Cesto se organizuju ture porucivanja preko foruma sa RP-a. Imas i temu sa najavama.


.:: Aprilia Sr 50 Lc Piaggio ::.
Started by Rade, Sep 23 2022 06:27 PM
27 replies to this topic
#21
Posted 11 October 2022 - 23:53
#22
Posted 12 October 2022 - 09:46
Pajp B trebas,taj cijeli dio se vadi van.Za sad nemoj dirati rolice jer ce ti sa otvorenijim airboxom dobiti na okretajima i na snazi.
Za variomat si u pravu,gledaj neki aftermarket nabaviti,jer je ovo kriminal cim krenes u bilo kakav tuning.
Za variomat si u pravu,gledaj neki aftermarket nabaviti,jer je ovo kriminal cim krenes u bilo kakav tuning.
#23
Posted 17 October 2022 - 21:16
Opet rade007 u pravu.. Pogođena kombinacija karburatora i rolnica.
Dizna 82, izvađena lulica iz airboxa iako milslim da ona nešto posebno ne bi ni uticala na protok vazduha. Na početku usisne cevi što ide pod plastike ispod nogu je suženje od 15mm u odnosu na ostatak ulaza vazduha gde je sve 19mm. Uz to namontiran i ručni sauh (opet Aliexpress za smešne pare).
U svakom slučaju skuter osetno jači zbog 10 brojeva veće dizne i za niansu bučniji na strani usisa zbog otvorenosti filtera vazduha. Takođe ono što sam napokon dobio jeste na puštanje gasa ono baš čisto t t t t t t kao pravi 2T motor. Mislim da je svemu najviše doprineo ovaj ručni sauh, jer već na svim otklonima gasa se oseti da je rezak i da je namešten baš kako treba. Uz to i hladan polazak nakon pola minute rada u mestu je već druga priča, nema onog trokiranja naredne 2 ulice dok el. sauh ne odradi funkciju.
received_1219443772118421.jpeg 130.93K
28 downloads
IMG_20221014_180430.jpg 6.31MB
28 downloads
IMG_20221014_180440.jpg 7.2MB
29 downloads
Našao sam u servisu Motulovo ulje za reduktor. Siguran sam da će dobro raditi posao.
IMG_20221014_180450.jpg 8.06MB
29 downloads
IMG_20221014_182253.jpg 6.27MB
27 downloads
IMG_20221014_183217.jpg 6.48MB
26 downloads
Da vam kažem da ovo u kompletu sve odrađeno radi posao samo tako. Skuter je zaista dovoljno brz.. sa kruziranja laganih 40-50kmh pa udarom na pun gas za čas napuni do 80kmh. Ranije mu je do 80 trebalo bukvalno 2 kilometra dok se sada to sve odvija u narednih 200 metara.
Vredelo je svih 120 evra ukupnih troškova tuninga
Dizna 82, izvađena lulica iz airboxa iako milslim da ona nešto posebno ne bi ni uticala na protok vazduha. Na početku usisne cevi što ide pod plastike ispod nogu je suženje od 15mm u odnosu na ostatak ulaza vazduha gde je sve 19mm. Uz to namontiran i ručni sauh (opet Aliexpress za smešne pare).
U svakom slučaju skuter osetno jači zbog 10 brojeva veće dizne i za niansu bučniji na strani usisa zbog otvorenosti filtera vazduha. Takođe ono što sam napokon dobio jeste na puštanje gasa ono baš čisto t t t t t t kao pravi 2T motor. Mislim da je svemu najviše doprineo ovaj ručni sauh, jer već na svim otklonima gasa se oseti da je rezak i da je namešten baš kako treba. Uz to i hladan polazak nakon pola minute rada u mestu je već druga priča, nema onog trokiranja naredne 2 ulice dok el. sauh ne odradi funkciju.



Našao sam u servisu Motulovo ulje za reduktor. Siguran sam da će dobro raditi posao.



