Jump to content


Kymco Agility 16 Plus 50 2t


36 replies to this topic

#1 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 07 July 2022 - 17:44

Pozdrav svima,
Pre par dana sam pazario masinu iz naslova. Vozikam je po Novom Beogradu, svha joj je da me dobaci na mesta za koja bi se ubio da nadjem parking ili bi se nacekao u guzvi. I odlicno radi.
Danas sam se malo zezao pa otisao do Ikee preko Avale i Jajinaca.
Lepo ide, maks 45kmh jer je nov i blokade nisu skinute.
Planiram da se igram sa njim kad prodjem prvi servis na 500km.
Posted Image
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2 Mugi

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 57 posts
  • MestoNovi Beograd
  • VozimKymco Super 8 4T

Posted 07 July 2022 - 18:01

Lep, velike gume, ne oseća rupe.

#3 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 07 July 2022 - 19:59

Lep skuter, nisam znao da ga prave i kao 2t.

#4 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 07 July 2022 - 20:34

Cak sam ga na stanju i nasao samo 2t. Iskreno, kad sam ga video u 2t izdanju nisam se dvoumio. Tezak sam 92kg i to ce samo da raste. Ne vozim mnogo pa mi potrosnja ne igra, tako da mi vise znaci to sto 2t bolje vuce.
Pre toga sam se naprzio da kupim kineza, pedu nekog, odradim svasta na njemu ali ih nije bilo na stanju.
Ovaj kymco je uleteo slučajno i bas bas mi se svidja.
Nego, cutim i vozim i cekam prvi servis...da li neko zna koje su sve blokade na njemu?
Varijator 100%...ne znam da li ima jos nesto ocigledno.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 07 July 2022 - 20:41

Verovatno ima blokadu na CDI za obrtaje ali cenim ga da ce to biti na poslednjem mestu da se menja i radi...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 July 2022 - 07:21

16-ke su točkovi ? Ili je ime naklonjeno omladini 16+.. imali su nekada onaj people s isto sa 16 točkovima a kasnije je išao super 8 sa 14" ako se ne varam..

Sve u svemu kymco je institucija za bilo kog kineza i tu nisi pogrešio. Blokade su već klasika, slepo crevo na auspuhu se odstrani, bolcna na variomatu ima ispust graničnik.. i plus minus dizna, ako je bila 75, prva koju preporučuju je 82, ali to bih ja ostavio za kraj, nakon testiranja..

#7 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 08 July 2022 - 07:25

Jesu 16" tockovi.
Slepo crevo se isece pa se navari metal preko?
Kako ono uopste radi, kako smanjuje protok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 July 2022 - 09:23

slepo crevo je rezonantni blok, tačna dužina i tačan prečnik, na 50cc cilindru na određenim obrtajima ima povratno pulsiranje gasova koje bi da uđe i da izađe iz njega, i na taj način na tim ciljanim obrtajima guši protok izduvnih gasova koji bi inače kroz granu trebali proći ka katalizatoru i loncu...

#9 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 08 July 2022 - 13:58

Pretpostavljam da je to ovaj mali deo:
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

#10 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 08 July 2022 - 16:44

Da to je ta tanka cevka ispod, imao sam je i ja na serijskom izduvu. Brusilicom odsečeš pa zavariš komad metala preko. Ne znam za tvoj model ali nekad stave i prsten/suženje tu gde se auspuh spaja sa cilindrom pa ako ga ima to se izbije ili isturpija. Posle toga obavezno karb mora da se prešteluje da termo grupa ne zariba.

#11 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 08 July 2022 - 17:38

Koliko bi kostalo da se umesto takvog zahvata stavi solidan novi auspuh i sredi karburator(nova dizna i stelovanje)?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#12 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 08 July 2022 - 19:19

Reći će ti sigurno neko ko je stavljao sportski izduv na tu mašinu, i koji treba, i koji je najbolji i koliko košta. Ne treba bežati ni od polovnih stvari kada je reč o rezonantnim auspusima, možeš dosta jeftinije da prođeš a da opet kupiš pravu stvar. Ja sam svojevremeno platio oko 150e za ganc nov 2t auspuh za 50/70cc. Za skuter možda bude i nešto manje.

#13 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 08 July 2022 - 19:26

Mada savetovao bih ti da za prvi tuning kreneš od onog što imaš. Mene je prvi tuning koštao 150 dinara koliko sam platio dellorto diznu 90 za karburator. Sečenje i varenje slepe cevi i turpijanje auspuha ne računam jer se to može uraditi sam.

