

Keeway fact
#41
Posted 25 April 2011 - 21:38
#42
Posted 25 April 2011 - 21:41
#43
Posted 25 April 2011 - 21:41
koliko je materijal u dilataciji, ne znamo, vrlo je moguće da nisu dobro iskalkulisana širenja, a ne znam da li je iko probao sve dizne u redu i zaključio koja je najveća upotrebiva i postavio karburator pravilno pa da je i pored toga zalepio...
možemo slobodno računati da za ovaj tip cilindra treba agresivnije postavljati i glavnu diznu i iglu...
božo, ja bih ga prvo honovao i premerio, mislim da nema potrebe za specijalom...
#44
Posted 25 April 2011 - 21:45
Eno i Peci je lepio i on ga je osmirglao i kaze da vuce ko i pre....
Mada prvo treba utvrditi sto je lepio, moram da preracunam K odnos... To cu sutra...
#45
Posted 25 April 2011 - 22:02
Za Pecu, pa ne znam sta da kazem, nije iznosio problem na ovom forumu, da se javio verovatno bi dobio neki savet, kao i svi drugi
#46
Posted 25 April 2011 - 22:10

Ja furam 86 pa mala ispade, au, sta je sa Mikunijem...
#47
Posted 25 April 2011 - 22:16
#48
Posted 25 April 2011 - 23:13
Ovaj mikuni 16, je sa slabijim atomizerom, i moja iskustvo je da sa T6 i otvorenim filterom velikom žičanom gljivom ide sa 92 diznom, T6 je agresivan racing cilindar, a recimo sa istim filterom je motoforce alu racing Danijelu na istom karbu radio sa 82 diznom...
tako da tu baš nema pravila, ovo je karburator koji je sa slabijim atomizerom i treba naterati što veću dizno dok se ne dobije dobar pun otklon, posle toga spustiti se iglom koliko je potrebno, ako je moguće, ako nije onda probatu prvu sledeću manju diznu...
ponavljam se kod svih cilindara sa velikim uglovima i površinama prelivnih kanala sam imao da traže velike dizne, i da piju goriva ali da za uzvrat puknu obilje obrtnog momenta u svim spektrima... Street race, je jedan od agresivnijih, površine liče na racing cilindre, tipa T6 i MHR, veće su i od s6 pro-a, i od s6 racing-a, i od hebo mr-a, i od malossi sport-a,-.. itd da ne nabrajam... uradićemo analizu...
#49
Posted 28 April 2011 - 20:36
Da bih imao ovih dana da se vozim, vratio sam stari cilindar, stavio stari Bando kais potrosen do nekih 15mm, 5.5g rolnice, ostavio malossi belu i TREK..
I skinuo sam dihtung izmedju glave i cilindra koji je debeo 0.3mm, pa je tako malo podignut kompresioni odnos... Ne mnogo, jer je zapremina glave mnogo velika, ali dovoljno da se doda jos malo snage...
Dizna je ostala 86 sa skinutom lulicom i red sponge-om... Malo je tamnije svecica na ful gasu, ali nije ni bitno, bice ok nekoliko dana...
Kad sam ga upalio, krenuo sam malo da se provozam i bas sam se iznenadio kako cupa.. Dok je bio hladan prenos cimao je na zadnji, bas sam se prijatno iznenadio... Kasnije se zagrejao, pa kvacilo nije moglo odmah da uhvati, proklizavalo je na startu, ali kad uhvati ide stvarno dobro...
Ide oko 70 pravih.. Sa dobrim kaisem bi izvuko do 75 sigurno.. A da je cilindar u boljem stanju, sigurno bi bilo jos bolje..
Razmisljao sam da uradim street, da ga razradim i da ga prodam, kao i primar... Mislim da ce mi to biti prebrzo... Jer i sada mi ponekad kad treba da stanem nije svejedno... Nzm kako drugi voze naturpijane kineze, ali meni ovo ne uliva poverenje...
#50
Posted 28 April 2011 - 20:46
#51
Posted 28 April 2011 - 20:56
#52
Posted 28 April 2011 - 21:07
#53
Posted 28 April 2011 - 21:16
Kad budem iamo neke pare, prvo idu plocice i novi disk, a mozda i crevo... Moguce da je popustilo pa se siri pod pritiskom...
#54
Posted 28 April 2011 - 21:24
#55
Posted 28 April 2011 - 21:29
Prvo disk da kupim, dotle cu da vozim ovako, polako i jbg...
#56
Posted 24 May 2011 - 16:40
Cilindar ishonovan, klip osmirglan...
Neku razliku u snazi i nisam osetio, ali cini mi se da trazi vise vazduha za istu diznu u odnosu na pre...
Cim sam ga sklopio, upalio sam ga sacekao da se zagreje i odmah dao pun gas, pa dok traje nek traje, nemam zivaca da ga ponovo razradjujem, a i hocu malo da se vozim normalno a ne 40...
A danas sam se iscimao da mi je ponovo zalepio.. Vozio se i samo izgubi snagu i cuje se booo, stanem, na dugme za paljenje on upali, otvorim rezervoar, suv, dobro je...
Sada mi je u planu da ga ustelujem lepo i da se vozim 2-3 nedelje, pa da pomerim paljenje, pa opet da ga ustelujem, ponovo se vozim nekoliko nedelja i onda primar...
Mozda uzmem i karb, neki normalan za ovaj kit.. Bio kod Marija na analizi, on ce reci vise...
#57
Posted 24 May 2011 - 17:51
#58
Posted 24 May 2011 - 18:01
Kupicu novi ali kad ovaj zalepi i kad bude trebalo busenje, do tad ce ovaj da trlja...
A i imam jos stvari da kupujem, pre svega kacigu, pa disk, zvono, kvacilo, mozda karb, i jos sitnica nekih, pa kad se to naredja ispadne dosta...
#59
Posted 24 May 2011 - 18:40

#60
Posted 24 May 2011 - 22:13
aj sad nemoj da se opustiš, proveri boju svećice na pola gasa i na punom gasu... dosta je 500-800m za kolorisanje...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users