#101
Posted 19 November 2012 - 19:34
#102
Posted 19 November 2012 - 21:19
Ajde , ljudi , dajte satove na TUNING...
Edited by ALIEN SM, 19 November 2012 - 21:20.
#103
Posted 19 November 2012 - 21:47
#104
Posted 20 November 2012 - 01:09
u svim slučajevima smo portovali cilindre, čak je na jednom bila i s6 pro replika, i taj se završio isto na 79.. sad manje više ako se izvadi ona velika platna može da se ubode još malo, ali je posle muka namestiti start... bar kada je reč o 50-kama
ovamo sam sa keeway-om i naraku racing variom dobio oko 82-85 na nešto oko 10000, doduše to je neki prelazni stadijum bio, sa MF racing cilindrom 70, pa se nije tu zastalo, već se išlo na sekundar 17% dalje, tako da je taj fac-t dotakao 100-ku sa Krstom na opet nekih 10300-10500 rpm-a, sa mojom malenkosti se vozio oko 96....
sad gledao sam one Zlaji-ne projekte ranije, može malo da se dobije, manipulisanjem kanala na variu, i pravilnim odabirom remena, i remenice pozadi... ali mislim da je malo kulturnije ubaciti gotov prenos...
da se dodam taj s6 prenos ume da zviždi jedno vreme, dok se malo ne utroše ravni zubci, kasnije već nije tako strašno...
#105
Posted 20 November 2012 - 18:05
#106
Posted 20 November 2012 - 18:17
ALIEN SM, on 20 November 2012 - 18:05, said:
http://forum.pyrothe...6920#entry26920
sad nadjo... ovu temu si ti pokrenuo ...
http://forum.pyrothe...__fromsearch__1
#107
Posted 20 November 2012 - 19:17
#108
Posted 21 November 2012 - 20:48
Na red je doslo da se ugrade oni LED - ovi sto sam uzeo kod Kineza...Temperatura pogodna za rad , izneo sav potreban alat ispred garaze i pocinjem...
Ovo je to kinesko sr*** , koje su dali kao prekidac i sluzi samo za probu...to su dva paralelna kruga sijalica vezana u isto cvoriste , prekidac u seriji i baterijsko napajanje...samo za probu...
sve sam to odsekao , ima dve crne i dve crvene zice, spojio sam boju na boju...
Kad sam razvalio pola skuta ( prednji kokpit ) , propratio sam zice od pozicionog svetla u koji dzek idu i za njih sam zaletovao ove dve zbog sigurnijeg kontakta i vratio sve nazad u dzek...spoj je siguran...
evo kako sija na skutu...
to je po danu...
Mesto za sijalice sam nasao blizu vila gde se ucvrscuje blatobran , pa sam parcetom aluminijumskog lima to spojio , ako budem resio da promenim mesto, lako cu...ovo je za probu, ali ako se pokaze dobro ostace tu...u principu slabije svetlo je bolje da bude sto nize, manje se rasipa kad je nisko , bolja je refleksija od puta...
Kad je prednji kraj vec bio rasturen zbog ovih radova , bila je prilika da se odradi jos nesto...naime, dugo svetlo je jako slabo sijalo , kad prebacim sa kratkog na dugo, utrnu one male na instrument tabli , a dugo ne sija nikako - tek malo zizi, bilo je neupotrebljivo za voznju...pregled je pokazao da se jedna zica na sijalici skoro skroz odvojila , sva je pozelenela od oksida i drzala se na dve -tri licne , pa se grejala i skoro istopila zicu i zbog velikog prelaznog otpora , posto su sijalica i los kontakt delile napon - slabo je sijalo...
cim sam je pipnuo , zica je otpala i sve mi je bilo jasno...
Naletovao sam za telo sijalice novu silikonsku zicu , napravio dobar kontakt i posle duzeg vremena dobio dugo svetlo...ali , na zalost i zastitna guma koja stiti sijalicu je sva ispucala, uspeo sam nekako da je vratim , ovo je zadnji put, raspada se...
evo kako sija u sumrak...
nije lose, lepo belo svetlo ...
