#21
Posted 31 October 2011 - 09:40
slike kad zajašim veliki komp u firmi...
#22
Posted 31 October 2011 - 09:40
i bez obzira što se klip samo malo ošmirglao i što je praktično mesto gde je lepio bilo gore gde je klip nešto uži, tačno se nazire da je duvao i preko nove karike
evo i nekih slika gde se to bolje vidi
i mora da se smire živci sa B vitaminom ne moš tako...
#25
Posted 31 October 2011 - 09:41
#26
Posted 31 October 2011 - 09:41
i pronađemo da je prozevao novi Corteco semering na radilici kod variomata.. ahh da li je moguće.. u mašini je HPC radilica, ima visoke temperature kod variomata sve stoji, novi SKF-i C4 su montirani kada i radilica, ipak semering je bacio kašiku.. razmišljali smo dosta dugo šta još može biti uzrok, mehanizam za paljenje alansera je ovde još od ranije propao i zapinje i češe, tako da ne radi kako valja, te smo odlučili da ga izbacimo dok ne bude potrebe i para da se kupi novi. Sumnjam na onaj veliki igličasti ležaj što odvaja blok od velikog zupčanika, ili na sam zupčanik, mada i mehanizam nije sjajan...
izmenjasmo semering i gle čuda, motor se javio ponovo i ide na zadnji, puca od snage... sreća pa smo na vreme primetili i nije bilo nekih dužih vožnji.. dalje pošto je Krsta odlučio da kupi Dellorto 21 racing edition, ja ga upitah i šta sad, auspuh je još uvek Leo TT, ne ulazi više u ovu priču.. Ni do sada nije ulazio ali eto krpili smo se to se imalo.. Odgovor je nema se para.. Setih se da Pita prodaje S6 Pro, koji je od Madness-a sa Mine prerađen za Jet-a ne mnogo na grani, pa reko da priupitamo .. i tu se posao sklopio, Krsta ga je dobio ultra povoljno na dve rate..
ehh sad opet idemo varenje...
#27
Posted 31 October 2011 - 09:42
da bi naredni dan varioc uradio sa TIG-om pun var kako valja i dolikuje, poslužili smo se parčetom colovne cevke, sad unutrašnji prečnik je kod S6 24-26 kod colovke je 27, nemamo izbora, ovde se malo širi pa se sužava, ljudi kažu popuniće čađ, videćemo... psovke su letele jer smo uzeli pocinkovanu cev, a ona baš voli da se vari... ovako je seo, napomenuću da je ovaj prigušivač Pita krojio sa Black Aderom, pa je zato tako racing, u originalu nije tako zakrivljen.. nama ne smeta
svi srećni i zadovoljni, spustili smo rolnice za 0,6g, mada nije trebalo ide svakako i probija snagu i sa postojećim rolnicama.. preostaje da utegnemo malo kvačilo, S6 pro ne prašta greške, ali zato kad uhvati ima jaku i debelu rezonancu.. reklo bi se 20% više snage ima sada, malo tunjav u startu.., vlasnik je zadovoljan
#28
Posted 31 October 2011 - 09:42
izvinjavam se svima na psovkama, i ovom pro lalinskom slengu, druženje je u pitnju, zajebancija i po jedno http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/motocanaglia_beer.gif
#29
Posted 31 October 2011 - 09:42
Black Adder, on 08 October 2011 - 13:03, said:
#31
Posted 31 October 2011 - 09:42
Kako vidimo model je PHBG 21 DS, meni se čini da je identičan sa onim iz S6 pakovanja, 40 klipić, W7 igla, 92 glavna dizna, atomizer sa šeširićem..
na njemu je šraf za podešavanje ekstra goriva, kao i na svim ostalim PHBG modelima, ovde sa leve strane gledajući iz pravca filtera pa će moći prići na mina usisu.. i priključak za vakum slavinu i ulje... stigla je i plastična prirubnica za filter vazduha koja je 38/41mm (sredina/rub) promera, pa je bilo potrebno ukrojiti je da bi airbox koji je za 36/38 mogao da naiđe..
