

#4741
Posted 29 September 2018 - 17:49
Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
#4742
Posted 30 September 2018 - 11:14
#4743
Posted 30 September 2018 - 17:18
#4744
Posted 14 October 2018 - 22:30
Radi se o mikuniju 16.Hvala
#4745
Posted 14 October 2018 - 22:38
#4746
Posted 15 October 2018 - 07:30
Desavalo se na drugarovom pia nrg mc2 da radi samo na leru i da prima vrh gasa,gde je bilo gasenja,cak nije bilo ni trokiranja vec isti slucaj da samo se ugasi i onda kurblanje i alnasovanje do ludila.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#4747
Posted 17 October 2018 - 16:22
Razredni, on 14 October 2018 - 22:38, said:
#4748
Posted 18 October 2018 - 12:52

#4749
Posted 18 October 2018 - 16:39
#4750
Posted 18 October 2018 - 20:28
#4751
Posted 18 October 2018 - 21:04
Tpr ti je rekorder bonevilla, hah jos ako je modular, mozes spremiti sedlo i kajase za voznju.. poznatiji nam kao stage6 racing, slabasan dole isto, dok se od 10-12 javlja pošteno..
Mislim da ce malossi više km da pređe, uz naravno nešto manje muzike...
#4752
Posted 18 October 2018 - 21:29
Razredni, on 18 October 2018 - 16:39, said:
pozdrav , probao sam in sa mojom starom svecicom NGK 9 ka . znam da je ova 8 ca toplija ali se isto ponasa i sa starom svecicom jednostavno mislim da nije do svecice a ne znam sta jos moze da bude jer saug i karb na koji sam prvo sumnjao zbog prelivanja su valjda reseni sad ne vlazi svecicu i pali na pola kljuca . E sada sta jos moze da me zeza ne znam ni sam zato i trazim pomoc moze neki majstor i broj da ostavi nije problem da platim samo da se otkloni problem.
#4753
Posted 19 October 2018 - 14:31
Mario, on 18 October 2018 - 21:04, said:
Tpr ti je rekorder bonevilla, hah jos ako je modular, mozes spremiti sedlo i kajase za voznju.. poznatiji nam kao stage6 racing, slabasan dole isto, dok se od 10-12 javlja pošteno..
Mislim da ce malossi više km da pređe, uz naravno nešto manje muzike...
Nisam pametan. Inače je TPR dosta skuplji, ali sad je na nekom popustu. Replica je 175€, TPR modular head je 182€ što je minimalna razlika. Sad kupujem i to je to, nema više. DrEvo i karb su prodani, nabavljena je 19ica.
Trebam se odlučit za cilindar. Ja nepravim nešto previše kilometara skuterom, pa ono kad se vozam da se mogu malo izguštat. Čini mi se da je tu možda Replica bolji izbor, al jednom se živi.
Odnosno, htio bi čuti tvoje mišljenje šta bi se bolje uklopilo u ovaj popis dolje, jer mislim da nema osobe koja bi mi dala bolji odgovor od tebe.
Trenutno imam/čeka ugradnju:
DellOrto 19PHBG
Yasuni C16 city
Top Performances radilica pune polutke
Top Performances CDI žuti
Malossi Multivar
Malossi Delta
Malossi MHR WingBell
Malossi HTQ z 13/44 primar
Polini Ventilvar
Polini Torque
Znam da su neke stvari pretjerani i da mi netrebaju al su bile dio nekog paketa što sam nabavljao preko oglasnika pa sam uzeo sve.
#4754
Posted 19 October 2018 - 14:44
Ako si voljan osetiti pravu snagu onda TPR definitivno...
#4755
Posted 19 October 2018 - 14:46
To je ovaj cdi?
https://www.scooter-...o-t9909230.html
Edited by Pupo, 19 October 2018 - 14:49.
#4756
Posted 19 October 2018 - 16:14
Rekao bi idealan auspuh za replicu i sport pro ili cak airsal racing.
Dobro razmisli u kojem smjeru ici,meni racing stoji na polici,a vozikam se sa drevom.Mislim da ti to sve govori.
Da kupujem nov kit replica ili sport pro su gornja granica do kud bi isao za neku postavku di ne treba svaki dan serafit i mijenjati dijelove koji se rasipaju.
#4757
Posted 19 October 2018 - 17:12
Spartak1980, on 18 October 2018 - 21:29, said:
pozdrav , probao sam in sa mojom starom svecicom NGK 9 ka . znam da je ova 8 ca toplija ali se isto ponasa i sa starom svecicom jednostavno mislim da nije do svecice a ne znam sta jos moze da bude jer saug i karb na koji sam prvo sumnjao zbog prelivanja su valjda reseni sad ne vlazi svecicu i pali na pola kljuca . E sada sta jos moze da me zeza ne znam ni sam zato i trazim pomoc moze neki majstor i broj da ostavi nije problem da platim samo da se otkloni problem.
Problem koji opisujes je definitivno u postavci smese koja je nekim defektom na usisnom sklopu promenjena. To u praksi znaci da imas odnekud visak vazduha, recimo naprsla prirubnica, odsrafljena selna, pocepan ili nestandardan ulozak filtera za vazduh, otvoreno/naprslo kuciste filtera ili milion i neka druga stavka, a time je ugrozen rad 2t motora. Dok je hladan on ide korektno jer ima optimalnu potrebu goriva preko sauha, medjutim, cim se zagreje sauh vise ne isporucuje gorivo i motor dobija mnogo vecu kolicinu vazduha i naravno, gubi snagu. Veliki problem moze da bude takva siromasna smesa kod 2t agregata, jer sem za potrebu sagorevanja, gorivo-benzin ima ulogu i hladjenja klipa i cilindra, pa veoma lako i cesto dozivimo havariju u vidu lepljenja-struganja klipa o cilindar.
Sto se tice telefona i piskaranja, forum sluzi da pisemo, citamo i naravno to znanje sprovedemo u delo, nemoj ocekivati da ce neko imati vremena da ti telefonom objasnjava i popravlja skuter, ali naravno, mozes uvek dobiti odgovor na forumu.
Sto se tice majstora, nazalost, mi u Zemunskoj garazi zbog renoviranja servisa nismo trenutno u mogucnosti da preuzmemo rad na tvom skuteru ali verujem da mozes naci nekoga ozbiljnijeg servisera za skuter u tvojoj blizini.
#4758
Posted 20 October 2018 - 20:26
rade007, on 19 October 2018 - 16:14, said:
Rekao bi idealan auspuh za replicu i sport pro ili cak airsal racing.
Dobro razmisli u kojem smjeru ici,meni racing stoji na polici,a vozikam se sa drevom.Mislim da ti to sve govori.
Da kupujem nov kit replica ili sport pro su gornja granica do kud bi isao za neku postavku di ne treba svaki dan serafit i mijenjati dijelove koji se rasipaju.
Tak sam si i mislio. Bolje da traje duže, a bit će mi sigurno velika razlika naspram nepoštelane serijale.
#4759
Posted 04 November 2018 - 11:04
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#4760
Posted 04 November 2018 - 11:14
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users