#41
Posted 12 May 2011 - 15:26
#42
Posted 29 March 2014 - 00:58
Imam Yamahu Neos 1996 god. i ma njemu je fabricki karbirator.Istorija ovog motora je ta da sam ga kupio rastavljenog jer je masina bila zakovala.Sve smo to lepo sanirali i treba da nastelujem karburator.Dosta se pisalo o stelovanju smese ali ja nikako da ukapitam koja je ta smesa.Da li je to smesa ulja i goriva ili nesto sasvim drugo.
Naime ja sam izbacio mesac ulja iz upotrebe jer mislim da je on otkazao i zato je motor zakovao u voznji.Znaci koristim mesavinu od 2% koju sam pravim.
Posto se jedan moj drugar pomalo razume u karburator predlozio mi je da osigurac glavne igle spustimo jedan zub dole i tako dovedemo malo vise goriva sto je i uradjeno.Zvao sam par majstora da im doteram skuter da mi nasteluju karburator a oni su mi odgovarali da nema tu sta da se steluje nego da odvrnem sraf 2,5 kruga i to ce morati da radi.Posle neuspesne potrage za majstorom koji bi ovo da uradi ja nadjem ovaj forum pa malo procitam i odvijem 3 kruga.Malo po malo i motor radi lepo.
Ovde kod vas sam se nacitao i mogucih posledica da se klip zalepi za stublinu koja je posledica lose smese i od tad mi skuter stoji jer nesmem da vozim dok sve lepo ne razjasnim.Jedini moj problem jeste zapravo stelovanje te smese kako bi ja dobio tu boju svecice koja odgovara i kako bi mogao opusteno da se vozim i da ne razmisljam.
E sad moje pitanje:na cemu ja treba da povedem racuna pri stelovanju mog karburatora i odakle prvo da pocnem i da li moze u mom slucaju da zakove klip a ja sam pravim smesu?
Hvala unapred.....
#43
Posted 29 March 2014 - 01:16
Nece nista da joj bude samo ti pravi sam mesavinu ali 2,5 posto a ne dva a ako je nov klip unutra sto predpostavljam da jeste prvih 500 km udri 3 posto jer je potrebna malo jaca mesavina dok se ne upeglaju karike(razrada motora) i ne treba da ga vozis ti h prvih 500 km pun gas i obavesno od tih 500 km bar 250-300 km ga ne zavrci preko pola gasa pa tek posle tih 250-300 km mozes povremeno na kratko da mu das pun gas a posle 500 km pun gas.I obavezno grejanje motora uz blago turiranje pre voznje posebno ono prvo paljenje tipa ujutru..Znaci nikako dok je razradjujes odmah da sednes i gas
Edited by Plamenni, 29 March 2014 - 01:22.
#44
Posted 29 March 2014 - 01:17
e sad ono što bi trebalo da znaš, je da je bogatija smeša, ona koja u sebi poseduje više goriva, i dobro ti je rekao drugar da podigneš iglu za jedan zarez jer tako na srednjim otklonima ručice dodaješ malo više goriva, recimo 13:1 ili 12:1 nebitno...
dalje motor najbolje radi kada je smeše pogođena, ni kada je prebogata a ni kada je presiromašna, glavni ukazatelj je da dobro mašina vuče i da ima snage, a možeš isto proveriti i po boji elektrode svećice, koja bi trebala biti boje bele kafe ili boje svetlije cigle...
sad ako si ispoštovao sve što je fabrika pripremila, originalni filter, originalni karburator, originalne dizne, onda ne možeš mnogo da pogrešiš osim ako mašina negde vuče falš vazduh, recimo na semerinzima radilice, ili na nekoj prirubnici pre ili posle karburatora...
ostalo kako se šteluje karburator možeš pročitati na forumu, postoje detaljna objašnjenja, naravno da nije štelovanje samo taj jedan šraf, uglavnom svaki karburator ima tri sekcije koje su podesive itd... da ne dužim evo jedna tema pa počni odavde
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#45
Posted 29 March 2014 - 01:18
#46
Posted 29 March 2014 - 12:43
Motor sam vozio 150km ne prelazeci brzinu izmedju 20-30km/h.Ako mislimo na voznju pod punim gasom tu se ja slazem ali nisam znao da treba bas 500 km da se predje ali dobro,ja sam ga kratko na jednoj deonici koja je prava probao 700 metra da vidim prvo da li ima blokadu a drugo da vidim boju svecice.
