Prvi radovi su usledili na bloku, znao sam da postoje odstupanja na sastavima prelivnih kanala, čak i kod minareli bloka, a ponajviše kod PRC mina replike, usledilo je ostavljanje otiska....Ovde sam se poslužio sa crnom grafitnom masti...
datumi slika 21.04.2010.
kasnije sam obeležio sa iglicom meru do koje treba brusiti, i izmerio koliko prostora za širenje imam u samom odlivku
sa unutrašnje strane se merilo šublerom pa su mere prenešene na spoljnu stranu, ivice zida obeležene su markerom, očigledno ja da mi preostaje oko 2-3mm zida ukoliko izađem u meru koju cilindar zahteva
ovako izgledaju blokovi pre obrade, manji blok sam već krenuo da radim, postupak je poznat, prvo rukom sa grubljim brusnim papirima, kasnije sa finijim, dosta sam se služio malim biax-om i rotacionim šmirglama, čak sam i spremio dve osovine sa finijim rotacionim papirima jer mi je tako brže išlo, ....
veliki brlok sam otvorio do ove mere, ostavio sam 0,5mm rezerve da bi finim brusnim papirima mogao još malo otvoriti... i posao završiti u meru
datumi slika 23.04.2010.
ovako izgledaju blokovi posle 1000-ke radio sam uz pomoć WD40 tankog ulja, nisam hteo ovde sa vodom da se mažem, efekat je isti, bez ulja brusni papir 1000 postaje začepljen i neupotrebiv posle 2 min
ovde sam završio sa 1500 i na kraju sa polir pastom, prvo za crvenom onom grubljom, kasnije za zelenom, ne znam koje su gradacije u pitanju, radio sam sve sa biax-om i filc nastavcima
datumi slika 05.05.2010.
..blok je odneo dosta dana, dok nisam postao zadovoljan ukupnim rezultatima...
usledile su i provere, više puta sam stavljao cilindar i kontrolisao sastave sa prelivnim kanalima, mada ovo nije 100% precizno jer cilindar ima mesta da se prošeta kada je samo na dva brezona naboden, tako da je efekat potpun tek kada se blok sklopi i tada proveri prolaznost sa cilindrom, može da se koristi ta grafitna mast ponovo i uzima otisak više puta...
vidi se da štrči unutrašnjost prelivnih u samom cilindru, ovo sada neću raditi, cilindar želim da testiram u fabričkim merama, optimizacije i analize samog cilindra ostavljam za kraj
i usisna strana je ravnopravno odrađena, mešanje goriva i vazduha će se odvijati u usisnom grlu koje nije polirano i prilikom prolaska kroz lamelice, sve ostalo mi je bitno da bude perfektno prolazno..