Jump to content


Nrg Power 70->150cc By:rade


68 replies to this topic

#1 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:34

Odlucio sam se vratiti malo u 70cc vode.Nedavno sam kupio Powera kojeg sam slagao za dalju prodaju,ali su se radi Corone planovi malo promijenili.Prodaja nejde,a ja na vozacki ne mogu da bi se vozio sa SR-kom.Nrg trazi neka sitna ulaganja i slaganje nekih sitnica,pa si slazem radni stroj od šute dijelova koje su mi ostale ili sam nabavio za neku siću.

Pa ajmo redom dok je trajala obnova i nije bilo u planu da uopce ostaje kod mene.
Kupljen onak u solidnom stanju,gore je Motoforce bacva,na satu je 34tkm i 50cc masina nije nikad otvarana.
Skuter je lakiran,ali dosta lose i skupilo se nekih frizeva koje je trebalo sanirati.
Dekl je puknuo jer je neki sivonja kurblao.Aku mrtav.Slomljena brava od tanka i gornja je gubila kontakt,ispucala prirubnica.To su onako stvari koje sam vidio na prvu.

Evo i slike kad sam ga dovezao doma.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Narucio sam bravu od rezervara,gornju sam poslozio.Trebalo je promijeniti elektricni dio brave.Nataknuo novu prirubnicu i krenuo lagano u pripremu za lakiranje i u potragu za deklom.

Malo sam ispolirao far za pocetak
Posted Image
Pokrpao sic na dva mjesta di je bilo puknuce.
Posted Image
Pokrpao puknutu plastiku i nosac
Posted Image

Izvana kit i filer
Posted Image

Centralne plastike su isto pripremljene jer su bile poguljene i apsisale.
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Naletio je i purejet dekl za 80kn,zato sam ga i uzeo.Odma preradjen da ide na karbosa.

Dio koji treba pobrusiti za 1mm
Posted Image
Posted Image

Slozen mehanizam
Posted Image

I tako bilo je tu jos sitnica koje su rijesavane,uglavnom pripremljen i dobio je novu boju.Bijele plastike nisam farbao jer su one bile u top stanju.





Odlucio sam se za ovu origigi kombinaciju boja
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Opran je prijenos,karb,masina izvana i zamijenio kaj je trebalo

Posted Image




I onda se lagano sklopilo sve

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Nakon sto sam stavio akumulator,poslozio sve i probao upalit anlaser mrtav.
Tako da je jedan dan doletio Matija84m koji je donio anlaser,pa sam ga zamijenio odmah.
Na boku je serafan jer mi se nije podvlacilo ispod.Odmah smo otvorili anlaser,pregledali cetkice i pocistili ga od smeca.
Posted Image

Hvala Matiji na donaciji anlasera.



Uletila je masina od 50cc za sicu,sa njom je doslo sve zivo i mrtvo i unutra polini variomat i malossi zvono.

Posted Image

Od clana Srunner sam kupio sport pro mk2,on je jos donirao kalossi lamelice,novi filter zraka i set m5 dizni.

Plan je da na tu masinu slozim rms radilicu sa koyo ili ntn japan lezajima i gore nabacim sport pro.Na tu kombu ide polini variomat,bacvica motoforce,karb 17.5,trokut box i 21% duza getriba.
Zasto bas to,zato kaj je to ono kaj imam doma i ne moram nista kupovati osim radilice i lezaja.
Stavio bi na serijsku radilicu,ali ocu to poslozit po PS-u jer ce ta masina ici dole kod prodaje,a opet nikad ne znas kad mi padne na pamet da gore ubacim veci karb i jaci auspuh.

Eto za sad toliko dok ne krenem sklapat.Popis dijelova sam napravio,pa ce tu ici sve potrebno za sklopit tu masinu posebno.Mikroremen,remen,federi,zupcanici,prirubnica itd...