veliki posao, i kako sam uspeo da je ukrojim, i skratim, guma airbox-a je došla do same ivice karburatora.. opet na airbox-u je bilo potrebno ubaciti odstojine platne oko 5mm jer je toliko karburator duži od serije minareli... usput Dragan je morao izmenjati crevo za uljnu pumpu jer je prethodno bilo prekratko, ovom se ulje priključuje sa druge strane, a do uljne pumpe doći samo preko paljenja...
evo kako stoji, imao sam problem i sa sajlom sa saug, jer je bila predugačka za ulaz koji je došao sa karbom, pa sam ubacio jednu krivinu od 90 stepeni koja je ostala od nekoga ranije.. ahh šta bi bilo kada bi sve bilo plug and play, srećan sam što malagutti ima ručicu kao i SR-ka, koliko odvrneš ona povuče sajlu, da je aerox u pitanju eto još jedno popodne posla oko ručice...
evo i sajle sauga ovo je ona kraća verzija, ovako je i montirana
zadovoljan vlasnik, posle 3 sata montaže.. malo je prejaka dizna, sledi fino podešavanje...
#32
Posted 31 October 2011 - 09:43
Phantom F12, on 10 October 2011 - 23:23, said:
#33
Posted 31 October 2011 - 09:43
Dragan NS, on 11 October 2011 - 09:09, said:
Cestitke za stotku http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif
#34
Posted 31 October 2011 - 09:43
Cvele, on 11 October 2011 - 09:09, said:
#35
Posted 31 October 2011 - 09:43
M5 dizna koja je došla sa njim i na kojoj piše 92 se poklapa sa veličinom 86 iz Stage6 set-a, a i kalibratorska igla 85 ulazi a 90 već ne ulazi, tako da je tu prvi zajeb po tom pitanj
1.u prvom testu sa 88 diznom je trokiranje i totalna nevozivost
2.drugi test sa 82 diznom je urodio plodom sa W7 iglom na predposlednjem zarezu odozgo (dakle težimo prema manje goriva) relativno dobar start, motor povuče fino, nismo vozili duže relacije, svećka je uvek cigla fali pređenih kilometara.. šraf za podešavanje pilotke koji dozira gorivo je na 20 min od potpuno zatvorenog i tu već kreće da obara
3.treći test je sa skroz spuštenom iglom, i učinilom nam se da motor lepši prelaz ima sa 1/4 na 1/2 otklona ručice, nismo nešto zadovoljni još
4.četvrti test je sa 80 diznom i skroz spuštenom iglicom, šraf za pilotku je još uvek u spektru oko 20-25 min, motor gubi na snazi u punom otklonu, prelazi su na prvi utisak ok, međutim naslućuje se da je mršav
5.peti test je sa 80 diznom i iglicom za jednu stepenicu višlje, dakle opet drugi položaj od skroz spuštene, situacija malo bolja, snage ima nešto više, start je bezveze, moli se nije to taj prelaz
6.šesti test je sa 80 diznom i iglicom na 3 položaju od skroz spuštene, pilotka je još ivek na oko 20min, snage ima više, malo čak i preliva na srednjim otklonima, ne valja idemo diznu natrag, Krsta je probao 1km vožnje i kaže da od 3/4 do punog otklona nikakve reakcije nema.. usput čini mu se da snaga posle par stotina metara propada
7.sedmi test idemo diznu natrag, radio je dakle ok sa 86 (fabrička 92) ali nam se činio malo prebogat, iglica je bila na drugom zarezu, i odlučim da napravim 84 diznu jer tu nemam u kompletu, pa ćemo ako zatreba videti kako se ponaša sa 85 i 86 neki drugi dan, iglica je ponovo na drugom zarezu od skroz spuštenog.. pilotka je na 20 min, rezlutat je da se vrlo fino javlja na igli, i da po meni odličan prelaz ima sa pola na pun gas.. Krsta kaže da još malo fali reakcije u kraj gasa...
videćemo neki naredni dan...
da ne zaboravim airbox je bez lulice dakle 23mm otvor i Malossi red sponge filter koristimo... moguće su razike u odnosu na sport pro serijski cilindar, naime ovde je portovan izduvni kanal, i pomeren ugao predpaljenja..
#36
Posted 31 October 2011 - 09:44
84-ka se nije pokazala dovoljno agresivno na punom otklonu i ako se na drugom zarezu igle motor vrlo fino javlja, ne preliva a nije ni presiromašan..
