Jump to content


Piaggio Nrg Power Dt - Sinisa93


63 replies to this topic

#21 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 April 2023 - 20:18

Malossi multivar MHR je no1,običan multivar također odličan. Polini je kako koji, ali uglavnom su svi lošiji od multivara, tako da gledaj multivar i to mhr jer ces s njim odmah dobiti odgovarajuči feder,dok ces sa obilnim morati kupovati ljubičasti.

Radilicu slikaj kad dode,jer ti neče doći ta sa slike 99%

Karb bude dobar ako od oka podesis seraf smjese i ler gasa pa nabaciš filter kutiju,jer sa gilter kutijom ne možeš do šerafa.

#22 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 May 2023 - 19:39

Stigli su i Koyo Japan lezajevi i vitonski semerinzi.

Attached File  20230501_120658.jpg   3.9MB   25 downloads

Još čekam radilicu i karburator, zaglavili su izgleda na carini. Dok to čekam uzeo sam da završavam plastike, prilično je naporno jer šmirglam do čiste plastike da nova boja ne bi nešto odreagovala sa starom, pa da ne pravim sebi dupli posao. Ostala mi je još najveća, prednja maska, za nju će mi trebati 2-3 dana sigurno.

Što se tiče onih crnih plastika, kakva su vam iskustva sa njihovim farbanjem? Čim je najbolje to odraditi, da li bumper sprejom, plastidip-om ili nečim trećim?

Attached File  20230426_183530.jpg   5.84MB   26 downloads Attached File  20230504_192654.jpg   5.01MB   25 downloads

Edited by sinisa93, 04 May 2023 - 20:54.


#23 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 04 May 2023 - 20:49

Ja njih nebi farbao, dobro ih par puta natopiti sa silikon sprejem i biti ce ko nove



#24 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 May 2023 - 17:59

Baš kako je Rade rekao, radilica nema veze sa onom na slikama, došla je ustvari ova sa punim polutkama. Ubačena je u zamrzivač pa ću ležajeve prvo nabaciti na nju a nakon toga sve zajedno u blokove.

Attached File  20230505_153550.jpg   328.34K   17 downloads Attached File  20230505_153557.jpg   337.73K   17 downloads

Attached File  20230505_153600.jpg   302.83K   16 downloads Attached File  20230505_153608.jpg   340.1K   22 downloads

Stigao je i karburator sa pratećim dijelovima za štelovanje, tako da sam sad sve bitne dijelove kompletirao i vjerovatno ću u nedjelju krenuti sa radovima. Prvo trebam rasklopiti blokove i detaljno ih oprati i odmastiti jer su sad u katastrofalnom stanju.

Attached File  20230505_154003.jpg   498.52K   22 downloads

Attached File  20230505_163241.jpg   1.06MB   24 downloads Attached File  20230505_163300.jpg   1.11MB   20 downloads Attached File  20230505_163313.jpg   801.39K   18 downloads

Attached File  20230505_163332.jpg   823.83K   20 downloads Attached File  20230505_163335.jpg   823.51K   19 downloads Attached File  20230505_163337.jpg   1.2MB   18 downloads

Kad sam ga kupio, na njemu nije bilo uljne pumpe, pa me zanima hoće li biti problem ako je kompletna izvađena, bez zupčanika i remena? Vidim da neki ostavljaju zupčanik i mali remen sa odgovarajućim poklopcem.

#25 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 May 2023 - 19:40

Na ACu ti ne treba,ovi s poklopcem imaju vodenu pumpu. Ti samo izbaci sve van i samo na radilicu stavi zupcanik na kojeg inače ide mikroremen kako bi ti sve ostalo jednako udaljeno.


Znao sam odma da češ tu radilicu dobiti.Dobra je ta i ta nema fulan utor za kajlu.

#26 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 May 2023 - 20:45

Još jedna stvar koju sam primijetio je da ovaj RMS uložak brave ne paše na fabričko tijelo brave jer su oni pinovi širi i ključ se ne može izvaditi. Sad moram uzeti i RMS tijelo brave da se može uklopiti.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока



#27 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 08 May 2023 - 20:57

Danas rastureni blokovi, izbijena stara radilica sa ležajevima. Blokove sam odmastio i očistio koliko se dalo. Ovaj dio u prenosu ću još malo detaljnije kad budem mijenjao variomat.


