Jump to content


ALIEN (Motomania )



  • This topic is locked This topic is locked
1347 replies to this topic

#21 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 01 June 2012 - 20:49

Posted Image

Jbo budalu...sta je osiguraca prejebo....

-edit-prebacicu par off postova kasnije....

#22 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 02 June 2012 - 00:50

View Postcvele, on 01 June 2012 - 20:49, said:

Posted Image

Jbo budalu...sta je osiguraca prejebo....

-edit-prebacicu par off postova kasnije....
Uf, Cvele, znam čoveka koji bi dupe dao za samo jedan osigurač, a ovaj...

#23 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 June 2012 - 08:26

Uuuu, sunce ti Japansko, sta je osiguraca! Vidim da je karike iskoristio za mindjuse, na njima ima stel - platne za vario, klip mu je garant u dupetu, a bolcna u pupku, sto kaze Lenko...i kod ovog se nista ne baca...Brat skuteras, - nema sta ! Pun je rezervnih delova !!!

#24 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 26 September 2012 - 11:23

Posle druge slicne havarije shvatam da moj skut sam odbaci prozore kao nepotrebne...vremenski razmak od jedne do druge ( iste ) havarije je bio tri i po meseca i 2300 km ? pa, znaj ga sta je sad? Kad nesto nije u redu to se uvek pokaze odmah , a ne posle toliko vremena i na toliko kilometara...Posto vise nemam klipova fi 47, a nemam ni para za novi , bar ne neki bolji ( sa kojim isto mozda rizikujem slicno ) vracena je serijala...vratio sam se na ono sto sam rekao da se nikad ne vracam , ali eto , nuzda zakon menja ...totalna bezperspektiva ka boljitku u ovom trenutku ne postoji, odose akcize na gorivo, priblizice se cifri od oko 200,00 do kraja godine , uz sve ostalo, pa , nije zanemarljivo da li trosi 4 litre ili pet...kako ja vozim i na onom drugom energentu ( gasu ) , ni on nece biti jeftin , na njega ce akciza otici gore 8-10 dinara !

Ali, mogu reci da sam se zadnjih tri nedelje- mesec dana , kako sam se vratio na serijalu , sasvim fino navikao...malo je zena gundjala ispocetka , kao , slabo joj je to , lako se navikla na bolje, al` sad sta joj je tu joj je...u zadnje vreme se vise ne buni...vazno da ide ...

Sadasnji set - up Aliena je skroman , ali zadovoljava : kineski serijala cilindar, 50 ccm sa otvorenim izduvom , poliran, karb 16 mm , dizna 68, rezona BULLET to je ona kopija Next -R-a , koja odlicno radi posao, MF vario sa 3.5 gr Pavese rolnicama koje mu obezbedjuju odlicno ubrzanje i krajnju ( ima mali pad kroz ubrzanje , ali to moze ispraviti samo linearna polutka ) , Mf stelujuce kvacilo koje bi sad trebalo malo nategnuti zbog nedostatka snage...sve u svemu, to je sada oko 5.5-6 KS, za razliku od onih 8-9 sa BASE-om na 70 ccm...i ovako dodje do nekih 85 po satu, sasvim zadovoljavajuce...

Ali, kako u svemu ovome , ja bez havarija ne mogu , makar i manjih , evo sta se desilo prvi dan kad sam napakovao serijalu...priznajem, taj dan mi nije islo, nije bio moj dan , donja karika nikako nije htela u cilindar...gornja udje , a donja nece , pa nece , ni laganim udarcima , ni uvrtanjem cilindra, pa na kraju rizikujem lom sto vise sile primenjujem... kao da to nisam radio nebrojeno puta...krajnja solucija - skinem sa brezona ubacim klip u cilindar, pa sve to na brezone , ubacim bolcnu i na kraju osigurac...malo mesta , teza varijanta, ali uspelo...upalio od prve , sve OK , provozao krug , vracam se , samo se ugasio ...JBG, pa sta je sad ? Cudno nesto anlasuje, ajd ` skidaj glavu i cilindar, kad ono havarija...mala , ali znacajna...klip zaparan od osovinice , pa do cela, otpalo parce od G osiguraca , ona dva milimetra koje hvatamo klestima , dok je ostatak osiguraca ostao u kanalu!!!To parce je proparalo klip u dubini od jednog mm, preslo preko karika i ostavolo malo traga na cilindru i nestalo u izduvnom kanalu !To govori o kvaliretu samog osiguraca , mada ima i toga da se zamorio taj kraj koliko sam puta ga klestima uvrtao i gnjavio , pa se zamorio i eto , u pogodnom trenutku samo otpao... Karike su ostale zaglavljene u svom kanalu, ne mogu se pomeriti ! Sta sad raditi , bas mi se ne da !

