Jump to content


Kratka pitanja i odgovori



5335 replies to this topic

#4761 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 04 November 2018 - 13:33

Ima, ima ga stari doma al neznam koji broj je oznaka. Čini mi se da je narančasta tuba.

#4762 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 04 November 2018 - 16:30

Locktite 510 je oznaka,nasao sam na netu.
Pise za spajanje ravnih povrsina do 0.5mm zazora,otporan na temperature i hemikalije.
Vreme stezanja 45min za aluminijum.

Sent from my SM-G925I using Tapatalk


Posted Image

Edited by vlayco, 04 November 2018 - 16:34.


#4763 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 November 2018 - 06:48

Ima vise vrsta tih loctitea,frend ima neku plavu,a vidio sam i zelenu.

Ja sa Victor Reinz diht masom nisam bio nes ekstra zadovoljan.Meni je postala mljecava i napuhavala se od benzina.

Sad koristim neku Americku Abro i puno je bolja,a jeftinija.Jedino smrdi ko vrag na kiselo.

#4764 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 15 November 2018 - 08:20

Drugari kratki savet. Uzeo sam sr1 replica 49 vertikal cilindar. Na njemu je dellorto karb sa centralnom (glavnom) diznom 92,sto je po meni prevelika..( karb dellorto phva 12),standardni filter vazduha
Prilikom rasklapanja cilindra uocili smo da je klip crn kao ugalj sto znaci da je dizna prevelika.
Sad cilindar je prosiren na 42.5, i planiram kada sklopim masinu da smanjim diznu pa koju vi preporucujete? Odakle da krenem 50<,60<,70<...
Da napomenem da piaggio 100ccm koji imam u garazi nosi karb dellorto 17.5 i glavnu 69...


#4765 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 15 November 2018 - 09:00

View PostDzoni13, on 15 November 2018 - 08:20, said:

Drugari kratki savet. Uzeo sam sr1 replica 49 vertikal cilindar. Na njemu je dellorto karb sa centralnom (glavnom) diznom 92,sto je po meni prevelika..( karb dellorto phva 12),standardni filter vazduha
Prilikom rasklapanja cilindra uocili smo da je klip crn kao ugalj sto znaci da je dizna prevelika.
Sad cilindar je prosiren na 42.5, i planiram kada sklopim masinu da smanjim diznu pa koju vi preporucujete? Odakle da krenem 50<,60<,70<...
Da napomenem da piaggio 100ccm koji imam u garazi nosi karb dellorto 17.5 i glavnu 69...
https://r.tapatalk.c...80&share_type=t

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4766 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 29 November 2018 - 23:22

Koliko stupnjeva ima serijsko paljenje na mini ? 12 ili 14 ?

#4767 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 29 November 2018 - 23:26

12

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4768 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 29 November 2018 - 23:34

A s topovom kajlom paljenje ide u advance za 3 stupnja, znaci na 15 ? I s tim se klip spusta 0.3 mm jos nize od svoje GMT nego sto je u serijali predvideno (0.53 naspram 0.83)

Edited by fantom, 29 November 2018 - 23:39.


#4769 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 30 November 2018 - 01:11

Jel moze neko objasnit detaljnije sve oko stavljanja paljenja u advance, kajle i ostalog. Sta se dobiva, koje su prednosti, sta su mane? Sta jos treba odraditi uz to? Hvala.

#4770 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 November 2018 - 10:39

View PostPupo, on 30 November 2018 - 01:11, said:

Jel moze neko objasnit detaljnije sve oko stavljanja paljenja u advance, kajle i ostalog. Sta se dobiva, koje su prednosti, sta su mane? Sta jos treba odraditi uz to? Hvala.
https://r.tapatalk.c...80&share_type=t

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4771 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 November 2018 - 10:57

Ako te mrzi da procitas,dobijas na obrtnom momentu na nizem spektru obrtaja do 10000rpm.Uz sve to moras pojacati i karburator,posto sa povecanjem obrtnog momenta setup karburatora nece zadovoljiti glad za gorivom.
Meni je na piaggiu trazio da sa pilotke 42 pojacam na 45 i sa glavne 92 na 98.

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4772 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 30 November 2018 - 11:23

Procitat cu naravno, hvala ti.

#4773 Mixi

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoBeograd
  • VozimJonway Sunny

Posted 02 December 2018 - 23:00

Cao momci, treba mi pomoc uzeo bih ovaj auspuh --> https://postimg.cc/yJR6wG12
Za piaggio liberty 125 pa me zanima da li neko zna kako se montira? Hvala

#4774 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 04 December 2018 - 15:42

Koju kombinaciju ležajeva radilice bi preporučili za Minarelli? C3, C4, metalni/plastični kavez? Slabiji midrace.

#4775 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 04 December 2018 - 17:28

C4 i u turpiju samo poliyamid

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#4776 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 04 December 2018 - 17:41

Mene strah tog polamida, ak se malo zagrije, otiće u k :D SKF, NTN, Koyo?

Jel stavljao tko ovo na stranu variomata?

Posted Image

#4777 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 05 December 2018 - 00:11

Stavljao ti je Mario,skicni,imas u temi podatke i slike.

Nebu se poliamid nis rastopio,nije od putra.Temperatura u bloku ne dolazi ni priblizno 120c koliko poliamid trpi.Jedino kazu da je problem ako imas katalizator na auspuhu.

#4778 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 December 2018 - 00:30

Stavili smo i mi kod Damjana,mislim da je taj lezaj neunistliv a i lako se rasturi blok.

#4779 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 December 2018 - 07:01

I bojan691 je stavljao u he isto, radi taj posao odlično samo je skup, inace poliamidi kavezi su stabilni u bloku, pucaju jedino.od debalansa i vibracija, isto kao i meralni, jedino sto nema havarija iza komada koji otpadnu. Sa druge strane blok ti je hodnik transfera sveže usisane smeše goriva i vazduha, nema u njemu kritične temperature. Popune u radilicama od plastike u plute su isto neuništive...

#4780 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 06 December 2018 - 09:13

Hvala na detaljnom objašnjenju. Ja ne slažem HE tako da budu zadovoljili i trenutni, htio bi izbjeć otvaranje blokova ako mogu jer sam mjenjao ležajeve kad sam i radilicu zamjenio. Jedino bi semeringe zamjenio a navodno se može bez otvaranja blokova.


A nije taj ležaj nešto pretjerano skup, doduše nije SKF al vjerujem da nebi bilo problema. Oko 20€ dođe.

https://www.trgo-age...g-20x47x14.html

Edited by Pupo, 06 December 2018 - 09:17.






9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users