Jump to content


Kratka pitanja i odgovori



5335 replies to this topic

#4741 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 29 September 2018 - 17:49

Ako je DC slab ti je napon sa akumulatora. Za AC slab napon sa HV namotaja.

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока



#4742 neso

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 32 posts
  • MestoSubotica
  • VozimPiaggio Free

Posted 30 September 2018 - 11:14

Imam problem sa piaggio free, na motoru je ociscesn karburator zato sto nije hteo da pali. I sad se javio problem da kada motor radi i kada na leru spusti obrtaje pocne se gusiti kada se da gas, zvuk je isti kao kada nema goriva.

#4743 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 September 2018 - 17:18

Nema dovoljno goriva, odnosno siromasna smesa. Pogledaj ponovo za pocetak da li si sklopio sve kako treba.

#4744 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 14 October 2018 - 22:30

Kao sto sam nedavno pisao desavala su mi se neocekivana gasenja skutera u voznji neobjasnjivo u domenu moga znanja uopste.Provjerom brave paljenja,cdi-a,svjecice,kabla,bobine i da ne izostavim sta sve ne ukljucujuci i ciscenje karburatora osim ulazne dizne ustanovio sam da je sve ispravno osim sto sam posljednji put vidio da gorivo curi na preljev-izlazu iz kadice karba.Takodje se desavalo da vise anlasuje pri paljenju-klasicno zagusenje pa postavljam pitanje -Da li je moguce radi neprekidnog punjenja karburatora gorivom uslovljeno nezatvaranjem ulazne dizne da se masina gasila u voznji gusenjem velikom kolicinom goriva?Promjenom filtera i predfiltera goriva i detaljnim ciscenjem karburatora ukljucujuci bukvalno sve gasenje se vise ne desava.
Radi se o mikuniju 16.Hvala

#4745 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 October 2018 - 22:38

Moguce je naravno, desi se da se svecka nakvasi smesom i varnica izostane, ali se u takvim slucajevima prvo javlja tesko trokiranje i pad snage, voziv je eventualno na punom gasu i to par storina metara, tako da se to odmah moze konstatovati. Ako se dobro secam nisi takve slucajeve primetio vec samo naglo gasenje, pa je meni logicnije da je ostao bez goriva usled nekog trenutnog zacepljenja?

#4746 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 15 October 2018 - 07:30

U kakvom stanju su lamelice?
Desavalo se na drugarovom pia nrg mc2 da radi samo na leru i da prima vrh gasa,gde je bilo gasenja,cak nije bilo ni trokiranja vec isti slucaj da samo se ugasi i onda kurblanje i alnasovanje do ludila.

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4747 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 17 October 2018 - 16:22

Osjetio se pad snage trenutni na punom gasu zaboravio sam to unijeti i poklapa se taj Vas odgovor.Bunilo me sto se sva struja na tabli izgubi u odnosu na kada u voznji skinem rukom kabal sa svjecice,naravno ugasi se ali dok ne stane sva struja je prisutna dok kvacilo ne popusti.

View PostRazredni, on 14 October 2018 - 22:38, said:

Moguce je naravno, desi se da se svecka nakvasi smesom i varnica izostane, ali se u takvim slucajevima prvo javlja tesko trokiranje i pad snage, voziv je eventualno na punom gasu i to par storina metara, tako da se to odmah moze konstatovati. Ako se dobro secam nisi takve slucajeve primetio vec samo naglo gasenje, pa je meni logicnije da je ostao bez goriva usled nekog trenutnog zacepljenja?


#4748 Spartak1980

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 12 posts
  • MestoDobanovci
  • VozimSve sem aviona

Posted 18 October 2018 - 12:52

Pozdrav,ovako imam PIAGGIO FREE 50 cm i sve je bilo ok, Nakon nekog vremena motor je poceo da se ponasa cudno,Naime poceo je da se gusi posle nekih 15 km ,da ne prima pun gas i da trokira ,pa cak i da se ugusi izgubi gas i stane.Citajuci razne teme pomislio sam da je katalizator zapusen, ixvadim katalizator kompletno iz auspuha , odsecem malu cev iz grane, ocistim karburator (weberov ) i prestelujem ga po uputstvima ovde :) . Onda vidim da dobija previse goriva crna i mokra svecica . Kupim novu NGK 8 i na iglici podignem zeger na siromasniju smesu . Usput sa kupio i novu elektronsku diznu sauga ,sumnjao da zbog nje preliva jer pre zamene kada se ugasi sam verglas 10 puta i jedva sastavi. Sada pali na pogled , saug radi normalno bar mislim. E sada jednostavno da objasnim sadasnje simptome motor dok je hladan vuce lepo ide lepo prima gas KADA SE UGREJE NECE DA PRIMA GAS PREKO POLA I GUSI SE TROKIRA . Pa cak i ako oduzimas i dodajes gas gusi se i jednostavno gubi snagu i nece da ide ,Svaki savet dobrodosao a i moze kontakt broj nekoga ko radi skutere da lakse dodjemo do resenja da ne piskaramo puno ovde, Hvala svima teme su veoma poucne a adminima svaka cast na sajtu,