Ajde da vidim jel mogu da to prepariram , mada je u sustini za bacanje...Na cilindru nista strasno, samo mali trag, na kipu ozbiljno...prvo sam skalpelom zasekao aluminijum na klipu u zoni kanala da oslobodim karike, oprezno da ih ne polomim, uspelo je , posle je radila dijamantska turpija da se kanal lepo prilagodi karikama, kojima sam zamenio mesto...klip je i po telu ispoliran finim smirglom i sasvim pristojno izgleda...opran , nauljen i spreman za montazu...sve je smontirano , upalio od prve , nista se nije promenilo u perfomansama, ide dobro ...ja sam madjionicar, ne znam kako mi uspeva ... :D

#25 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 September 2012 - 11:37

Bas te krenuli maleri. I meni je ispao osigurac ali je pocepao cilindar toliko da je jedva izasao na 42,5.

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 September 2012 - 14:40

ide ti ,, pa to je... imao sam i ja sličnih situacija... može to da se kotrlja još....

#27 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 September 2012 - 21:13

Juce i danas posvetio se skuteru ...posto sam se vratio na serijalu ( silom prilika ) trazio je stelovanje , a posto kvacilo i zadnja remenica nisu skidani skoro godinu dana , bila je prilika da se vidi u kakvom sustanju ...kvacilo je MF evo, ono stelujuce , a zvono je PM ...

Pakne na MF- u posle oko 4000-4500 km...

Posted Image
ona mala neravnina gore pokazuje malu nepravilnost gazenja po zvonu , ali zaista je malo...to sam otklonio turpijom brzo i lako i ponovo je sve kao novo...
Posted Image
ova slika pokazuje da pakne hvataju povrsinom od oko 70 posto sto je sasvim OK...sve u svemu kvacilo dobro radi posao sa minimalnim znakovima trosenja i jos dugo ce raditi dobro...na zvonu nikakvih tragova , kao novo je, vredi svaku paru,

No nesto drugo je za menjanje...kais, to je originalni BANDO , za prvu ugradnju , nije do sada menjan, od 788x 17 spao je na 15.5, merio sam ...potrosen , presao skoro 25 000 km, ispucao sa unutrasnje strane skroz , zadnji momenat za menjanje, da ne rizikujem pucanje...
Posted Image taj ce se zameniti ovih dana...samo videcemo sa kojim...

posto je sad serijala , nategao sam opruge kvacila, sad krece pod vecim obrtajima, a posto je i kais malo vislje sedeo u variu, za 70 ccm to nije smetalo , a sad sam se morao malo igrati sa platnama...proba sa 2 mm se pokazala kao losa , start je bio ugrozen proklizavanjem kaisa sto se u desetominutnoj ostroj voznji i osetilo , a dekl prenosa se jako zagrejao ...dalje merenje sublerom je pokazalo da je najbolja odstojna platna od oko 1 mm, tu sam bas imao...sada je kais u pocetnom polozaju ( za start ) sedeo na samoj bolcni , ali bocno na polutkama varia,a u zadnjoj remenici visoko...u praksi se pokazalo odlicno , start nije bas silovit , ali zadovoljava, mala je razlika u obrtajima u hvatanju kvacila i kad ga prihvati varijator i to je dobro...kroz ubrzanje nije lose , dobro puni cajger, a zaustavi se negde malo preko 90...

