Jutro,radni dan,saobraćajna špica.... Vozim u poprilično dugoj koloni,semafor se već drugi put zatvara zaustavljam se i čekam,ispred mene nekih 15-20 automobila. Pali se zeleno svetlo,kolona polako kreće i ubrzava se,pratim automobil ispred sebe u razmaku od nekih 4-5 metara. Na semaforu zeleno svetlo počinje da treperi auto ispred održava brzinu možda čak i blago ubrzava,ništa ne ukazuje na to da će se zaustaviti. Na svega par metara od pešačkog ali bukvalno na 2 metra svetlo sa zelenog prelazi u žuto i čovek naglo koči,da baš tako naglo koči i zaustavlja se na pola pešačkog. Pokušavam u deliću sekunde da ukočim iako sam pre toga dodao gas nadajući se da će auto ispred proći pa i ja za njim da "procurim", na žalost premalo vremena.... Češem njegovu zadnju levu ivicu branika. Gubim kontrolu i padam desno preko motora,motor otklizava levo. Sve se ovo dešava pri brzini od nekih 25-30km/h
Ustajem i ne verujem svojim očima,prilazim čoveku u autu, gleda me zabezeknuto,gledam i ja njega,gledam i auto gde sam zakačio, štete na autu nema,ma ni ogrebotine,lik čak ni ne izlazi iz auta,rekao bi da smatra da nema potrebe.... Njegov jedini komentar bez da sam ga išta pitao je bio: "Pa zatvorio se semafor"... Prolaznici koji su se tu zadesili prolaze pored mene ko da nema nikog(otišli smo u tri lepe definitvno),ostali vozači isto,ma niko ništa.... Podižem motor, guram ga preko ulice na trotoar.... Adrenalin polako opada, i sumiram štetu na sebi i motoru.... Bogu hvala osim poderotina na kolenu i desnoj šaci ništa ozbiljnije.Rukavice nosim skoro uvek,jutros nisam,kaciga se podrazumeva.... Motor ogreban na 2 mesta. Saniraće se nikakav problem,bitno da je glava na ramenima.
Sumiranje, da li sam kriv? Da nesumnjivo....
Da li gospodin u čiji sam auto zveknuo ima deo krivice vi prosudite....
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
1
Čuvajte Se Ljudi!
Started by Wlada kg, Jul 04 2022 09:57 AM
9 replies to this topic
#1
Posted 04 July 2022 - 09:57
#2
Posted 04 July 2022 - 14:39
Pa daa zatvorio se semafor, on koči 3 puta bolje, ali ne ide to tako valda se gleda u retrovizor da se proceni situacija.. itd
Bitno je da si ti ok, ove ogrebotine sam ja već par puta imao, što na jedno što na drugom skutu, rešava se to..
Treba držati distancu, više nego kada si u automobilu
Bitno je da si ti ok, ove ogrebotine sam ja već par puta imao, što na jedno što na drugom skutu, rešava se to..
Treba držati distancu, više nego kada si u automobilu
#3
Posted 04 July 2022 - 15:43
Nosi to što imaš od opreme uvek, nikad ne znaš šta će da te zadesi vidiš i sam.
Zadnje što sam ja doživeo je da se auto zaustavio na sred pešačkog u krajnjoj levoj traci, bilo mu je čisto zeleno na semaforu, da bi njegov saputnik izašao jer mu je tu eto vetovatno baš odgovaralo da siđe. Saputnik otvara vrata izlazi na desnu stranu a ja sam iza pomenutog auta u toj brzoj traci. Da nisam držao odstojanje i zakočio na vreme ne bi imao nikakvu drugu opciju nego da se zakucam u njega jer u traku pored tj. da ih obiđem nisam nikako mogao jer je bio špic.
I još jedan savet, ako stojiš na semaforu u gužvi probaj uvek da se provučeš da budeš prvi i da kreneš prvi radi svoje sopstvene bezbednosti. Mali si, lagan, startan, brzo ćeš da se odlepiš od svih.