Attached File  20230507_111401.jpg   1.36MB   15 downloads Attached File  20230507_124744.jpg   1.38MB   15 downloads

Attached File  20230507_123241.jpg   1.01MB   14 downloads Attached File  20230507_134704.jpg   1.05MB   17 downloads

Attached File  20230507_134651.jpg   574.25K   16 downloads Attached File  20230507_134648.jpg   772.72K   17 downloads

Novi ležajevi zagrijani u ulju na nekih 100 stepeni, radilica prethodna dva dana provela u zamrzivaču, naišli su bez problema. Nakon tog sve zajedno ubačeno u zamrzivač na još par sati.

Attached File  20230507_103420.jpg   592.5K   18 downloads Attached File  20230507_104546.jpg   438.98K   17 downloads Attached File  20230507_105244.jpg   432.77K   20 downloads

Nakon tog blokove sam isto grijao na ovom malom plinskom gorioniku, ali sam preko postavio tablu lima da mi ne pocrne od plina. Radilica je uskočila bez problema, nakon stezanja blokova malo sam kuckao čekićem da otpusti i dobije onaj blagi luft. Semering do variomata sam nagurao prstima a onaj na strani magneta sam nakuckao preko neke plastične cijevi koju sam našao u garaži, valjda bude ok.

Attached File  20230507_135948.jpg   696.21K   21 downloads Attached File  20230507_141357.jpg   663.86K   23 downloads Attached File  20230507_163229.jpg   445.56K   22 downloads

Edited by sinisa93, 08 May 2023 - 20:59.


#28 mrle88

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 29 posts

Posted 09 May 2023 - 06:10

Pratim od pocetka temu i prvobitnog izgleda skutera, jedva cekam da vidim krajnji rezultat. Hvala sto tako detaljno slikas i objasnjavas svaka cast. Imam jedno pitanje kao neko kod je nov u svemu ovome. Primeto sam da se blokovi nepoklapaju bas idealno, je li to nepravi neki problem?

Posted Image

#29 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 May 2023 - 08:07

Ne pravi neki problem, tako izlaze iz fabrike, bar mi je na prethodna dva skutera tako bilo. Bitno je samo da je površina na koju naliježe cilindar ravna, ali za to se brinu ove vođice koje uklope na drugu stranu bloka, tako da o tom ne moraš voditi računa, poravna se idealno.

Attached File  20230507_141357 - Copy.jpg   1.51MB   11 downloads

#30 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 09 May 2023 - 10:47

Odlično, na koju dubinu si upucao semering do magneta?

#31 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 May 2023 - 14:30

Nisam siguran, premjerio sam dubinu starog pa sam prema tom ubacio novi, ne znam tačno, negdje sam zapisao u garaži 😅

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока



#32 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 May 2023 - 14:38

Imam u podnici viška ova dva džeka, nisu bila nigdje spojena, i ovu jednu žuto-rozu žicu. Ima li neko ideju od čega je to? Ovaj džek sa crnom i žutom žicom pretpostavljam da je od elektronskog čoka, ali ovo ostalo ne znam.

Attached File  1.jpg   492.63K   17 downloads Attached File  2.jpg   445.14K   19 downloads Attached File  3.jpg   475.14K   17 downloads

Edited by sinisa93, 10 May 2023 - 06:13.


#33 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 10 May 2023 - 19:40

Postavljen cilindar, kompletna mašina je spakovana. U prenos je vraćeno sve fabričko, tim ću se pozabaviti dok skuter upali i dok odradim razradu.

Attached File  20230507_164210.jpg   473.84K   15 downloads Attached File  20230507_171338.jpg   1.43MB   15 downloads Attached File  20230507_171402.jpg   1.2MB   18 downloads

Postavljena nova prirubnica i Malossi karbonitne lamelice koje su došle uz cilindar. Karburator je samo ubačen onako čisto da vidim kako stoji.

Attached File  20230507_153436.jpg   374.55K   18 downloads Attached File  20230507_171410.jpg   726.25K   16 downloads

Attached File  20230507_195405.jpg   1.22MB   15 downloads Attached File  20230507_195439.jpg   769.24K   14 downloads

Ram očišćen detaljno i spojen sa mašinom

Attached File  20230508_165822.jpg   2.48MB   14 downloads Attached File  20230508_195256.jpg   1.89MB   16 downloads

Probao sam zakurblati čisto da vidim ima li varnice ali kako vidim nešto mi djeluje jako slaba. Nisam uspio snimiti ali mi djeluje da bi trebala biti jača. Da li kakav uticaj može imati to što nemam akumulatora? Ili je problem nešto od ovih gore konektora i žica iz prošle objave koje nisu nigdje spojene ili nešto treće.

Nisam još pokušavao paliti skuter jer sam na kraju dana skontao da nisam kupio ni benzin niti ulje za mješavinu. Sutra idem u nabavku pa ću pokušati upaliti.