Prikacio sam obrtaljku da bi video neke stvari uz sve mane te kineske sprave ( velika je primedba na kasnjenje procesora od sekund- dva), cini mi se da kvacilo hvata na oko 6500RPM , kroz ubrzanje je konstantno preko 7500 , pa skoro do 8000 RPM , na punom gasu sam ga drzao konstantno 2-3 km, obrtomer je konstantno pokazivao nesto preko 9700 RPM ( neverovatno ? ) sto je odgovatalo brzini po satu od nesto preko 90 po satu...U par navrata kad je bio vetar u ledja ili blaga nizbrdica izvrteo je cak 10200 RPM, sto je i preko mogucnosti Bulleta, ove kopije next- r -a... ko kaze da ne idu Kinezi kad se dobro usteluju ? Dobra krajnja, dobro punjenje cajgera kroz ubrzanje , sam start je jos malo nezadovoljavajuci , ali to je valjda razlika u momentu izmedju serijale i 70 ccm... Posle svega - ostre voznje od dvadesetak km i samo punog gasa , usledila je kontrola svecice - pokazivala je lepu braon boju, gorovo idealnu, nema opasnosti od lepljenja ili cega slicnog...Uglavnom, ide mali k`o popiz***, ja zadovoljan , to je maksimum koji sam mogao izvuci sa skromnim set - upom ( kineski cilindar, 50 ccm sa otvorenim izduvom, karb 16 mm sa diznom 68, Bullet - kopija next-a, vario MF...

Eto , par dana malo igranke sa stelovanjem, uspelo je sve , sto se moglo to sam izvukao...

#28 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 30 September 2012 - 03:09

Свака част за Бандо.. невероватан каиш :)

#29 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 October 2012 - 20:12

Usfalilo nesto za servis , odlucim se da odem do ovih mojih veletrgovaca , do Indjije, to je voznjica od stotinak KM sveukupno - tamo i nazad...Kako da idem , moze kolima vreme malo sumnjivo, preteca kisa, odlucim se za dva tocka , Matic ce manje potrositi , al ` ipak se odlucim za skuta, jer to je prilika da se proba za dalje od kad sam ga vratio na ovu lako nabildovanu serijalu...ako me uhvati kisa usput , nije ni prvi ni poslednji put , to je sastavni deo skuteraskog zivota...vozice se na benzin , na benzinu sve mora da radi savrseno , a posle cemo testirati gas...

Rezervoar je napunjen u vrh nalivnog grla ,od pre par dana je prikacena obrtaljka , pa je prilika i za neka merenja...krecem oko 11 sati , odazvao se na prvo paljenje, grejanje od oko pola minuta i krecem...Na bulevaru sam , svi semafori su mi otvoreni i za tri -cetiri minuta sam na kruznom toku koji vodi van grada...pratim sta se desava na obrtomeru i kako se to slaze sa brzinom ...kvacilo definitivno hvata na oko 6000- 6500 RPM , varijator prihvata na oko 7500i dize do 8200 par sekundi , a zatim vrlo mali pad do oko 7500 kroz celo ubrzanje, sto je vise nego dobro...dobro iskoristenje rezone...

Celim putem odrzavam oko 7800 RPM , gledam da ne padne ispod 7500 i da ne predje 8200, to je ekonomicno podrucije gde rezona obavlja svoj posao najbolje i gde je najbolji obrtni momenat sa najboljom snagom...naravno, sve to zavisi i od otpora vazduha i nagiba puta gde obrtaji i brzina upravo srazmerno padaju i rastu sa njima, ali to je usud malih kubikaza - velika osetljivost na ta dva faktora ...pri ovim obrtajima sat pokazuje izmedju 75 i 80 km/ h, sto je zadoboljavajuce za putnu brzinu...Prolazim selo Voganj, par km od Rume , a u Rumi me ocekuje guzva, danas je drugi ( oktobar ), a svakog treceg u mesecu je cuveni rumski vasar...dan pred vasar je vec sve krcato , guzva je neopisiva , kola, motora, pesaka na kolovozu, motor nije podesen bas za rezim kreni - stani, kvacilo visoko hvata, pa se puno dere i tu je vece rasipanje goriva, jedva da je voziv, al` nekako sam se izvukao iz te guzve...dalja voznja je protekla tecno , bez problema stigao sam za oko 50 min. tih pedesetak km, obavio posao na brzinu i nazad...na ogranicenja brzine se ne obazirem , znam da nas ne zaustavljaju, sto ne znaci da nebi usporio kad bi video radar, ne lezi vraze, nije se zajebavati sa njima...poneka kola me obidju, gledam svoja posla ispred sebe , kad u jednom trenutku prozuja neko tane pored mene sa preko 150 km/ h po mojoj slobodnoj proceni , samo sto me nije oduvao s puta neki bajker, ma, stres sam doziveo ...treba ponekad pogledati cesce u retrovizor , posle minut - dva ugledah u retrovizoru jos jednoga...aha, al` sad me ne mos iznenaditi - ocekujem...prozuja i on pored mene, ja ko da stojim, kad ovom na ledjima pise SAOBRACAJNA POLICIJA sve sa onom dudulejom pozadi ( marsovac ) , sve mislim , hoce li je upaliti da me pita sta radim na putu bez one lepe narandzaste tablice i stikera, al` na svu srecu nije...imao pametnija posla...