Zadnje što sam ja doživeo je da se auto zaustavio na sred pešačkog u krajnjoj levoj traci, bilo mu je čisto zeleno na semaforu, da bi njegov saputnik izašao jer mu je tu eto vetovatno baš odgovaralo da siđe. Saputnik otvara vrata izlazi na desnu stranu a ja sam iza pomenutog auta u toj brzoj traci. Da nisam držao odstojanje i zakočio na vreme ne bi imao nikakvu drugu opciju nego da se zakucam u njega jer u traku pored tj. da ih obiđem nisam nikako mogao jer je bio špic.
I još jedan savet, ako stojiš na semaforu u gužvi probaj uvek da se provučeš da budeš prvi i da kreneš prvi radi svoje sopstvene bezbednosti. Mali si, lagan, startan, brzo ćeš da se odlepiš od svih.
#4
Posted 04 July 2022 - 16:02
Mario, on 04 July 2022 - 14:39, said:
Pa daa zatvorio se semafor, on koči 3 puta bolje, ali ne ide to tako valda se gleda u retrovizor da se proceni situacija.. itd
Bitno je da si ti ok, ove ogrebotine sam ja već par puta imao, što na jedno što na drugom skutu, rešava se to..
Treba držati distancu, više nego kada si u automobilu
Bitno je da si ti ok, ove ogrebotine sam ja već par puta imao, što na jedno što na drugom skutu, rešava se to..
Treba držati distancu, više nego kada si u automobilu
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
#5
Posted 04 July 2022 - 16:14
sstorm, on 04 July 2022 - 15:43, said:
Nosi to što imaš od opreme uvek, nikad ne znaš šta će da te zadesi vidiš i sam.
Zadnje što sam ja doživeo je da se auto zaustavio na sred pešačkog u krajnjoj levoj traci, bilo mu je čisto zeleno na semaforu, da bi njegov saputnik izašao jer mu je tu eto vetovatno baš odgovaralo da siđe. Saputnik otvara vrata izlazi na desnu stranu a ja sam iza pomenutog auta u toj brzoj traci. Da nisam držao odstojanje i zakočio na vreme ne bi imao nikakvu drugu opciju nego da se zakucam u njega jer u traku pored tj. da ih obiđem nisam nikako mogao jer je bio špic.
I još jedan savet, ako stojiš na semaforu u gužvi probaj uvek da se provučeš da budeš prvi i da kreneš prvi radi svoje sopstvene bezbednosti. Mali si, lagan, startan, brzo ćeš da se odlepiš od svih.
Zadnje što sam ja doživeo je da se auto zaustavio na sred pešačkog u krajnjoj levoj traci, bilo mu je čisto zeleno na semaforu, da bi njegov saputnik izašao jer mu je tu eto vetovatno baš odgovaralo da siđe. Saputnik otvara vrata izlazi na desnu stranu a ja sam iza pomenutog auta u toj brzoj traci. Da nisam držao odstojanje i zakočio na vreme ne bi imao nikakvu drugu opciju nego da se zakucam u njega jer u traku pored tj. da ih obiđem nisam nikako mogao jer je bio špic.
I još jedan savet, ako stojiš na semaforu u gužvi probaj uvek da se provučeš da budeš prvi i da kreneš prvi radi svoje sopstvene bezbednosti. Mali si, lagan, startan, brzo ćeš da se odlepiš od svih.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
#6
Posted 04 July 2022 - 18:48
Mora se biti extra pažljiv u saobraćaju...ne vide nas vozači i to će tako uvek biti...
Ja se isto uvek probijam na čelo kolone i to tako da obiđem sve automobile sa leve ili desne strane...a ukoliko se provlačim između automobila radim to sa 5kmh na sat...
brz oporavak želim, a za štetu ne brini...to se rešava lako
Ja se isto uvek probijam na čelo kolone i to tako da obiđem sve automobile sa leve ili desne strane...a ukoliko se provlačim između automobila radim to sa 5kmh na sat...
brz oporavak želim, a za štetu ne brini...to se rešava lako
#7
Posted 05 July 2022 - 00:06
Brz oporavak zelim! Bitno da nisu vece povrede, a materijalna steta se lako sanira...
