Jump to content


Malaguti Phantom F12 AC -> LC



141 replies to this topic

#61 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 22 June 2013 - 02:43

Nema na cemu, tu smo ako jos sta treba. Mislim da imam resenje za pritisak u prednjoj kocnici. Kada stiskas kocnicu rucica ne moze da potera klip do kraja jer vec tad dodje do rukohvata. Ja sam kod mene zabusio rupu na klipu kocionog cilindra i urezao navoj, onda tu uvrnuo parce brezona koje sam prethodno zasekao bonsekom da bi mogao da ga zavrnem ravnim srafcigerom. Dobio sam to da je klim kocionog duzi za santimetar i da kada pritiskam kocnicu ona odlicno hvata vec na pola. Usput sam zamenio i gumice i ulje.

#62 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 June 2013 - 09:18

najverovatnije ćemo morati neku sličnu varijantu i mi odraditi.. palo mi je na pamet da na samoj ručici podignemo breg sa aluminijumskim varom.. mada može neko i jednostavnije rešenje...

#63 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 22 June 2013 - 13:48

Kako god, bitno je samo da se produzi ili rucica ili klip. Ja cu to morati da uradim i sa zadnjom kocnicom jer od kako sam nazad prebacio na disk razlika u tvrdoci rucica je velika.

#64 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:14

Da ja nastavim, ugradili smo hladnjake za F12 sa vodenim hlađenjem koje mi je Pita pribavio sa nekog otpada i sve štima na šraf. Ovde kod malaguti-ja su planirana dva hladnjaka iza plastike kod nogu, i spojeni su nekim cevima, da smo morali stavljati hladnjake od aerox-a bilo bi dodatnih komplikacija

Posted ImagePosted Image


izbušio sam plastike da bude dobar protok vazduha, trudio sam se da bude simetrično 12mm burgija je prevelika, 10 je bila taman

Posted Image


e onda je dodatna kompikacija nastala, nemamo ove mostove koji se uvrću u magnet, ne može bez domaće radinosti i tačka

Posted ImagePosted Image


nije dobro

Posted Image


idemo još brušenje

Posted ImagePosted Image


e sad je leglo kako treba

Posted ImagePosted Image

Posted Image

#65 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:28

spakovali smo cilindar, ima malo oštećenje na jednom krilcu nadam se da neće smetati

Posted Image

#66 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:29

cilindar je potrošen 2-3 stote i klip isto oko 2 stote, stavio sam novu kariku, zazor na njoj je 0,30

Posted Image

#67 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:31

Posted Image

ovde smo podešavali kompresiju, i u prvom sklapanju dobili premali skviš

Posted ImagePosted Image

0,30mm

Posted Image

Edited by Krstović, 26 June 2013 - 11:33.


#68 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:35

kasnije smo dodali još zaptivača ispod cilindra da bi se kompresioni odnos smanjio

Posted ImagePosted Image

#69 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:41

na kraju smo uklopili da nam je skviš 0,63mm posle dotezanja glave na 1,4 Kg

Posted ImagePosted Image

Posted Image

dalje ide sklapanje ponovo vodene pumpe i ovih mostova

Posted ImagePosted Image

Edited by Krstović, 26 June 2013 - 11:46.


#70 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:44

guma mi je trkačka , slik tip proklizava i kad treba i kad ne treba, a neki dan sam je krpio od kojekakvih gvožđurija


Posted ImagePosted Image

#71 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:47

ide dalje sklapanje, tanka mast ide i na gumicama od vodovoda jer sam ih na tesno pobrusio

Posted Image

Posted Image

#72 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:48

opet problem, fali poklopac plastični koji pokriva paljenje

ovde sam izradio od aluminijumskog lima slično fabričkom, bilo je dosta uglova

Posted Image

#73 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 11:49

pumpa za ulje je konačno isključena, i po Cveletovoj metodi kratko spojena, tako da sada vrti to malo ulja u krug

Posted Image

Posted ImagePosted Image

Edited by Krstović, 26 June 2013 - 11:50.


#74 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:20

Posted ImagePosted Image


Posted ImagePosted Image


dalje problemi, majstori pre mene su uvrtali M6 šrafove i pokidali navoj u prirubnici za auspuh, zato je potrebno raditi sa brezonima, pa kada oblajzne navoj jednostavno izmenjaš brezone

Posted Image

Edited by Krstović, 26 June 2013 - 12:22.


#75 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:23

M8 je sledeća normalna mera koja je mogla da posluži

Posted Image

#76 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:23

Posted Image

#77 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:24

i ovaj šraf svakako ovde neće stati, moram pripremiti M8 sa Imbus glavom tačne dužine


Posted Image

#78 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:37

usledilo je dalje sklapanje plastika, ove moje su u fazi raspadanja

Posted Image

#79 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:38

uradili smo kratki filter od malossi sunđera

Posted Image

Edited by Krstović, 26 June 2013 - 12:38.


#80 krle

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 26 June 2013 - 12:40

ovde ima još nekih slika cilindra

Posted ImagePosted Image





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users