#2 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:35

Evo Sport pro mk2

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image



#3 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:36

Radilica Motoforce reinforced i u dolasku Koyo Japan lezaji

Posted Image
Posted Image
Posted Image



#4 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:49

Prije naruđbe dijelova sam isao raskopati masinu da se uvjerim da je blok dobar i da vidim sta jos trebam od sitnica.
Slozio sam popis,jos se neckam za vodenu pumpu original Pia,ali mi se tesko rastati od 200kn.
Budemo vidjeli...
Evo slike rastavljanja i oprao sam blokove.Grijao sam blok kad sam raskapao jer je radilica uredna,pa da ostane u steku.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image

Evo i Polini variomata kojeg nitko nece

Posted Image
Posted Image



Kaj se tice auspuha,ostajem na bacvici,slazem si nekaj za vozikanje non stop,da ne buci i da ide dobro.Pozeljno bi bilo i da ide 110-ak gps-a,ali to cemo vidjeti u praksi kako sam ja zamislio.
Slozio bi ja dreva i bacvu,ali sport pro je bio 500kn,a drevo 800,pa se nisam dugo mislio.



Bacva i oem vario vs TT i multivar,samo sam potvrdio svoj osjecaj da je bacvica jaka ko ZX ili da je jako mala razlika.

Pripremaju se lagano blokovi za Sport pro mk2

Posted Image
Posted Image



Danas obavljena budget reparacija vilica na poweru.
Stara mast je zapekla i vilica je bila jako tvrda i u voznji po rupama su boljeli zglobovi.

Ova metoda je vec provjerena i radi na vise skutera vec duze vrijeme.

Prvo je na staroj raskopanoj vilici odmjereno mjesto busenja.Gađano je nijansu iznad gornje plasticne pikse,kako bi se mast mogla ubrizgati iznad,a kad se vilica sabije onda u međuprostor izmedju dvije plasticne pikse.

Mjesto busenja je 12.5cm od gornjeg ruba brisaca(ili od ruba dosjeda brisaca,kako vam zgodnije)

Evo to je mjesto busenja.U mom slucaju 4mm borerom da mi knap ulazi sprica.Rupa moze biti bilo gdje,unutra,naprijed,sa vanjske strane...Bitno je da se postiva ova mjera od 12.5cm od dole
U tom slucaju ako udje malo spene ostat ce u tom praznom prostoru iznad stapova vilica.

Posted Image

Ja sam ubrizgao 30ml masti po stapu.15ml izmedju piksi i 15ml iznad piksi.Ubrizgavao sam po 5ml dole,pa 5ml gore i pomalo razradjivao vilicu sabijanjem.Za ovaj posao su potrebna dvojica.Jedan da stisce drugi da spricom ubrizgava.

Nakon radova sve oprao Nitrom,te rupice zatvorio tekucim metalom.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Odmah se i mast pojavila na stapovima sto je dobar znak.Vilica je sad daleko meksa i ne razbija zglobove u voznji
Posted Image

To je ukratko to... :hello:


Suhi mi je donirao kiler od speedfighta,sa njim temperatura bude odlicna,vec sam imao takvoga.

Tako da sam poceo sa pripasivanjem,usput sam promijenio ulje u kocnicama.

Posted Image
Posted Image

Dijelovi su pristigli,pa evo par slika dijelova koje sam slikao...

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


Nabavio sam Zipovu getribu,pa sam je proslijedio bati Zvonkecu da prepresa zupcanike i slozi mi 7% duzu.
Posted Imagehow to make a sponge filter for betta

To je to za sad,sutra nastavak radova.Nadam se sklopit masinu sutra ako bude sve po planu.



Ne pasuje,predug je i treba macolom pripasivat.


Bio jutros kod bate Zvonkeca,pokupio getribu koju mi je prepresao,napravio mi distancu za Polini vario posto ide 4mm,a ja imam serijsku 5.5mm.Napravio je i blokade od 3.5 i 7mm koje cu koristiti za blokiranje prijenosa pri potrazi za powerbandom.

Posted Image
Posted Image

Doma sklopio vodenu pumpu,sa kombinacijom rabljenih i novih dijelova koji provjereno traju dugi niz kilometara.
Serijska osovina vodene pumpe koju je Srunner donirao,lezaji vodene sa neke rabljene vodene u odlicnom stanju,serijski impeler i cortecov semering sa duplom usnom.

Evo ga namascen i upresan hone made alatom od markera.

Posted Image
I skarabudzotina od vodene sa garancijom kvalitete.

Posted Image


Evo i stavljeni Koyo lageri u blokose,trebalo je bas jako grijati,dosjedi su top stanje.
Posted Image
Posted Image
Namazani eliksirom zivota (zuco na akcijskih 28kn)

I klik sklopljeni blokosi,malo sam se najebao sa otkocivanjem,ali na kraju je pametniji popustio.

