Reših da svoj stari, umoreni skuter vratim u vozno stanje, dobio sam ga kada sam bio klinac od 15 godina, i naravno, prošao je par tuning faza.
Sve je to bilo na brzaka i bezveze urađeno, ali vozilo se.
2006. godište, prešao oko 4000km.
Skuter na sebi ima:
- 70cc Malossi Sport Kit
- Neku vrstu kopije LeoVince TT auspuha
- Stage6 rolnice nepoznate težine
- Malossi Oprugice nepoznate jačine
Problemi:
- Cela elektronika, sve osim svećice nema nikakvu vrstu struje, elektronika mi je prioritet jer želim da skuter potpuno osposobim za bezbednu vožnju i tehnički pregled. Ako sam lepo uradio test multimetrom, motor proizvodi električnu energiju, makar se vidi da napon varira kada dodam gas.
Akumulator nemam, ali sam probao prijateljev i naravno nije bilo pomaka, pronašao sam šemu elektronike za skuter ali iskreno, nisam toliko stručan da znam odakle da počnem ali bih vrlo rado naučio. - Sve brave na motoru su havarisane, nažalost kvalitet im se tu nije pokazao.
- Boja ulja u diferencijalu na zadnjem točku je bež.
- Motor prolazi kroz dve faze snage:
0-30kmh vuče vrlo dobro
30-50kmh dosta sporije ubrzanje
50-70kmh drugi nalet snage
Na osnovu ovih simptoma, trebalo bi da problem leži u prenosu, počeću od kvačila i varijatora, sa oprugicama i rolnicama.
Plan:
Da skuter bude u voznom stanju i da prodje tehnički pregled, prigušiću motor da ne može da predje 40kmh kada se bude merio na tehničkom, naravno.
PXL_20240328_114108122.jpg 4.88MB 9 downloads
PXL_20240329_142320958.jpg 3.59MB 9 downloads