Kad je kokpit vec bio otvoren , pored ovih radova odradio sam jos nesto ...obrtaljka , koja je postala sastavni deo squta , dobila je konacno svoje stalno mesto , ovoga puta majstorski odradjena, zica koja skuplja podatke sa kabla od bobine , vise ne ide spolja i nije ulepljena izolir trakom , nego sad ide ispod patosa , pa kroz kokpit i izlazi gore kraj instrument - table i zica se vidi samo koliko mora da se vidi ...sve je proslo bez ikakvog busenja postojecih plastika, a instrument je ulepljen dvostrano lepljivom trakom i sigurno se drzi ( valjda cu moci da ga odlepim kad budem morao da ga resetujem ?) ...nadam se ...
evo ga kako stoji...
kraj kilometar sata, gde mu je i mesto...
Posto nije bilo hladno, a nisam vozio tri - cetiri dana , mogla je i da padne jedna mala voznjica od desetak KM, da vidim kako to sve izgleda sto sam uradio...Skut lepo pali , samo trazi saug, ipak mu je hladno ...po kratkotrajnom zagrevanju zavrcem gas , ide odlicno , prosto se divim sam sebi kako je ustelovan, odziv na gas je odlican na svim rezimima rada , ubrzanje odlicno , taman kako treba na donjem pragu rezonance , i brzo stize do krajnje...zadovoljan sam...
TEST OSVETLJENJA: Led- ovke su vezane na POZICIJU ... dakle imam sve moguce kombinacije - da rade LED sa pozicijom , LED + pozicija + KRATKO svetlo i LED + pozicija + DUGO svetlo ...Kad su upaljeni LED -ovi sa pozicijom moze se voziti po mraku, ali je slabije od kratkog svetla , dakle moze u nuzdi i po gradu gde je dobro osvetljeno ulicnim svetlom ...u kombinaciji sa kratkim ili dugim svetlom nema nikakvih problema, to je dodatno osvetljenje koje ne moze da skodi , skuter je uocljiviji zbog jakog belog svetla, a za dnevnu voznju je idealno- drzacu ga samo na poziciji sto znaci da ce od potrosaca biti aktivno samo POZICIJA NAPRED, POZICIJA NAZAD I LED...dakle, kratkog svetla nece biti, ono je snage 35 W, na 12 V to je skoro 3 A, sto je znacajno rasterecenje akumulatora...Racunam da LED ima snagu od svega 2-3 W , sto je zanemarljivo u potrosnji struje...ZAKLJUCAK : vredi te pare ! ( 850,00 din ) ...
Eto , ko pozeli da na slican nacin rastereti accu, ucini squt uocljivijim , bezbednijim i malo poradi na jednostavnom stajlingu, moze i ovako , vredi te pare, a mozeno se igrati i onim LED - zmijama , toga tek ima , a nije skupo...
#109
Posted 22 November 2012 - 00:39
#110
Posted 22 November 2012 - 01:02
#111
Posted 22 November 2012 - 01:34
korisne stvari si danas uradio, a obrtaljka lepo čuči na tabli...
#112
Posted 22 November 2012 - 11:46
To su u stvari LED u socivu , pa zbog toga dobro sija, a dimenzija je fi 25 mm , kao i visina...sa zadnje strane je ona lepljiva folija sa koje se skine zastita pre lepljenja, pa se zalepi na prethodno ociscenu podlogu ...ispocetka sam bio malo skeptican prema toj vrsti ucvrscenja, mislio sam da nije dovoljno sigurno, da to ucvrstim nekim sraficem, medjutim , kad sam zalepio kao privremeno resenje , pa cu kasnije videti kako cu , video sam da nema sanse da tako lako otpadne...zalepljeno je na smrt, tesko ce se i skinuti kad to budem hteo...kazem ja- lepkove i te stvari - to znaju da naprave...
Cena je 850,00 din. za te dve sijalice sa kablovima u kompletu...ima tih zezalica raznih ,mogucnosti stajlinga sa tim su velike...
#113
Posted 22 November 2012 - 12:25
#114
Posted 22 November 2012 - 21:59
#115
Posted 30 November 2012 - 20:05
posle , kad sam se rastao od tog kamiona , opet je bilo tri , cetiri KM punog gasa na ulasku u grad ,a kad sam stigao, kad se malo ohladio , morao sam da proverim boju svecice , da vidim kako mu je prijala ova jurnjava ...
jedna strana...
druga strana...
eto, moja svecica ima dve strane - kojoj verovati ? onoj svetlo braon , ili onoj tamno braon?