#34 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 May 2023 - 20:37

Za svaki slučaj uzeo sam nov akumulator, da budem siguran da on nije problem. Nasuo kiselinu, dopunio ga i postavio na skuter.

Attached File  20230511_161036.jpg   469.71K   17 downloads

Iz karburatora sam povadio ove komponente koje su došle u njemu. Ni glavna ni pilotka a ni igla nisu imali nikakvu oznaku na sebi. Za početak sam ubacio diznu 88, pilotku 45 i iglu W7 drugi podiok odozdo, šrafić sam ostavio na 1.5 krug i skinuo ovaj limić ispod glavne dizne. Vjerovatno će to biti više nego bogata smješa ali za prvo paljenje mi je tako sigurnije.

Attached File  20230510_212453.jpg   383.59K   20 downloads Attached File  20230511_174023.jpg   846.31K   19 downloads

Što se tiče ulja uzeo sam Motul Scooter Power punu sintetiku, za razradu sam umiješao negdje oko 3% ulja.

Attached File  20230511_184452.jpg   592.78K   19 downloads Attached File  20230511_184456.jpg   592.58K   18 downloads

Navukao sam gorivo na vakum crijevo i već nakon par kurblanja je upalio. Neočekivano brzo, mislio sam da se nešto mora zakomplikovati ali je ipak sve bilo ok. Odradio je 3 put po 20 minuta u leru sa pauzama od nekih pola sata. Djeluje mi da radi sasvim ok, pali bez problema, jedino što se na davanje gasa odmah osjeti da je smješa prilično bogata. A i što se tiče ulja za mješavinu možda sam malo pretjerao pa mi malo više dimi. Mada je moguće da još izbija ono ulje u kojem su se ležajevi grijali i sa kojim sam podmazivao klip, igličasti i ostalo. Evo snimka nakon prvog paljenja:



#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,731 posts

Posted 11 May 2023 - 21:28

Bravo, najzad taktovi, čuvaj ga još malo, čuje se kako zazveče karike kad dodaš gas... Ne dozvoli da se ležišta u klipu razvale..

Sent from my SM-N975F using Tapatalk



#36 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 12 May 2023 - 15:19

Da da, pazim sad, dam pomalo gas, do nekih 5000 obrtaja, ne preko. Bacam se sad na plastike pa da mogu krenuti u razradu. Samo izgleda da regler ne puni kako treba, mjerio sam napon na akumulatoru kad je skuter upaljen pokazuje 12.58 - 12.60 V.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока



#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,731 posts

Posted 12 May 2023 - 22:00

Mora biti 14.2-14.4V

Sent from my SM-N975F using Tapatalk



#38 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 13 May 2023 - 11:53

Jutros neće upali, nakon 3-4 kurblanja pokvasi svjećicu. Izvadim svjećicu van, kurblam, nema varnice nikako.

Nova NGK BR9ES crkla, vjerovatno joj je prisjeo onaj rad na leru od sat vremena, malo više goriva i jača mješavina.

Ubacim staru svjećicu, pali bez problema.


Posted Image

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Edited by sinisa93, 13 May 2023 - 17:44.


#39 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 May 2023 - 12:22

Postavio sam ove crne plastike koje neću farbati, samo sam ih dobro oprao i namazao nekim mat kokpit sprejom za auta. Boja im se fino vratila, nekim čudom nisu izgrebane za razliku od ostalih plastika. Sad ga mogu pomalo i voziti, prešao sam juče prvih 3-4 kilometra. Primijetio sam da su na fabričkom kvačilu neke crvene oprugice koje ću za razradu morati zamijeniti jer hvata tek na 7000 obrtaja, što mi je malo previše u toku razrade.

Attached File  20230513_131616.jpg   1.32MB   16 downloads Attached File  20230514_115209.jpg   1.23MB   16 downloads Attached File  20230514_115212.jpg   1.07MB   15 downloads

Attached File  20230514_115216.jpg   1.11MB   18 downloads Attached File  20230514_115225.jpg   1.6MB   19 downloads Attached File  20230514_115236.jpg   1.02MB   21 downloads

Attached File  20230514_115247.jpg   1.03MB   19 downloads

#40 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 22 May 2023 - 21:08

Prestao mi je raditi pokazivač nivoa goriva, prikazuje kao da je prazan, stalno treperi, a pokazivao je normalno kad sam ga prvi put upalio.

Zna li ko koju otpornost bi trebao imati plovak kad je pun ili prazan?

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока







6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users