


Keeway fact
#281
Posted 18 May 2013 - 20:21

#282
Posted 18 May 2013 - 20:59


Inace i potrosnja ti je i vise nego povoljna,Kod mene nece ispod 5 da ga 'ebes ...al se ne zalim

Edit-tecni metal moze lepo da popuni prazninu na rupi za kacenje oprugica..
#283
Posted 18 May 2013 - 21:58
Твоја је машина јача од моје, па још 19 карбуратор, а ја се возим на овом економик од 16мм.

Пробаћу, али сумњам да ће да држи, јаке су те опругице.
#284
Posted 18 May 2013 - 22:11

E da -tvrd je tecni metal za 10...mozda i tvrdji od materijala maslossi kvacila...samo dobro spremi podlogu...
#285
Posted 18 May 2013 - 22:31
Колико се ја сећам, Марио је на Матрикса ставио око 2мм подлошки(2.1мм мислим), да би каиш лежао скроз на болцни, па због тога није имао излазност до краја. Врв је то пресудило за "тако малу" крајњу.
#286
Posted 19 May 2013 - 00:22
madness se vrtio na 12000 to nije reper,, tačno je da je tamo multivar bio zagušen zbog 801 remena sa 2,1 šajbicom, ali je imao i primar i sekundar,... sad koliko je ne sećam se već...
Božo ti imaš malossi primar ? taj je 25%... e zato je 106 na 10k obrtaja... sve je jasno !!
inače taj street race nije zajebancija,.. samo mu je trek malo mali...
#287
Posted 19 May 2013 - 11:27

#288
Posted 21 May 2013 - 14:55
И тако. Игранка без престанка. А ја бих мало да се возим, откако сам почео да тјунирам, прешо сам тек неколико хиљада, никад није био спреман за озбиљну вожњу.
Е сад је спакован како треба, подешен, иде као луд. Само ситнице има да се сређују.
Можда пред крај сезоне се настави пројекат, можда уђем у неки мидрејс, али за сад је добро овако.

#289
Posted 21 May 2013 - 15:07
#290
Posted 21 May 2013 - 17:03
inače ide ona poslovica, ko se još navozao sa jakim setup-om
#291
Posted 21 May 2013 - 18:35

#292
Posted 21 May 2013 - 20:47
#293
Posted 22 May 2013 - 11:50

#295
Posted 28 June 2013 - 18:46
#296
Posted 28 June 2013 - 19:19
#297
Posted 29 June 2013 - 00:07
#298
Posted 30 June 2013 - 22:28



#299
Posted 16 February 2014 - 23:55

Svratio sam kod društva da popijemo nešto i ja sam se najmanje vozio. Oratci kad sednu, ne silaze, kao deca sa trešnje.

Na kraju je ortak isterao Hondu NSR iz garaže, pa se onda on najmanje vozio. Tuđe uvek slađe.

Sutra sledi štel karba. Usput da proverim zaptivače, jer sumnjam da mi gorivo curi, pa mu posle drugog stajanja treba vremena da navuče čorbu.
I da dodam. Projekat još nije završen. Uvek po nešto ima ds se radi. Sitnice uglavnom, ali kad se tjuning jednom počne, nikad ne staje. Možda na leto (ovo, sledeće, ono tamo) pređe u neku ozbiljniju kategoriju, gledano po snazi. A možda se zameni za nešto jače, nikad se ne zna. Na kraju krajeva, nikad mi nije dosadno.
#300
Posted 16 February 2014 - 23:58
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users