2012-04-28 09.08.37.jpg 758.71K
6 downloads
2012-04-28 09.09.02.jpg 840.26K
7 downloads
2012-04-28 09.09.15.jpg 806.39K
5 downloads
2012-04-28 09.09.39.jpg 873.21K
5 downloads
2012-04-28 09.09.45.jpg 829.81K
5 downloads
2012-04-28 09.36.52.jpg 1007.45K
4 downloads
Da nastavimo... Primetio sam da imam problema sa kvačilom. Pri polasku, hvata na 3500 i uz malo zveckanje i blage vibracije, međutim kada se zagreje lepi već na 2500 i to mi lagano zagorčava vožnju jer je kilav i vuče se kao kesa dok ne uđe u obrtaje. Da se ne bi lomatao sa lepljenjem pakni i jurenjem opruga kvačila, kupio sam novo RMS kvačilo za MBK skyliner (Eu varijanta Yamahe Majesty) i radovao se trenutku kada ću ga montirati.
Danas, konačno pred izlet za Batajnicu, skinem staro kvačilo i prc, užasa, novo kvačilo je za par mm šire od starog, tačnije istog je promera kao i zvono. Užas! Letimičnim pogledom utvrdih da su lamele za zamenu, to ću i preboleti ali muka oko jurnjave oprugica mi je najviše zadavala problema. Probrljavih po setovima oprugica koje sam već imao u garaži i za oko mi zapadnu crvene iz Naraku seta za kvačila prečnika 112mm (za kineske skutere). Ne budi lenj, kad je već kvačilo rastavljeno, nisam imao šta da izgubim, uporedio sam stare i Naraku. Stare su dužine 32mm, debljina žice je 2mm, veće težine i sa par zavoja više od odabranih Naraku, dužine 30mm, žice debljine 2mm i nešto lakše za recimo 1.5-2gr. Pa kad je tako, mislim se služiće bar za test, biće malo napregnute, taman da nadoknade razliku u zavojima. Sklopih i na test. Sad lepi kvačilo na 4500, nema više neprijatnih vibracija na malom gasu. Vožnja do Bataje je bila pravo uživanje, sa malo oštrijim ali pouzdanim startovima, u medjuubrzanjima lepo prihvata obrtaje. prava milina.
Ovom operacijom sam uspeo da produžim život starom kvačilu koje je očišćeno od prljavštine i podmazano, dok se ne steknu uslovi za novo ili bar za reparaciju obloga.
da, i da dodam, km na satu je sad 40500km, max speed 125km/h po satu