Imam problem sa 2t skuterom.Prošle godine je trokirao i gutao knedlu pevik 500 m a posle je isao odlično.Prošle godine sam stavio novi cilinadr i klip, nov karburator.Sve je na standardu.Ove godine imam problem da ubrzava do 30 km/h i stalno trokira.Odlicno pali i radi na leru.Čistio karburator i takođe probao i stari, isti simptomi.Probao drugu svećicu ali polovnu.Gledao sam varnucu na svecici i ona varniči u sredini ali varnica nije plava.Zanima me da li bobina ili namotaji mogu da oslabe pa da imam ovakav problem.Inače dosada sam za 5 godina peomenio 3 svećice Bosch, Denso i Ngk pravih toplotnih vrednosti za ovaj skuter.Svaki savet je dobrodošao.
0
Peugeot Speedake 2t Trokira
Started by Bojancirko, Mar 21 2021 06:37 PM
10 replies to this topic
#1
Posted 21 March 2021 - 18:37
#2
Posted 22 March 2021 - 17:05
Koji je to karburator i da li si ga probao štelovati tj. da li imaš odgovarajući set dizni za njega?
#3
Posted 23 March 2021 - 07:50
Juče sam skidao auspuh i čistio ga.Karburator sam opet skidao.Dizna je mislim 56.Ne piše na njoj jer je zamenski karburator.Malo sam proširio diznu i opet probao.Sada mi fali vazduha pa sam opet otvorio dve dodatne rupe na kućištu filtera.Sa podešavanjem radi dobro i ima snage i dobro ubrzanje s tim sto se zbog tih rupa u kućištu čuje kao da ima gljivu.Ne mogu da nađem dizne za ovaj karburator.Inače gurtner 12 je u pitanju.Dizne idu do 72.Ako uspem da nađem diznu 66 probao bih nju i zatvorio bih dodatne rupe na kućištu.Definitivno je karburator problem.
#4
Posted 23 March 2021 - 09:22
#5
Posted 23 March 2021 - 10:32
Poručiću ih aku budu imali na stanju.Hvala
#6
Posted 23 March 2021 - 16:29
Ne moze se stelovati karburator sa jednom diznom. Potreban je set dizni barem u nekom rasponu prilagodjenom toj masini. Posto je serijala u pitanju, ne bi trebao imati velike muke sa stelovanjem.
Po opisu, imao si previse goriva u smesi. Prvo si trebao proveriti filter vazduha i ocistiti lepo sve, pa probati.
S obzirom da je hladnije vreme, postoji mogucnost da ti je samo svecica bila "prehladna", pa otuda pojava simptoma trokiranja.
Karburator stelujes na zagrejanoj masini od glavne dizne, ka igli i tek onda pilot dizni (ler i 1/4 gasa). Pogledaj da li je original igla i na kojem podeoku je igla podesena, treba da bude oko sredine.
Kada ubodes glavnu diznu (pun gas) po odzivu i boji svecice, onda gledas srednji opseg gasa (igla) i prelaze, pa onda fino stelovanje preko srafica za pilotku gde trazis opseg gasa do 1/4. S tim da podesavanje igle i pilot dizne utice na ostale otklone gasa, potrebno je testirati sve otklone gasa da budes siguran.
Za detaljnije upustvo oko stelovanja imas teme u sekciji Karburator.
Sada kada i uzmes set i krenes u stelovanje treba da zacepis te rupe na airboxu, jer ti nista posebno nece doneti vise vazduha na serijskoj masini osim potrosnje.
Po opisu, imao si previse goriva u smesi. Prvo si trebao proveriti filter vazduha i ocistiti lepo sve, pa probati.
S obzirom da je hladnije vreme, postoji mogucnost da ti je samo svecica bila "prehladna", pa otuda pojava simptoma trokiranja.
Karburator stelujes na zagrejanoj masini od glavne dizne, ka igli i tek onda pilot dizni (ler i 1/4 gasa). Pogledaj da li je original igla i na kojem podeoku je igla podesena, treba da bude oko sredine.
