Pita, on 28 June 2022 - 09:48, said:
Prelep motor..uvek mi se dopadao fabrički izgled skutera, ništa preterano nakinđureno...ali svako ko je iole u tuning priči zna da se Yasuni ne stavlja kao eto tamo neki auspuh-rezona da ide bolje...
Odličan..čekam spisak delova

Hvala druže!🍻Mogu reći da je i moje gledanje od prilike tako,fabrika,eventualno nešto dodati a ne preterati....
Elem,spoljne izmenene koje sam napravio a ovaj crveni Stalker razlikuju od fabrike su manje više vidljive. Felne su sa Nrg-a Mc4 kao i čizmice na štapovima koje nose kočione čeljusti, da bi se uklopio veći disk koji dolazi sa felnom. Mogu reći da motor dosta bolje koči kao i to da je sa felnama od 13" dosta stabilniji. Ovde mi se javio problem o kom ću posebno pisati. Ukratko,pinjon na ovoj felni vrti sajlu u kontra smeru od fabričkog i ne radi mi kolometar sat....
Dekla bloka je takodje sa Piaggio skutera novije generacije,glavni razlog je bio hladjenje prenosa jer je fabrička dekla na Stalkeru koji je manje više zamišljen kao neki off road skuter aman pa hermetički zatvorena i nema daška strujanja vazduha dok sa ovom vazduh lepo cirkuliše kroz prenos.
Zadnji spoljni dodatak je bio kofer, nije baš da mi se dopada njegov izgled na motoru ali je njegova uloga u svakodnevnom životu neprocenjiva,po potrebi se lako skida mada to retko radim,uglavnom je uvek tu na skuteru ...
E sad što se tiče samog agregata napisaću šta je sve promenjeno a ako nešto zaboravim ili omašim dimenziju ne zamerite ispraviću....😃
Kit Malossi Sport 70cc
Malosi MHR radilica sa punim polutkama (prvobtino je na fabričkoj bila stavljena Jasil ojačana klipnjača ali je radilica prolupala u ležaju do variomata)
Malosi Multivar 2000 sa Malossi rolnicama od 7,2gr
Malossi bela centralna
Fabričko kvačilo je ostalo ali stavljena linearna zadnja remenica.
Malossi sekundarni prenosa sa produženjem od 20%
Original Piaggio prenosni remen
Auspuh Yasuni R
Karburator Dellorto 17,5 glavna dizna 82 ler dizna 32
Sent from my M2101K6G using Tapatalk