Da vam kažem da ovo u kompletu sve odrađeno radi posao samo tako. Skuter je zaista dovoljno brz.. sa kruziranja laganih 40-50kmh pa udarom na pun gas za čas napuni do 80kmh. Ranije mu je do 80 trebalo bukvalno 2 kilometra dok se sada to sve odvija u narednih 200 metara.
Vredelo je svih 120 evra ukupnih troškova tuninga

Edited by Rade, 17 October 2022 - 21:19.
#24
Posted 19 October 2022 - 15:00
E tako,to je sad posao,a potrosnja ce ostati oko 4L.Mozes zamisliti koliko sam ih slozio kad skoro u broj znam koja dizna ce sa kojim setupom odgovarati.
Kod nas su Piaggio 50 najcesci agregati,pa mi je toga bas dosta proslo kroz ruke,em obicnih servisa,em tuninga,tako da dobro znam sta pricam,savjetujem i kakav ce to rezultat otprilike dati.
Gledaj da si kroz dogledno vrijeme neki tuning variomat stavis jer sa serijskim bas jako rano krene u okretaje pa se svo vrijeme vozis u visokim okretajima.Vec tamo oko 70-75km/h krene u visoke okretaje,a sa tuning variomatom bi se to popelo na 90-95km/h
Kod nas su Piaggio 50 najcesci agregati,pa mi je toga bas dosta proslo kroz ruke,em obicnih servisa,em tuninga,tako da dobro znam sta pricam,savjetujem i kakav ce to rezultat otprilike dati.
Gledaj da si kroz dogledno vrijeme neki tuning variomat stavis jer sa serijskim bas jako rano krene u okretaje pa se svo vrijeme vozis u visokim okretajima.Vec tamo oko 70-75km/h krene u visoke okretaje,a sa tuning variomatom bi se to popelo na 90-95km/h
#25
Posted 14 December 2022 - 22:01
Decembar je i apsolutno više nije sezona za dvotočkaše.
Aprilijica je super služila do sredine Novembra, zaista sam bio uporan sa vožnjom, ali sa jutarnjom temperaturom ispod 6-7 stepeni i pored dodatne opreme nije više bilo prijatno za vožnju.
Poslednjih dana su samo poskidane oštećene i dotrajale nalepnice. Verujem da je skuter godinama stajao negde na suncu te su nalepnice postale skroz blede i roze i generalno davale su utisak da je skuter stariji nego što stvarno jeste.
Posle skidanja došlo je na red i višeslojno poliranje i iskreno meni je ovako top! Generalno volim taj clean look.
Za sledeću sezonu sigurno će da legnu neke nalepnice, videću još da li tipske Aprilijine sa te neke edicije 2010-2012 godina ili će biti nešto unikatnije. Imam vremena da razmislim..
10903.JPEG 7.79MB
42 downloads
10901.JPEG 7.44MB
43 downloads
Aprilijica je super služila do sredine Novembra, zaista sam bio uporan sa vožnjom, ali sa jutarnjom temperaturom ispod 6-7 stepeni i pored dodatne opreme nije više bilo prijatno za vožnju.
Poslednjih dana su samo poskidane oštećene i dotrajale nalepnice. Verujem da je skuter godinama stajao negde na suncu te su nalepnice postale skroz blede i roze i generalno davale su utisak da je skuter stariji nego što stvarno jeste.
Posle skidanja došlo je na red i višeslojno poliranje i iskreno meni je ovako top! Generalno volim taj clean look.
Za sledeću sezonu sigurno će da legnu neke nalepnice, videću još da li tipske Aprilijine sa te neke edicije 2010-2012 godina ili će biti nešto unikatnije. Imam vremena da razmislim..


Edited by Rade, 14 December 2022 - 22:02.
#26
Posted 16 December 2022 - 13:02
Da,da lepu Apriliju imaš u garaži
po meni ne trebaju mu nikakve nalepnice ali to je sve stvar ukusa...Bitno da on ide kako treba


#27
Posted 24 December 2022 - 17:41
Bas lijep bajk
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
Послато са SM-F711B помоћу Тапатока
#28
Posted 19 March 2023 - 21:41
Lep skuter zaista i svaka cast na trudu.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users