Kymco Super 9 AC
ebay 29 Jun 2011
Zdravo svima
Evo i meni prilike da predstavim svoj skuter
U pitanju je Kymco super 9 AC
Kupljen je 2005. godine, prvi sam vlasnik.. Kymco mi je 2005. godine bio skroz ne poznata marka.. Vozio sam Tomos motore duze vreme, posle sam presao na skuter Peugeot Vivacity, promenio sam 2 skuteta peugeot vivacity, prvo je bio crveni, pa onda posle kupovina zelenog. Doslo vreme da se proda i on.. i odlucim da kupim novi skuter.. Dosta sam razmisljao sta je najbolje da kupim i bio sam cvrsto zagrejan za Peugeot Speedfight 2.. Dosao je i taj dan kad sam posao u verano prodavnicu da pazarim Speedfight... Krenuo sam sa tatom i bratom i u putu tata predlozi i kaze mozda ne bi bilo lose da svratimo u KYMCO prodavnicu i vidimo kakve oni modele imaju, odmah sam rekao NE, vozi u Verano. Brat je pristao i rekao pa ajde nece nam biti nista, idemo samo da pogledamo. Kada smo usli u prodavnicu vidim Kymco vitality i super 9 jedan do drugog stoje. Cim sam ugledao Super 9, kao iz topa sam rekao, kupujemo ovaj, necu speedfight.. Tako je i bilo
Tu je tata odradio svoj deo posla i u prodavnici su mi rekli da dodjem sutra po motor, posto treba da mu skinu blokade.
Tako je i bilo.
evo jedna slika kako je izgledao kad sam ga izlepio silnim nalepnicama
Sa motorom sam bio prezadovoljan i presrecan sto sam njega kupio
Isao je 75 km/h po kymco fabrickom satu, sto je za mene u pocetku bilo vise nego dovoljno.
Vozio sam ga tako jedno godinu dana, dok mi u servisu nisu rekli da bi bilo dobro staviti neki sportski auspuh.
E od tad mi je 75km/h bilo malo i start mi je oslabio tj. navikao sam se, pa mi je kasnije bilo slabo.
Odlucih da kupim auspuh, trazio sam ga jedno mesec da, nikako nisam mogao da nadjem Leo Vince ZX, njega sam bas zeleo i na kraju posle mesec dana, pozvase me iz Milana u NS i rekose kako imaju sportski auspuh Tehnigas Next R naravno bez razmisljanja sam ga kupio Vec sam poceo sam da radim oko motora, uglavnom sam poznavao delove motora, radilo se oko tomosa uvek, uvek sam nosio "u dzepu" rezervni Klip i Cilindar kad se krene u neku voznjicu pa ako stane
Poceo sam malo da se igram sa rolnicama i da gledam sta tu sve ima! pretrazivao malo po netu i pronalazio upustva i tako krenuo u stelovanje
Od tad je skuter postao rupa bez dna, samo su pare pocele da odlaze sve vise i vise
Posle spuha, usledila je kupovina Malossi Sport 70, moralo je da se dobije jos na brzini.
Slusajuci tatu, nisam hteo to da namestamo nas dvojica, vec odlucismo da odvezemo u ovlasceni servis.. Oni su to namontirali, upostvo je bilo vozi 1000 km do 50km/h s tim sto dolivaj ulje u prva 3 rezervoara.. i onda dovezi da ti dotegnemo glavu itd.. tako je i bilo, namucih se ja sa 1000 km i odvezem u servis, on tu kao nesto odradili i ja krecem kuci i kaze "majstor" sad mozes slobodno pun gas ja naravno zeljan brzine, izasao na otvoreno i pun gas i motor posle 2 km ugasi se http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/0ljut2.gif zvao ja odmah servis, oni dosli do mesta gde mi je stao motor, i probali tu nesto oko karburatora i ustanove da je otisao klip i kao pa nismo ti rekli da mozes bas uvek da ga "cepas"
Vidim ja da oni nemaju pojma, ali ajde...
dosao je na red jos jedan malossi klip pa je posle i on zaribao mojom krivicom http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/0ljut2.gif
Kupio ponovo jos jedan set malossi novi i auspuh Leo Vince ZX.. Ustelovali ga tata i ja i na kraju je bilo sve ok, isao je jedno 3500km - 4000km.. bio sam zadovoljan kupio sam u medjuvremenu Koso Rx1n sat i po njemu mi je sa ovim cilindrom i auspuhom jednom uhvatio 99km/h, ali mislim da nije bilo pravih, mozda pravih 95km/h.. sat mi se podudarao sa mercedesovim digitalnim satom
u ovaj sat je usla voda i kasnije mi se razlio ekran, pa sam morao da kupim novi sat..
evo slike kad se razlio ekran:
Vozio sam motor kod servisera i on je cackao svasta nesto, stelovao, ali nikad to nije bilo to...