Blokadu ima na 55 km/h a boja svecice je bila nesto izmedju sive i boje malinasto zelene.
Da napomenem da je svecica Boshova i iz kataloga za Yamahu Neos i naravno nova presla 150 km
@Mario: Sto se tice rada motora meni on radi fenomenalno,u pocetku se gasio na ler i do 30 km/h je vukao traljavo pa posle povuce odjedanput skoro da sam se i uplasio.Onda sam ovde na forumu nasao informacije,onaj sraf koji je blize filteru na njemu sam nastelovao ler koji je dosta stabilan i od tad se vise nije gasio na ler a sraf koji je ispod sajle gasa zavio sam do kraja ali nisam pretezao i odvrnem 3 kruga Ali kako kaze clan @ Mrgood@ ako sam ja njega razumeo kad ubodem srafciger i okrenem 180 stepeni onda se to racuna kao jedan krug (nisam siguran da li sam dobro razumeo).Od tad motor radi lepo i vuce odlicno.Da ne bude zabune mozda je to sve dobro ali meni se cini da ne moze bas da mi se desi da sam ja to iz prve namestio.
Jedini problem koji osecam na motoru jeste zapravo kad oduzmem skroz gas nekih 3-4 sekunde imam zadrku gasa koji bi recimo bio duplo jaci od ler gasa i onda se naglo smanji na ler gas i to je to.Nisam siguran sta to moze da bude i da jedino neznam u kakvom su mi stanju one "muzike" kasnije sam naso da ih vi zovete ventili i koji su simptomi kad su oni neispravni ili polu ispravni.
Hvala svima na iscrpnim odgovorima....
Edited by Soprano, 29 March 2014 - 12:45.
#47
Posted 29 March 2014 - 17:39
Procitaj prvo onu temu da ne piskaramo ono sto je vec napisano.
Nikakvih 3 kruga nisu pravilo niti je 180 stepeni jedan krug... Eto sad kad se malo edukujes poslikaj karb ako nisi siguran pa cemo se dogovoriti
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#48
Posted 29 March 2014 - 19:45
#49
Posted 29 March 2014 - 22:15
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
#50
Posted 06 April 2014 - 15:47
Jedan drugar je primetio da je malo oslabila neka opruga koja vraca plovak ali mi je sugerisao da nista ne diramo jer je to tako lepo radilo a pritom mi je kazao da se taj deo tesko nalazi.Uopste mi nije jasno vozio sam 200 kilometra pre ovog otvaranja karba i cim smo ga vratili pocelo je da curi.Molim za pomoc.
Hvala....
#51
Posted 06 April 2014 - 15:51
#52
Posted 06 April 2014 - 16:17
#53
Posted 06 April 2014 - 20:05
Soprano, on 06 April 2014 - 16:17, said:
#54
Posted 06 April 2014 - 21:58
#55
Posted 06 April 2014 - 23:32
#57
Posted 26 April 2014 - 10:01
#58
Posted 26 April 2014 - 13:15
#59
Posted 27 April 2014 - 23:15
Edited by DRAGANCE, 27 April 2014 - 23:15.
#60
Posted 12 June 2014 - 21:48
pre dve nedelje (200km) sam primetio da mi se povecala potrosnja za nekih 0.5l/100km. Danas sam skinuo svecicu i imao sta da vidim, vlazna i crna. Skuter se najnormalnije ponasa u voznji, lepo i tecno ubrzava, a na leru mirno radi. Maksimalna brzina je ostala nepromenjena.
Da li je uzrok prebogata smesa, dotrajala svecica, fals vazduh...?
Na koliko se menja svecica i cisti/steluje karburator?
Skuter je serijala, a karburator dellorto 17.5.
Edited by Branko, 12 June 2014 - 21:52.
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users