Ovde je reč o jednom mid race cilindru. Fina obrada, dobar kvalitet Alu-nikasil cilindar sa klipom 47,6mm marke Vertex sa jednom karikom debljine 1mm.. Radi se u verzijama AC i LC, za minarelli i od nedavno za Kymco blokove.. a ima ih u 50cc i 70cc varijanti.. Sama reč replica govori nam da je ovo smirena verzija gore pomenutog trkačkog cilindra i ovim Hebo nema slabiji proizvod za svakodnevnu vožnju...
Kroz moje ruke prošla su tri tipa za AC mašine i to za Kymco blok, koji me je oduševio jer je jedan ozbiljniji proizvod za ovaj tip i 41,5 hod klipa, i potencijalni kit za postizanje rezultata..
evo kako on izgleda...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_005.jpg)
portmapa,
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/Hebo_mr_kymco_portmap.jpg)
i analiza, gde vidimo da je najbolja iskoristiva snaga na 10000 obrtaja, i da pritom cilindar skladno radi sa istim pritiscima od 115 PSI-ja i isporučuje snagu od 13,2KS-a. Moje zapažanje je da su prelivni kanali ostavljeni malo agresivnije površinom, dok je izduvni nedovoljno širok, takoreći 62% otvorenosti, dok uglom zadovoljava kriterijume 177/123 rezonance na 10k obrtaja.. Planirani stepen kompresije je ovde 13,5:1, a C parametar je proizvođač ostavio na 0,5mm identično kao na mina blokovima..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_kymco_anal.jpg)
dalje imamo isti cilindar za Minarelli horizontalni blok u AC izvedbi
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_005.jpg)
i portmapa, vidimo da su se za minareli već potrudili i uradili izduvni kanal iz dva dela
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_portmap.jpg)
koji će evidentno pomeriti marginu isporuke snage jer je svojom površinom značajno veći od tipa za kymco, i na 10500 obrtaja isporučiti 15,5 KS, pri usklađenim pritiscima od 137 PSI-ja. Uglovi izduv/preliv 174/124 i ovde odgovaraju ciljnom obrtaju, pa je ovaj cilindar u nekoj zlatnoj sredini za upotrebu sa base i laganim mid race tipovima auspuha.. Jasno je da serijski auspuh na ovakvom cilindru više nema šta da traži, dok je recimo na s6 sportpro još izvodljiva njegova eksploatacija...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minahor_anal.jpg)
i isti cilindar za Minarelli vertikalni tip motora..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_005.jpg)
i portmapa
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_portmap.jpg)
i ovde je očigledna razlika na izduvnim kanalima u odnosu na horizontalni, reklo bi se bitno drugačiji, opet kalkulator javlja da je i ovaj cilindar usklađen za 10500 obrtaja gde isporuluje 17,7KS, na 156 PSI pritiscima... Uglovi u ovoom slučaju figuriraju 178/122.. Sprega uglova, povšina i pritisaka govori nam da je ovo dobro usklađen cilindar a isporuka snage je evidentna...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaver_anal.jpg)
ovde je SA test na dino mašini Hebo Manston replica cilindra sa različitim tipovima auspuha, i vidimo da se ni oni nisu trudili da upregnu serijski spuh.. predpostavićemo ponovo da su crna i zelena neki base auspusi tipa Tecnigas RS2 ili Yasuni R, kao i da je plava linija recimo Stage6 PRO, a da je crvena Yasuni C16 ili TP Nardo... Sve ostalo se očitava sa dijagrama, base auspusi ne donose nešto posebno više snage nego s6 sportpro cilindar.. Malo je lošije skeniran graf, čini se da plava kriva udara 10Nm obrtni moment, na 8000 o/min..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hebo_manston_replica/hebo_mr_minaLC_SAtest.jpg)