#41
Posted 07 October 2012 - 10:24
#42
Posted 07 October 2012 - 11:22
#43
Posted 07 October 2012 - 13:00
mogu oni kolko oće ali ne i dokle oće...Katanac u bravu pa nek vide..
#44
Posted 07 October 2012 - 13:19
Ma , jedva cekam da se sledece nedelje , ako BOG da vidimo na SPENSU i da reknemo koju pametnu , kad vec ceo zivot slusam tudje gluposti...AJDE NOVOSADJANI ORGANIZUJTE !
#45
Posted 27 October 2012 - 19:56
Na paljenju se odazvao odmah, kao da nista nije radjeno , na prvi zub...zvuk lep, cist , glasniji nego sa serijalom , sto je i normalno...Odradio je oko 20 minuta na leru , gde sam posle desetak minuta nastelovao smesu i prvi odziv na gas je dobar...Posle dvadesetak minuta je ugasen da se ohladi , za to vreme je skinut dekl prenosa , odradjene rolnice i kvacilo , natenane , bez zurbe, taman se ohladio ...sad je na drugom grejanju vec oko petnaest minuta i odoh u probnu voznju, nista me ne moze spreciti, cak ni slaba kisica koja pocinje, da isteram bar desetak km... Odoh...
#46
Posted 27 October 2012 - 21:06
#47
Posted 27 October 2012 - 21:15
#48
Posted 27 October 2012 - 21:18
#49
Posted 27 October 2012 - 21:21
Samo nek je uspešno prošao dan u montiranju, i da je upalio bez oklevanja...super!
#50
Posted 27 October 2012 - 21:29
#51
Posted 27 October 2012 - 21:39
Prvi utisci su da je sve u redu sto se tice montaze , teze rolnice se osecaju , ubrzanje je ispod rezonance sto i treba za sada , kvacilo je premekano , morace malo da se pritegne , ali sasvim je voziv po gradu ...sa umeksanim kvacilom se moze sasvim lepo ustedeti i na gorivu, nema preteranog dranja na semaforu, naravno to je na ustrb dobrog starta... karb je dobro setovan, samo treba jaci ler gas , ali to kad se pritegne kvacilo...stiskao sam ga od jedne trecine do oko jedne polovine gasa , to je oko 60-70 po lazljivom satu, uz neprestana ubrzanja i usporenja posle tri - cetiri sekunde...temperatura je oko 12-13 stepeni , moglo bi biti i hladnije , nije lose ni ovako ...
Za sutra obecavaju lose vreme , kisu , pitanje je hocu li nesto moci uraditi ...
Evo par slicica ...
mesto rada - doktorski uslovi...
ovo je stari oziljak , od ispadanja dela osiguraca , to sam preparirao i vozio tako i sa time otisao ivratio se do NS-a , a sada kad sam skinuo taj klip sa druge strane sam zatekao ovo...
komadic osiguraca( koji je i dalje ostao u kanalu ), otpao , presao preko karika, upresovao se u gornjoj zoni klipa i tu ostao...
evo ga kako se smestio...
cilindar je nepopravljivo ostecen, morace specijala...
evo ga krivac za sve, losi osiguraci prave havarije...
Drugi put za kratko vreme je otpala kukica i eto sta je napravila...samo sad sa druge strane i ovaj put nije bilo srece kao prvi put ...ne znam kako je uopste jadan isao ? Nema veze , sta je- tu je , sad je nova termogrupa na delu , montirana je sa maksimalnom paznjom , pa cemo videti...
#53
Posted 27 October 2012 - 22:35
#54
Posted 27 October 2012 - 22:42
#55
Posted 27 October 2012 - 22:44
A da nije esso majku mu...
#56
Posted 28 October 2012 - 00:33
#57
Posted 28 October 2012 - 17:50
Vidis Miloshe, busna guma , slogiran klip, dobro sam ja uopste ziv i otisao i vratio se...e , sad je druga prica : 70 ccm, cep u gumi, malo rondaju lezajevi, al nista strasno...sad bi mogao i na kraj sveta...
Ovaj moj Zlajoiks opasan: evo, izazivam ga NA CRTU , isteracu iz supe onaj moj MIO STANDARD OSIJEK pa VS onog njegovog DEBELOG SUZUKIJA, pa da vidimo...Ima na startu sigurno da ga oderem , njegove gume nemaju krampone ko moje ( freze ) ...
Elem, dajte ljudi malo ozbiljnosti: danas sam presao nesto oko dvadesetak km, po gradu , sve je OK, upalio odmah, grejanje oko 5 min. na leru ...smrzao sam se ko guz***, danas nema vise od 5-6 stepeni , za razliku od jucerasnjih 12-15 u vecernjim satima...jbg. njemu je lepse , nema preterane toplote , al` nema ni meni, pa sam morao da svratim kuci po rukavice ...odneo djavo salu, zima mirise u vazduhu...
Morao sam da dodatno pritegnem kvacilo, jer je bilo preterano mekano , skoro da se tocak okretao na malo vecem ler gasu, a sad je dobro podeseno...karb je ponovo podesen za rad na leru i to je sad OK, teze rolnice ga drze kroz ubrzanje ispod rezonance , ali zbog relativno sirokog power- banda nije nikakav problem...rezim voznje je sa sto vise ubrzanja i usporenja , nekoliko sekundi gasa od 1/3 do 1/2 , pa popustanje...do sada sam presao oko 70 km...razrada tece po planu...sve je OK...
#58
Posted 28 October 2012 - 18:57
Sačekaj ti 10+ c pa onda razrađuj.
uglavnom, dobro je da radi bugarsko-kineski kit
#59
Posted 29 October 2012 - 00:43
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users