![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-370.jpg)
Tomos electronic 90
#381
Posted 21 February 2016 - 22:22
Krivo mi je što je to devino paljenje, moje skinuto sa mog bivšeg A35 matica, na njemu je radilo besprekorno, prošetalo na pozajmicu kroz par ruku dok se konačno nije vratilo kući ko Lesi, bolje rečeno ko Leši. Neko u lancu je izgleda uspeo da ga ubije ko siroče, verovatno pogrešno povezao pa kurblao do besvesti ili čak i na gurku pokušavao upaliti pa je 350V stiglo na pin od pikapa. Trebalo bi ga pokušati otvoriti, ili možda bolje napraviti analogni varijabilni CDI sa externom bobinom, deva to zaslužuje. Kako su ga obogaljili dobro je da je i visokonaponski namotaj i pikap ostao ispravan, barem za neku startnu osnovu, eto upalio je sa mina CDI što mi je drago, sad se ima prostora za upgrade paljenja. Namotaje za svetla ćemo već nekako restaurirati, to je manji problem.
Ovo sam već rekao Mariu, proživljavam tu njegovu devu jače nego moju SRku, eh šta je ljubav iz tinejdžerskih dana, ostavila je neizbrisiv trag u mom srcu pa čim čujem njene taktove, makar i na snimku, uzbudim se ko klinac na novu igračku. Jedva čekam da je vidim razrađenu na putu... i jednom barem provozam da me želja mine.
Kako stvari stoje, vidim da će deva iznuditi neki prednji točak sa diskom, devine stock kočnice su pogubne po zdravlje i život, znam iz sopstvenog iskustva, naročito prednji doboš, koji, ako se nedaj bože samo malo ovlaži, pretvara u katapult.
#382
Posted 21 February 2016 - 23:28
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/Originals/e-90-644.jpg)
Ovo paljenje je preinstalirao ožičio Gogi pre 23g, i boje više nisu te.. kako god , bela-masa, crvena-pick-up, zelena VN se nisu do dana današnjeg menjali na ducati- ju i imam neki utisak da bi Piaggio bobina-CDI radili bez problema .
evo ducati-ja sa piaggio skutera levo i novog devi-nog desno
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-645.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-646.jpg)
evo i mog, drugi namotaj za svetlo je u prekidu, i merenjem sam ustanovio da vuče otpor prema masi sa oba svoja kraja, tako da ga neću ni vraćati u liniju za svetla.. ožičenje je drugačije od stock-a, zbog toga i cela polemika
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-647.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-648.jpg)
kako god, ovaj devin CDI je mrtav, proverili smo sa Gogijem i ostale kombinacije, ali sam 100℅ bio siguran u prvo povezivanje, i nije kod mene zviznulo..
Nadam se da ću uspeti dobiti analogno varijabilni CDI ovde funkcionalan.. to mi je ideja bila i kada sam krenuo u reparaciju top crvenog varijabilnog, samo će morati komponente da se optimizuju prema devinom pickup-u...
#383
Posted 21 February 2016 - 23:53
#384
Posted 22 February 2016 - 18:54
a bogami pošto sam još uvek imao sitne prekide na višljim obrtajima naletila je i minareli bobina, za divno čudo spoj bobine i rama je bio preko uredno pofarbane i prelakirane površine..
dakle ili je stara bobina loša ili nije moglo dovoljno struje da protekne, pa je na višljim obrtajima mašina gubila pravilan broj varnica.
ok je sve sada, vrisne u 11k.. sledi mi setup karburatora.. postajem zadovoljan..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/Originals/e-90-653.jpg)
edit: da ne zaboravim za ovaj rezultat dao sam danak danas, sa malo krvi.. krenuo sam prema kapiji i lagano prva druga, kad nemam kočnice.. zaboravio dam da nategnem zadnju a prednja ne radi od prvog dana.. i overim kapiju.. sreća pa nije bilo brzine.. a glavom sam pozdravio poštansko sanduče..
#385
Posted 22 February 2016 - 19:14
Jel to neki atak na na moju profesiju? Pa covece, treniraj psa, ne motor na postara
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Dobro de, znamo koliko si jarko zeleo da provozas, tako se uvek nesto zaboravi.. al moram da te iskritikujem za tu "prednju od prvog dana"!
#386
Posted 22 February 2016 - 19:17
nula su ove felne i kočnice, leti to sve dole... samo da mi je mašina zdrava, .. hah kočićemo nogama
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
da se dopišem u vezi karburatora, klasika sa rezonantnim odmah je prebogat dole i na pilotki i na igli, a mislm da je globalno i na glavnoj jak.. dok je sa stock auspuhom bio potaman u donjem spektru kako sam ga i ranije setovao...
taj stock auspuh inače ima jak udarac već na 5000-6000 i po njemu je projektovan i prenos 15-27, i preko 8000 je već slabašan.. tako da neće biti dobar ovaj prenosni odnos svakako, prvo jer se neće vrtiti sa stock-om, drugo jer će ciljani obrtaji biti nešto višlji...
