

Eh, a nakon toga krece igranka. Jednog dana pukne meni sajla za gas. Reko nije prob, odem kupim drugu, uz malo vise muke namestim. Pa reko daj da pogledam i u faru sta se nalazi kad tako slabo sija. Otvorim, pogledam, kad ono 5w sijalica:

Pa u migavcima je 10w. A sve lepo sljaka bez problema. Svi kazu nemoguce. Pa kako nemoguce kad je ovde kod mene o.O
Al sta je tu je, teram ja, meni ne smeta, ali je u retkim trenucima nocne voznje bilo malo opasno, morao sam mnogo pazljivije voziti.
Tada sam zamenio i ulje u prenosu, sipao 80w90 motul oridzinal XD - ispalo je da sam dobro to uradio jer je u prenosu bilo malo ko zna cega sto samo podseca na ulje.
U medjuvremenu dobijem kofer postarski na poklon, njega tek planiram da sredim, pa nemam sliku.
Vozio sam ga cele zime, samo kada su bile bas padavine onda nisam XD.
Imam i par slika po snegu (rekli mi da nema varjante da dodjem sqtom na trening XD):


I onda u februaru se dogoio peh:
http://www.skuteri.org/forum/index.php?/topic/6961-free-pao/
Ja sam njega strucno ulepio selotejpom i tako ga jos vozio, ostecenja cisto kozmeticka, cak sam i migavac nekako selotejpom ucvrstio XD.

Takav je bio i na rostiljanju ako ga se iko seca

Ali vec je pocelo svasta da zeza, akomulator je poceo da crkava, ne moze da se pali na alanser, migavi jedva rade i tako, a i zadnja guma je pocela da ispusta.Negde sredinom marta dodje cale sa idejom kao ajde da ga rasklopimo da se srede plastike i proveri mehanika. Pa ajde, sto da ne. Krajem marta sqt u delovima - sve osim prednje viljuske, prednje kocnice i km sajle sam rasklopio sam, ovo troje je prijatelj i majstor, ali bez mog prisustva - pokazace se kao velika greska. Inace pri rasklapanju kapiramo da je fri negde u proslosti imao vecu saobracajku jer je na jednom mestu ram varen i ojacavan....




I tako odnesem ja plastike na krpljenje. Pocetak aprila, preuzmem plastike, ali posto treba da krenem na put ostaju u garazi dok se ne vratim. Sredina aprila, vratio sam se sa puta i odneo plastike na farbanje. Sve profi, komora, priprema, ppg bordo sa kristalima boja. Sigli ofarbani delovi:



Odlucim da cisto preventivno zamenim i kais i rolnice, kad je vec sve rasklopljeno. Odabrani stage6 kais i stage6 6.0g rolnice.

Eh al reko kad vec i to menjam daj da stavim i kais uljne pumpe, sve to isproveravam. Kupim i pravu 35w sijalicu i nov unibat akomulator. Eh sad - sqt je trebao da bude sklopljen pre prvog maja, ali je prijatelj koji je rasklopio viljusku otisao na put i rekao svom kolegi da mi on to sklopi. Taj kolega me zavlacio nedelju dana, po sistemu ae sutra, ae sutra, ae sutra. Vise sam poludeo, ali nisam uspeo to sam da sklopim, cak ni uz pomoc uputstva -.- Elem docekam proslu nedelju, dog se mi sve, on sklopi viljusku (stavlje i nov lezaj prednje viljuske, starom su nedostajale kuglice), ja sve ostalo (izmedju ostalog stavim i pravu sijalicu u far) pa odem do garaze da namestimo mehanicke delove. Kaisevi i rolnice zamenjeni a pokrpim i zadnju gumu (budjava deestone tajvanaska, vec ocelavila po sredini, a lose ja i iznutra i busi unutrasnju....), treba jos da se zameni ventilator variomata jer je slomljen nepaznjom nekog od prethodnih vlasnika. Jos sta treba da se zameni su pakne dobosa i diska. Kupio sam i drugi retrovizor, rms u bella moto, za 900din koji nisam ni uspeo da motniram, raspao se kod navoja, treba da odem da im to vratim i uzmem neki koji valja.
Od estetike su jos u planu dodatno sediste u fuzasteri, plastificiranje dekle i felni, i originalni migavci, ali to otom-potom. Sada je sklopljen i ide. Velika je razlika izmedju starih i novih kaiseva i rolnica, bas bolje ide. Jos samo da operem filter (nisam siguran jos cime, neki kazu sapunom, neki ferijem, benzinom, a neki samo toplom vodom) i da resim trokiranje i dosta XD.Slike sada, iz garaze, prljavog od voznje juce


