Tomos electronic 90
#481
Posted 25 March 2016 - 10:28
#482
Posted 25 March 2016 - 14:17
#483
Posted 25 March 2016 - 14:22
#484
Posted 25 March 2016 - 21:12
#485
Posted 27 March 2016 - 08:39
prvi je dobio više rupa u više redova, nalik onom TG-u sa slike gore
ali rešio sam da još jednom testiram prost koncept sa jednim protivkonusom kako je bilo i do sada da bih imao bolju referencu...
ovde sam u 3-oj brzni polako dodavao da se vidi gde grize, obrtomer je sada tačan, dok sam posle raskrsnice 44s+ raspalio 2-3-4 brzine...
tačno se vidi da je centralna na oko 7-7,5k , da počinje da grize na 6k i da se završi na nešto preko 8.. ovde sam u 3-oj pustio do 9k, ali se vidi da nikakvog smisla nema... dakle ovo je dosta nisko, tipičan street spuh..
novi momenat je da mi ponestaje goriva, pakovao sam 85 diznu umesto 82, jer sam spuštao iglu pa iz preventive, a ovde su plovak i iglica dosta slobodno postavljeni pa u nekom iskošenom stadijumu ume da ispadne, vrv nisam dobro sklopio...
#486
Posted 29 March 2016 - 09:53
ustanovio sam da mi u ovoj postavci srednji deo auspuha praktično ne postoji, i pošto sam malo preciznije proverio kako je to ustvari na TG auspusima, konkretno na RS2, jer se vidi tačkasto varenje, rešio sam da pobrusim granični prsten i upustim prvi protivkonus dublje... na kraju sam dobio oko 5mm rastojanje i testom utvrdio da je ovako bolje, vratila mi se ta jaka rezonanca i produžila za nekih 500-700 obrtaja...
duže i kvalitetnije testove ću uraditi pošto rešim toplotnu vrednost svećice, jer mislim da mi je ona problem a ne nedostatak goriva u karburatoru, koga sam sad podesio, i previše...
dalje poskidao sam ovaj namotaj koji mi je u prekidu, jer mi fali malo kvalitetnije svetlo, a želim i da pomerim paljenje na nešto višlji ugao, konkretno kockao bih se sa 19-21 stepen pre GMT, ali prvo ovaj detalj sada kada sam već toliko raskupusao, ...
vidi se gde su žice imale spoj sa masom,... da podsetim ovaj jedan za svetlo mi do sada nije bio u rednoj vezi... a pošto je plastični kalem u fazi raspadanja, moraće neki novi nosač da se izradi... recimo od prešpan izolatora ili već sličnog, videću čega imam pri ruci...
#487
Posted 30 March 2016 - 07:32
Kod mene je 1,3 prije gmt. Isprobavao sam sve moguće kombinacije koja std ploča dopušta i ovako mi se pokazalo ok.
Doduše morao sam širiti rupe na ploči paljenja i malo je problem onaj baš doljnji šaraf stegnuti, ali može se
#488
Posted 30 March 2016 - 08:03
onda to izlazi ovako na 18,2 stepena pre GMT
new-1.jpg 277.1K 24 downloads
sad oni su ga planirali da putuje na 7500 rpm-a, recimo da bi sa ovim stock rezonatorom to bilo temperaturno i ok...
ali kažem mogli bi se kockati sa recimo 19-21 stepeni za obrtaje od 9000-9500 centralne rezonance, evo 1,7mm i 1,8mm
new-2.jpg 251.18K 26 downloads new-3.jpg 263.7K 23 downloads
@Salej600 tebi 1,3mm izlazi na 16,9 stepeni, tako je nekako i kod mene sada
#489
Posted 31 March 2016 - 06:35
Kad uhvatim vremena malo ću se zabavljati
#490
Posted 26 June 2016 - 22:50
Sa takvom konstatacijom me Mario nagovorio da provozam "cafferacera"!
Izgled je mocan, felne 18cola daju posebnu draz, a sto se tice boje, da se ja pitam, nista ne bih dirao, ni ram ni felne, al ne pitam se...
Necu pisati o agregatu, mislim da jos uvek nisam na nivou kojim mogu doprineti Mariu u razvoju, ono sto sam testirao i primetio je sledece. I ako je Mario generalno zadovoljniji onim drugim auspuhom koji nije trenutno na motoru, agregat obiluje obrtnim momentom ali i zavidnom snagom!
Ono sto je mene fasciniralo, u 3 brzini, sa malko ispod 4000 rpm, motor na zavrtanje gasa cupa! Eto dok sam trepnuo dosao sam 8500, snage je bilo jos ali relno nije bilo potrebe za nekim razvrtanjem. Dakle, obilje obrtnog momenta i lineranost u power-bandu, za onakav tip voznje i gradske uslove na kakve sam ja navikao, reklo bi se idealno, medjutim Mario kaze da je onaj drugi spuh prgaviji i da se znacajnije oseti shus, preferira ga, probacemo jednom...
