

#141
Posted 25 September 2017 - 23:44
#142
Posted 26 September 2017 - 08:18
Kad sam spomenuo da eto vi isprobate bijeli koji nikome nije radio korektno,bahato odgovaras da ja isprobam a isprobao sam vec masu puta i zbog toga i dao savjet.
Isto tako sam spomenuo da rolicama podesi okretaje koji ce njemu odgovarati za tip auspuha i agregata,nigdje nisam spomenuo da to mora biti 6.1gr,nego je u mojoj situaciji bila ta gramaza rolica,pa sam ih i navodio primjera radi.
Eto toliko od mene,sretno s podesavanjem prijenosa...ako bas odlucite ici s bijelom,volio bi da date svoj sud kako se ponasa i kako ste zadovoljni sa njom.
#143
Posted 26 September 2017 - 08:57
rade007, on 25 September 2017 - 11:01, said:
bilo koje druge role,isto ponasanje sa okretaji komplet idu vislje ili nize.
ljubicasti,6.1 gr role,multivar i leovince plavi federi kuplunga 9600 start,na 60km/h padne na 9500 okretaja i tako drzi do prevrtavanja,krajnja 10250 okretaja
isprobajte,pa javite...
Ne izvrćem ništa, napisao si sta da isprobamo, rekoh ti hvala.
Ac agregati imaju vise momenta nisko i nema tih rupa i oscilacija koji tebi smetaju, pogotovo što branko vozi LV touring auspuh koji je bojler dizajn, nije rezona klasična da ispada iz rezonance i da motor nema snage kada vidi brdo ili kada popustis pa dodas gas ili slično...
Dakle bela opruga ce raditi sasvim normalno, na Brankovom skuteru je stok kvačilo i stok oprugice nema skoka obrtaja na startu. Start je na oko 4000 obrtaja i naviše kroz ubrzanje skuter vuče istom silom do nekih 9000 gde gubi dah. Najjači je na oko 7500 a te oscilacije od 300 obrtaja ne oseti u ubrzanju, ali ce osetiti sa vecom krajnjom brzinom a manjim obrtajima na potrošnji svakako zbog veličine multivara. Kada bi Branko presao na rezonantni auspuh to bi bila neka druga priča... ovo je normalni gradski skuter sa malom potrosnjom, nema potrebe da baca dodatnih 13e na drugu oprugu.
Problem koji postoji sa centralnim oprugama na piaggiu direktno je povezan sa upotrebom kvačila i oprugicama u odnosu na početak rezonance nekog auspuha koji koristis. Nisi sve isprobao, jer da si imao podesavajuce kvačilo uvideo bi da se situacija menja kada se pogodi 1. Brzina a ispod rezonance. Nema skoka obrtaja na startu i nema potrebe da gradski skuter krace sa semafora na 9000rpm da bi kasnije imao pad od 500rpm...
Ja garantujem a to mozete svi da isprobate, termogrupa malossi sport ac sa bilo kojim stok ili bojler auspuhom, pa čak i sa nekim niskorezonantnim auspuhom ima toliko momenta da stok oprugice kvacila igraju i koju god oprugu centralnu da postavis uvek ce imati stabilne obrtaje kroz ubrzanje, bilo na stok variomatu bilo na multivaru, nema oscilacija, jer sa stok oprugicama kvačila ono radi kako je i projektvano i nema klizanja odnosno skoka obrtaja na startu. Dok god je opruga sveza, radice korektno.
#144
Posted 26 September 2017 - 10:11
rade007, on 23 September 2017 - 15:52, said:
Ispada da gotovo svi na piaggiu koriste ljubicasti,od serijale do midracea radi odlicno i ja tu nebi previse trazio boljih rjesenja.Podesis rolicama okretaje kroz ubrzanje i teras,ja sam s ljubicastim i multivarom vozio serijalu sa leovinceom i obrtaji su bili zakucani od starta do prevrtavanja u krajnjoj.Dobio sam 9gps-a sa multivarom.
test opruga kaze da je bijela tvrdja od zelene i ljubicaste pred kraj,kao i u startu.Tako da za izvlacenje krajnje to nije optimalno rjesenje.
bijela---------24.3-31.0
plava---------22.4-35.0
ljubicasta--- 20 - 29.7
zelena ........18.9-26.8
#145
Posted 27 September 2017 - 11:28
Taj tvrdji deo pegla nelinearnost u padu obrtaja na kraju a tvrdoća na početku je bitna za dobar start. Sve zavisno sta kome treba odnsno koji je setup u pitanju. Branku ne treba krajnja od 100 na sat vec da na brzini od 80 ili 90 ima 500 obrtjaa manje nego sa stok variom da bi zadrzao ili smanjio potrošnju goriva a skuter ce svakako ici 10 na sat brze nego sada. A taj pad obrtaja nije problem jer je motor elastičan i vuče već od 4000 sa ovim auspuhom.
Najzad, nisu u Malossiju bezobrazni ili ludi vec svaka opruga ima svoju namenu, najviše prema tipu auspuha/setupu na kojem se koristi. Zato za midrace ili hi end preporučuju upotrebu kraćih a tvrdjih opruga koje i prodaju u paketu sa drugim tipovima multivara.
#146
Posted 02 October 2017 - 13:50
Moja zapazanja kao potpunog laika: Prilikom kretanja skuter je lepo povlacio, da bi odmah nakon toga digao obrtaje do maksimuma, a snagu nije prenosio na tocak. Samo je urlao.
Morao sam da popustim gas dok ne dodje do nekih 40ak km/h kada bi poceo opet lepo da ubrzava bez urlanja. Mada je to izrazenije pocelo da se desava u skorije vreme. Sve je bilo fabricki osim auspuha i rolnica od 6g.
Kada sam stavio multivar bio sam spreman da ce biti nekog stelovanja, medjutim malo je reci da sam se odusevio sa postavkom. Bela opruga i rolnice od 7.2g su prava stvar u mom slucaju.
Skuter sada ravnomerno ubrzava od samog pocetka bez ikakve rupe u ubrzanju. U odnosu na predhodno stanje, imam utisak kao da sam cipovao skuter.