Motor sam u medjuvremenu i ofarbao
zamenjeni su tu i retrovizori i uradjeno je nesto i u karbonu
Evo i meni prilike da predstavim svoj skuter
U pitanju je Kymco super 9 AC
Kupljen je 2005. godine, prvi sam vlasnik.. Kymco mi je 2005. godine bio skroz ne poznata marka.. Vozio sam Tomos motore duze vreme, posle sam presao na skuter Peugeot Vivacity, promenio sam 2 skuteta peugeot vivacity, prvo je bio crveni, pa onda posle kupovina zelenog. Doslo vreme da se proda i on.. i odlucim da kupim novi skuter.. Dosta sam razmisljao sta je najbolje da kupim i bio sam cvrsto zagrejan za Peugeot Speedfight 2.. Dosao je i taj dan kad sam posao u verano prodavnicu da pazarim Speedfight... Krenuo sam sa tatom i bratom i u putu tata predlozi i kaze mozda ne bi bilo lose da svratimo u KYMCO prodavnicu i vidimo kakve oni modele imaju, odmah sam rekao NE, vozi u Verano. Brat je pristao i rekao pa ajde nece nam biti nista, idemo samo da pogledamo. Kada smo usli u prodavnicu vidim Kymco vitality i super 9 jedan do drugog stoje. Cim sam ugledao Super 9, kao iz topa sam rekao, kupujemo ovaj, necu speedfight.. Tako je i bilo
Tu je tata odradio svoj deo posla i u prodavnici su mi rekli da dodjem sutra po motor, posto treba da mu skinu blokade.
Tako je i bilo.
evo jedna slika kako je izgledao kad sam ga izlepio silnim nalepnicama
Sa motorom sam bio prezadovoljan i presrecan sto sam njega kupio
Isao je 75 km/h po kymco fabrickom satu, sto je za mene u pocetku bilo vise nego dovoljno.
Vozio sam ga tako jedno godinu dana, dok mi u servisu nisu rekli da bi bilo dobro staviti neki sportski auspuh.
E od tad mi je 75km/h bilo malo i start mi je oslabio tj. navikao sam se, pa mi je kasnije bilo slabo.
Odlucih da kupim auspuh, trazio sam ga jedno mesec da, nikako nisam mogao da nadjem Leo Vince ZX, njega sam bas zeleo i na kraju posle mesec dana, pozvase me iz Milana u NS i rekose kako imaju sportski auspuh Tehnigas Next R naravno bez razmisljanja sam ga kupio Vec sam poceo sam da radim oko motora, uglavnom sam poznavao delove motora, radilo se oko tomosa uvek, uvek sam nosio "u dzepu" rezervni Klip i Cilindar kad se krene u neku voznjicu pa ako stane
Poceo sam malo da se igram sa rolnicama i da gledam sta tu sve ima! pretrazivao malo po netu i pronalazio upustva i tako krenuo u stelovanje
Od tad je skuter postao rupa bez dna, samo su pare pocele da odlaze sve vise i vise
Posle spuha, usledila je kupovina Malossi Sport 70, moralo je da se dobije jos na brzini.