Kada ubodes glavnu diznu (pun gas) po odzivu i boji svecice, onda gledas srednji opseg gasa (igla) i prelaze, pa onda fino stelovanje preko srafica za pilotku gde trazis opseg gasa do 1/4. S tim da podesavanje igle i pilot dizne utice na ostale otklone gasa, potrebno je testirati sve otklone gasa da budes siguran.
Za detaljnije upustvo oko stelovanja imas teme u sekciji Karburator.
Sada kada i uzmes set i krenes u stelovanje treba da zacepis te rupe na airboxu, jer ti nista posebno nece doneti vise vazduha na serijskoj masini osim potrosnje.
#7
Posted 23 March 2021 - 19:54
Sve razumem ali nisam imao druge dizne da probam.Znam kako se šteluje.Svećica je denso odgovarajuće vrednosti.Igla je na sredini.Naravno da cu zatvoriti rupe na filteru.Sundjer na njemu je u dobrom stanju.Mislim da sam previše proširio diznu jer za ovaj karburator je najveća 72 a ja sam verovatno napravio još veću nehotice pa mi traži dodatni vazduh.Pokušaću sa 66 kada mi stignu ona je neka sredina.Hvala svima
#8
Posted 23 March 2021 - 20:09
Znao sam da me karburator zeza ali da pitam da nema slučajno i problem sa strujom.U svakom slučaju hvala
#9
Posted 26 March 2021 - 14:25
Stavio sam diznu 72 koja je maksimalna za ovaj karburator i sa tunela od filtera vazduha ostavio otvorena dva otvora a rupe na kucistu filtera vazduha sam zatvorio.Promenio Denso svecicu jer je probila i stavio SUPER BOSNU F65.Do sada sam uvek stavljao svecice Bosch,Denso i Ngk B7HS ali su mi trajale uvek po jednu godinu.Mozda su probijale zbog lose smese ili zbog pogresne toplotne vrednosti(i ako po katalogu pisu da su ove odgovarajuce).Da li mi je pametno da stavim neku malo hladniju svecicu B8HS tj. Super bosnu F80 ako je ona njihov ekvivalent?
#10
Posted 26 March 2021 - 16:30
Mozes slobodno jedan broj hladniju ako imas i aftermarket auspuh.
#11
Posted 04 April 2021 - 20:43
Nisam resio problem.Stavio sam nov karburator i dešava se sledeće.Skuter odlicni pali i ide.Ravnomerno ubrzava i lepo vuče.To je trajalo dva dana ali gq nisam vozio vise od po kilometar.Treci dan ga opet probam i in odlicno ubrzava i najednom gubi gas kao da nestaje goriva i počinje da muče.Kad pustim gas na leru lepo radi ali kad dodam gas on samo muče i jedva ide.
Skinem karburator u njemu ima goriva i sve je čisto.Tu se iznerviram i rasturim celu masinu.Stanje je sledeće.Usisni ventil dobar, klip, karike i cilindar dobri.Semerinzi dobri.Ležajevi radilice imaju malo lufta kao i igličasti.Uljna pumpa nije ni bila u funkciji.Radilica dobra.Svibdihtunzi dobri.Vakum pumpa goriva ispravno radi.Auspuh u dobrom stanju.Čim mi stignu ležajevi sve pakujem nazad ali mislim da ce mi problem i dalje ostati.Izvadiću osovinu uljne pumpe i rupu ću zatvoriti dihtungom i metalnom pločicom, nadam se da to neće uticati na rad agregata.Svaki predlog je dobrodošao jer ne znam šta više da proverim.
Skinem karburator u njemu ima goriva i sve je čisto.Tu se iznerviram i rasturim celu masinu.Stanje je sledeće.Usisni ventil dobar, klip, karike i cilindar dobri.Semerinzi dobri.Ležajevi radilice imaju malo lufta kao i igličasti.Uljna pumpa nije ni bila u funkciji.Radilica dobra.Svibdihtunzi dobri.Vakum pumpa goriva ispravno radi.Auspuh u dobrom stanju.Čim mi stignu ležajevi sve pakujem nazad ali mislim da ce mi problem i dalje ostati.Izvadiću osovinu uljne pumpe i rupu ću zatvoriti dihtungom i metalnom pločicom, nadam se da to neće uticati na rad agregata.Svaki predlog je dobrodošao jer ne znam šta više da proverim.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users