Sto se tice samog problema, Branko je bio opravdano zabrinut. Skuter pali i radi u svim uslovima, a u protekla 2 dana smo imali bas takve, idealne uslove za probu, preko dana 15 do 20 stepeni a noci hladne, ispod 10. Medjutim, prilikom hladnog starta, kada el sauh radi nesto duze, skuter pocinje da trokira vac na malim otkonima gasa, jos je izrazenije kada se dodaje gas. Cak i kada se sauh iskljuci, zaostane deblje smese i treba par sekundi punog gasa da agregat proguta i probije trokiranje, kasnije ide... ok, nije neki trkac i ucinilo mi se da ne ide kako bi mogao, rekao bih po zvuku da je dosta podebljana smesa. Osnovni problem ove aprilije su nelinearne remenice i oseti se pad obrtaja po zvuku ali iskusniji mogu i da osete pad snage. Jos kada sam utvrdio da kraburator izuzetno lose reaguje na sraf smese i da se isto ponasa i kada se odvije na 3 ili 4 kruga, bilo mi je jasnije...
uploadfromtaptalk1474831786468.jpg 244.35K
24 downloads
Dakle, Branko je ostavio skut pa smo krenuli u rasklapanje. Prvi put se susrecem sa Sportcityem i malobje pipkavo islo sa skidanjem plastika. Prvo, ja bih se dokopao karba i svecice, medjutim, poklopac ispod sica mi pruza pogled na glavu cilindra, karb je malo pobegao unazad.
uploadfromtaptalk1474831967052.jpg 330.09K
29 downloads
uploadfromtaptalk1474832008123.jpg 399.29K
24 downloads
Drugo, nisam hteo da silim plasticni poklopac svecice, pa sam resio da sve redom skinem, znaci krecemo od sedista
uploadfromtaptalk1474832032106.jpg 283.73K
24 downloads
uploadfromtaptalk1474832049950.jpg 322.56K
24 downloads
Sediste se lako i brzo skida, prikopcano je sa 4 matice m6 za kljuc 10. Kada se skine sediste lako se pridje plastici/poklopcu svecice.
uploadfromtaptalk1474832274433.jpg 444.87K
23 downloads
Poklopac ima usice na kojima se drzi i potrebno ga je izvuci malo u vis i tek onda izviti i odvojiti od skutera. Kasnije sam od Branka saznao da je u malo vezbe to moguce uraditi i bez skidanja sedista, ali dobro, meni je cilj bio i da skinem kadicu da bih lakse prisao karburatoru. Do svecke nas deli jos skidanje cdi/bobine koja je na ovoj apriliji bas tu sa prednje strane instalirana. Naravno, sliku svecke smo vec videli
uploadfromtaptalk1474832350485.jpg 390.59K
27 downloads
Dalje, skidam lulu toplog vazduha sa poklopca glave ka sauhu, i primecujem cudan oblik alu glave, ali to fantanziju sam ostavio za neki drugi put, idemo sa zakazanim radom.
uploadfromtaptalk1474832448551.jpg 271.67K
30 downloads
Da bi se skinula kadica, mora se raskopcati akumulator, izvuci pripadajuce zice sa osiguracem, skinuti nosac kofera/rukohvat za saputnika i odpustiti srafovi na komplet bocnim oklopima. Sirenjem oklopa kadica se povlaci na gore.
uploadfromtaptalk1474832635771.jpg 526.96K
32 downloads
Ovo je komplet koji je potrebno skinuti, plus naravno airbox, da bi se doslo do karba, sto me je malo razocaralo sa tunerske tacke gledista, jer zamislite stelovanje i menjanje dizni na nekom novom cilindru...
uploadfromtaptalk1474832740867.jpg 438.16K
37 downloads
Posto smo skinuli i airbox, sada imamo i bocni pristup pa je mnogo lakse zavuci obe ruke
uploadfromtaptalk1474832800987.jpg 294.56K
34 downloads
Jer se karb nalazi direktno ispod rezervoara za gorivo.
uploadfromtaptalk1474832839260.jpg 495.07K
38 downloads
Krivac je na stolu i krenuli smo u analizu
uploadfromtaptalk1474832881867.jpg 403.83K
33 downloads
Sauh sam rastavio i ispitao, radi normalno. Ovo je onaj novi tip koji u sebi nema 2 vec samo jednu oprugu, klasican bakarni rezervoarcic sa voskom i iglom,a sa donje strane stelujuca platforma koja se oslanja na telo karba. Branko je vec ovde uspesno smanjio rad sauha u odnosu na serijski i to se vidi na slici lepak u navoju, medjutim ni to nije bilo dovoljno jer problem i dalje postoji
uploadfromtaptalk1474833106725.jpg 205.13K
37 downloads
A evo i zasto
uploadfromtaptalk1474833138379.jpg 325.38K
35 downloads
uploadfromtaptalk1474833155198.jpg 334.18K
34 downloads
uploadfromtaptalk1474833169284.jpg 232.53K
33 downloads
uploadfromtaptalk1474833180964.jpg 292.66K
35 downloads
Eto sta se nakupi od Beogradskog goriva za 12000 kilometara.. medjutim,nije problem u toj meri bio u prljavstini unutar lonceta karba vec je problem bio u zapusenom vazdusnom kanalu srafa za stelovanje smese. Isti taj fini, sitni pesak kao soc od kafe, pretvorio rupu od 2mm u rupicu od 2 desete. Sa 4 kruga odvrnutim srafom skuter se davi u gorivu... uglavnom, resili smo, karb u ultrazvucnu kadicu za ciscenje i rezultat je tu
uploadfromtaptalk1474833411697.jpg 294.38K
32 downloads
Dalje, ja nisam imao zamerke na kompletan skuter, Branko je primetio napuklo crevo goriva od pumpe ka karbu pa je to bila stavka za menjanje.
uploadfromtaptalk1474833589454.jpg 240.61K
30 downloads
uploadfromtaptalk1474833603186.jpg 250.6K
30 downloads
Uz crevo goriva, skinuli smo i pumpu i ocistili mrezicu filtera i isprali rezervoar. Skuter je stvarno odrzavan na zavidnom nivou, bukvalno nisam imao sta da popravljam
Crevo goriva je zamnjeno zelenim silikonskim silka-italy a vakuum crevo je jos uvek na zavidnom nivou te smo samo isprali separtor vlage i prosusili pre ugradnje nazad.
uploadfromtaptalk1474833713480.jpg 419.81K
35 downloads
Pranje karab je relativno brzo zavrseno i na svu srecu niasam imao puno posla oko setovanja postavki karba, skut je zivnuo i osetna je razlika u ubrzanju, jednostavno lakse dise.. prenocio je ipak da bi utvrdili problem na jutarnju zimu, te smo ujutru jos ispitivali polozaj igle za hladnije dane.
Ja sam zadovoljan brzim resavanjem problema, i vracanju lepotice na brze staze uz manju potorsnju i lepsi rad, a Branko ce vam izneti svoje misljenje i zakljucke kroz svakodnevnu voznju. U svakom slucaju, bilo je ovo jedno novo iskustvo i fino druzenje, drago nam je da smo ugostili i Sportcitiy-a i upoznali Branka. Svaka cast za odrzavanje, sve pohvale Bane!
uploadfromtaptalk1474833900442.jpg 472.18K
37 downloads