Jump to content


Keeway fact


326 replies to this topic

#41 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 April 2011 - 21:38

Hm, sve deluje Ok, jedino je svećica prehladna, 8-ica bi bila dovoljna

#42 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 April 2011 - 21:41

Tu je proizvodjac preporucio... Ja razmisljam da kupim 10-ku... Pa da probam...

#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2011 - 21:41

street race ima mnogo jače površine i uglove prelivnih kanala, pa zbog toga cilindar traži veće količine goriva za isti difuzor karburatora...

koliko je materijal u dilataciji, ne znamo, vrlo je moguće da nisu dobro iskalkulisana širenja, a ne znam da li je iko probao sve dizne u redu i zaključio koja je najveća upotrebiva i postavio karburator pravilno pa da je i pored toga zalepio...

možemo slobodno računati da za ovaj tip cilindra treba agresivnije postavljati i glavnu diznu i iglu...

božo, ja bih ga prvo honovao i premerio, mislim da nema potrebe za specijalom...

#44 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 April 2011 - 21:45

Malo pre sam bio u garazi, pogledao ponovo... Nije toliko strasno, ne oseti se pod noktom... Malo cu ga smirglom doterati...
Eno i Peci je lepio i on ga je osmirglao i kaze da vuce ko i pre....

Mada prvo treba utvrditi sto je lepio, moram da preracunam K odnos... To cu sutra...

#45 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 April 2011 - 22:02

Sad sam se cuo sa Stereom, 100km, bez ikakvih problema. Premeri negde cilindar i vidi da iskoristiš stari klip, i obrati paznju na vazduh, kako na srednjem gasu tako i na full. Na airboxu je skinuta lulica i dodata rupa od 6mm, karburator je TNT 19 sa diznom 75, potrošnja je 4,5l

Za Pecu, pa ne znam sta da kazem, nije iznosio problem na ovom forumu, da se javio verovatno bi dobio neki savet, kao i svi drugi

#46 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 April 2011 - 22:10

75 http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif ;)
Ja furam 86 pa mala ispade, au, sta je sa Mikunijem...

#47 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 April 2011 - 22:16

Iskreno ne znam, odmah smo stavili TNT. Kod Gorana na Malossi sportu se odlično pokazala dizna 80 na mikuniju i nepreradjenom airbox-u

#48 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2011 - 23:13

samo polako taj TNT19 je racing karburator, njemu i ne treba veća dizna, evo primer Sale iz HR-a vozi Top TPR to je racing sa otvorenim malossi filterom i koristi 86 diznu na racing 21 dellorto, a Pita vozi nešto naturpijan malossi base cilindar na 19 PHBG-u sa 105 diznom..

Ovaj mikuni 16, je sa slabijim atomizerom, i moja iskustvo je da sa T6 i otvorenim filterom velikom žičanom gljivom ide sa 92 diznom, T6 je agresivan racing cilindar, a recimo sa istim filterom je motoforce alu racing Danijelu na istom karbu radio sa 82 diznom...

tako da tu baš nema pravila, ovo je karburator koji je sa slabijim atomizerom i treba naterati što veću dizno dok se ne dobije dobar pun otklon, posle toga spustiti se iglom koliko je potrebno, ako je moguće, ako nije onda probatu prvu sledeću manju diznu...

ponavljam se kod svih cilindara sa velikim uglovima i površinama prelivnih kanala sam imao da traže velike dizne, i da piju goriva ali da za uzvrat puknu obilje obrtnog momenta u svim spektrima... Street race, je jedan od agresivnijih, površine liče na racing cilindre, tipa T6 i MHR, veće su i od s6 pro-a, i od s6 racing-a, i od hebo mr-a, i od malossi sport-a,-.. itd da ne nabrajam... uradićemo analizu...

#49 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 April 2011 - 20:36

Danas skinut cilindar i ceka na polici.. Sutra ga saljem Mariu, pa ce za neki dan da se ponovo pakuje kad ga Mario ishonuje...

Da bih imao ovih dana da se vozim, vratio sam stari cilindar, stavio stari Bando kais potrosen do nekih 15mm, 5.5g rolnice, ostavio malossi belu i TREK..
I skinuo sam dihtung izmedju glave i cilindra koji je debeo 0.3mm, pa je tako malo podignut kompresioni odnos... Ne mnogo, jer je zapremina glave mnogo velika, ali dovoljno da se doda jos malo snage...

Dizna je ostala 86 sa skinutom lulicom i red sponge-om... Malo je tamnije svecica na ful gasu, ali nije ni bitno, bice ok nekoliko dana...