#387
Posted 22 February 2016 - 19:44
![:mmhappy3:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/mmhappy3.gif)
![:rofl_jaki:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rofl_jaki.gif)
Rekoh ja gore, ti devini doboši su
![:seronja:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/seronja.gif)
#388
Posted 22 February 2016 - 23:30
goggyso, on 22 February 2016 - 19:44, said:
![:seronja:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/seronja.gif)
Dobosima nista ne fali, lepo koce kad je sve nastelovano. Samo pazljivo dozirati kocnicu i to je to.
Svaka cast za auspuh, daj neki snimak voznje.
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#390
Posted 24 February 2016 - 21:46
#391
Posted 24 February 2016 - 22:23
Moja vam je topla preporuka uzet makar 22mm karburator, a najbolje 24 po meni, to je nekako zlatna sredina, naravno može i više ali po meni nema smisla pretjerivat u tome, i tek tada će ova deva protrčat svojim punim plučima i dat svoj maksimum
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#392
Posted 24 February 2016 - 22:28
međutim za phbg imam svu opremu za podešavanje i tek pošto se uverim da su sve postavke mašine ispravne ide upgrade na veći difuzor...
@pita, luksuz čoveče pristupaš karbu, svećici, cilindru za čas posla
#393
Posted 26 February 2016 - 08:08
Можда поравнати кочионе облоге на стругу, добош такође једним финим пролазом.
Ако не то, онда налепити нове облоге, и урадити исто
Битан је и угао под којим сајла прилази добош платну, јер од тога зависи сила затезања. Првом следећом приликом ћу сликати и писати мало више о томе, само кажем да не треба мењати кочнице по мом мишљењу
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#394
Posted 26 February 2016 - 08:39
Kako god, svako po želji ali moja iskustva su takva i ja taj prednji doboš smatram opasnim.
#395
Posted 26 February 2016 - 10:08
#396
Posted 26 February 2016 - 10:54
#397
Posted 28 February 2016 - 20:28
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#398
Posted 29 February 2016 - 00:15
Ja ga imam, ali nikako da ga isprobam na piaggiu, jer je prvovobitno namjenjen za malaguti f15, f12 sa ducati strujom.
#399
Posted 29 February 2016 - 09:44
skunuo sam glavu jer sam planirao da sredim brezone i matice i evo slika cilindra..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-654.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-655.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-656.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-657.jpg)
malo sam se i iznervirao videvši te crtice sa donje strane, cilindar je radio oko 8h u mestu kroz 2-3 dana i nešto malo po slabijoj turaži - sve u svemu nije bilo vreme za vožnju, međutim moja greška je što sam ga spakovao sa starom utrošenom caber karikom.. Nakon skidanja, na klipu nemam nikakvih otisaka, sve deluje perfektno, cilindar i klip su u meri koja je i bila pre sklapanja. Međutim rešio sam da izbacim ovu utrošenu caber kariku sa 0,32mm zazora i vratio sam Meteor originalnu koja mi je na 0,15mm.. Ova je isto nešto malo radila u mestu.. .sve u svemu nemam nikakve razlike ja ne primećujem između caber i meteor karike, imam i klip iz novije generacije u C izvedbi i imam i jedan DS , kao i još jednu novu caber kariku, i jedino se karika od DS klipa razlije malo po obliku i boji...
ovo sa dosedima matica na glavama me je već odavno nerviralo i rešio sam da kupim matice M7 koje se prodaju za skutere sa šeširićem.. Evo kako mi izgledaju stare matice i platne, ove sam dobio sa motorom hvata ih 10 ključ i malo su dublje od standardnih M7 koje hvata 11, kao i slika doseda u glavi..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-658.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-659.jpg)
za divno čudo u strugari sam nalovio ovakvu burgiju, pa presrećan sam što je to baš moja dimenzija, očigledno se ovaj posao već radio...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-660.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-661.jpg)
pročistio sam i navoje na brezonima, evo i slike matica, komplet 4kom je oko 2e
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-662.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/e-90/e-90-663.jpg)
sklopio sam i nastavio sa razradom...
#400
Posted 29 February 2016 - 09:52
dajteh, on 29 February 2016 - 00:15, said:
Ja ga imam, ali nikako da ga isprobam na piaggiu, jer je prvovobitno namjenjen za malaguti f15, f12 sa ducati strujom.
da se dopišem samo, znam za ove kombinacije i imam i jedan razvijeni minareli tip, međutim pošto je pomeranje tačke paljenja rešeno pasivnim elementima, RC kolom, u celoj priči oko toga ključnu ulogu igra Induktivitet pick-upa kao i njegov reaktivni otpor. To znači da su ovi CDI zaista varijabilni ali i optimizovani za paljenje određenog agregata-tipa... Moguće je da će ovo za ducati- malaguti tip raditi, ali je svakako puno 50e platiti za njega..
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users