#1
Posted 06 October 2011 - 19:03
e sada gledajući malo šta ima ova firma da ponudi naleteo sam na ovaj model.
Length (mm) 2168
Width (mm) 796
Height (mm) 1434
Wheelbase (mm) 1486
Ground Clearance (mm) 103
Net Weight (kg) 155
Engine type
Engine Mode
1-cylinder, 4-stroke, 2-valves
Bore x Stroke (mm) 52.4x57.8
Displacement (ccm) 124.6
Compression Ratio 11:1
Max. Power 8.9 kw / 8250 rpm
Net Max. torque 12.5 Nm / 6000 rpm
Braking Method
Front wheel disc, Rear wheel disc
Fr. Wheel Size 120/70-14
Rr. Wheel Size 140/60-14
Max. Speed (km/h) 92
Fuel Tank Volume (L) 12
Ignition TLI
Max.Loadage (kg) 180
Starting Method Electric
Clutch Type
Automatic
Battery 12V8AH
po nekom prikazu na papiru nije loš.zadnji deo mu dodje kao burgman od 200ccm a prednji...e tu su več nekoliko modela.
za sve one koji žele da vide ovo čudo odu na http://www.keewaymot...ilverblade.html
a koga mrzi postaviću ovde neke slike
nadam se da će se uskoro pojavii kod nas...
#3
Posted 06 October 2011 - 20:49
#4
Posted 06 October 2011 - 21:05
Boza, on 06 October 2011 - 20:49, said:
http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif Bas tako ....lepo izgleda al 10-11ks za 150kg+ vozac i nije nesto narocito....vec 20+ ks bi bilo
#5
Posted 06 October 2011 - 22:06
#6
Posted 07 October 2011 - 09:45
#7
Posted 07 October 2011 - 12:49
#8
Posted 07 October 2011 - 13:35
#9
Posted 07 October 2011 - 19:32
Predstavljen 2006 godine na Intermotu, Keeway sa modelom Silver Blade ovog puta, čini se, misli ozbiljno. Dok je bio na čekanju skuter je dobio blagi facelifting te novi ćetverotaktni motor koji je možda i najveći minus ovog modela.
Četverotaktni motor kojeg je napajao karburator (iz Outlook-a 125) zamjenjen je vodeno hlađenim sa 2 ventila i elektroničkim ubrizgavanjem koji bi trebao predstavljati evoluciju ovog proizvođača. Jedino još nismo sigurni u kojem smjeru ide ta evolucija jer novi motor sa snagom od 8.9 kW i okretnim momentom od 12.5 Nm je ustvari slabiji od zastarjelog prethodnika s karburatorom.
Dužine čak 2168 mm i širok 796 mm, s masom od 155 kg bez tekućina, Silver Blade 125 može pojuriti tek 92 km/h. Šteta jer prvobitni projekt uključivao je i model 250 koji bi bio puno pogodniji za pokretanje ovako velikog skutera. Najveća mana po prvim utiscima biti će upravo motor, dok su kostur, dizajn i kotači od 14 cola za pohvalu. Više informacija očekuje nas na salonu u Milanu sljedećeg mjeseca kada će Keeway otkriti svoje planove za Europu.
dakle vodenjak ali me buni ono efi nekak mi se čini da bi trebalo kao direktno da bude a ono piše karb.
potrošnja lepa 2.8l na 100km grad...e sada pitanje koji grad...
#10
Posted 07 October 2011 - 20:53
#11
Posted 07 October 2011 - 20:58
#12
Posted 07 October 2011 - 21:20
Boza, on 07 October 2011 - 20:58, said:
http://motor.mortch....roke1e40qm.html
#13
Posted 07 October 2011 - 21:30
Moze i disk na ovaj, jer nije ko kod minarelija disk sa strane bloka, nego ima support arm(msm da se to tako zove) i disk sa druge strane tocka.. Evo ovde se vidi http://www.keewaymot...r_fact_evo.html
#14
Posted 07 October 2011 - 21:35
#15
Posted 07 October 2011 - 22:05
#16
Posted 14 June 2012 - 21:47
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users