Pred sam ulazak u grad na tri - cetiri km , bila je prilika da se jos nesto istestira - sa rezima ekonomicne putne brzine, dajem pun gas , obilazim kamion za kojim sam isao , motor glatko ubrzava , brzina je po satu malo preko 90 km/h ...tu obrtomer pokazuje nesto preko 9700 RPM ...to su isti rezultati kao pre par dana, znaci ova serijala se definitivno vrti do desetak hiljada ( sa malim nagibom puta ili povoljnim vetrom i nesto malo preko ) ...dva kilometra punog gasa obrtaji kao zakovani...ima razloga za zadovoljstvo ...

posle predjenih 96 km medjugradske voznje kontrola goriva pokazala je ...
Posted Image
Koliko li je to? Kad sam ga napunio , bio je pun u vrh nalivnog grla i pokazivao je 5-*6 mmvise od punog skroz...pa , racunam da je potrosio oko 3-3.5 l za tih oko stotinak km...nije lose ...

Ostala je jos jedna kontrola- kontrola boje depozita na svecici...ona je pokazala ovo ...

Posted Image
Moze li bolje od ovoga? Posle stokilometarskog przenja, karb TK na dizni 68 , dobro udesenim airboxom, to je to ...ja zadovoljan, nisam imao ni najmanji problem, a moram podsetiti da na ovom serijskom klipu ima dobar oziljak od osovinice do cela u dubini od jednog mm , kad je doziveo infarkt, (otpala kukica sa osiguraca koji je ostao u kanalu ) i presla preko karika, , al` eto , on i dalje ( dobro ) radi posao...

UZDRAVLJE... :seronja:

#30 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2012 - 21:16

Odlicna potrosnja za serijaly... :seronja: Nastelovao ga :čiča: za 10 :ziveli:

#31 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 October 2012 - 23:03

ne iskopira slicice , evo ponovo...

Posted Image

Posted Image

#32 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 02 October 2012 - 23:19

Bato, kako si dobro uslikao boju svećice... kao da je iz kataloga ! :seronja:

#33 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2012 - 23:22

View PostLenko, on 02 October 2012 - 23:19, said:

Bato, kako si dobro uslikao boju svećice... kao da je iz kataloga ! :seronja:
Ma kazem ja -matori ga uboo ... :čiča:

#34 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 02 October 2012 - 23:35

Ko vino...

#35 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 October 2012 - 00:12

ih lepa vožnjica, u tome je i caka čas pratiš brzinu čas obrtaje...slušaš rezonu kako radi, zanimaš se u vožnji...to je i merak 2T-a
a sliku svećice treba uramiti za primer!!! :seronja:

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 October 2012 - 00:22

svećica iz udžbenika !!

#37 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 03 October 2012 - 00:30

A i gasoline stoji dobro za tu kilometrazu.

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 October 2012 - 19:41

Nemojte me samo terati na :) , to samo kad moram ,kad me nateraju, sve ostalo moze...u zadnje vreme pre cu sesti na skuter , nego da se mucim sa sexom...to vam kaze :) ...nesto mi u zadnje vreme lakse nastelovati paljenje na squtu , nego na zeni...

#39 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 03 October 2012 - 19:47

Nemoj mi to raditi, Aliene...ništa slađe, nego kad kaže, ajde požuri, sad će serija... :)

#40 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 October 2012 - 21:45

Ma , ` ajde , Lenko , kakva vremena , ne mos` turiti od ovih Turaka!!! Sve serija do serije, ne mos` doci na red...onda mi lakse nesto raditi oko squta, dok serija ne bude gotova , posle smrdim na benzin, ruke mi ogrubele od sarafa, pa cepam carape kad kad pomazim ...itd , itd...isuvise komplikacija , nije to za nas...moj sex life je i tako prebogat, po ceo dan me jbu musterije sa svojim problemima, dokoni penzioneri zeljni price , svi samo jbu , jbu , niko da kaze : ` ajd, sad ti malo jbi...takva mi sudbina... :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users