Slusajuci tatu, nisam hteo to da namestamo nas dvojica, vec odlucismo da odvezemo u ovlasceni servis.. Oni su to namontirali, upostvo je bilo vozi 1000 km do 50km/h s tim sto dolivaj ulje u prva 3 rezervoara.. i onda dovezi da ti dotegnemo glavu itd.. tako je i bilo, namucih se ja sa 1000 km i odvezem u servis, on tu kao nesto odradili i ja krecem kuci i kaze "majstor" sad mozes slobodno pun gas ja naravno zeljan brzine, izasao na otvoreno i pun gas i motor posle 2 km ugasi se http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/0ljut2.gif zvao ja odmah servis, oni dosli do mesta gde mi je stao motor, i probali tu nesto oko karburatora i ustanove da je otisao klip i kao pa nismo ti rekli da mozes bas uvek da ga "cepas"
Vidim ja da oni nemaju pojma, ali ajde...
dosao je na red jos jedan malossi klip pa je posle i on zaribao mojom krivicom http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/0ljut2.gif
Kupio ponovo jos jedan set malossi novi i auspuh Leo Vince ZX.. Ustelovali ga tata i ja i na kraju je bilo sve ok, isao je jedno 3500km - 4000km.. bio sam zadovoljan kupio sam u medjuvremenu Koso Rx1n sat i po njemu mi je sa ovim cilindrom i auspuhom jednom uhvatio 99km/h, ali mislim da nije bilo pravih, mozda pravih 95km/h.. sat mi se podudarao sa mercedesovim digitalnim satom
u ovaj sat je usla voda i kasnije mi se razlio ekran, pa sam morao da kupim novi sat..
evo slike kad se razlio ekran:
Vozio sam motor kod servisera i on je cackao svasta nesto, stelovao, ali nikad to nije bilo to...
Motor sam u medjuvremenu i ofarbao
zamenjeni su tu i retrovizori i uradjeno je nesto i u karbonu
ebay 29 Jun 2011
Naravno, doslo je vreme i za neki ozbiljniji setup Kontaktirao sam Viktora i dogovorio se sve sa njim odlucio sam da odvezem motor kod njega i da ga dam u sigurne ruke zelim 100km/h http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Usledila je kupovina Yasuni C16 za Piaggio masine http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png nema velikih prepravki, samo malo produzenje i krivina od nekih 15tak stepeni http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif Auspuh odnet u auspuh servis i covek je za sat i po zavrsio sve morao je da se pravi nosac, koji nisam uslikao
na ovoj slici je vec uradjena prepravka
a evo i izbliza
Usledila je kupovina Yasuni C16 za Piaggio masine http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png nema velikih prepravki, samo malo produzenje i krivina od nekih 15tak stepeni http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif Auspuh odnet u auspuh servis i covek je za sat i po zavrsio sve morao je da se pravi nosac, koji nisam uslikao
na ovoj slici je vec uradjena prepravka
a evo i izbliza
ebay 29 Jun 2011
Trebalo je da posaljemo Malossi Sport 70 kod Maria na turpijanje, ali kad je Viktor skinuo cilindar imao je sta da vidi, klip je lepio i bila je potrebna zamena klipa... Na Viktorov predlog sam kupio Hebo Manston Replica.. Odlucili smo da njega posaljemo kod Maria, pa da njega uradi http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png Naravno tako je i bilo, Hebo smo poslali i posle par dana smo ga dobili natrag Mario mi je rekao da ga je radio na 17,3 KS.. Ujedno sma kupio par delova od Maria:
Malossi torqi
Stage 6
i kupio sam bobinu Naraku
Poceli smo da sklapamo motor:
Usledilo je prvo pakovanje cilindra, koji je na ovoj slici vec spakovan
zao mi je sto nisam slikao cilindar dok nije bio otvoren, ja potpuno zaboravio, ne bi slikao ni ovo, da nije bilo Viktora da me podseti http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
dosao je na red prenos da se spakuje:
onda smo morali da skinemo lezaj sa primara
Naravno, nista nije tesko kad se ima ovakav FEN
Viktor je skinuo lezaj sa fabrickog i stavio na Stage6.
Dolazi na red sklapanje i eto prvog problema:
Ne moze da se zatvori..
Razmisljali smo u cemu je problem i PERLX se tu umesa i rece da vidimo da li moze da se zatvori samo kad je primar stavljen, kad ono ponovo ne moze
odlucimo da uporedimo fabricki primar i ovaj stage6, kad ono ima sta da se vidi
ovaj fabricki je za 4-5 mm kraci od stage6.. Kraci je iz razloga zato sto sam preradio kocnicu, nije vise dobos, sad je disk.. A razlog je sto kad sam menjao disk, morao sam da promenim menjac, pa sam stavljao od Kymca LC, a on je kraci..
