#41
Posted 16 September 2011 - 22:46
Minimalna max brzina 80-90kmh, dovoljno da se isprati saobracaj i poneki djir oko BG do NS ili SU ili NI, ili čak i preko grane. A kad to postane smorno, dobavljivi su kitovi 150cc (ide na isti blok i radilicu) i eto veselja
#42
Posted 17 September 2011 - 08:25
#44
Posted 18 September 2011 - 00:01
#45
Posted 18 September 2011 - 00:18
Sve u svemu polovan do 500 ili nov za 800, za 125-icu nema dileme za mene, nov ima prednost. S druge strane za 800e se može srediti liberty do bola,
i da još preostane, a nije uporediv sa kineskom braćom, i naravno sve preko je stvar ukusa i novčanika.
#46
Posted 18 September 2011 - 19:16
Međutim, ni sam ne umem da objasnim zašto, ali nekako mi se u poslednje vreme Liberty sve manje i manje sviđa. Balavio sam za njim kad se tek pojavio, a sad... Ne bih se, naravno, bunio protiv ovako sređenog primerka, doduše, u nekoj drugoj boji
Vizuelni doživljaj ('puni mi oko' kako kaže moj drugar) mi je najpotpuniji kod ovog: http://www.polovniau...to_e_jewel_150/ Zašto, nemam pojma?!? Al' nekako mi se najviše dopada kako izgleda. A kad bi se našlo tih 800, verovatno bih odleteo po novog Sprinta koliko sutra. Još samo parica da se nađe...
#47
Posted 18 September 2011 - 22:08
#48
Posted 19 September 2011 - 12:38
prosecna brzina mi je bila 150kmh, a probao sam ga 170kmh mu je max,na ravnom putu.. mogu ti reci i da sam po bg-u super provlacio,pratio sam jedan sportcity koji je uzi od majesty-a..
380 km 2 puna rezervoara.. mada do tamo i nazad,na auto-putu nisam spustao ispod 140 kmh..
sve u svemu,masina je super..
jesi li vec nasao nesto?
#49
Posted 20 September 2011 - 17:57
http://www.cyberscoo...mescegliere.htm
#50
Posted 20 September 2011 - 18:06
Za Nexusa sam saznao da je neudoban i to od više vlasnika i vozača, Kymca xciting svi hvale, za X Maxa kažu da je skupo održavanje i delovi a + nema 500cc na koji ću najverovatnije ići, Atlantic-Burgman su mi preglomazni...
Napravio sam uži izbor: Kymco xciting 500cc, Beverly 500cc... videćemo..
Korisna informacija za Majesty-a, hvala Jack. Kako 380km-a sa 2 rezervoara, to mi nešto velika potrošnja...Koliki mu je rezervoar?
#51
Posted 20 September 2011 - 18:14
#52
Posted 20 September 2011 - 18:43
Black Adder, on 20 September 2011 - 18:14, said:
bleki kažu da je 250cc xciting za po gradu odličan i da troši malo, al na 110-120kmh guta kao nenormalan, i kažu da od 90kmh pa nadalje sporo ubrzava do bola pa je preticanje rizično...Drugar mi priča, imao 250cc a sad 500cc xciting..Treba za vikend da ga probam!
#53
Posted 21 September 2011 - 13:18
sto se tice tog preticanja koje spominjes..bolji izbor ti je 500cc..bolje ubrzanje na vecoj brzini..majesty preko 100 kmh ide kao lud,od 140-150 zacas..
evo drugar je sada uzeo beverly 500cc 2004 god 20.000 km uvezen iz svajcarske 1.400 EUR,carina mu je oko 400 EUR + registracija oko 150-200 EUR.. u perfektnom je stanju..bez ogrebotina,dobio i kofer..vetrobran..nove gume..
#54
Posted 21 September 2011 - 18:29
šmekerski izgleda, al' ako kažeš da 250 otpada...
@Black: Odličan članak ovaj o izboru skutera! Samo... kako mi to da čitamo kad ne znamo taljanski?
#55
Posted 21 September 2011 - 18:47
SciFratello, on 21 September 2011 - 18:29, said:
šmekerski izgleda, al' ako kažeš da 250 otpada...
@Black: Odličan članak ovaj o izboru skutera! Samo... kako mi to da čitamo kad ne znamo taljanski?
ovaj uopšte nije loš...a cena je više nego primamljiva! Pa za te pare se prodaju 50cc novija godišta..Ovo treba videti, sesti i provozati...Liči na Piaggio Scarabeo, retro fazon!!!
#56
Posted 21 September 2011 - 20:04
#57
Posted 24 September 2011 - 16:38
#58
Posted 24 September 2011 - 19:11
SciFratello, on 24 September 2011 - 16:38, said:
upravo to, lep mi je ovaj x7 samo tako...jako se retko pronalazi po oglasima, hvala na linku...
#59
Posted 27 September 2011 - 21:02
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users