Keeway fact
#21
Posted 25 April 2011 - 17:05
Zavrnem je, krenem kuci, ponovo ga cepam na pola i krenem u prestizanje, sa druge strane na nekih 200m ispred mene krivina, i ajde da ga sto pre prestignem zavrnem gas do kraja i samo se culo zzzz zzz... Poce da kocim, neko poce da mi svira od pozadi, ja skrete u kraj i prodjem izmedju stubova koji drze neki saobracajni znak, zamalo da poginem...
Ja da upalim cuje se cak-cak... Kao da nema snage akumulator... Probam ponovo, upali al nece da primi gas, samo se ugasi... To je to zalepio, nema sta drugo da bude...
Pocnem da guram ka kuci, pozovem ortaka, dodje sa skutom zakacimo se i odvuce me do kuce...
Odmah u garazu, prekrstim se, danas se nista ne radi, boze oprosti...
Skinem deklu kad imam sta da vidim...
Kais se okrenuo naopako, kako? Nemam pojma.. Verovatno je predugacak...
E ovde sam pomislio da je u redu cilindar, da zbog ovoga nije hteo da krene i da se zbog ovoga gasio kad mu dam gas...
Al ajde da pogledam i cilindar, to mi je 5min posle....
Skinem glavu, skinem cilindar i zateknem ovo..
Lepio na vise mesta...
Ocigledno mala dizna, a na svecici je pokazivalo dobru boju... Ocigledno je da je to zbog viska ulja... Glava je sa jedne strane bleda a sa druge crne...
Sad nzm sta da radim... Kais cu da uzmem od ortaka dok ne kupim novi, a nzm za cilindar, da li da ga samo honujem i da stavim novi klip ili da ga busim na specijalu... Mislim da je bolje specijala, kad vec kupujem klip da uradim kako treba...
#22
Posted 25 April 2011 - 17:14
Ma kad vec kupujes nov klip odradi i specialu,onda znas da je KIT ko nov...
Mada mi nikako nije jasno kako je uspeo,svecica je savrsena...Mene sad stra da zavrnem mom freeju pun gas,i kod mene je takva svecica...mada sam ja mog przio 2km punim gasom cim sam nakacio TREKa,i sve je bilo ok,ali opet...
A ovo za kais prvi put vidim...i kako bas da se pogodi da se u isto vreme izvrne kais i da zalepi kit?
#23
Posted 25 April 2011 - 17:21
Svecica se vidi, lepa boja, ali glava je malo svetlija, treba da bude braonkasta.... Je*em li ga...
A kais, nzm... Valjda predugacak, pa je preskocio i onda se okrenuo.... Vario izbacuje do kraja, vidi se na slikama...
Sve u isto vreme me snaslo, sad nema motora dok ne skupim pare da popravim...
#24
Posted 25 April 2011 - 19:02
#25
Posted 25 April 2011 - 19:11
Danas je lepio 100%, nisam ga forsirao uopste pre toga.. A i nije hteo odmah da upali, to je siguran znak...
#26
Posted 25 April 2011 - 19:17
#27
Posted 25 April 2011 - 19:19
#28
Posted 25 April 2011 - 19:25
#29
Posted 25 April 2011 - 19:40
cvele, on 25 April 2011 - 19:17, said:
Weseli-90, on 25 April 2011 - 19:19, said:
#30
Posted 25 April 2011 - 19:44
cvele, on 25 April 2011 - 19:17, said:
Do tog zakljucka smo odavno dosli,sada da li smo u pravu?????
Smirglu u ruke i trljaj nije to strasno.
#31
Posted 25 April 2011 - 19:46
#32
Posted 25 April 2011 - 19:48
zoksi, on 25 April 2011 - 19:44, said:
Smirglu u ruke i trljaj nije to strasno.
I cini mi se da je klip za koju stotu siri u donjem delu, nzm dal tako treba?
#33
Posted 25 April 2011 - 19:50
Milos96, on 25 April 2011 - 19:46, said:
Salim se, zalepio pre neki dan...
#35
Posted 25 April 2011 - 19:56
#37
Posted 25 April 2011 - 20:04
Ma nema sanse da svima lepi tek teko na dobroj svecici,znaci da je 100% do neke fabricke greske...
#38
Posted 25 April 2011 - 20:08
#39
Posted 25 April 2011 - 20:45
A da ga nisi slucajno przio bez grejanja? Bar dok je razrada da radi u mestu par minuta pre nego sto mu daš po gasu? I jesi li preradio serijski airbox?
#40
Posted 25 April 2011 - 20:50
Black Adder, on 25 April 2011 - 20:45, said:
A da ga nisi slucajno przio bez grejanja? Bar dok je razrada da radi u mestu par minuta pre nego sto mu daš po gasu? I jesi li preradio serijski airbox?
Preradjen airbox, izvadjena fabricka lulica i stavljena home-made od 18mm, dizna 86, sve to na mikuniju 16-ici, sa NGK B9
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users