Probao sam maksimalnu brzinu, ali je bilo jakog vetra pa nisam bas siguran da je to stvarno maksimum. Dodje do nekih 80km/h bez problema (po satu), dok se ranije mucio i imao je neke vibracije u prenosu.
Bela opruga je osetno meksa od fabricke, ne znam sto sam mislio da je tvrdja.

Trebao bih jos remen da promenim jer je stari pri kraju i to bi bilo sve za ovu sezonu.
Za sledecu razmisljam ili da ga malo utegnem i ostanem na 50cc ili da predjem na 70cc.
#147
Posted 02 October 2017 - 18:59
Jesi li postavio sajbnicu na bolcnu uz multivar ili si je skinuo zajedno sa starim variomatom?
Bice jos bolje performanse kada dodje novi remen, pravilne širine.
Sto se tiče opruge čini ti se da je puno meksa jer ti oprugu gledaš u slobodnom stanju. Pravilno merenje opruge se vrši kada se sabije na nekih 4,5-5cm jer tako naspanovana stoji u remenicma, tada treba da uporedis koja daje veci otpor. Tu je negde bela, za dlaku u odnsu na serisku, a najvise zato sto ima vise zavoja.
Nisam slikao stanje klipa i karika kada sam čistio izduvni kanal, ali imaju zazor i definitivno su za zamenu, a obzirom da je pregazio 15000 moj savet je da se kupi originalni klip sa karikama i miran si. Cilindar izgleda kao nov za sada.
Ili, ukoliko finansije dozvoljavaju ili su želje takve, neki kvalitetni gusani base kit od 70ccm, recimo malossi ili polini koji pruzaju malo osmeha uz minimalističku potrošnju.
#148
Posted 02 October 2017 - 19:19
Videcu jos kako je ubrzanje na nekoj uzbrdici kada budem malo popustio gas, pa dodao. Ranije sam imao taj problem kada mi je oslabila centralna opruga.
Zanima me kakva je mogucnost nabavke rezervnih delova za Multivar? Konkretno, gde naci klizace jer sam video da se razlikuju od fabrickih, a na RP sajtu ih nema u ponudi?
50cc vs 70cc - Videcu jos do sledece sezone, jer bih trebao da menjam i gume. Matore su iako imaju odlicnu saru. Fabricke su dosle pravo iz Kine, a dot je iz 2009. godine.