#4749 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 October 2018 - 16:39

Originalna svecica nosi naziv Champion N2C sto bi po NGK gradaciji bilo BR9ES, ako si postavio 8icu to znaci da je toplija nego sto bi trebalo i postoji mogucnost da se u toplim vremenskim uslovima ili pod vecim opterecenjima motora svecica usija i pravi probleme.

#4750 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 18 October 2018 - 20:28

Top Performances TPR 70cc il Malossi MHR replica?

#4751 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 18 October 2018 - 21:04

Razlika je velika, replika se isto visoko vrti, na 9-10 je jos slabasna, dok pak na 12 ne znam da li parira tpr-u po snazi, dve karike su na granici oscilacija po debljini od 1,5mm na oko 11500..
Tpr ti je rekorder bonevilla, hah jos ako je modular, mozes spremiti sedlo i kajase za voznju.. poznatiji nam kao stage6 racing, slabasan dole isto, dok se od 10-12 javlja pošteno..

Mislim da ce malossi više km da pređe, uz naravno nešto manje muzike...

#4752 Spartak1980

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 12 posts
  • MestoDobanovci
  • VozimSve sem aviona

Posted 18 October 2018 - 21:29

View PostRazredni, on 18 October 2018 - 16:39, said:

Originalna svecica nosi naziv Champion N2C sto bi po NGK gradaciji bilo BR9ES, ako si postavio 8icu to znaci da je toplija nego sto bi trebalo i postoji mogucnost da se u toplim vremenskim uslovima ili pod vecim opterecenjima motora svecica usija i pravi probleme.

pozdrav , probao sam in sa mojom starom svecicom NGK 9 ka . znam da je ova 8 ca toplija ali se isto ponasa i sa starom svecicom jednostavno mislim da nije do svecice a ne znam sta jos moze da bude jer saug i karb na koji sam prvo sumnjao zbog prelivanja su valjda reseni sad ne vlazi svecicu i pali na pola kljuca . E sada sta jos moze da me zeza ne znam ni sam zato i trazim pomoc moze neki majstor i broj da ostavi nije problem da platim samo da se otkloni problem.

#4753 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 19 October 2018 - 14:31

View PostMario, on 18 October 2018 - 21:04, said:

Razlika je velika, replika se isto visoko vrti, na 9-10 je jos slabasna, dok pak na 12 ne znam da li parira tpr-u po snazi, dve karike su na granici oscilacija po debljini od 1,5mm na oko 11500..
Tpr ti je rekorder bonevilla, hah jos ako je modular, mozes spremiti sedlo i kajase za voznju.. poznatiji nam kao stage6 racing, slabasan dole isto, dok se od 10-12 javlja pošteno..

Mislim da ce malossi više km da pređe, uz naravno nešto manje muzike...

Nisam pametan. Inače je TPR dosta skuplji, ali sad je na nekom popustu. Replica je 175€, TPR modular head je 182€ što je minimalna razlika. Sad kupujem i to je to, nema više. DrEvo i karb su prodani, nabavljena je 19ica.

Trebam se odlučit za cilindar. Ja nepravim nešto previše kilometara skuterom, pa ono kad se vozam da se mogu malo izguštat. Čini mi se da je tu možda Replica bolji izbor, al jednom se živi.

Odnosno, htio bi čuti tvoje mišljenje šta bi se bolje uklopilo u ovaj popis dolje, jer mislim da nema osobe koja bi mi dala bolji odgovor od tebe.


Trenutno imam/čeka ugradnju:

DellOrto 19PHBG
Yasuni C16 city
Top Performances radilica pune polutke
Top Performances CDI žuti
Malossi Multivar
Malossi Delta
Malossi MHR WingBell
Malossi HTQ z 13/44 primar
Polini Ventilvar
Polini Torque

Znam da su neke stvari pretjerani i da mi netrebaju al su bile dio nekog paketa što sam nabavljao preko oglasnika pa sam uzeo sve.

#4754 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 October 2018 - 14:44

dobro bi bilo da je crveni top cdi jer ovaj žuti nije varijabilni

Ako si voljan osetiti pravu snagu onda TPR definitivno...

