![Posted Image](https://i.postimg.cc/dLCBxNsJ/IMG-4059-1.jpg)
Brzo mi se pojavio problem da neće da pali na dugme. Ispostavilo se da anlaser bio problem. Otvoren je, očišćen i sve je bilo ok. Posle mesec dana isti problem. Kupio sam novi anlaser i zamenio ali opet nije hteo da pali. Onda sam stavio akumulator da se dopuni i posle punjanja odmah je upalio. Bilo je sve ok 10-ak dana i danas opet neće da pali na dugme. Akumulator je došao sa skuterom i proizvodnja je 2015. pa sam mislio da sutra kupim nov.
Što se tiče problema sa tuningom najveći problem mi pravi štelovanje prenosa. Piočetni setup je bio sa plavim oprugicama kvačila koje su došle u kopletu sa kvačilo. Bile su skroz popuštene. Skuter je imao jako loš start. Pošto nemam dovoljno iskustva došao sam na ideju da dotegnem kvačilo pa sam nategao oprugice maksimalno. Naravno, efekat je bio još gori. Onda sam došao da uradim još nešto gore. Kupio sam plavu TNT centralu (30% tvrđa), rolnice 6g (trenutno su tada bile (3x 8.5 + 3x 5,5g). Kada sam to sve izmenjao naravno ništa nisam dobio. Ne znajući šta može biti problem poručio sam set opruga malossi. Kada su došle, naravno, nisu odgovarale jer su 26.7mm dužine. Onda sam počeo lepo da čitam forum i da se edukujem. Preturio sam mnogo tema i video da sa produženjem prenosa imam drugačiji odnos i drugačiji pravac štelovanja. Premerio sam polini plave oprugice i video da su nešto manje od 30mm dužine. U međuvremenu sam poručio sa SA polini set oprugica. Takođe, aliexpress neke kopije koso koje su dužine 31.5mm i nabavio fabričke oprgice za peugeot dužine 32. 5mm. (napomena, mere koje sam napisao su okvirne pošto sam već zaboravio tačne mere). Vratio sam skuter na početni setup: bela malossi centralna, rolnice (3x7.5+3x6), ubacio jednu podlošku na variomat od 1mm debljine. Probao sam prvo oprugice za fabričko kvačilo. Morao sad da ih nategnem do kraja i kada sa probao bilo je odlično. Start se popravio i lepo je išao. Onda su stigle sa SA oprugice za polini 3g kvačilo. Probao zelene ali nije to to. Onda ove sa aliexpresa ali opet nije bilo to to. Rešio sam da ostavim ove fabričke jer su se najbolje pokazale. Sledeća proba je bila sa promenom centralne. Ubacio sam plavu TNT. Start je ok, ali je krajnja značajno opala. Mogao sam da izguran do M na Minareli a sada dođe do pola izmnju završetka crvene linije i slova I na minareli. Da li je moguće da je tvrđa centralna toliko uticala na krajnju brzinu?
Sledeće što planiram je da vratim belu centralnu malossi. Da li možda imate neki savet ili sugestiju?