Posted Image
Posted Image

E tako,ubacio sam semeringe,bolcnu,polini iglicasti i klip.Na tome sam stao jer mi je ponestalo tinola,tako da sutra nastavljam.

#5 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:51

Slozio od starih brtvi nesto,jer sam bio skrt dat 12e za nove brtve.
Dobio sam squish 0.55mm
Posted Image
Usis sa malossi karbonskim lamelicama i nova Motoforce prirubnica

Posted Image

Senzor temp i svjecka NGK br10eg
Posted Image

Slozena getriba i izbunario sam original serafe,jer nisam imao

Posted Image

Novi set matica,kapica i splenta
Posted Image

I bili Corector i Suhi navratili na cugu,pa smo ko u formuli 1 nabacili masinu za 30s gore.

Posted Image

Stavio sam i kotac sa malo boljom gumom gore,ali nije ni ta bajna pa cu morati nesto drugo smisliti...

Auspuh je dobio novu boju,u Kauflandu bio sprej na akciji po 20kn,pa reko ajde da probamo

Posted Image
Posted Image

I smontirane pikenterije gore,auspuh je kliknuo na stari dihtung jer na Attacku nisu poslali novi i za cudo drzi

Posted Image
Karb je dobio manualni cok i novi set dihtunga
Za pocetak sam userafio 82 diznu iz Polini seta

Posted Image
Od dva trokut airboxa sam sklopio jedan dobar,oprao i smontirao novi zracni filter kojeg sam prethodno namocio u mjesavini

Posted Image

U prijenos ubacio nove rolice 7.2gr,nove klizace na polini variomat,novi ljubicasti centralni,novi mikroremen i novi zupcanik vodene pumpe.Taj dio nisam slikao jer sam mob odnio na punjac.

Slijedece je na red doslo pripasivanje kilera od Peugeot spidfajta kojeg je Suhi donirao.

Pa je tako originalni sletio dole

Posted Image

Posted Image

I ubacen Peugeotov

Posted Image

Tad je i Suhi navratio,pa je pomogao da to brze pripasemo i skombiniramo,ja sam vec 70% posla napravio,selne crijeva na mjeru,dio koji sam ubacio u malu cijev preljeva itd.

I tako smo se primili serafanja,jos neke sitnice dovrsili.Ubacio sam i nova crijeva uljne pumpe i od goriva,Suhi je pomogao sa upasivanjem plastike i lagano smo to zgotovili.

Upalili smo skuter i nesto je nabijalo iz masine,pogotovo na malim okretajima i skuter je tesko palio.
Donio sam staru masinu na kojoj sam klip stavio u GMT i na ovoj isto to napravio i kajla je fulana na ocigled.Paljenje je bilo prerano i zato su se culi udarci iz masine.

Izmjerili kut paljenja i bilo je 25 stupnjeva prije GMT.Postavili kajlu u retard i jos dodatno pobrusili pickup te isprobali u voznji 20,17 i 15 stupnjeva.Na kraju sam postavio 17 stupnjeva kako je i kod originala.

Rolice smo skinuli na 6.3gr,dizna je bila okej,jedino smo iglu spustili za zub i postelali serafic smjese.

Stelanje u sat vremena sa preradom paljenja.

Posted Image

U 21 i 40 odlucili napraviti hard test i otisli na sljeme.Pun gas gore i pun gas dole i Energija je polozila

Posted Image

#6 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:53

Danas sam odlucio jos neke sitnice pogledati jer sam primjetio da kvacilo jako klize na startu.Semering primara je pustio ulje,pa sam ga odmah zamijenio za drugog iz steka.

Posted Image

Posted Image

Polutka je na semerinzima pustala mast,pa sam u atome raskopao dvije polutke,oprao ih sa benzinom i poslozio si bolju kombinaciju,stavio novu malossi mast i sad je to dobro

Posted Image

Ostao sam duzan sliku zupcanika i mikroremena,kao i novo crevce na uljnoj pumpi.Nju sam odmah kod sklapanja pojacao za jedno 3mm od crtica

Posted Image

Novi remen koji je uz preradu isteran u maksimum,ko kaze da Polini ima losiju krajnju ;) Remen sam oprao Dimerom da nebi ostao mastan

Posted Image

Izlaz na ventilvaru

Posted Image

I slika ovog dijela koji se nije vidio do sad

Posted Image

Danas sam probao sa teskim rolicama i blokadom i powerband je od 9300-9800 rpm.Kako sam oprao sve od ovog zamascenog okretaji u ubrzanju su mi sa istim rolicama od jucerasnjih 9300 otisli na 10000 rpm,tako da cu morati gađati oko 6.8gr.
Federi na kvacilu su serijski i sa njima odlicno krece.
Karb jos nisam dirao,ali vjerovatno cu se spustiti na 80 diznu.

