Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#1161 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 July 2016 - 13:00

A na kojoj usisnoj rupi od airboxa vozis taj setup?

#1162 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 July 2016 - 13:01

2 lulice od 14 i 18 milimetara.
Kada se preracunaju i saberu povrsine, dodje na nekih ekvivalentih i 22.6mm

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk

#1163 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 July 2016 - 13:04

Po meni je to mnogo, jer taj tip airboxa koji vozis ima dosta velik volumen (vjerujem da je ovdje krivac za pocetnu knedlu) i protocan je bez pregrada. Ja bi to smanjio malo.

#1164 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 July 2016 - 20:17

@dajteh
Pa hajde da preracunamo teoretski...

# lulica 14mm:
2r = 14mm
r = 7
P = r² * Pi => 7² * 3.14 = 49 * 3.14 = 153,86mm²

# lulica 18mm:
2r = 18mm
r = 9
P = r² * Pi => 9² * 3.14 = 81 * 3.14 = 254,34mm²

Ako saberemo povrsine krugova, tj. lulica dobijemo 408.2mm² kao rezultat, sto je priblizno povrsini kruga sa precnikom 23mm (tacnije 22.8mm).

Karburator:
2r = 19mm
r = 9.5
P = 9.5² * Pi = 283,385mm²

Ako sada uporedimo povrsine i izracunamo procenat razlike izmedju njih, dobijemo da se povrsine razlikuju za nekih 36% u presjecima. Smatram da je to ok procenat izmedju karburatora i otvora na airboxu. Recimo za ekonomicnost je dovoljno 10% da bude.
Vidjao sam i citao da su neki busili rupe na 25mm i da je sve funkcionisalo dobro na 19mm karbu.

Moja je greska mozda sto ipak nisam ostavio Polini double-layer i posvetio vremena da dotjeram karburator za njim...

#1165 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 30 July 2016 - 21:09

Lauda i ja imam isto taj problem kad pustim da se smiri na leru i kad zavrnem gas do daske on se ugasi a lula mi je 14mm a karburator 17.5. Jedino kako sam to uspeo da resim je da malo podignem ler gas. Inace je super radio i primao gas bez problema kad odvrcem rucicu ne naglo vec malo sporije

#1166 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 31 July 2016 - 10:17

Da, promjena parametara airboxa ti dodje kao tipka restart za postavke karba, a posto si blizu najbolje da izguras jos to malo sto ti je preostalo.

#1167 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 July 2016 - 21:41

Juce, a i danas primjetim cudne periodicne zvukove koje, koliko sam mogu cuti, dolaze iz prenosa. Na odredjenim obrtajima imam pojavu kao da nesto cese od nesto ili udara i pojavljuje se periodicno.
Kada pustim gas ne cujem nista. Takodje kada dignem na centralni stender ne cujem nista...Nisam vise pametan, izludise me ovi gremlini.

Nisam stigao snimiti ali najbolje sto mogu opisati zvuk je "trrš trrš" koji se javlja na intervali pri odredjenim obrtajima...
Sutra ako ne bude kise, skidam deklo pa krecem u inspekciju, moram naci uzrocnika. Kontam da je neki lezaj, zvuk bi se cuo stalno.

A vec sam pricao Mariju juce...imao sam gremlina i neki dan. Primjetio 2 kapljice ulja ispod srafa za ispustanje ulja iz prenosa i uzmem gedoru da dotegnem malo. Nisam ni pipnuo gedoru kako treba, kad proleti navoj od srafa...
I sad mogu da ga dotegnem ali ne do kraja. Pa i tu moram izmisljati cuda sa teflon trakom ili kudeljom, jer nemam ureznice kod sebe da napravim novi navoj.

Nema sanse da krenem na put od 300+ kilometara sa ovakvim problemima...

Sabotaza, kazem ja :)

#1168 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 August 2016 - 22:39

Baš te opsedaju gremlini, ček' malo dosadiće im, hehehe

#1169 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 August 2016 - 18:00

Nadam se @goggyso!

Evo sta sam izvukao na srafu za ispustanje ulja
Attached File  IMG_20160802_182519.jpg   2.21MB   27 downloads

Ostalo je malo navoja na bloku sto treba da drzi sraf. Sta reci neki sr***e od kineskog aluminijuma...
Ispustio sam ulje, teflon trakom prekrio navoj na srafu i dotegao malom gedorom do granice za koju mislim da je ok. Naravno na srafu se nalazi alu podloska.
Tokom ovih par dana, iscurilo je ukupno oko 40ml ulja. Bilo je 110ml ispustenog ulja, ja sam sipao 150ml prethodno.
Nisam vracao staro ulje jer je u njemu bilo sitnih opiljaka od navoja, nego sam kupio i nasuo novo i to tacno 130ml.

Za sada teflon traka radi posao, nema tragova ulja na srafu. Nadam se da ce tako i potrajati.

