaznim pištoljem..

A prije demontaže je sve radilo perfekt, nigdje nije niša brujalo, motor tako lijepo radio.

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 June 2021 - 01:39

Dobili su vodu, trebalo je to odmah u benzinu ili mesavini isprati..

#29 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 28 June 2021 - 20:07

I ja sam to odmah pomislio da su navukli vlage.Ja obicno moj 2t skuter pre spremanja na zimski san skinem svecicu i spricem ubacim malo 2t ulja.

#30 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 28 June 2021 - 20:25

Ništa, novi ležajevi i sve ispočetka, nećemo praviti više ovakvu grešku.

Nema kod mene zime, ja svako doba godine gasam, dali bilo +38 ili -15 kad mi je ćejf ja sjedam ,naravno zimske gume i lagano, nemam puno do posla pa zato mogu izdržati.

Kad stignu ležajevi biti će i koja slika remonta

#31 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 03 October 2021 - 18:34

Ležajevi i semerinzi stigli i ugrađeni, Mašina komplet sastavljena i zadihtovana sa victor reinz diht masom (nisam imao dihtunge), nakon sat vremena rada u leru i nešto malo vožnje pregledani su semerinzi i nema ništa da bali oko njih.
Jedino prije nego što sam ga rastavio palio je na kurblu kao i na el starter iako je znao stojati mjesec dana kresne odmah, dok sad nema šanse na el starter, a na kurblu upali iz petog puta.

Attached File  20210924_172507.jpg   183.54K   17 downloads Attached File  20210924_172513.jpg   174.25K   16 downloads Attached File  20210924_172528.jpg   233.93K   15 downloads Attached File  20210924_172534.jpg   206.16K   15 downloads

Posle toga je krenulo sastavljanje ofarbanih plastika i svjetala i ostalih sitnica..tablice stigle i krećem u probnu vožnju, nakon 3 kilometra (taman stigao pred firmu da malo preštelujem karb) počne da gubi gas, guši se, trokira te se ugasi, do tad sve u redu bilo.
Kresnem ponovo on upali, gas prima standardno nema gušenja, sjednem ponovo pun gas po parkingu čim pustim gas guši se i ugasi...hmm..reko ajde dizne prečačkati (ipak je kupljen od nekog ko ga je već prije čačkao) skinem karb i stavim isti samo 19mm, a bio je 17,5m originalan ( ovaj od 19mm je sa štelujućom iglom ), dizna na 17,5mm bila 72, kad sam ugradio ovaj od 19mm ubacim za početak 75 diznu, sve isto, pa ubacim 78 opet sve isto, pa onda 88 diznu i opet sve isto...
Čudno je sve radi kako treba, prima gas kako treba, prilikom startovanja sve u redu...nakon 1min vožnje počne da se guši, pogotov ako ga cijepam pa pustim gas...reko nema goriva, opet skidaj karb gledaj plovak gledaj sve, ništa sve u redu.

Smiješno...i tako jedno 2 sata gledaj šta kako i opet na kraju ništa. Neki dan sva istalacija bila u redu međutim danas prije vožnje vidim ne radi zadnji lijevi žmigavac reko ajde nema veze zamjenim ga posle..i tako danas čačkajući ne znam šta više da radim skinem akumulator upalim ga i upalim svjetla i kako pritisnem kočnicu on izgubi struju i počne da se gasi..pritisnem drugu opet isto, ugasim svjetla stisnem kočnicu ništa, upalim svjetla on se ugasi, ne stisnem nikako kočnicu i zakurblam on upali...
Kontam da je problem u struji.. da li ima striktno gdje bi mogao biti problem ili ipak moram sve rastavljati da tražim neki spoj ili napuklu žicu.

Da napomenem da magnet nema kajle jer je sa super 9 modela i sa kajlom nema pravi tajming, tako da sad vrti bez kajle, originalan ne mogu naći, ali radi bez problema..bobina je Naraku sport, sva instalacija je u fabričkom stanju i nije nigdje otvarana sem na zadnjem dijelu gdje su žmigavci (ubačena led lampica za tablicu)..

Motor poslije svakog prekida/gušenja pali nakon par kurbli..baterija je 4amp a treba 7amp nju sam ubacio za prvu ruku.. Ko god ima ideju neka piše...

#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 October 2021 - 10:39

Meni je u prvom opisu sve aludiralo da ipak imaš negde sitan falš, ne značajan ali toliko da karb na pilotki ne ume da održi dovoljno goriva.. Isti simptom i kod paljenje, treba 5 kurbli da malo nalije... Tu bi pumpica rešila nedoumice, da proveriš da li negde zeva na nekom spoju..

Međutim kako te čitam dalje, shvatam da kada imaš opterećenje na akumulatoru, bobina izgubi varnicu, a opterećenje su jači potrošači, stop sijalica 21W, alanser 60-80W... Svetla su direktno na generatoru pa to nema veze...

Sad dalje to ima logike ako je DC tip, pa se varnica generira sa jednosmernog napona akumulatora, te ukoliko je on na izdahu, kod opterećenja ima veliki pad napona i jednostavno nema dovoljno za CDI te bobinu.. Ovde bi prvo reśenje bio nov, akumulator i to obavezno nazivne snage, 7Ah..

Ukoliko je AC tip onda ide mozganje dalje, tu tek treba razmisliti sta se desava, regler, namotaji, magnetno polje....

#33 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 13 October 2021 - 07:40

Pozdrav u temi . Da naglasim da kod Kymca , Honde i Peugeot skutera , mora postojati dihtung izmedju blokova , ne moze pasta . Radilica se ne vrti kako treba fali zazora . Ispod cilindra isto mora dihtung ,menjas mu kompresioni odnos i eto sranja . Za magnet me podseti , mislim da imam originalni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#34 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 23 June 2022 - 12:08

Nakon nedostatka snage, narucim i ugradim Airsal sport 73.8cc sa jednom karikom , vrlo iznenadjen na snagu nakon sastavljanja...

Inace bitno mi je jako da je tih zbog stanara , tako da sam zadrzao fabricki auspuh ( izvadjeno slijepo crijevo). Krajnja brzina me ne zanima i nije potrebna vise od 65kmh, ali zato ganjam da dobro nabire do tih 65...

Karburator sa 17,5 presao na 19 radi podesavanja igle, na 17.5 originalna dizna bila 75 , tako da sam ovde ubacio odma diznu 86.
Glava cilindra ostala originalna, dihtung glave 0,5mm, ali takav je dosao u setu.
Variomat naraku sport sa 7,5 gr rolnicama, kais dayco, linearna polutka Naraku, crna tvrda centralna, rms kvacilo, ali fabricke opruge kvacila.

Prvo i osnovno slijedi da ustelujem termo grupu i karb da ne bi klip lijepio, po uputstvima od Airsala navode da se ugradi prateci dihtunzi ( dihtung glave 0,50mm ) nakon ugradnje izmjerivsi paljenje i iznosi 20,5 stepeni ( kasnije paljenje ), tako da sam vratio na 17 stepeni i dihtung glave 0,20mm.

U sustini fino vuce samo kad se zagrije i dam gas do kraja cuje se voooouuu, kao da ima previse goriva ali svjecica i dalje smedja-siva, glavna dizna 86, igla karburatora na maksimumu dignuta. Bojim se da klip ne zalijepi a ne vjerujem da bi morao sa 90 i preko diznom.



Attached Files



#35 nele93

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 88 posts
  • VozimKymco super 8 50 2t

Posted 23 June 2022 - 12:45











6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users