Toliko za sad...

Dok ne kupim auspuh,posto ovo ide tuzno :binkybaby:

#7 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:55

Ufazio sam danas skoro sve,rolne su 6.8gr,federi kvacila serijski i krece na 3500rpm,centralni je ljubicasti.Vrti izmedju 9300 i 9600rpm.
Tamo na trkacoj stazi sam se digao sa pocetnih 78 na 86km/h i nizbrdo sa 102 na 108km/h,jos treba diznu smanjiti 2br i to je to.Eventualno se jos malo poigrati sa kutom paljenja,da bude jos malo vise u advance.

Naravno nabacen je i zadnji blatobran za potpuni sleeper mod.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


#8 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:57

Nije mi dugo trebalo da kupim pravi auspuh,frend ga je cuvao i uspio sam ga nagovorit da ga proda,jos sam ga dobio po frendovskoj cijeni ;)

Posted Image
Posted Image

#9 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 20:59

Mikuni TM 24 u pokusaju,brzo je sletio dole radi nedostatka dijelova...

Posted Image

Izgubio sam zivce sa Mikunijem,stalno preljeva,trokira na malim otklonima,pa sam ga za sad odlucio skinuti.
Kupio sam phbg 21 bd od clana srunner.
Karb sam dobio za siću,ali je trebalo napraviti jedan navoj,falio je osigurac igle,spaner sajle i trebalo je novi set dihtunga staviti gore

Posted Image

Pa sam napravio m5 navoje na casici i stavio serafice sa malom glavom
Posted Image

Dobio je i novi set dihtunga.Onaj na casici,na poklopcu klipica i novu gumicu na serafu smjese.

Posted Image

I evo sinoc u kasne sate je naserafljen gore

Posted Image

I danas je bio spreman za setupiranje

Posted Image

Krenuo sam sa bogatijom postavkom,rolicama od bacvice i serijskim federima kvacila,pa postepeno spustao rolice od 6.8gr i peglao karb na osjecaj.



#10 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 21:01

Rolice su za sada 4.6gr,imam velike oscilacije u okretajima i ovo je neko medjurjesenje jer na startu prevrti,pa poslije 90km/h vrti premalo.
Karb je za sad malko bogatiji,88 glavna,2.zub w7,50 klipic i 44 ler.

Posted Imageupload photo and get url
Okretaji u ubrzanju variraju od 11800 na startu,pa poslije 60km/h imam 11400 i nakon 95km/h 10800rpm.

Uglavnom skuter ide jako bez obzira sto je dosta nelinearan i jos sam uvijek na serijskim federima kvacila,pa je start truba.

Imao sam nakon testiranja i sranje koje je dobro proslo,jer sam u gorivo nalio malo ulja za mjesavinu.
Posted Image

Pumpa ulja je pocela vuc zrak od nekud,ili jednostavno niie bas za 12+trpm

Tako da je ispusteno svo staro ulje van,nalio novog zucu i odzracio pumpu


E sad je trebalo i ispitati kako taj setup zapravo ide,pa je izvucena nepobijeđena Aprilia sr172 na drag stazu.






Bit ce gusto kad NRG bude u full steli...

#11 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2020 - 21:02

Eto toliko za sad,da odma ne prekopiram cijeli projekt sa drugog foruma.Ostavljam mjesta pracenju i eventualnim pitanjima...

#12 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 11 July 2020 - 17:19

Sta pitati kada ti je i ova tema kao i vecina,detaljna,sa slikama uz sitna objasnjena...
Meni je licno zanimljiv taj bojler Motoforce,kazi nam vise o njemu,dimenzije,rezo obrtaje itd...

Sent from my SM-G930U using Tapatalk



#13 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 July 2020 - 17:48

Pa mozda ta 50cc masinica nije relevantna jer na grbaci imala 35000km,nikad nista pipnuto od vitalnih dijelova.

Sa 50cc termogrupom radi jako jako slicno leovinceu zx,gadjao sam oko 9500rpm.

Bilo je tu dragova sa 50cc i TT-om i multivarom dok sam ja imao sve serijski gore...