#14 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 08 July 2022 - 19:36

Super. Ja ne bezim od polovnih stvari. Za bajs na primer, samo potrosne stvari uzimam nove. Lanac, kaseta i gume...
Dosao sam do 200km. Jos malo pa prvi servis i da vidimo gde je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#15 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 08 July 2022 - 19:41

Ja za secenje i varenje cevi nemam uslova da uradim sam. Moracu da platim nekog. Zato i razmisljam da li uzeti drugi auspuh ili seci...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 July 2022 - 20:11

Vidjao sam i da stisnu tu cev u mengeli, pa bude kao zatvorena na 1-2cm od grane, i to donese benefite isto... jer ti praktično taj rezonantni talasovod skratiš na dužinu gde motor nikad ne ulazi obrtajima...

#17 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 08 July 2022 - 21:22

Kada stavis drugi tj. sportski auspuh, raspon rezonance će da se pomeri na gore tj. u više obrtaje. Biće potrebno komplikovanije štelovanje karburatora. Za to će ti trebati odgovarajući set dizni za tvoj karb, set igli i svećica odgovarajuće toplinske vrednosti. Štelovanje prenosa. I što je najvažnije trebaće ti iskustva da sve to podesiš. Ali ima sve to na forumu pa čitaj i uči pomalo. Zato sam i preporučio da kreneš malim koracima tj. od onog što imaš. Koliko vidim do sad imaš sva uputstva ovde šta da uradiš. To bi lako namestio i dobio mnogo za tako malo posla i što je najvažnije iskustva :)

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2022 - 08:10

Da da rezonantni auspuh mu dođe već za vrlo dobre učenike, pretežno je najbolje početi od čiste deblokade, jer onda imaš agregat kakvog je konstruktor osmislio, sa rasponom snage i obrtnim momentom istim kao isada, samo nešto jačim...

Možeš naravno bilo šta da odradiš ali se i spremi da će ti trebati elektronska blokada jer će ovi sa teh. da mere svake godine 45Kmh, možeš da predpostaviš kako je interesantno ugušiti agregate koji izvrte 90 sa nekim ozbiljnijim potezima..

Dakle ako tu cevku stisneš ili odstraniš više je neće biti, i taj auspuh će doneti fabrički palniranu punu snagu, isto tako taj prsten na bolcni variomata kod kymca mislim da je iz jednog dela, pa će ti trebati druga bolcna, ovu sačuvaš za teh pregled.. Ali svakako slepo crevo ne možeš nazad da dovariš..

E sad ako je opcija da se ovaj auspuh ostavi po strani, a namontira drugi, opet da bi bilo za teh, onda se spremi da će uz rezonantni auspuh trebati korigovati na težini rolnica, jer su one te koje menjaju (brzine) prenosni odnos na ciljanim obrtajima agregata.. Takoreći rezonantni auspusi, taj vakum i podpritisak, donose nešto višlje od stock lonca, pa bi u ovom obliku bio zagušen.. Isto je i za podešavanje karburatora, za svaku promenu izduvnog sistema mora da se koriguje smeša ka najučinkovitijoj. Nije pravilo uvrnuti veću diznu, proces je malo složeniji..

#19 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 09 July 2022 - 09:01

Pomenuta elektronska blokada obrtaja je odličan način da se prođe tehnički ovih dana za sve koji su radili neki tuning na mašini ili idu preko 45kmh.
https://www.racing-p...p-308505-1.html
Nije je teško namontirati jer ima samo dve žice. Žuto zelena je masa i ide na ram ili minus od akumulatora a plava se kači na pikap žicu od cdi-a. Sve što ti je potrebno dolazi u kitu. Prekidač se namontira na neko skriveno i lako dostupno mesto da je možeš aktivirati brzo kad ti zatreba.
Blokada može da radi sa 2t ali i sa 4t motorima a može i da se šteluje tj. prilagodi slabije alu i jače tuniranim mašinama. U suštini popališ onoliko malih prekidača na njoj dok ti max brzina ne bude ~40kmh i to je to prošao si tehnički.

#20 Debelizmaj

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 09 July 2022 - 09:08

Razmisljam i o tome. Za sada sam dve godine miran jer je skuter nov.


Sent from my iPhone using Tapatalk





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users