Ja bi vise voleo da je ova prava boja...
znaj ga sad...
#116
Posted 30 November 2012 - 20:20
i treba...ja sam pristalica toga...kad se dobro zagreje, znači ne voštiti na hladno, udri po gasu i ne daj mu da diše! Pa nek crkne ako treba da crkne!!
što se tiče boje svećice ja bih verovao toj ciglastoj boji, s tim da se pitam da li je explozija iznad klipa na pravom mestu ili malo ulevo ili udesno kako i elektroda pokazuje...
#117
Posted 30 November 2012 - 22:19
#118
Posted 30 November 2012 - 22:56
Cvaja je da se vosti, sto se kaze - "k'o tudju", tako da mi je sve jasno. Ja sam juce potrosio rezervoar za malo vise od pola sata. A kad je izduvas na tim dugim pravcima posle ide jos bolje, jel' da? Sto se tice svecice - prvi put vidim ovakvu "polutansku boju". Sa jedne strane idealna boja a sa druge strane prebogata. Cini mi se da malo vise baca uljna pumpa. Koji ti je setup karburatora na kome vozis (pilotka, klipic, igla i glavna)?
#119
Posted 01 December 2012 - 11:52
Cvaja je cudo...X puta sam vozio na samoj granici raspada motora kad sam rizikovao da se sve razleti, nije mi jasno kako se to nije desilo( dobro je ) ...pa da , kad ga drzis deset km pod punim gasom na skoro 10000 rpm moras da se zapitas kako izgleda ta svecica na tolikom przenju...ta svecica je BOSNIA 95 , to je devetka , sad bi trebala za zimsko vreme F- 80 ili 85 sve jedno, malo toplija, time bi se malo povecala temperatura izduvnih gasova pa bi uslovi sagorevanja u cilindru bili malo bolji...mozda ga ovih dana i pocastim jednom takvom...inace BOSNA je moj favorit od kad su one NGK pocele kratko da traju , sa bosancima nema problema...
Pri ovakvom rezimu voznje u medjugradskoj, od punog rezervoara posle predjenih oko sto km ostane za jos oko 10-20 km, to je zadnja crtica na skali, znaci da je nesto preko 4 litre...naravno da se u gradskom rezimu kreni - stani sve to menja na + jos litru - dve , zavisi od podesenosti kvacila...trosi ko savremeni auto , ali otprilike tako i ide po gradu...karb je taj TNT 19 mm racing , kineska kopija DELL- a , glavna dizna je 80 , na zalost dolaze sa njim u koracima od po 5 brojeva i navoj je m-5 ...proba sa 85 je pokazala da opada krajnja , lenj i tezak na gasu - znaci da ne moze... ( air box je otvoren skroz sa cevkom od fi 22 mm) ...jedna proba sa diznom od 75 je posle nekoliko km punog gasa , taman kad sam pomislio da ce ona biti odgovarajuca uz ostale parametre i bilo je pitanje par stotina metara da se zaustavim i prekontrolisem svecicu , rezultovalo je usporavanjem i verovatno pocetnim zaribavanjem usled prosirenja klipa koji je verovatno zaradio neku oguljotinu...to ne znam za sada dok se ne otvori...prema tome TNT ima prilicno uzan spektar stelovanja glavne dizne ( 75 ne moze , 85 ne moze , izmedju nemam ) takodje znamo da race karbovi pojacano doziraju na svim spektrima pa je verovatno i to posledica svega ovoga ...nisam jos sasvim zadovoljan onim srednjim spektrom , sredjom trecinom gasa , tu mogu da probam da se igram sa iglom + - gore dole, ali zato zadnja trecina je vise nego odlicna- bas se oseca odlazak u obrtaje i zdrav rad motora, takodje i ler gas , tu je sve dobro...no , kraj sezone je - o tom , po tom...
Koliko su karbovi razliciti govori i to da pri istim parametrima TNT 19 mm nece da radi sa vecom diznom od 80 , PRC MIKUNI 16 mm radi i sa 90 bez ikakvih problema ( iako je prebogata ) ...kazem ja - iako su karbovi jednostavni po konstrukciji , prava nauka je podesiti ih da dobro rade u svim rezimima...tu treba dosta strpljenja ...
#120
Posted 02 December 2012 - 00:28
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users