Eh sad, moram priznati malo su zajebali tu zakon oko trepcuceg zelenog svetla na raskrsnicama koje su regulisane semaforom...
Zakon kaze da kroz raskrsnicu mozes proci i na zuto svetlo ukoliko nisi u stanju da se bezbedno zaustavis pre raskrsnice i ne ugrozis druge. Medjutim, od kako su uveli trepcuce zeleno svetlo nisu jasno definisali prolazak kroz zuto svetlo (koliko sam ispratio zakon, mozda je doslo do promene) i vozaci su nedoumici da li mogu proci na zuto ili ne.
Zbog toga i postoji podela medju vozacima gde pojedini ubrazaju na trepcuce zeleno (ukljucujuci i mene), dok drugi koce i vec su zaustavljeni na pojavu zutog svetla.
Da bi se naknadno uvela konfuzija u sve to, raskrsnice koje su pokrivene kamerama za prekrsaje snimaju i prolazak na zuto i dolaze koverte zbog toga na adresu, gde se prolazak kroz zuto svetlo tretira kao prolazak kroz crveno.
Bivsi kolega iz firme je imao bas situaciju da mu je stigla koverta zbog toga. Kako je resio to ne znam, nisam upucen, ali po zakonu ne bi smeo biti kaznjen ukoliko nije mogao bezbedno da se zaustavi pre raskrsnice. E ajd sad ti to dokazi pred sudijom...
I opet na sve to dodatnu konfuziju stvara duzina treptanja, koja se razlikuje od raskrsnice do raskrsnice, barem u Novom Sadu koliko sam uspeo da primetim.
Na nekoj raskrsnici ce da trepne zeleno sveto 3 puta, negde 4, negde 5 i po meni upravo ta nekonzistentnost stvara vece probleme jer jednostavno ne znas kada ce da prebaci na zuto svetlo plus fobija od kazne za prolazak na zuto = naglo kocenje pred samu raskrsnicu...
Bila je cak i inicijativa da se ukidaju treptaci i vrati na stari sistem ali se izgleda odustalo od toga zbog negodovanja vozaca/naroda.
Bas je lepo ovde receno za aktuelne probleme oko toga - https://www.rts.rs/p...e-autobusi.html
Ono cime sam se recimo pozitivno iznenadio jeste sistem koji se primenjuje u Bosni. Kombinacija treptuceg zelenog uz tajmer na semaforu i tu onda nema greske. Tacno mozes da ocenis kada ce da se zatvori prolazak i onda shodno tome ubrzas ili usporis ili ako se nalazis u koloni mozes da ocenis da li ces proci ili ne. Heh ko bi rekao da i Bosna moze biti inovativna u necemu...
Po meni je ta kombinacija na raskrsnicama dobitna, s tim sto bih ja jasno definisao i broj puta koliko zeleno svetlo treba da trepne pre prebacivanja na zuto i to primenio na svim raskrsnicama.
Ja sam bio u par situacija sa autom da zbog naglog kocenja automobila ispred mene se drugi zamalo zabije iza mene u gepek, bas zbog naglog kocenja ovoga ispred tik pred raskrsnicu.
Zbog toga uvek povecan oprez u voznji, bas zbog ovakvih stvari...
Da je policija dosla na lice mesta mislim da bi krivica bila podeljena. Iako je on naglo kocio, tebi uvek mogu reci da nisi drzao propisano odstojanje i prilagodio nacin voznje uslovima na putu.
Nije velika steta, sve ce se to sanirati!
Eh sad, moram priznati malo su zajebali tu zakon oko trepcuceg zelenog svetla na raskrsnicama koje su regulisane semaforom...
