Piaggio Nrg Power Malossi Sport 70cc
#1
Posted 24 July 2023 - 17:52
#2
Posted 24 July 2023 - 19:50
Proveri prvo boju svećice, pa nakon toga odluči, tipa 3-5 brojeva manja dizna, i korigovati iglu za jedan zub na niže (bogatije) jer ćeš možda sa glavnom diznom osiromašiti i srednji spektar... (možda pola zuba sa platnicom). Isto tako ponovo šraf za vazduh namestiti na najviši ler ili početak obaranja ler-a..
Što se tiče maksimale, tu imaš i faktore prenosa, to će ti PIA korisnici bolje reći, koji je odnos dobitan. Isto tako možeš proveriti da li variomat briše marker do kraja...
#3
Posted 24 July 2023 - 22:27
Mario, on 24 July 2023 - 19:50, said:
Proveri prvo boju svećice, pa nakon toga odluči, tipa 3-5 brojeva manja dizna, i korigovati iglu za jedan zub na niže (bogatije) jer ćeš možda sa glavnom diznom osiromašiti i srednji spektar... (možda pola zuba sa platnicom). Isto tako ponovo šraf za vazduh namestiti na najviši ler ili početak obaranja ler-a..
Što se tiče maksimale, tu imaš i faktore prenosa, to će ti PIA korisnici bolje reći, koji je odnos dobitan. Isto tako možeš proveriti da li variomat briše marker do kraja...
Mario, on 24 July 2023 - 19:50, said:
Proveri prvo boju svećice, pa nakon toga odluči, tipa 3-5 brojeva manja dizna, i korigovati iglu za jedan zub na niže (bogatije) jer ćeš možda sa glavnom diznom osiromašiti i srednji spektar... (možda pola zuba sa platnicom). Isto tako ponovo šraf za vazduh namestiti na najviši ler ili početak obaranja ler-a..
Što se tiče maksimale, tu imaš i faktore prenosa, to će ti PIA korisnici bolje reći, koji je odnos dobitan. Isto tako možeš proveriti da li variomat briše marker do kraja...
Edited by Bax1000, 24 July 2023 - 22:33.
#4
Posted 24 July 2023 - 22:35
Attached Files
#5
Posted 24 July 2023 - 22:44
Attached Files
#6
Posted 25 July 2023 - 14:35
Recimo ako je 17.5mm karb, on je 240mm^2
A tebi treba prohodnost od 360mm^2 to je 21mm
Svakako to mrtvilo u kraju otklona gasa bude poremećaj smeše punog otklona, koji može da proizilazi od glavne dizne ili od količine vazduha...
Boja je ok.. variomat isto, mada ja nisam tu baš kompetentan, pia nije moj sektor, ne znam iz izkustva da ti kažem ništa za njih..
Negde se pisalo da noviji imaju kraći prenos u zubcima pozadi...
#7
Posted 25 July 2023 - 15:23
Taj mrtvi dio je vjerovatno i zasluzan za eventualno losiju krajnju brzinu, lulicu sam nedavno izvadio pa je sve jos u fazi ispitivanja jer mi je prioritet bio ustimati smjesju kroz sve otvore gasa a sada ide fina dorada.
Meni su isto svjecica i variomat sasvim prihvatljivi, eventualno mrvicu teze rolnice probati cisto da vidim da li ce ici vise..
I ja sam vidio na par mjesta taj podatak u vezi prenosa i zupcanika, ali to je vec malo visi nivo tuninga skutera za mene
Ako ima neko od Piaggio vlasnika nekog base setupa neka se javi bio bi zahvalan
#8
Posted 25 July 2023 - 15:34
Mario, on 25 July 2023 - 14:35, said:
Recimo ako je 17.5mm karb, on je 240mm^2
A tebi treba prohodnost od 360mm^2 to je 21mm
Svakako to mrtvilo u kraju otklona gasa bude poremećaj smeše punog otklona, koji može da proizilazi od glavne dizne ili od količine vazduha...
Boja je ok.. variomat isto, mada ja nisam tu baš kompetentan, pia nije moj sektor, ne znam iz izkustva da ti kažem ništa za njih..
Negde se pisalo da noviji imaju kraći prenos u zubcima pozadi...
Karburator cu srediti mislim da ce ovo sve sto ste rekli upaliti i dati efekta.
Sta mislite da li slaba krajnja brzina moze biti zbog serijske centralne opruge da je mekana i da zbog toga ima slabiji prenos snage na zadnji tocak iako nisam primjetio neke oscilacije i pad obrtaja na punom gasu i kroz voznju..
#9
Posted 25 July 2023 - 20:31
#10
Posted 25 July 2023 - 22:55
Mario, on 25 July 2023 - 20:31, said:
Citao sam o tome ali sam eto ocigledno okrenuo stvari malo haha, ostaje ova opruga u tom slucaju.