Malossi torqi
Stage 6
i kupio sam bobinu Naraku
Poceli smo da sklapamo motor:
Usledilo je prvo pakovanje cilindra, koji je na ovoj slici vec spakovan
zao mi je sto nisam slikao cilindar dok nije bio otvoren, ja potpuno zaboravio, ne bi slikao ni ovo, da nije bilo Viktora da me podseti http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
dosao je na red prenos da se spakuje:
onda smo morali da skinemo lezaj sa primara
Naravno, nista nije tesko kad se ima ovakav FEN
Viktor je skinuo lezaj sa fabrickog i stavio na Stage6.
Dolazi na red sklapanje i eto prvog problema:
Ne moze da se zatvori..
Razmisljali smo u cemu je problem i PERLX se tu umesa i rece da vidimo da li moze da se zatvori samo kad je primar stavljen, kad ono ponovo ne moze
odlucimo da uporedimo fabricki primar i ovaj stage6, kad ono ima sta da se vidi
ovaj fabricki je za 4-5 mm kraci od stage6.. Kraci je iz razloga zato sto sam preradio kocnicu, nije vise dobos, sad je disk.. A razlog je sto kad sam menjao disk, morao sam da promenim menjac, pa sam stavljao od Kymca LC, a on je kraci..
ebay 29 Jun 2011
Ujedno dok je Viktor pokusavao da namesti prenos, ja sam namestao disk na zadnju felnu http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
Imao sam felnu od Vodene 9ke, ali nisam imao disk, pa sam morao da kupim.. Nigde u Srbiji nisam mogao da pronadjem disk, pa sam morao da kupim preko racin-planet.de
evo ovako izgleda
Kupio sam i Dellorto karburator 20,5mm, koji je komplikovan za stelovanje, pa mi je Viktor preporucio da zamenim i da stavim BGM 21mm http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png pristao sam naravno, morao je da pravi adapter da bi mogao da stavim moj K&N filter i naravno uspeo
slike su kod Viktora od karburatora, nadam se da ce on postaviti kako to izgleda http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Imao sam felnu od Vodene 9ke, ali nisam imao disk, pa sam morao da kupim.. Nigde u Srbiji nisam mogao da pronadjem disk, pa sam morao da kupim preko racin-planet.de
evo ovako izgleda
Kupio sam i Dellorto karburator 20,5mm, koji je komplikovan za stelovanje, pa mi je Viktor preporucio da zamenim i da stavim BGM 21mm http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png pristao sam naravno, morao je da pravi adapter da bi mogao da stavim moj K&N filter i naravno uspeo
slike su kod Viktora od karburatora, nadam se da ce on postaviti kako to izgleda http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Jack B. Daniel's 29 Jun 2011
vidjao sam ovaj skuter na moto berzi i po jos nekim oglasima..i cudno mi je bilo sto nisam video do sad na forumu...super je,jel je prodat ili se i dalje vozi??
jesi li uspeo da napakujes zadnji disk? kako si izveo,imas neke slike uz objasnjenja?
jesi li uspeo da napakujes zadnji disk? kako si izveo,imas neke slike uz objasnjenja?
Mario 29 Jun 2011
Evo i analize od mene... Hebo MR je bio značajno pomeren i bilo je dosta posla oko analize i simulacije... od svih postavki najviše mi se svideo koncept koji je simulacijom izašao na 10400 sa najvećim obrtnim momentom i 17,3KS-a pri pritisku od 143 PSI-ja...
međutim stvarno stanje posle obrade pokazuje sledeće... najbolji obrtni moment na 9600 sa pritiskom od 165PSI-ja i snagom od 18KS-a.. i ovde ću napomenuti da je vršna snaga nešto višlja od ciljanog obrnog momenta, kao i da je C16 kod produžen za 50mm na grani koliko mogu da procenim sa slike...
međutim stvarno stanje posle obrade pokazuje sledeće... najbolji obrtni moment na 9600 sa pritiskom od 165PSI-ja i snagom od 18KS-a.. i ovde ću napomenuti da je vršna snaga nešto višlja od ciljanog obrnog momenta, kao i da je C16 kod produžen za 50mm na grani koliko mogu da procenim sa slike...
