![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-3.jpg)
#41
Posted 03 December 2011 - 23:03
#42
Posted 03 December 2011 - 23:47
Vikac, delovi su ogromni...mi koji smo se do sad susrećali sa 50cc delovima ovo je sve Mega-Giga veličine...Kad sam uzeo zvono u ruke pomislio sam jbte pa s ovim možeš konja ubiti..
#43
Posted 04 December 2011 - 00:37
sad za pitanje je kolika je izlaznost remena na variomatu, koliko sam video sa slike na ventivaru je remen izlazio skoro do kraja ??
#44
Posted 04 December 2011 - 02:10
Nego, ima još jedna stvar, fabrički dolazi jedna platna između variomata i ventilvara, kao restrikcija koju možemo pronaći kod nekih 50cc skutera...Ne znam čemu ovde služi...Ventilvar je ulubljen pri osovini tako da primi debljinu te platne, međutim kaiš ne leži na bolcni nego na toj platni...
Evo ima video (vidi se da to i ovog derana što je snimao muči):
#45
Posted 04 March 2012 - 23:23
#46
Posted 05 March 2012 - 00:12
Inače danas zamenjeno ulje u motoru, sipano Ipone 5W40 full sintetika...stalo skoro 2 lit. Stavljen nov filter ulja Malossi, i filter vazduha...Kupio sam i kaiš Malossi kevlar ali sam imao nekih problema prilikom startovanja skutera...kad saznam više o čemu se radi pisaću...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#47
Posted 21 March 2012 - 23:01
btw, mislim da sam iščačkao da su tvoje sijalice H11
#48
Posted 22 March 2012 - 00:16
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Danas je palo malko čišćenje i sređivanje prenosa tj više neka kontrola...Imao sam nameru da zamenim slajdere na variomatu i eventualno rolnice kad vidim u kakvom su stanju stare, ali s obzirom da sam kupio pogrešne klizače a stare rolnice mogu još uvek da teraju, sve se svelo na čišćenje i podmazivanje...
Torq ima linearne kanale, svaka čast žabari..
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Kvačilo i rasklapanje istog do zadnjeg šrafa i detaljno čišćenje..Izuzetan posao za ubijanje dosade..
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
S obzirom da mi cvili iz prenosa pri slabijim startovima, verovatno zato što se kvačilo ne odlepi skroz pa klizi o zvono, reših da zasečem koju liniju preko pakni pa možda i oteram cviljenje, videćemo..
Na drugoj slici usamljeni klizač s leve strane je za Beverly 500cc i ne odgovara mi..
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Rolnice nemaju znaka potrošenosti i još će da teraju...Ne znam od čega li ih prave, od kamenja?!
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#49
Posted 28 March 2012 - 20:48
Imao sam više problema:
- skuter nepravilno radi u leru, a i nizak je ler jer ne mogu da štelujem ler jer nemam specijalni idiotski ključ (izvrnuti imbus 3ka - nigde ga nemoš naći)
- nekad neće da pali svetlicu EFI kad se da kontakt tj ne uključuje pumpu za gorivo i automatski se ne može paliti...Ovo mi je išlo na živce jer me je već 2-3 puta zajebavao
Čitao sam po raznim forumima već danima, oči sam ostavio na monitoru, i ustanovio šta bi trebalo uraditi!!!!
1. skinuti Throttle body ili ti telo usisa, i očistiti detaljno klapnu koja otvara i zatvara dovod vazduha! Izvaditi idiotski imbus za štelovanje lera i uvrnuti neki ljudski šraf!!
2. pregledati 2 releja zadužena za ubrizgavanje da vidim jel su u redu
1. Skidanje Throttle body-a
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Čišćenje Throttle body-a
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Idiotski imbus šraf na prve 2 slike a onda na njegovom mestu prava šrafčina sa 8icom glavom
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
2. Skidanje plastika sa desne strane, napatio sam se kao isus, i pronalaženje 2 releja pored ECU uređaja..Naravno za sve ovo su mi pomogle šeme sa http://www.easyparts.nl/
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Otvaranje releja i gle čuda, korodirao na sav glas. To je verovatno zato što je neki pametni majstor okrenuo ove releje na gore tako da voda lepo može da ulazi u njih...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#50
Posted 28 March 2012 - 22:06
#51
Posted 28 March 2012 - 22:12
#52
Posted 28 March 2012 - 22:20
vidi releji moraju biti kapama na gore, tako je valda normalno ... ako ne nađeš originalni, mislim da može da posluži neki sličan 12V samo treba proveriti koliko radnih i mirnih kontakata ima...
#53
Posted 28 March 2012 - 22:26
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ne mora original relej, ako ne nađem taj HELLA može i drugi ali da je ista šema kao na ovom...
#54
Posted 29 March 2012 - 20:48
#55
Posted 29 March 2012 - 23:44
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Palim krećem, u leru radi perfekt, ne spušta obrtaje u ler gasu i ne klapara više kaiš iz prenosa kao posledica....Vozim se i mislim kako lepa vožnja, dajem desni žmigavac i PPPPFFFFF UGASI SE!!! Pa reko šta ti je sad m...u..ti..j...b..mm i tako ja sve po redu i ajd lagano kući jer neće da čuje da upali....
Na dugme kad stisnem čuje se samo kkkrrrrrr...Skinem ja opet sve da dođem do releja i kontam kad je pre crko, stavim stari kad ono isto....Skontam ja da je možda akumulator rikavela i cap cap na punjač da mu malo života udahnem....Posle 3 sata punjanja vraćam ga nazad i pip na dugme kad iz prve....
auuuu napatio sam se danas...
#56
Posted 30 March 2012 - 08:03
e sad sto se ispraznio u voznji, proveri kako regler puni (ako je regler stradao, ccc)
#57
Posted 30 March 2012 - 08:39
dobro smo apsolvirali način punjenja kolumatora juče, punjač 12V 10A i kolumator 12V 10A , kaže Pita to je isto, biće OK... ehh Kolumator se puni sa jednom DESETINOM nazivne struje, dakle sa 1A, i ako taj punjač od kola vošti više, dolazi do zagrevanja i krivljenja ćelija, pa je korisno sačuvati ga od prevelike struje jednom redno vezano sijalicom, sad ti odluči da li ćeš koristiti 21W vlakno ili 5W vlakno, ono od 21W puni malo žešće a od 5W puni malo slabije, u svakom slučaju ako se sijalica upali znači da je kolumator prazan, i da ona preuzima višak struje punjenja koje bi štetilo i utroši ga u svetlo... Kada se sijalica ugasi onda je kolumator napunjen.. evo da ne prepisujem sve
http://grafolit.eu/s...je-akumulatora/
#58
Posted 16 April 2012 - 00:20
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
a sproveo sam i instalacije za obrtaljku, ide ona varijanta na čičak traku i samo činčujem kablove...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#59
Posted 16 April 2012 - 04:58
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#60
Posted 16 April 2012 - 07:24
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users