Poslije sam stavio Polini variomat i izvukao 102km/h po satu,nekih 95gps-a sto je jako dobro na toj umornoj masini.


Sto se dimenzija tice,nisam mjerio,jako je lagan i kratki te se ne serafi preko konusa i prstena,nego ide dihtung i direktno flanđa gore.Cijena mu je smijesna 30e,ali nema E broj,tako da nema certifikat za upotrebu na cesti.


Sto se tice 70cc momentan,ugodan za voznju,ali slabasan.Bit ce kasnije u temi sve izmjerene brzine sa svim setupima i auspusima koje posjedujem.

#14 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 July 2020 - 23:41

Danas mi je stigao Multivar kojeg sam nekompletnog kupio za 50kn.Falila je bolcna i klizaci.Tako da sam ga oprao,stavio bolcnu sa serijskog variomata i rabljene klizace koje sam ostavio jer su jos okej.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Jutros sam bio i kod clana Diteka koji mi je dao seraf smjese od PHBG jer sam ja narucio pa treba cekati 10dana,pa cu mu vratiti kad stigne,usput je donirao i klipic 40 za stelung.Thanks

Usput sam kupio i najjeftiniji set federa za kvacilo,dobri stari Leovince.Cijeli set za 64kn :headbang:

Posted Image


Tako da sam upiknuo odmah srednje federe iz seta i krenuo u stelu sa 4.7gr rolicama,koje su ultra lagane,pa se digao na 5.2,pa na 5.5.Sa 5.5 mi jos malko prevrtava na 11600rpm.Ja trebam 11300-11400.Sutra ce gore 5.7gr i mislim da to bude okej.
Na 11800rpm imam 5km/h manje izlaze nego sa nelinearnim polinijem i losim startom.

Sad kako sam stavio 5.5gr poceo je propinjat na startu i dobio je moć.Oscilacije 0-105km/h koliko sam probao je nekih 300-400 rpm sto je prihvatljivo.

Svejedno sam kupio Ditech polutku,pa ide gore provjerena budget komba.

Nezz jel me osjecaj vara,ali djeluje mi da ovaj Setup ide bolje od istog takvog na proslom skuteru.Doduse ovdje je 0.15mm manji squish i blokovi su prerađeni,pa moguce da je to donijelo malo vise snage... :icon_scratch:

Izbacio sam uljnu pumpu.Napresao sajbicu u nosac pumpe

Posted Image
Posted Image

Kum mi je to povario,ja sam pobrusio i pofarbao

Posted Image
Posted Image

Da ne drkam crijeva i ispustam,te brikam istalaciju uljnu pumpu i sajlu sam privezao vezicama za ramu i slozio blindu na karbu.

Danas je stigla i Ditech polutka,pa cu to posloziti.

Posted Image


Jucer sam i pao na tripu sa Powerom,na srecu bez nekih vecih posljedica,plastike su ogrebane i rucka kocnice se spigala.

Posted Image

Posted Image

Posted Image


#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 July 2020 - 07:47

Oštra leva niz brdo.. uhh, ne volim ni ja

#16 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 12 July 2020 - 07:55

Ja sam isao kontra,ostra desna uzbrdo,ganjao lika na Hondi vfr 800.Strugnula nogara i pao,doduse i gume su kriminal...

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 July 2020 - 08:02

Centralni stender ? A pa to nije rejs

Elem, treba dosta vremena da se očita cela tema, nisam ni znao da radis te varijable, kupis, stedis, prodas.. lep je ovaj power, wto sad i motiva za farbu

#18 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 12 July 2020 - 12:49

A to je sve budget setup,nije ni bio plan da bude rejs,nego da se malo izgustam sa 70cc opet.Kupovalo se sta je uletilo po povoljnim cijenama,neke stvari sam imao,neke dobio,neke nove kupio i tako.

A vidit cu ocu lakirat tu stranu,za sad sam sa markerom pofarbao da bas ne bode u oci,pq budemo vidjeli.

#19 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 12 July 2020 - 22:29

Kako si prosao ti rade, motor ces ofarbati to je najmanji problem.

#20 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 13 July 2020 - 01:08

Isto sam pao pre oko mesec dana sa drugovom baotianom, dvojica smo bili na skuter, gume drzale ali usao u kruzni tok hvatio mi stranicni i ode skuter..... bitno je da si dobar maske ces srediti.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users