Aprilia Sr50r - Mark0
#1
Posted 06 May 2022 - 21:09
SR50R 2021.godiste carb verzija prešla sada već 1100km. Full serijala samo sa skinutom blokadom na variomatu. Ide super, kao bicikla jedva 65km/h a koči kao zid. Ja sam drugi vlasnik kupio je od jedne devojke sa periferije Kruševca. Skuter nema ni jednu jedinu ogrebotinicu, svi šrafovi na broju i sav propratni materijal je kod mene. Znači bukvalno kao da sam pazario novi.
20220504_100138.jpg 2MB 36 downloads 20220504_100131.jpg 1.92MB 37 downloads 20220504_100222.jpg 2.04MB 36 downloads
20220504_112306.jpg 2.09MB 39 downloads 20220504_100209.jpg 1.63MB 37 downloads 20220504_100157.jpg 2.26MB 42 downloads
Ne planiram nikakav tuning samo da se otarasim svih mogućih blokada i ugradim elektronsku. Za divljanje imam onog mog frankenštajna sprinta a ovaj će mi biti za svaki dan jer ne želim da razmišljam o tome da li će da me ostavi negde na 100km od kuće. Za sad te blokade na auspuhu mogu da mi naprave problem.
20220506_192834.jpg 1.05MB 37 downloads 20220506_192847.jpg 949.19K 34 downloads 20220506_192750.jpg 801.12K 34 downloads
20220506_192800.jpg 865.35K 32 downloads 20220506_192812.jpg 800.21K 30 downloads
#2
Posted 07 May 2022 - 02:19
Edited by Damjan66, 07 May 2022 - 02:20.
#3
Posted 09 May 2022 - 23:02
Damjan66, on 07 May 2022 - 02:19, said:
Hvala! Nema šanse da je ne pojačam malo. Eagle koji je u razradi i sa teškim rolnicama na 8000rpm je duplo jači od nje. Uzbrica joj je maks 35-40km/h sa mojih 85kg, zgaziće me neko.
Stiže Nadam se Yasuni R pa će biti veselo a ako zariba lepo ću da joj lupim spor pro mk2 i ima da peva.
#4
Posted 10 May 2022 - 06:52
Morat ces i solenoid ugasit ili plombirat da ne upuhuje zrak pod glavnu diznu.Drugo je vise manje slicno sto se tice dobivanja performansi.
#5
Posted 10 May 2022 - 11:52
#6
Posted 10 May 2022 - 14:13
Otvorio sam filter vazduha, očistio sve. Skinuo usisnu lulicu pa je otvor sad 22mm. Proširio sam i otvor izmedju dve komore airboxa. Glavna dizna je otišla sa 58 na 65, igla podignuta za zub od skroz spustene, šrafić dva kruga odvijen i ler ostala 32...
Svećka sa mešanom vožnjom
20220507_201419.jpg 30.08K 34 downloads
Treba tu još veća dizna ali auspuh ne da jer koju god da stavim muče kao krava. Čekam set dizni, rolnice za štelu, sundjer itd... Neću da pipam ništa dok ne stigne yasuni.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
#7
Posted 12 May 2022 - 23:26
#8
Posted 13 May 2022 - 07:59
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#9
Posted 13 May 2022 - 09:25
#10
Posted 13 May 2022 - 10:16
Damjan66, on 13 May 2022 - 09:25, said:
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#11
Posted 13 May 2022 - 11:15
#12
Posted 13 May 2022 - 12:54
Našao sam... Zanemarite prethodno.
https://www.pedparts...-stroke-scooter
Edited by MaRk0, 13 May 2022 - 13:26.
#13
Posted 13 May 2022 - 13:53
Slozio sam vec 4kom i ni na jednom nije dirano nista po struji i cdi-u.
Skuter se vrti preko 10000rpm bez problema.
#14
Posted 13 May 2022 - 14:27
#15
Posted 13 May 2022 - 15:48
#16
Posted 13 May 2022 - 20:03
Edited by Damjan66, 13 May 2022 - 20:06.
#17
Posted 14 May 2022 - 10:33
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
#18
Posted 16 May 2022 - 21:38
Setup
Malossi multivar 5gr
Ljubicasti malossi feder kontrasta
Malossi crni federi kvacila
Giannelli rekord auspuh
Blokiran solenoid
Dizna 64,serijski airbox
Getriba sa starijeg Piaggia 13/46 13/48(11/49 imaju noviji)
Mislim da je to to od stvari koje su rađene.
Sat je 3km/h u plusu od gps-a
#19
Posted 17 May 2022 - 07:44
Koliki je otvor na tom airboxu?
#20
Posted 18 May 2022 - 01:19
https://www.pedparts...a-2018-on-euro4
Karburator dakle dobija dodatni vazduh preko elektronski kontrolisanog ventila (solenoida) koji ima i svoj mali filtečić za vazduh. Najverovatnije CDI preko crno-belog voda daje signal ili direktno pali i gasi taj dodatni vazduh. Vrlo je verovatno da, u nekim trenucima dok je taj ventil zatvoren, tačka paljenja ide u više stepena pre GMT jer logično motor dobija više goriva a u drugima, kada je solenoid uključen i više vazduha ide u karb, tačka paljenuja je bliže GMT. Ovo zapravo i nije loše jer omogućava da smeša "bolje" izgori bez da se predhodno našteti podmazivanju motora. Tako da me sad uopšte ne čudi onaj usijan auspuh na poslednjim fotkama iz prvog posta. Tu veliku ulogu sigurno ima i temperatura motora gde se vidi da senzor temperature u glavi sada ima 4 voda umesto jednog na starijim modelima. Pa sigurno ima i sprege izmedju temperature i CDI-a a ne samo dodatnog vazduha. Možda je i temperatura motora povratna sprega koja gasi dodatni vazduh... Kako ću slatko da iskopam ovaj CDI.
20220512_192121.jpg 787.04K 24 downloads 20220513_145229.jpg 879.07K 24 downloads 20220513_145246.jpg 1.02MB 24 downloads 20220513_145423.jpg 1.13MB 23 downloads
20220513_145439.jpg 767.71K 24 downloads 20220513_145252.jpg 946.5K 24 downloads 20220513_145731.jpg 834.73K 23 downloads 20220513_160321.jpg 964.68K 23 downloads
20220513_154729.jpg 1016.3K 23 downloads
Ide ovo na undo dok stroboskopom ne proverim tačku paljenja i kada otvara i zatvara solenoid.
Biće ovo lepo putovanje vidim ja... Sad ispada baš prikladna ona poruka "Stay tuned".
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users