Kad sam ga upalio, krenuo sam malo da se provozam i bas sam se iznenadio kako cupa.. Dok je bio hladan prenos cimao je na zadnji, bas sam se prijatno iznenadio... Kasnije se zagrejao, pa kvacilo nije moglo odmah da uhvati, proklizavalo je na startu, ali kad uhvati ide stvarno dobro...
Ide oko 70 pravih.. Sa dobrim kaisem bi izvuko do 75 sigurno.. A da je cilindar u boljem stanju, sigurno bi bilo jos bolje..

Razmisljao sam da uradim street, da ga razradim i da ga prodam, kao i primar... Mislim da ce mi to biti prebrzo... Jer i sada mi ponekad kad treba da stanem nije svejedno... Nzm kako drugi voze naturpijane kineze, ali meni ovo ne uliva poverenje...

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 April 2011 - 20:46

izmenjaš kočione pločice na neke organske, i ako ima crevo sa čeličnim plaštom i odmah koči kako valja, isto važi i za pakne, treba staviti neke redovne i uraditi onu promenu poluge kako Cvele kaže, ima negde način...

#51 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 April 2011 - 20:56

Ma zadnja mi sad i ne radi, samo prednja.. Nekoliko uzastopnih kocenja i ne valja dok se ne ohladi, a i tad je nekako sundjerasta, nije tvrda, nego kolko god je stiskam ona slicno koci...

#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 April 2011 - 21:07

pa izmenjaj ulje, prospi svo staro i očisti koliko možeš iz creva i cilindara, i sipaj novo DOT 4 ulje, inače kad se kočiono crevo izmeni bude odmah tvrda, ali nije u tome fora ok kočiono crevo je ono koje ne dozvoljava dilataciju ulja na tom pritisku, nego moraju biti pločice neke koje i koče, a ulje posle više godina upotrebe nije na odmet izmenjati, pogotovu ako je kinesko...

#53 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 April 2011 - 21:16

Ma menjano ulje prosle godine, sipano neko dot 3.. Ovo je neki novi problem, prosle god je kocila dobro, da ne kazem odlicno.. Uglavnom dizala je na prednji... Jesu RMS ali kocile su, ali bolje su bile original kineske...
Kad budem iamo neke pare, prvo idu plocice i novi disk, a mozda i crevo... Moguce da je popustilo pa se siri pod pritiskom...

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 April 2011 - 21:24

a da ne pušta negde ulje, jer ti suv disk ?

#55 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 April 2011 - 21:29

Ne pusta, suv je... Vrv se pojele plocice, ipak je to PMS od 400-500din... A bolje da se kupe nemaju... Jedino da napravim u cobestu..

Prvo disk da kupim, dotle cu da vozim ovako, polako i jbg...

#56 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 May 2011 - 16:40

Juce KONACNO sklopljen motor...

Cilindar ishonovan, klip osmirglan...
Neku razliku u snazi i nisam osetio, ali cini mi se da trazi vise vazduha za istu diznu u odnosu na pre...

Cim sam ga sklopio, upalio sam ga sacekao da se zagreje i odmah dao pun gas, pa dok traje nek traje, nemam zivaca da ga ponovo razradjujem, a i hocu malo da se vozim normalno a ne 40...

A danas sam se iscimao da mi je ponovo zalepio.. Vozio se i samo izgubi snagu i cuje se booo, stanem, na dugme za paljenje on upali, otvorim rezervoar, suv, dobro je...

Sada mi je u planu da ga ustelujem lepo i da se vozim 2-3 nedelje, pa da pomerim paljenje, pa opet da ga ustelujem, ponovo se vozim nekoliko nedelja i onda primar...

Mozda uzmem i karb, neki normalan za ovaj kit.. Bio kod Marija na analizi, on ce reci vise...

#57 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 24 May 2011 - 17:51

super svaka cast, znaci nisi mijenjao klip, i kod mene i kod tebe su klipovi bili u slicnom stanju, ali ni meni se nije dalo investirati previse, dok drzi drzi, iduce sezone onda novi, neka je sa srecom

#58 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 May 2011 - 18:01

Hvala bajone...
Kupicu novi ali kad ovaj zalepi i kad bude trebalo busenje, do tad ce ovaj da trlja...

A i imam jos stvari da kupujem, pre svega kacigu, pa disk, zvono, kvacilo, mozda karb, i jos sitnica nekih, pa kad se to naredja ispadne dosta...

#59 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 May 2011 - 18:40

Ok :) kotrlja se,to je najvaznije....Mozda bi najpametnija buduca investicija bila karb...

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 May 2011 - 22:13

neka samo zaliva malo u početku, pogotovo ako cepaš... neka karburatora u gornjoj granici..

aj sad nemoj da se opustiš, proveri boju svećice na pola gasa i na punom gasu... dosta je 500-800m za kolorisanje...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users