#149
Posted 02 October 2017 - 19:39
Ima ih na drugim sajtovima, počev od domaćih preprodavaca pa do ibaya... oko 5eura su...
Da, pravilno razmisljanje za gume, i ako imaju zadovoljavajucu dubinu šare, valjalo bi ih osvežiti, jednostavno 8 godina je prošlo..
#150
Posted 02 October 2017 - 22:39
Razredni, on 02 October 2017 - 18:59, said:
Jesi li postavio sajbnicu na bolcnu uz multivar ili si je skinuo zajedno sa starim variomatom?
Bice jos bolje performanse kada dodje novi remen, pravilne širine.
Sto se tiče opruge čini ti se da je puno meksa jer ti oprugu gledaš u slobodnom stanju. Pravilno merenje opruge se vrši kada se sabije na nekih 4,5-5cm jer tako naspanovana stoji u remenicma, tada treba da uporedis koja daje veci otpor. Tu je negde bela, za dlaku u odnsu na serisku, a najvise zato sto ima vise zavoja.
Nisam slikao stanje klipa i karika kada sam čistio izduvni kanal, ali imaju zazor i definitivno su za zamenu, a obzirom da je pregazio 15000 moj savet je da se kupi originalni klip sa karikama i miran si. Cilindar izgleda kao nov za sada.
Ili, ukoliko finansije dozvoljavaju ili su želje takve, neki kvalitetni gusani base kit od 70ccm, recimo malossi ili polini koji pruzaju malo osmeha uz minimalističku potrošnju.
U mom slucaju je ona bila oko 3,5-4,2 litre,dok je pogonio sporta
#151
Posted 03 October 2017 - 08:15
https://www.racing-p...p-272674-1.html
ako jos neka komponenta inace zatreba od malossi-ja, a slucajno je nemaju u ponudi, svakako moze da se poruci, jer u nemackoj generalno zastupnistvo za malossi ima SIP, kao sto za polini ima RP, međutim oni saradjuju i ceka se dva dana vise zbog internog transfera za bilo koji artikal, osim ako bas ne putuje iz italije...
#152
Posted 03 October 2017 - 19:24

Danas sam probao kako vuce na uzbrdicama i zadovoljan sam.

Definitivno je Multivar prava stvar za sve one koji hoce nesto vise od svog skutera.
#153
Posted 15 October 2017 - 08:41
cak i karike odvrte vise od tih 15 hiljada bez problema..
znam neke koi su odvozili i 30-40 hiljada s karikama bez zamjene..
kaj se kita tice, dr.evo je kvalitetom i performansama ko i polini/malossi sport al i jeftiniji..
#154
Posted 15 October 2017 - 09:10
#155
Posted 16 October 2017 - 09:09
btw ako treba imam orginal klip cilindar i karike sa ukupno 300km predjenih za male pare

#156
Posted 16 October 2017 - 11:54
Nije skuter toliko zaklan koliko kod AC treba periodično skinuti i počistiti glavu i klip. Previše carbon depozita ima na 15000km, kada sam očistio kanale na klipu od te čadji karike su ostale da landaruju i skoro su na 0,5mm potrošenosti. Mora se ta čadj na vreme čistiti ako karike i klip treba da potraju

#157
Posted 12 December 2017 - 17:53



i rukohvati su za zamenu, jer su se stari poceli lepiti za ruke


#158
Posted 12 December 2017 - 18:22
#159
Posted 12 December 2017 - 21:30
#160
Posted 12 December 2017 - 21:40

Slikacu sutra i postaviti slike.
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users