Kymco Agility 16 Plus 50 2t
#1
Posted 07 July 2022 - 17:44
Pre par dana sam pazario masinu iz naslova. Vozikam je po Novom Beogradu, svha joj je da me dobaci na mesta za koja bi se ubio da nadjem parking ili bi se nacekao u guzvi. I odlicno radi.
Danas sam se malo zezao pa otisao do Ikee preko Avale i Jajinaca.
Lepo ide, maks 45kmh jer je nov i blokade nisu skinute.
Planiram da se igram sa njim kad prodjem prvi servis na 500km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 07 July 2022 - 18:01
#3
Posted 07 July 2022 - 19:59
#4
Posted 07 July 2022 - 20:34
Pre toga sam se naprzio da kupim kineza, pedu nekog, odradim svasta na njemu ali ih nije bilo na stanju.
Ovaj kymco je uleteo slučajno i bas bas mi se svidja.
Nego, cutim i vozim i cekam prvi servis...da li neko zna koje su sve blokade na njemu?
Varijator 100%...ne znam da li ima jos nesto ocigledno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 07 July 2022 - 20:41
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Posted 08 July 2022 - 07:21
Sve u svemu kymco je institucija za bilo kog kineza i tu nisi pogrešio. Blokade su već klasika, slepo crevo na auspuhu se odstrani, bolcna na variomatu ima ispust graničnik.. i plus minus dizna, ako je bila 75, prva koju preporučuju je 82, ali to bih ja ostavio za kraj, nakon testiranja..
#7
Posted 08 July 2022 - 07:25
Slepo crevo se isece pa se navari metal preko?
Kako ono uopste radi, kako smanjuje protok?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Posted 08 July 2022 - 09:23
#9
Posted 08 July 2022 - 13:58
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Posted 08 July 2022 - 16:44
#11
Posted 08 July 2022 - 17:38
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 08 July 2022 - 19:19
#13
Posted 08 July 2022 - 19:26
#14
Posted 08 July 2022 - 19:36
Dosao sam do 200km. Jos malo pa prvi servis i da vidimo gde je.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Posted 08 July 2022 - 19:41
Sent from my iPhone using Tapatalk
#16
Posted 08 July 2022 - 20:11
#17
Posted 08 July 2022 - 21:22
#18
Posted 09 July 2022 - 08:10
Možeš naravno bilo šta da odradiš ali se i spremi da će ti trebati elektronska blokada jer će ovi sa teh. da mere svake godine 45Kmh, možeš da predpostaviš kako je interesantno ugušiti agregate koji izvrte 90 sa nekim ozbiljnijim potezima..
Dakle ako tu cevku stisneš ili odstraniš više je neće biti, i taj auspuh će doneti fabrički palniranu punu snagu, isto tako taj prsten na bolcni variomata kod kymca mislim da je iz jednog dela, pa će ti trebati druga bolcna, ovu sačuvaš za teh pregled.. Ali svakako slepo crevo ne možeš nazad da dovariš..
E sad ako je opcija da se ovaj auspuh ostavi po strani, a namontira drugi, opet da bi bilo za teh, onda se spremi da će uz rezonantni auspuh trebati korigovati na težini rolnica, jer su one te koje menjaju (brzine) prenosni odnos na ciljanim obrtajima agregata.. Takoreći rezonantni auspusi, taj vakum i podpritisak, donose nešto višlje od stock lonca, pa bi u ovom obliku bio zagušen.. Isto je i za podešavanje karburatora, za svaku promenu izduvnog sistema mora da se koriguje smeša ka najučinkovitijoj. Nije pravilo uvrnuti veću diznu, proces je malo složeniji..
#19
Posted 09 July 2022 - 09:01
https://www.racing-p...p-308505-1.html
Nije je teško namontirati jer ima samo dve žice. Žuto zelena je masa i ide na ram ili minus od akumulatora a plava se kači na pikap žicu od cdi-a. Sve što ti je potrebno dolazi u kitu. Prekidač se namontira na neko skriveno i lako dostupno mesto da je možeš aktivirati brzo kad ti zatreba.
Blokada može da radi sa 2t ali i sa 4t motorima a može i da se šteluje tj. prilagodi slabije alu i jače tuniranim mašinama. U suštini popališ onoliko malih prekidača na njoj dok ti max brzina ne bude ~40kmh i to je to prošao si tehnički.
#20
Posted 09 July 2022 - 09:08
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users