1. vratili smo 86 ponovo (to je ona fabrička) i spustili iglu na poslednji zarez, dakle skroz spuštena... odlična isporuka snage i relativno fino prima gas iz mesta dok se malo ne ugreje, posle toga trokira i ne pušta motor u rezonancu..
2. probao sa W8 iglom koja je siromašnija u skroz spuštenom stadijumu, prelivanje donekle rešeno, ali nema opet snage, . trebalo bi povećavati sad glavnu diznu.. međutim
sasvim je jasno da napajanje gorivom motora koji nije u rezonanci, a ima auspuh tipa mid race dosta otvoren, mora biti slabašno za razliku od stadijuma kada uđe u rezonancu, gore mu treba dosta goriva, i ukoliko ga ukrojimo na igli da bude fini pokret i da ne zaliva, može vrlo lako da se desi da zalepi na igli kada je u špicu rezonance.. ovde sad već nema mnogo filozofije, odlučio sam da dotegnem još malo kvačilo da bi mi mašina utrčala u rezonancu pri startu, a da vratim W7 iglu na kojoj malo preliva u skroz spuštenom stadijumu kada se ugreje dok nije u rezonanci, ali zato za uzvrat donosi značajno više snage...
3. nategli deltu sa žutim oprugicama u poslednji stadijum, i stavili utege na najlakše, to je sa ovim oprugama plafon što može da se podigne...
4. smanjio 1,7mm šajbice ispod ventivara na 1,4mm i ostaje da testiram kada je najadekvatnije opterećena mašina kvačilom..
5. vratili w7 iglu u skorz spušteni stadijum, sa 86 diznom i podesili pilotku, koja nam se danas prošetala i do 40min sa w8, sa W7 je ipak 20min od skroz zatvorenog najbolja..
rezultat odličan, motor ulazi u rezonancu odmah u startu, čak je i slabo opterećen...
6. menjali rolnice sa 5,1 na 5,7. odlično povuče, pojavio se i mekši start, nema zastoja ni kada je motor ugrejan, ne preliva, odmah ulazi u rezonancu
7 testirali šajbice 0,9mm i 1,2mm , ovde je kod 1,2 nekako najoptimalniji i start i akceleracija, samo je na granici da nalije kada je ugrejan u startu, pa smo ipak vratili 1,4mm...
preostaje da Krsta proba otklone na putu, da vidi kako radi na punom gasu, a svećica je dobila zazor 0,45... pa i nju da snimimo kakve palete boja nudi, danas smo završili u mraku i kiši...
#37
Posted 31 October 2011 - 09:51
#38
Posted 06 April 2012 - 11:58
ova sezona je počela da se Krsta žalio kako mu sve više i više trokira i kako ide samo kada je hladan i kada je napolju hladno.. da se dodam vozio je i preko zime, tu i tamo.. međutim ove sezone se krenulo vrlo loše, .. posle par štelovanja i menjanja dizni , i takoreći nikakvih rezultata Krsta je provalio da mu se klipić od saug-a zaprljao i da se ne vraća i krajnji početni položaj, tako da je motor bio pod nekim saug-om sve vreme... Kako je to rešeno krenuli smo sa podešavanjima...
- prvo smo krenuli sa pilotkom 40 i glavnom diznom 90, ... gde je bilo dosta prelivanja..
- spustili smo se na 88 i iglu na predposlednji najsiromašniji zub, da bi ustanovili da i sada preliva kada je motor ugrejan...
- spustili smo se na 86 diznu (fabrička 92, tri puta provereno) i sada smo imali da motor ima malo snage, a da kada je vruć trokira
- spustili smo iglu na najsiromašnije i uvrnuli pilotku 45 kako bi popravili sam početak otklona... ovako se motor vozio par dana.... deluje ok lepo povuče međutim nema one snage na punom gasu i delovao je kao da ne podiže obrtaje dovoljno, kranja značajno slabija...
- odlučio sam da vratim podloške 1,7mm ali pošto je remen potrošen do širine 16mm zaustavio sam se na 1,6mm gde remen rukom ne može da se provuče i ne klizi, dok na 1,7mm već može malo jačim potezom da se provuče... start nam se popravio međutim od krajnje i od neke vršne snage još nema ni govora...