Pita 29 Jun 2011
Opaaaa veoma interesantna tema...Baš me interesuje šta će reći naturpijana manston replica...
a vid ginekologa u svilenim rukavicama... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png nema... profi !!!
Baš bezveze za primar što nije naišao, jel ostaje ipak serijski prenos?
Najveća snaga na 9.400 rpm, rekao bih da je malo za c16 ali ako je grana produžena za nekih 5cm koliko se pominje onda se i njena rezonanca spušta pa mož da bude dobrog poklapanja...
Ajde majstori pakujte to i palite makinu...
a vid ginekologa u svilenim rukavicama... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png nema... profi !!!
Baš bezveze za primar što nije naišao, jel ostaje ipak serijski prenos?
Najveća snaga na 9.400 rpm, rekao bih da je malo za c16 ali ako je grana produžena za nekih 5cm koliko se pominje onda se i njena rezonanca spušta pa mož da bude dobrog poklapanja...
Ajde majstori pakujte to i palite makinu...
ebay 29 Jun 2011
Jack B. Daniel's, on 29 June 2011 - 11:57, said:
vidjao sam ovaj skuter na moto berzi i po jos nekim oglasima..i cudno mi je bilo sto nisam video do sad na forumu...super je,jel je prodat ili se i dalje vozi??
jesi li uspeo da napakujes zadnji disk? kako si izveo,imas neke slike uz objasnjenja?
jesi li uspeo da napakujes zadnji disk? kako si izveo,imas neke slike uz objasnjenja?
Nije prodat, naravno da se vozi http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
Trenutno je kod Black-a..
Uspeo sam da napakujem disk, nemam slike nisam slikao, ali nije bilo tesko, kupljeni su delovi od LC-a, tj. zamenjen je menjac i jos jedan deo koji drzi sa druge strane klesta.. Uslikacu pa cu postaviti http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
ebay 29 Jun 2011
Pita, on 29 June 2011 - 13:28, said:
Opaaaa veoma interesantna tema...Baš me interesuje šta će reći naturpijana manston replica...
a vid ginekologa u svilenim rukavicama... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png nema... profi !!!
Baš bezveze za primar što nije naišao, jel ostaje ipak serijski prenos?
Najveća snaga na 9.400 rpm, rekao bih da je malo za c16 ali ako je grana produžena za nekih 5cm koliko se pominje onda se i njena rezonanca spušta pa mož da bude dobrog poklapanja...
Ajde majstori pakujte to i palite makinu...
a vid ginekologa u svilenim rukavicama... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png nema... profi !!!
Baš bezveze za primar što nije naišao, jel ostaje ipak serijski prenos?
Najveća snaga na 9.400 rpm, rekao bih da je malo za c16 ali ako je grana produžena za nekih 5cm koliko se pominje onda se i njena rezonanca spušta pa mož da bude dobrog poklapanja...
Ajde majstori pakujte to i palite makinu...
Nece ostati serijski prenos, isto vece sam pronasao na SC-u Malossi 15/44 1:2,93 prenos za Super 9 LC i konsultovao se sa Viktorom i Mariom i odlucio da ga kupim.. Isto vece sam ga i kupio, u roku od 5 dana je stigao prenos
Cobra 13 Jul 2011
Mene zanima jedna stvar kazes da si kupio drugi karburator,dali je on pasao na serijsku prirubnicu ili si morao drugu da pravis
ebay 13 Jul 2011
Cobra, on 13 July 2011 - 15:33, said:
Mene zanima jedna stvar kazes da si kupio drugi karburator,dali je on pasao na serijsku prirubnicu ili si morao drugu da pravis
kupio sam novu vecu prirubnicu 20mm, evo koju tacno: http://www.racing-pl...f7a22790687b215
i ovaj nastavak uz nju: http://www.racing-pl...f7a22790687b215
Cobra 13 Jul 2011
Hvala na info,ova prirubnica izgleda identicno kao i serijska ali kazes da je 20mm,ja planiram slagat slican setup pa cemo se jos cuti
Alexandar :D 14 Jul 2011
Vidim uzeo si naraku bobinu ae mi samo sibni link koju si uzeo. I reci mi da li uzeo zato sto ti je crkla stara ili ?
