1689786315511.jpg 243.39K
11 downloads
1689786315503.jpg 232.75K
10 downloads
Evo ga moj agility, 2018, 1400km presao, cista fabrika.
0
Agility 50 16+ 2t
Started by Ciric, Jul 19 2023 06:08 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 19 July 2023 - 18:08
#2
Posted 19 July 2023 - 21:49
Ako neko moze da me posavetuje,kao sto sam napisao skuter je presao 1400km kupljen od prvog vlasnika koji je kod lokalnog majstora na 1000km skinuo blokade,Cini mi se da posle 10 min voznje slabije ide nego kad sam krenuo pogotovo se oseća uz brdo,da li moguće da nesto nije pravilno podeseno ili treba dodatno podesiti motor.
#3
Posted 20 July 2023 - 07:07
Pozdrav u temi... Svaki skuter u brdo ume da ide slabije, međutim u pravu si kada sumnjaš na podešavanje, jer je ono ključno za isporuku pune snage..
Pre svega, reci nam koliko ide pun gas na ravnom brz blokade...
Što se podešavanja tiče, ume da bude neka sitna razlika između letnjeg i zimskog perioda, uglavnom na smeši goriva i vazduha na samom karburatoru.. Podešava se da svećica bude boje bele kafe ili lagano braon boja cigle.
Prenos ako je skinuta blokada kod variomata, onda treba da je ok, ukoliko je agregat dobar..
Auspuh je nekada imao kao slepo crevo dovareno, odmah na grani, to je blokada za isporuku znage isto..
Karburator je kod Kymca dugo godina isti, ranijih godina su zbog tog auspuha samo pakovali 72 ili 75 diznu, dok je za normalnu eksploataciju potrebna 82. Pričam za keihin pb170 tip, i ranije na filteru vazduha nije bilo redukcije usisa zbog blokade...
Pre svega, reci nam koliko ide pun gas na ravnom brz blokade...
Što se podešavanja tiče, ume da bude neka sitna razlika između letnjeg i zimskog perioda, uglavnom na smeši goriva i vazduha na samom karburatoru.. Podešava se da svećica bude boje bele kafe ili lagano braon boja cigle.
Prenos ako je skinuta blokada kod variomata, onda treba da je ok, ukoliko je agregat dobar..
Auspuh je nekada imao kao slepo crevo dovareno, odmah na grani, to je blokada za isporuku znage isto..
Karburator je kod Kymca dugo godina isti, ranijih godina su zbog tog auspuha samo pakovali 72 ili 75 diznu, dok je za normalnu eksploataciju potrebna 82. Pričam za keihin pb170 tip, i ranije na filteru vazduha nije bilo redukcije usisa zbog blokade...
#4
Posted 20 July 2023 - 09:41
Oko 65km/h po njegovom brzinomeru,mozda bi mogao i 70 na nekom bas dugačkom pravcu,do 50 bas lako ubrzava.tezina vozača 110kg
#5
Posted 20 July 2023 - 22:13
Da se ispravim po pitanju brzine 60km/h po ravnom max brzina a uz brdo kako gde 20 do 30 danas me pojurilo neko kuce pored puta jedva pobegoh da me ne ujede za nogu,sad dilema da li moj skuter ide lose ili dzukela previse brzo trci???
#6
Posted 21 July 2023 - 05:06
Ja sam imao 4t odblokiran koji je išao bolje od toga tako da tvoj 2t mora ići brže. Proveri da li su skinute sve blokade i koje su postavke karburatora pod obavezno.
#7
Posted 21 July 2023 - 06:27
75 Kmh je išao Super 9 Kymco meni nekada bez blokada, to je po satu, za 2T normalno..
Kada sam se malo potrudio oko bolcne variomata onda sam dobio malo preko 80...
Toliko snage ima taj 2T Kymco agregat..
Dakle proveri sve tri blokade, redukcije
1. Auspuh
2. Variomat
3. Glavna dizna
Kada sam se malo potrudio oko bolcne variomata onda sam dobio malo preko 80...
Toliko snage ima taj 2T Kymco agregat..
Dakle proveri sve tri blokade, redukcije
1. Auspuh
2. Variomat
3. Glavna dizna
#8
Posted 21 July 2023 - 08:24
Na nizbrdici vecoj od 4% dugoj preko 1 km ide 70 cim se spusti u ravno vrati na 60 iako i dalje drzim pun gas,nesto nije kako treba siguran sam,sada konkretno pitanje za Maria da li bi mogao da dobijem tvoj broj tel radi konsultacija i saveta?
#9
Posted 21 July 2023 - 16:50
Imaš ovde pm od foruma pa piši tamo ako ne želiš da ide javno..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users