1
10 replies to this topic
#1
Posted 12 June 2011 - 17:57
http://tecnigas.com/...cat=2&idioma=en
Za pocetak dobre ocene i solidna cena -bar kod Francuza...
http://www.scooter-s...gas-triops.html
#2
Posted 13 June 2011 - 11:51
liči mi na sledeću generaciju Next-R-a, s obzirom da je prva bila promašaj...
#3
Posted 13 June 2011 - 12:25
Pita, on 13 June 2011 - 11:51, said:
liči mi na sledeću generaciju Next-R-a, s obzirom da je prva bila promašaj...
#4
Posted 13 June 2011 - 13:28
Nema jos grafikona za ovaj spuh ?
#5
Posted 13 June 2011 - 15:25
ajd videćemo, da ne prebiramo po pasulju... Daj bože da je auspuh za 10+ rpm, dosta mi je više ovih podrumskih...
#6
Posted 13 June 2011 - 16:11
Pita, on 13 June 2011 - 15:25, said:
ajd videćemo, da ne prebiramo po pasulju... Daj bože da je auspuh za 10+ rpm, dosta mi je više ovih podrumskih...
Doduse moze i jeftinije da se nadje tip-nardo,shot....al polovno i tesko kod nas...
#7
Posted 10 December 2017 - 14:08
Zahvaljujući članu Vlayco, uradio sam analizu za Triops, model za Piaggio blokove
dolazi sa dva priključka koji se vezuju oprugama, prirubnica za cilindar i priključak za prigušivač, koji je kao i kod ostalih modela dovoljno velik i masivan, a cev ima perforaciju u obliku pilula, te obećava nešto umiljatiji zvuk.. u prospektu koji stiže sa njim , kao i CE broju vidimo da ima homologaciju...
te jednu redukciju (blokadu na 10mm) u samom početku grane..
mnogo difuzora obećavaju širok powerband i ran početak ulaza rezonance, dok se po telu ne nazire tačkasto varenje za drugi protivkonus unutar tela.. širina prirubnice je 25mm što odgovara prečniku izlaza većine cilindara
stiže sa dobrim čeličnim nosačem i silen blokovima za nosače, kao i klingerit armiranim zaptivačem i siliknskom gumicom ukoliko se aplicira na takav tip cilindra, koja je informativno 28x2,5
evo i skice
i analize u paru sa stage6 racing MK2 cilindrom na C=3,1mm odnosno 0,6mm squish-em
iz ovoga vidimo da će, ukoliko nisam mnogo grešio na merenjima, ovaj tip biti u centru powerbanda na 9859 o/min
dolazi sa dva priključka koji se vezuju oprugama, prirubnica za cilindar i priključak za prigušivač, koji je kao i kod ostalih modela dovoljno velik i masivan, a cev ima perforaciju u obliku pilula, te obećava nešto umiljatiji zvuk.. u prospektu koji stiže sa njim , kao i CE broju vidimo da ima homologaciju...
te jednu redukciju (blokadu na 10mm) u samom početku grane..
mnogo difuzora obećavaju širok powerband i ran početak ulaza rezonance, dok se po telu ne nazire tačkasto varenje za drugi protivkonus unutar tela.. širina prirubnice je 25mm što odgovara prečniku izlaza većine cilindara
stiže sa dobrim čeličnim nosačem i silen blokovima za nosače, kao i klingerit armiranim zaptivačem i siliknskom gumicom ukoliko se aplicira na takav tip cilindra, koja je informativno 28x2,5
evo i skice
i analize u paru sa stage6 racing MK2 cilindrom na C=3,1mm odnosno 0,6mm squish-em
iz ovoga vidimo da će, ukoliko nisam mnogo grešio na merenjima, ovaj tip biti u centru powerbanda na 9859 o/min
#8
Posted 10 December 2017 - 15:02
Zanimljiv auspuh i konacno prvi primerak na forumu. Bas me interesuju utisci iz voznje.
Odlicna analiza Mario!
Odlicna analiza Mario!
#9
Posted 10 December 2017 - 16:06
Po Mariovoj analizi i po onome što mi je rekao preko telefona je to da je kvalitet izrade na zavidnom nivou,kao i to da je jači od yasuni r,a slabiji od yasuni c16/07.
Videćemo kad se upregnuti sa airsalom kako će se ponašati.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Videćemo kad se upregnuti sa airsalom kako će se ponašati.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#10
Posted 10 December 2017 - 16:16
Praksa će pokazati stvarno stanje centralne rezonance, uglove za taj T6 koji Vlayco planira nemam, isto i korekcija srednje temperature gasova može biti u zavisnosti od stepena kompresije i BD-a kanala u cilindru..
#11
Posted 17 December 2017 - 10:57
Izgleda jedan od pravih iz Tehnigas kuhinje ...veliki broj elemenata obecava siroki power band i dobru elasticnost ...ako mu je spic tu negde po proracunima na oko 10 000 bice idealan za Airsala ...uz dobar karb 19-21 mm , produzenje pernosa i ostalim elementima , moze se ocekivati oko 10-11 hp u Ac varijanti , slicno kao kod mene ...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users