

Tomos BT 50
#141
Posted 06 October 2013 - 21:57
Otvorio sam temu jer je dosta jeftin naspram Dellorta (isto sa power jetom), pa mi bi sumljiv kvalitet.
#142
Posted 07 October 2013 - 01:15
Ja bih uvek pre uzeo pwk karburator nego dellorto!!
#143
Posted 07 October 2013 - 10:14

#144
Posted 07 October 2013 - 21:28

A kakvo vam je mišljenje o Motoforce karbu (isto PWK).
#146
Posted 12 October 2013 - 22:45
#147
Posted 13 October 2013 - 00:04

#148
Posted 13 October 2013 - 00:15
#149
Posted 13 October 2013 - 07:50
#150
Posted 07 December 2013 - 18:36
#151
Posted 07 December 2013 - 21:28

#152
Posted 07 December 2013 - 21:49
jack023, on 07 December 2013 - 21:28, said:


#153
Posted 08 December 2013 - 00:23
#154
Posted 08 December 2013 - 02:38

Dobro, prvi i ne mogu baš zvati karting. To je ustvari bila dečija formula na pedale na koju sam stavio mašinu od automatika, i produžio ram, al šta ćeš, bolje nisam znao u 5-om razredu.
Dok je drugi karting već bio po PS-u. (staviću kasnije slike od njega kad nađem) Ram je bio izrađen po nacrtima, samo što je osovina bila ispod rama, te je ceo karting došao viši namerno zato što sam i predvideo da ću ga voziti po dvorištu i ulicu koja je skoro kao njiva zbog silnih šahtova.
ADMINI: Da li bi bio problem da se namesti nova tema s' tim da počinje od posta #150?
#155
Posted 19 January 2014 - 16:11
Ojačao korpu

Popunio rupe u radilici teflonom


Stavio nove lamele

Kupio Savine gume za BT-a. Jedna je 2.25-17'', a druge dve 2-17''

A ovo je novogodišnji poklon. DMS cilindar






#156
Posted 19 January 2014 - 17:34
#157
Posted 19 January 2014 - 20:47
http://t0.gstatic.co..._TYiLiZQ0uRpeQw
http://img155.images...imag02784hl.jpg
#158
Posted 19 January 2014 - 21:18

#159
Posted 19 January 2014 - 21:44
elem ko lije te replike dms cilindara ?
#160
Posted 19 January 2014 - 21:58

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users