

#601
Posted 18 December 2012 - 17:33
C16 radi od 8000 rpm do maximalnih 11500rpm.Mada se uglavnom posteluje da mu medjuubrzanje bude na nekih 10500rpm i onda polako da nabija do nekih 11300rpm kako je kod mene na Kymco bilo.
#602
Posted 18 December 2012 - 17:50
Sad razmisljam o yasuni r ili nekom polovnom c16,ali mi je vrlo bitno da ima sirok power band
Matrixa nisam prodao,u martu mi je punolestvo,tako da ocekujem da cu sve ukupno imati oko 1146e,pa se razmisljam (dubokoumno) da li da uzmem roxa ili DNA,oba su mi prelepa ali dna nekako je neobicna i barem meni upadljiva,tako da je cela zima za razmisljanje predamnom

Edited by Petko, 18 December 2012 - 17:51.
#603
Posted 18 December 2012 - 18:03

Evo par slika aprilija na kojima je radjen stajling
http://s1.trosjed.ne...26e_0_XkMqP.jpg
http://www.twostroke.../kenny3_600.jpg
i slika fabrickog aeroxa i aprilije, meni je cak aprilije mozda i lepsa
http://3.bp.blogspot...x-maxbiaggi.jpg
http://pictures.tops...et-5_600x0w.jpg
#604
Posted 18 December 2012 - 18:59
Od auspuha ne znam šta da ti preporučim kad ti ne znaš koji ćeš cilindar staviti...Ako će to biti S6 racing onda ni jedan od ovih nabrojanih jer su to sve slabi auspusi za taj cilindar! Inače imao sam S6 pro auspuh i mogu reći da dobro radi, powerband je dovoljno širok (8.800-11.000rpm) kad se cilindar,paljenje i karburator dobro podese...kvalitet je 0! (čitaj nula)
Yasuni-a nisam imao ali po iskustvima drugih vredi tih novaca, a ako mene pitaš uvek bi pre uzeo čistokrvni c16 nego taj city sa nekom tamo surlom od grane...
#605
Posted 18 December 2012 - 21:26
Petko, on 18 December 2012 - 17:50, said:
Sad razmisljam o yasuni r ili nekom polovnom c16,ali mi je vrlo bitno da ima sirok power band
Matrixa nisam prodao,u martu mi je punolestvo,tako da ocekujem da cu sve ukupno imati oko 1146e,pa se razmisljam (dubokoumno) da li da uzmem roxa ili DNA,oba su mi prelepa ali dna nekako je neobicna i barem meni upadljiva,tako da je cela zima za razmisljanje predamnom

#606
Posted 19 December 2012 - 03:40



Kako bi na s6 sport pro 70cc lc legao
s6 pro? ili na vec pomenuti c16?
Ma centralna mi je najmanji problem,na matrixu sam odavno skinuo,nije mi potrebnaa

#607
Posted 19 December 2012 - 08:53
#608
Posted 19 December 2012 - 12:26
MF racing je odličan cilindar, samo nije baš za 12k obrtaja,, po meni je u kategoriji sport pro-a, sad malo više ide ka obrtajima zbog tih aux izduvnih kanala, ali po isporuci snage nije jači...
#609
Posted 19 December 2012 - 13:47


#610
Posted 19 December 2012 - 15:21

#611
Posted 19 December 2012 - 15:55
#612
Posted 19 December 2012 - 18:42

U motobox-u imaju s6 sport pro mk II 70cc lc 23k din,po meni je ok,jos kad bi mogao da se naturpijaa

A c16 kosta vise nego skut od mog druga,skoro 300 evradi

Meni ce skut sluziti da svaki dan idem u skolu i jednom nedeljno prelazim 70km u jednom pravcu,ali 80% je gradska voznja,tako da mi je potrosnja vrlo bitna,kao i propratni delovi

#613
Posted 19 December 2012 - 22:09
https://www.scooter-...acing-70cc.html
https://www.scooter-...-MkII-70cc.html
Mozes uzeti preko onih cilindar.rs narucujes bilo sta preko SA a mislim da te ni jedan od ta dva kita nece kostati vise od 200e da stigne do tebe(taj mf posto tamo kosta 145 dovde ne bi trebao da je vise od 180e a vidis da on spada u midrace za razliku od mkII koji je 70cc sport).
EDIT!!: Petko neces verovati, rekli mi sad iz cilindar.rs da stigne do tebe mf racing 150e LC a Sport PRO MKII 170E takodje lc i oba su za aeroxa(minareli sa 10mm bolcnom), ja bi uzeo taj mf racing to je super zena za midrace jos LC.
Edited by bojan681, 19 December 2012 - 22:23.
#614
Posted 19 December 2012 - 22:44

#615
Posted 19 December 2012 - 23:01
#616
Posted 19 December 2012 - 23:31
Dobro ustelovana trosi 5-6l po BG, a manja je sansa da ce mu zakovati nego alu kit.
Ako ima nekoga ko ce mu sastaviti masinu onda mu je sve jedno.
#617
Posted 19 December 2012 - 23:59
#618
Posted 20 December 2012 - 00:54
bojan681, on 19 December 2012 - 22:09, said:
https://www.scooter-...acing-70cc.html
https://www.scooter-...-MkII-70cc.html
Mozes uzeti preko onih cilindar.rs narucujes bilo sta preko SA a mislim da te ni jedan od ta dva kita nece kostati vise od 200e da stigne do tebe(taj mf posto tamo kosta 145 dovde ne bi trebao da je vise od 180e a vidis da on spada u midrace za razliku od mkII koji je 70cc sport).
EDIT!!: Petko neces verovati, rekli mi sad iz cilindar.rs da stigne do tebe mf racing 150e LC a Sport PRO MKII 170E takodje lc i oba su za aeroxa(minareli sa 10mm bolcnom), ja bi uzeo taj mf racing to je super zena za midrace jos LC.
Razmislicu o ovome,mnogo je povoljnije nego u mtbx-u,a spuh jedino neki polovan da jurim
perlx*, on 19 December 2012 - 23:31, said:
Dobro ustelovana trosi 5-6l po BG, a manja je sansa da ce mu zakovati nego alu kit.
Ako ima nekoga ko ce mu sastaviti masinu onda mu je sve jedno.
Zar mislis da nisam sposoban za tako ness? Spakovao sam ja puno alu kiteva kod drugova i jos sam na matrixu imao alu,tako da mi je to najmanji problem!
#619
Posted 20 December 2012 - 01:04
#620
Posted 20 December 2012 - 01:17
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users