Sto se tice airboxa nasao sam spricu cija povrsina savrseno odgovara onoj formuli koju ste mi napisali i veca je za bekih 20ak % tako da ukoliko otvor bude veci od toga upotrijebit cu je da ga dovedem na savrsenu mjeru
#11
Posted 26 July 2023 - 08:19
Onda je po formuli r^2 * PI (r je poluprecnik pa 20/2=10)
10 * 10 * 3.14 = 314 mm^2
Sto ti je od karburatora 17.5mm koji je 240 mm^2
314/240 = 1.308 odnosno 31% veće
Bitno je da sve preko površina računaš jer su promeri varljivi, kako raste promer, povrišina ide eksponencijalno gore, pa se tu mnogi zavaraju..
Dakle do 50% veće, sve preko toga je već racing, i treba dosta menjati u karbu, igla, atomizer, kosina klipića, pilot itd...
#12
Posted 26 July 2023 - 12:39
Mario, on 26 July 2023 - 08:19, said:
Onda je po formuli r^2 * PI (r je poluprecnik pa 20/2=10)
10 * 10 * 3.14 = 314 mm^2
Sto ti je od karburatora 17.5mm koji je 240 mm^2
314/240 = 1.308 odnosno 31% veće
Bitno je da sve preko površina računaš jer su promeri varljivi, kako raste promer, povrišina ide eksponencijalno gore, pa se tu mnogi zavaraju..
Dakle do 50% veće, sve preko toga je već racing, i treba dosta menjati u karbu, igla, atomizer, kosina klipića, pilot itd...
Mislim da cu s ovim rijesiti sve sto se karburatora tice, jos ostaje iskoristenost prenosa
#13
Posted 26 July 2023 - 15:00
Airbox otvoriš sa lulicom oko 19mm šrica koju si našao je vjerovatno 19.5mm i to radi super. Moraš samo na poklopcu airboxa povečati rupe koje su sad u zbroju kao površina karba otprilike, pa ti ne vrijedi povečavati vanjski FI kad je tu usko grlo.
Igla na 1.zub i glavna dizna ti bude između 78 i 82.
Remen ti vjerovatno nejde u vrh ili radi prelaganih rolica ili ti je remen potrošen jako. Novi oem je 19mm i tog remena se drzi, jer radi super.
#14
Posted 26 July 2023 - 15:43
rade007, on 26 July 2023 - 15:00, said:
Airbox otvoriš sa lulicom oko 19mm šrica koju si našao je vjerovatno 19.5mm i to radi super. Moraš samo na poklopcu airboxa povečati rupe koje su sad u zbroju kao površina karba otprilike, pa ti ne vrijedi povečavati vanjski FI kad je tu usko grlo.
Igla na 1.zub i glavna dizna ti bude između 78 i 82.
Remen ti vjerovatno nejde u vrh ili radi prelaganih rolica ili ti je remen potrošen jako. Novi oem je 19mm i tog remena se drzi, jer radi super.
Sprica jeste tako 19.5mm, a koje su to rupe na poklopcu o kojim se govori to nisam uspio shvatiti gdje je ? Da i njih povecam na povrsinu karburatora kad ih nadjem ?
Remen nisam mjerio sirinu ali izgleda kao tek otpakovan, nisam presao sigurno vise od 1000km na njemu jer ne vozim skuter puno,izmjerit cu ga za svaki slucaj, originalni je Piaggio kao sto ste rekli.
#15
Posted 27 July 2023 - 06:11
Rupe u poklopcu su na poklopcu, skini ga pa češ vidjeti gdje su i taj dio proširi čim više mozeš da nemaš usko grlo, a ne na promjer karburatora. Sve sam ti odmah napisao.
U dogledno vrijeme gledaj da si nabaviš neki aftermarket variomat da se dobije linearniji rad i bolja krajnja brzina.
#16
Posted 27 July 2023 - 12:42
rade007, on 27 July 2023 - 06:11, said:
Rupe u poklopcu su na poklopcu, skini ga pa češ vidjeti gdje su i taj dio proširi čim više mozeš da nemaš usko grlo, a ne na promjer karburatora. Sve sam ti odmah napisao.
U dogledno vrijeme gledaj da si nabaviš neki aftermarket variomat da se dobije linearniji rad i bolja krajnja brzina.
Bacam se na prenos poslije toga, izvagao sam rolnice narandzaste i one su 5.0gr a ne 4.8 tako da cu krenuti sa tezinomkoju si napisao.
Mogu stavljati po 3 iste tezine naizmjenicno za probu dok ne podesim gramazu jel tako ?
#17
Posted 27 July 2023 - 19:43
#18
Posted 28 July 2023 - 10:32
Mario, on 27 July 2023 - 19:43, said:
Attached Files
#20
Posted 04 August 2023 - 20:40
rade007, on 27 July 2023 - 06:11, said:
Rupe u poklopcu su na poklopcu, skini ga pa češ vidjeti gdje su i taj dio proširi čim više mozeš da nemaš usko grlo, a ne na promjer karburatora. Sve sam ti odmah napisao.
U dogledno vrijeme gledaj da si nabaviš neki aftermarket variomat da se dobije linearniji rad i bolja krajnja brzina.
Nasao sam koristen Polini High Speed variomat, malo sam istrazivao i nije losiji znatno u odnosu na Multivar 2000, ako i jeste mislim da bi to bilo zanemarivo na mom setup-u, sta vi kazete ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users