#4755 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 19 October 2018 - 14:46

Kako će se to uklopit s karbom 19icom i auspuhom? Jer stvarno nema više smisla prodavat karb i auspuh. Evenutalno da karb zamjenim, al auspuh nikako.

To je ovaj cdi?

https://www.scooter-...o-t9909230.html

Edited by Pupo, 19 October 2018 - 14:49.


#4756 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 October 2018 - 16:14

Za tpr-a ti c16city nije,preslab je.

Rekao bi idealan auspuh za replicu i sport pro ili cak airsal racing.


Dobro razmisli u kojem smjeru ici,meni racing stoji na polici,a vozikam se sa drevom.Mislim da ti to sve govori.
Da kupujem nov kit replica ili sport pro su gornja granica do kud bi isao za neku postavku di ne treba svaki dan serafit i mijenjati dijelove koji se rasipaju.

#4757 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 October 2018 - 17:12

View PostSpartak1980, on 18 October 2018 - 21:29, said:


pozdrav , probao sam in sa mojom starom svecicom NGK 9 ka . znam da je ova 8 ca toplija ali se isto ponasa i sa starom svecicom jednostavno mislim da nije do svecice a ne znam sta jos moze da bude jer saug i karb na koji sam prvo sumnjao zbog prelivanja su valjda reseni sad ne vlazi svecicu i pali na pola kljuca . E sada sta jos moze da me zeza ne znam ni sam zato i trazim pomoc moze neki majstor i broj da ostavi nije problem da platim samo da se otkloni problem.
Mojim postom hteo sam reci da je ngk9 obaveza za pravilan rad i kada je ona na agregatu treba prestelovati karb, iglu itd... u ovoj postavci sa 8icom i sa osiromasenom smesom spustanjem igle, mozes napraviti defekt na klipu i/ili cilindru.
Problem koji opisujes je definitivno u postavci smese koja je nekim defektom na usisnom sklopu promenjena. To u praksi znaci da imas odnekud visak vazduha, recimo naprsla prirubnica, odsrafljena selna, pocepan ili nestandardan ulozak filtera za vazduh, otvoreno/naprslo kuciste filtera ili milion i neka druga stavka, a time je ugrozen rad 2t motora. Dok je hladan on ide korektno jer ima optimalnu potrebu goriva preko sauha, medjutim, cim se zagreje sauh vise ne isporucuje gorivo i motor dobija mnogo vecu kolicinu vazduha i naravno, gubi snagu. Veliki problem moze da bude takva siromasna smesa kod 2t agregata, jer sem za potrebu sagorevanja, gorivo-benzin ima ulogu i hladjenja klipa i cilindra, pa veoma lako i cesto dozivimo havariju u vidu lepljenja-struganja klipa o cilindar.

Sto se tice telefona i piskaranja, forum sluzi da pisemo, citamo i naravno to znanje sprovedemo u delo, nemoj ocekivati da ce neko imati vremena da ti telefonom objasnjava i popravlja skuter, ali naravno, mozes uvek dobiti odgovor na forumu.

Sto se tice majstora, nazalost, mi u Zemunskoj garazi zbog renoviranja servisa nismo trenutno u mogucnosti da preuzmemo rad na tvom skuteru ali verujem da mozes naci nekoga ozbiljnijeg servisera za skuter u tvojoj blizini.

#4758 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 20 October 2018 - 20:26

View Postrade007, on 19 October 2018 - 16:14, said:

Za tpr-a ti c16city nije,preslab je.

Rekao bi idealan auspuh za replicu i sport pro ili cak airsal racing.


Dobro razmisli u kojem smjeru ici,meni racing stoji na polici,a vozikam se sa drevom.Mislim da ti to sve govori.
Da kupujem nov kit replica ili sport pro su gornja granica do kud bi isao za neku postavku di ne treba svaki dan serafit i mijenjati dijelove koji se rasipaju.

Tak sam si i mislio. Bolje da traje duže, a bit će mi sigurno velika razlika naspram nepoštelane serijale.

#4759 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 04 November 2018 - 11:04

Drugari,koji bese loctitte je za dihtovanje,spajanje blokova konkretno?

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4760 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 November 2018 - 11:14

Ne znam da Loctite ima takav proizvod, niti sam video kod nas u prodavnicama, ali ako saznas pisi ovde da znamo. Zadovoljan sam sa diht masom Victor Reniz od 300°c, stavljao sam i na granu i na malu deklu i pri sklapanju blokova, cilindra, piramide. Dihtuje odlicno, otporna je na benzin, ulje, temperaturu, a malo pakovanje ima u bilo kom autoshopu za 500-700din, bas je univerzalno dobra stvar.





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users