Ne znam kakva mi je bila originalna jer mi je jedan majstor menjao 2 puta.Skinemo da vidimo kod mene kad ono neka kineska sa ovom oznakom
Odemo do majstora nekog da kupimo jer kod nas nema ni jedna prodavnica za skuter delove nego sve preko njih sitnice a ostala kupovina preko neta jer deru.Nije neka investicija ali aj da ej zamenimo i uzmme novu(ovu sam ostavio za ne daj boze jer radi) NGK sa ovom oznakom
Ovo 7 oznacava toplotnu vrednost?Ova mi je ok?
Zanima me koji ovo karburator(cisto da znam) ak oga neko prepoznaje?Na njemu pise nesto TK
Ovde pise japan i ispod 6F 7E26 2
I kada se otvori ovde pise samo br 16 vise nisam nasao nikakvih oznaka.
Dizna na njemu mislim da je 60 ili 62-nisam 100% siguran ali jedna od ove dve jeste sigurno.
Slika otvorenog.Tek sam sada izvalio da sam skinuo diznu
Ovo je ta igla koja je takodje zaduzena za smesu.Kod mene je stoji na zlatnoj sredini na trecem zubcu-je li OK?Gledano odozgo ka dole(tanjem delu)ako je ostavim na prvom zubu onda je smesa bogatija,a bogatija smesa znaci i tamnija svecica?
I ovde me zanima sta je sta?
Ovo crevo ili takozvano slepo crevo ispusta ako ima visak goriva u solji ili nesto drugo?
Sraf u sredini je za smesu?Zavrtanjem do kraja se pusta vise goriva,bogatija je smesa,vise trosi i svecica je tamnija?Odvrtanjem se pusta sta?Ulje,vazduh?
Karburator je bio cist nema nikakve prljavstine u njemu sto bi rekli cist kao suza!
I za sta sluzi ovaj sraf skroz desno?
Saug je valjda ovaj kontakt on je elektricni i na njega ne mogu da uticem?
Igla na trecem zubu na sredini i sraf zavrnut do kraja(da bih znao koliko odvrcem)odvrnemo 2 kruga i upalimo ga malo da radi,kratka voznja po gradu mozda 1 km ili malo vise zaista nisam gledao i svecica izgleda ovako
I kada sam probao ima malo prevrtavanjai kada ga zaletim i pustim gas naravno brzina pada na malom gasu se slabo krece ide na velikom,a cini mi se da je svetlija nego sto treba.I na leru je malo kilav.Zatim da malo potamnimo svecicu zatvorim za 3/4.Znaci sraf za mesavinu je okrenut za 1 krug i 1/4,Prima gas dosta bolje,ravnomerno ubrzava ne prevrtava stanje se mnooogo popravilo.Videcu sutra boju svecice,pa ak oje ok da s meri potrosnja.
Da napomenem da je svecica nova ,pa mozda i to malo utice na boju(stara crna kao ugalj)Koliko treba da vozim da bih kontrolisao boju svecice?
To je to za sada od mene,nekima je ovo sve bezveze ali za mene je prilican zahvat,jer nisam imao iskustva sa mehanikom uopste pa da nesto ne za*erem.Zahvaljum se mom novom drugu Milosu.A sada udrite sa kritikama i savetima!
+
Evo kakva je sada svecica,crana,nije kao ugalj mozda vuce malo na braonkasto ali nije bela smrt,
Edited by Megasp, 20 April 2011 - 16:40.