Bitnije stavke: polozaj vozaca je ok, malo smo kometarisali korman, genije je malo "razvio" ka spoljnjem luku krajeve i dobio za par centimetara poravnanje rucica, nesto slicno downhill kormanima. Polozaj rucica je idelalan kao i distanciranje duzina i hodova, bez problema je moguce dodavati medjugas prilikom saltanja nanize... prednja kocnica vrsi posao za sve pare, reklo bi se preporod. Vile (racvu) bi trebalo jos malo dodatno ucvrstiti, tacno se oseti Pitomirova konstaticija da ce pri vecim brzinama oversize disk uticati na pomicanje jednog stapa prilikom ozbiljnijeg kocenja, doci ce do blagog uvijanja vila.
Kvacilo je podeseno na zilet, odvaja na prvi milimetar, medjutim i pored takve postavke agregat ima toliko snage da lamele umeju da proklize. Mozda ce biti potrebno u nekom sledecem deljenju ici u pravcu sinter lamela, videcemo...
Meni je malo bio problem privikavanje na šaltheblu i generalno na nozne komande, nisam ranije imao priliku da vozim devu.. za moj ukus, fuzasteri su malo vise u napred kao i previse malo mesta izmedju samog fuzastera i šaltalice. Kako god to su finese i ukusi... generalni utisak je veoma pozitivan, veliko srce i potencijal upakovanni u retro-nostalgicno pakovanje... old school beast!
Sent from my GT-I9192
#491
Posted 27 June 2016 - 10:43
što se tiče mašine, ja nikako nisam zadovoljan sa duplim protivkonusom, nemam taj šus, a i rezonanca mi se nije mnogo produžila.. ovde nemamo tačnu matematiku i samo osnovna postavka radi valjano, takoreći školski...
ovo što ste spomenuli ti i pita za prednju viljušku je istina, opasno grize brembo u kombinaciji sa 240mm diskom, i fabričke paioli viljuške se malo uvijaju... nožica poluge menjača je i preblizu fuzasteru i prevelika je ta stock guma na njoj... sve stoji ... zadnja kočnica nije dovoljno zategnuta, inače readi posao korektno...
ima još mnogo da se radi, ne želim da brzam i sfušeram, ono što mislim da treba odradiću samo da mi se sakupe finansije, vreme i naravno volja...
#492
Posted 27 June 2016 - 12:03
Stock deva je inače vrlo prgava već na startu, a razvrtavala se u zavisnosti od rezone,ja sam imao original od Cross juniora i lepo joj je legao, i karba naravno, ja sam vozio na svojoj DellOrto 19 što je manje nego što bi joj odgovaralo za krajnje performanse ali je i tako bila extremno prgava i opasna za neiskusne vozače. Sve je stvar afiniteta i ukusa, ali ovde je svakako reč o nekoj potpuno drugačijoj Devi. Šaltalica se da prepraviti, ako je ona od APN6, od flaha a ne ona livena, mada ja to nebih dirao, samo se podesi visina prema svom ukusu, ja sam moju spustio tako da je bila malo ispod ravni štendera (fuzastera) pa sam levo stopalo držao opušteno na dole i sa malo cima na gore lako šaltao. Opet kažem stvar ukusa.
PS Dobro je što se devine vile daju šteovati po visini, ja bih je da je moja u ovom slučaju spustio koji cm (propuštanje štapova na gore) pa je tačka fiksiranja štapova niže, rastojanje osovine točka i račve bi bilo manje pa tako i sila poluge koja deluje na štapove prilikom jačeg kočenja.
#493
Posted 27 June 2016 - 12:07
#494
Posted 27 June 2016 - 20:33
#495
Posted 29 July 2016 - 13:00
Svaka cast Mario na entuzijazmu!
#496
Posted 22 September 2016 - 11:54
Nisam mogao da verujem svojim očima, da ću ga ponovo videti, da radi i vozi!
Podigao si taj sjajan motor iz mrtvih., ustao je kao Fenix iz pepela.
To je bila mašta svih nas i ko ga je vozio, gledao je na nas sa APN, Zoljicama kao na "boraniju"...Oni su bili face
Uživao sam u tvom pedantnom radu, sa puno ljubavi i strpljenja.
A tek kad sam čuo taj nadr**ni zvuk!!!! E to je LUUDILOOO!
Jako mi je drago da si ga kupio i da ga sređuješ -da LEGENDA PONOVO OŽIVI!
Sve čestitke u moje ime, bravo!
#497
Posted 02 December 2016 - 09:44
#498
Posted 02 December 2016 - 13:09
#499
Posted 02 December 2016 - 23:38
#500
Posted 03 December 2016 - 08:24
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users