- posle par dana nema problema idemo ponovo sve ispočetka, uvrnuo sam pilotku 30, glavnu 90 i ponovo krenu sa iglom na 3 zarezu od najsiromašnije, dakle pošto ima 4 zareza to je predposlednja od najbogatije... šraf za smešu nisam mogao da podešavam, bukvalno se motor nije javljao na podešavanje ekstra goriva.... na krajnjem otklonu je bilo mnogo goriva i prelivanje...
- nastavio sam sa diznom 88 gde je situacija već bila bolja, međutim na pilotki sam morao skroz odvrnuti šraf, mislim 4 kruga, iglu smo spustili za jedan zarez sada je na 2 pred najsiromašnije, motor je ok, snage još nema, ali ne trokira...
- reših da uvrnem 35 pilotku, i sada mi se podešavanje šrafa za ekstra gorivo pilotke našlo na oko 2-2,5 kruga reakcija postoji međutim malo mi je nedefinisano... Krsta kaže da je tu negde međutim fale nijanse, motor se lepo odaziva, i tako smo ga ostavili da vozi par dana.. Utisci su da dok je hladan čupa kida ide ubija,.. međutim čim se malo ugreje, od 2/3 otklona ručice do kraja nema nikakvih poboljšanja... dakle malo imamo viška goriva...
- spuštanjem igle na najsiromašnije smo dobili odličnu snagu na punom gasu, međutim blagu disproporciju, u startu, motor nije bio voziv do polovine gasa, slaba snaga, nema goriva, čak sam opet odvrnuo šraf za pilotku do kraja, i dao 35-ici da baci najviše što može u smešu...
- i odluka je pala smanjujemo glavnu diznu na 86, ( opet fabrička na kojoj piše 92, 4 put sam proverio sam iglama tako je ) i vraćamo iglu za jednu stepenicu višlje dakle drugi zarez od najsiromašnijeg... pilotka mi se javila sa podešavanjem na oko 2,5-3 kruga... Krsta kaže da je motor odličan, da ne preliva , izmerio je maksimalnu 98,4 GPS-a, to je to diže obrtaje...
- i rešili smo da isprobamo iglu da podignemo za još jedan zarez , tako je sada na 3 podeoku od najsiromašnijeg, i podesili pilotku ponovo.. Zaključio sam da se sada šraf našao onako precizno u podešavanj, obaranje obrtaja ler-a se sprovodi kroz polovinu kruga veoma precizo na 1,5-2 kruga i to je znak da je karburator već u dobrom odnosu podešenosti sa svojim ostalim komponentama, atomizer, igla, glavna dizna... blago štucanje na naglo odvrtanje gasa, rešio sam sa dodavnjem goriva na pilotki 10 min šrafa, mada to ostaje da se istestira kroz vožnju..
Ostavili smo ga ovako, i sada Krsta kaže da reaguje na svim otklonima kako valja.. Na punom gasu ima eksplozivnosti i snage, oseća se miris spaljenog ulja... Pošto je kod AC cilindara ogromna razlika između toplog i hladnog stadijuma, očekujem da vidim kako se ponaša kada je dobro zagrejan, i kako kada je skroz hladan.. Po svim pravilima, kada je dobro podešen, ne bi trebalo da može da se upali bez saug-a, i ne bi trebalo da prima gas hladan kako valja, neophodno je malo sačekati ga, pošto je vazdušar, kontam da se celo grejanje i skidanje sa saug-a može sačekati u plafon 1 min.. videćemo.. Da ne zaboravim Air setup je Airbox minareli bez lulice, mislim 22mm otvor i Malossi red sponge sunđer...
#39
Posted 06 April 2012 - 13:08
Niste samo napisali, na kraju, koje su rolice?
#40
Posted 06 April 2012 - 20:23
Menjanje pilotke je jedna novina kojom se nismo do sada toliko bavili i vidim da u ovom slučaju kada je velika pilotka šraf za vazduh ne radi funkciju..Ja sam imao nešto slično na PHBG-u 19mm kada mi šraf takođe nije vršio funkciju i sam start tj prvi otklon ručice je bio najbolji sa skroz zavrnutim šrafom, a to nije dobro jer onda on praktično ne radi... sada mi je jasno i zašto...hvala...
Svaka čast na detaljnom objašnjenju!!! Samo neka Krsta ima najutegnutiji od najutegnutijih ljutih mašina...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users