Zakon kaze da kroz raskrsnicu mozes proci i na zuto svetlo ukoliko nisi u stanju da se bezbedno zaustavis pre raskrsnice i ne ugrozis druge. Medjutim, od kako su uveli trepcuce zeleno svetlo nisu jasno definisali prolazak kroz zuto svetlo (koliko sam ispratio zakon, mozda je doslo do promene) i vozaci su nedoumici da li mogu proci na zuto ili ne.
Zbog toga i postoji podela medju vozacima gde pojedini ubrazaju na trepcuce zeleno (ukljucujuci i mene), dok drugi koce i vec su zaustavljeni na pojavu zutog svetla.
Da bi se naknadno uvela konfuzija u sve to, raskrsnice koje su pokrivene kamerama za prekrsaje snimaju i prolazak na zuto i dolaze koverte zbog toga na adresu, gde se prolazak kroz zuto svetlo tretira kao prolazak kroz crveno.
Bivsi kolega iz firme je imao bas situaciju da mu je stigla koverta zbog toga. Kako je resio to ne znam, nisam upucen, ali po zakonu ne bi smeo biti kaznjen ukoliko nije mogao bezbedno da se zaustavi pre raskrsnice. E ajd sad ti to dokazi pred sudijom...
I opet na sve to dodatnu konfuziju stvara duzina treptanja, koja se razlikuje od raskrsnice do raskrsnice, barem u Novom Sadu koliko sam uspeo da primetim.
Na nekoj raskrsnici ce da trepne zeleno sveto 3 puta, negde 4, negde 5 i po meni upravo ta nekonzistentnost stvara vece probleme jer jednostavno ne znas kada ce da prebaci na zuto svetlo plus fobija od kazne za prolazak na zuto = naglo kocenje pred samu raskrsnicu...
Bila je cak i inicijativa da se ukidaju treptaci i vrati na stari sistem ali se izgleda odustalo od toga zbog negodovanja vozaca/naroda.
Bas je lepo ovde receno za aktuelne probleme oko toga - https://www.rts.rs/p...e-autobusi.html
Ono cime sam se recimo pozitivno iznenadio jeste sistem koji se primenjuje u Bosni. Kombinacija treptuceg zelenog uz tajmer na semaforu i tu onda nema greske. Tacno mozes da ocenis kada ce da se zatvori prolazak i onda shodno tome ubrzas ili usporis ili ako se nalazis u koloni mozes da ocenis da li ces proci ili ne. Heh ko bi rekao da i Bosna moze biti inovativna u necemu...
Po meni je ta kombinacija na raskrsnicama dobitna, s tim sto bih ja jasno definisao i broj puta koliko zeleno svetlo treba da trepne pre prebacivanja na zuto i to primenio na svim raskrsnicama.
Ja sam bio u par situacija sa autom da zbog naglog kocenja automobila ispred mene se drugi zamalo zabije iza mene u gepek, bas zbog naglog kocenja ovoga ispred tik pred raskrsnicu.
Zbog toga uvek povecan oprez u voznji, bas zbog ovakvih stvari...
Da je policija dosla na lice mesta mislim da bi krivica bila podeljena. Iako je on naglo kocio, tebi uvek mogu reci da nisi drzao propisano odstojanje i prilagodio nacin voznje uslovima na putu.
Nije velika steta, sve ce se to sanirati!
#8
Posted 05 July 2022 - 15:57
U Beogradu sada više ljudi koči na zeleno trepćuće ili žuto (kao i ja) a razlog su kamere.
Sve više kamera snima raskrsnice (u kombinaciji sa radarom) i ljudi bojeći se kazne staju i kada ne treba.
Sve više kamera snima raskrsnice (u kombinaciji sa radarom) i ljudi bojeći se kazne staju i kada ne treba.
#9
Posted 05 July 2022 - 17:30
Koliko sam upoznat, prolazak na žuto svetlo je prekršaj...zato sve više ljudi koči na trepćuće zeleno
#10
Posted 07 July 2022 - 17:39
Kao biciklista mogu da kazem da je najpametnije ne ocekivati ni od onog iza ni od onog ispred nista. Distanca i koncentracija!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users