#61
Posted 04 March 2012 - 20:37
Inače, za ugradnju dnevnih dioda moralo je da se skine ceo prednji deo (vizir, maska, migavci, prednja maska, blatobran, farovi) te ako se još neko upusti nek planira bar 3-4 sata igrarije
#62
Posted 04 March 2012 - 22:48
Al je meda progledao svaka čast...obradovao si ga pranjem što je za svaku pohvalu! Dnevne led diode su super, i ne treba da trošiš xenone...To ti je kad mi kaskamo za svetom 15god.....svi uvode zakone u svetu da ne trebaju svetla po danu zbog štednje a mi smo pametni...
#63
Posted 04 March 2012 - 23:21
#64
Posted 05 March 2012 - 00:08
#65
Posted 05 March 2012 - 16:14
#66
Posted 11 March 2012 - 19:51
-mislim da sam se konačno rešio muke sa jutarnjim startovanjem, sad pali na čvoku
-mnogo bolji odziv i žustriji je, lakše ubrzava, videćemo kako će se odraziti na potrošnju
-krajnja brzina 120km/h po satu (od semafora u Resniku do uspona prema motelu 1000 ruža)
od servisa ostalo je da se prekontrolišu/prešteluju ventili, planirami sa toplijim vremenom i time da se pozabavim
Sada preostaje, nadam se, dosta vožnje (mada sam se već izvozao ove dve nedelje - 400km) i igrarije sa stayling-om, eventualno i ugradnja alarma
#67
Posted 11 March 2012 - 21:39
#68
Posted 11 March 2012 - 22:37
i evo interesantnog karburatora, čudi me kako je uopšte dečko dovezao do mene
karburator pre ... 2012-03-11 16.08.11.jpg 168.89K 69 downloads
i posle intervencije
2012-03-11 16.54.28.jpg 146.46K 66 downloads
#69
Posted 11 March 2012 - 22:55
#70
Posted 12 March 2012 - 01:06
Krenulo se u opako sređivanje mede...čišćenje karburatora je izgleda bio pravi potez, gle šta je smeća unutra bilo..Štelovanje ventila poslikaj u detaljima, nemo da te bije maler...
#71
Posted 12 March 2012 - 13:52
#72
Posted 18 March 2012 - 23:00
#73
Posted 18 March 2012 - 23:51
#74
Posted 19 March 2012 - 08:18
#75
Posted 21 March 2012 - 11:31
#76
Posted 21 March 2012 - 12:57
#77
Posted 21 March 2012 - 14:15
Doduše nama koji smo svi vozili ili vozimo 2T skutere pa još malo dorađene, ovakva potrošnja od 4lit je smešna...Pa samo kad se setim pežoa sam godinama vozio uz potrošnju od 5-6 lit. i to je kao normalno... pa sad kad pogledaš da 250cc ili 500cc treba da troši ispod 5lit. zapitaš se ko je ovde lud..
#78
Posted 21 March 2012 - 22:50
A tek kung fu majstorije friziranja ....
#79
Posted 29 April 2012 - 00:18
Da nastavimo... Primetio sam da imam problema sa kvačilom. Pri polasku, hvata na 3500 i uz malo zveckanje i blage vibracije, međutim kada se zagreje lepi već na 2500 i to mi lagano zagorčava vožnju jer je kilav i vuče se kao kesa dok ne uđe u obrtaje. Da se ne bi lomatao sa lepljenjem pakni i jurenjem opruga kvačila, kupio sam novo RMS kvačilo za MBK skyliner (Eu varijanta Yamahe Majesty) i radovao se trenutku kada ću ga montirati.
Danas, konačno pred izlet za Batajnicu, skinem staro kvačilo i prc, užasa, novo kvačilo je za par mm šire od starog, tačnije istog je promera kao i zvono. Užas! Letimičnim pogledom utvrdih da su lamele za zamenu, to ću i preboleti ali muka oko jurnjave oprugica mi je najviše zadavala problema. Probrljavih po setovima oprugica koje sam već imao u garaži i za oko mi zapadnu crvene iz Naraku seta za kvačila prečnika 112mm (za kineske skutere). Ne budi lenj, kad je već kvačilo rastavljeno, nisam imao šta da izgubim, uporedio sam stare i Naraku. Stare su dužine 32mm, debljina žice je 2mm, veće težine i sa par zavoja više od odabranih Naraku, dužine 30mm, žice debljine 2mm i nešto lakše za recimo 1.5-2gr. Pa kad je tako, mislim se služiće bar za test, biće malo napregnute, taman da nadoknade razliku u zavojima. Sklopih i na test. Sad lepi kvačilo na 4500, nema više neprijatnih vibracija na malom gasu. Vožnja do Bataje je bila pravo uživanje, sa malo oštrijim ali pouzdanim startovima, u medjuubrzanjima lepo prihvata obrtaje. prava milina.
Ovom operacijom sam uspeo da produžim život starom kvačilu koje je očišćeno od prljavštine i podmazano, dok se ne steknu uslovi za novo ili bar za reparaciju obloga.
da, i da dodam, km na satu je sad 40500km, max speed 125km/h po satu
#80
Posted 29 April 2012 - 00:56
Svakako koristan posao si obavio danas za malo para...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users