ebay 18 Jul 2011
Black Adder 01 Aug 2011
Posto Zule ne stize da dam mali update, prosle nedelje krenuli u stel, nasli se na rolnicama od 4,1gr i dizni 86, saBGM 21 karburatorom (kopija Dell'Orto, igla W7 na drugom zubu odozgo, K&N filter)
Lezajevi nisu izdrzali (mada promenjeni pre 150km) pre i odlucili smo da ove nedelje zamenimo lezajeve i sklopimo ponovo. Uz put smo imali i problem sa prelivanjem karburatora na prelivnim otvorima koje smo resili peglanjem usisnih lamela te smo za svaki slucaj zamenli i usisni ventil. Dodatni problem se javljao na brzini od 75-80km, agregat se jednostavno gasio ali ne i lepio, sto nas je navodilo na nedostatak benzina (te sam ugradio Dell'Orto 21 iz Malossi pakovanja) i vise se nije javljao ovaj simptom,mada smo sumnjali i na vakum ventil na rezervoaru, ali nam je bilo lakse da zamenimo karburator Milos je jos dodatno angazovao drugare da ispoliraju blokove, i samostalno je preradio kajlu od minarelija da odgovara kymco radilici te je i paljenje pomereno. Postavljena je Atena violet centralna, i rupa koja se javljala na prelazu izmedju I i II brzine se skoro i ne oseca.
setup je:
Hebo MR
Dell'Orto 21 (igla W9,drugi zub odozgo,glavna dizna 94)
K&N filter
Naraku variator, rolnice Atena 4,5 gr
kvacilo nemam pojma, msm da je Malossi, centralna Atena violet, oprugice bele!?
Yasuni c16
Produzen prenos
pomereno paljenje 3% !?
S6 boost botlle
svecica ND 27FSR
usisno grlo BGM 21mm
kais standard 727x18
krajnji rezultat
Lezajevi nisu izdrzali (mada promenjeni pre 150km) pre i odlucili smo da ove nedelje zamenimo lezajeve i sklopimo ponovo. Uz put smo imali i problem sa prelivanjem karburatora na prelivnim otvorima koje smo resili peglanjem usisnih lamela te smo za svaki slucaj zamenli i usisni ventil. Dodatni problem se javljao na brzini od 75-80km, agregat se jednostavno gasio ali ne i lepio, sto nas je navodilo na nedostatak benzina (te sam ugradio Dell'Orto 21 iz Malossi pakovanja) i vise se nije javljao ovaj simptom,mada smo sumnjali i na vakum ventil na rezervoaru, ali nam je bilo lakse da zamenimo karburator Milos je jos dodatno angazovao drugare da ispoliraju blokove, i samostalno je preradio kajlu od minarelija da odgovara kymco radilici te je i paljenje pomereno. Postavljena je Atena violet centralna, i rupa koja se javljala na prelazu izmedju I i II brzine se skoro i ne oseca.
setup je:
Hebo MR
Dell'Orto 21 (igla W9,drugi zub odozgo,glavna dizna 94)
K&N filter
Naraku variator, rolnice Atena 4,5 gr
kvacilo nemam pojma, msm da je Malossi, centralna Atena violet, oprugice bele!?
Yasuni c16
Produzen prenos
pomereno paljenje 3% !?
S6 boost botlle
svecica ND 27FSR
usisno grlo BGM 21mm
kais standard 727x18
krajnji rezultat
Black Adder 01 Aug 2011
Hvala Dottore, jedino smo omanuli sto nisam poneo obrtomer pa ne znamo kakvo je ubrzanje ali i to cemo srediti za koji dan
Pita 01 Aug 2011
aaa kako majstori petljaju oko blokova...
sunce vam vaše po toj maloj uličici peglate 100tku...pa jer vas nisu komšije zadavile?? Al da ide fino ide, svaka čast!!!
Hebo MR, c16 i 21mm, k&n, produžen prenos, izvinte ali ovde nije nimalo naivan setup!!! 100tku mora da udari kako god...
sunce vam vaše po toj maloj uličici peglate 100tku...pa jer vas nisu komšije zadavile?? Al da ide fino ide, svaka čast!!!
Hebo MR, c16 i 21mm, k&n, produžen prenos, izvinte ali ovde nije nimalo naivan setup!!! 100tku mora da udari kako god...