Vrsio sam inspekciju i prenosa, odnosno variomata i nisam nasao nista sumnjivo sto bi moglo ukazati na pojavu zvukova koje sam opisao ranije. Zabrinjavajuce je sto se, kako se meni cini, zvuk pogorsava odnosno postaje ucestaliji. Sve je na svom mjestu, utegnuto.

Sutra najvjerovatnije skidam i mijenjam kvacilo kao i remenicu, pa ce ici i novi remen.

Sta da kazem, trudicu se da skuter bude spreman do subote. Najbitnije mi je da nadjem uzrok pojave cudnog zvuka, a potrudicu se i da snimim isti veceras.

Volio bih da cujem vase komentare i sugestije...

#1170 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 August 2016 - 20:14

Ah sta reci, krivo mi je sta se to desava kod tebe koji pazis na detalje i ne vozis bas mnogo.

Razmisli o heli coilu, jeftino, a dobro :)




#1171 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 August 2016 - 20:22

@dajteh
Hvala na prijedlogu, nisam razmisljao o tome.
A sta da ti kazem za skuter. Trudim se da bude sve pod konac ali vidim da je i to malo kod skart kineskih materijala. Nekada sebe zapitam da li uopste ima smisla ulagati u kineza. Da sam ulagao u neki krsteni minareli ili piaggio, sigurno bih jeftinije, a bolje prosao.
Sta da se radi, idemo dalje u otklanjanje djecijih bolesti :)

Veceras sam popustio kvacilo pneumatskim, sutra ide zamjena za pia kvacilo i test voznja.
Nisam stigao veceras da napravim audio snimak. Od komaraca sam kao dalmatinac, na tufnice...

#1172 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 August 2016 - 20:38

E vidis komarci bodu kada se ne vozis, mene do sada niti jedan nije ubo u voznji, ali zato jest osa 3x :D

Ja sam imao neobjasnjivih problema recimo sa minarellijem. Samo odjednom nakon mojih 15tkm se pojeo dosjed u maloj deklici od lezaja primara, i lezaj je sam mogao da ispadne, a zvono se klimalo kao kod skutera sa lezajem u poklopcu prijenosa.
Onda kod piaggia, otvaram getribu da ubacim duzi primar, unutra sve kao novo. Ulijem novo ulje i vozim se tako nekih 5tkm. Odlucim izvaditi primar kad imam sta da vidim, osovina sekundara tamo gdje joj je leziste u maloj deklici gdje nema lezaja, pocela je da se potpisuje... a pazio sam na getribu, od kada vise ne pazim, nema problema.

#1173 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2016 - 21:58

Da dopisem sta se sve desavalo poslednjih 10ak dana. Razmisljao sam da li da pisem prije ili posle skupa, pa da drzim i ja neke keceve u rukavu, masne bureke u gepeku, itd :)

Uglavnom, montirao sam Morini 123mm remenicu, Pia kvacilo i minareli zvono. Sve se svelo oko toga i stelovanja prenosa.
Pa evo ukratko kako su se radovi kretali. Za pocetak je bilo problem sa gumicama za pia kvacilo. Posto su na pia kvacilu propale gumice, odlucio sam se da probam staviti gumice sa fabrickog kvacila.

Attached File  IMG_20160803_105657.jpg   2.06MB   26 downloads Attached File  IMG_20160803_105705.jpg   1.66MB   27 downloads

Medjutim javlja se problem - pakne ne mogu da se zatvore do kraja jer je vanjski fi gume malo veci, dok unutrasnji fi gumice savrseno odgovara pia kvacilu. Bilo je ili kasapiti gumice ili potrupijati malo dosjed za gumicu. Odlucio sam se da malo ismirglam dosjed.

Attached File  IMG_20160803_114003.jpg   2.12MB   26 downloads Attached File  IMG_20160803_114018.jpg   1.68MB   25 downloads
Attached File  IMG_20160803_114106.jpg   1.81MB   26 downloads Attached File  IMG_20160803_115709.jpg   2.13MB   31 downloads

Nakon blagog smirglanja, gumice ulaze uz dejstvo blage sile. One ipak moraju da tijesno udju u taj dosjed, ne smije biti lufta.
Montirao sam zelene oprugice kvacila debljine 1.9mm za pocetak. Hah, moram priznati da je Polini profulao maksimalno natpis na ambalazi gdje pise da su zute oprugice te debljine...Ipak je najbolje uzeti subler u ruke i premjeriti debljine prije ugradnje!
Tu nastaju slatke muke - zelene oprugice hvataju priblizno na 6000 obrtaja i to mi je malo previse. Probam mekse oprugice ali one hvataju na 5000 i vec se osjeti da to nije to. Dakle na 6000 vec variomat lagano pocinje da radi, a na 5000 je ugusena masina. Zakljucak - da je stelujuce kvacilo u pitanju, lako bih nasao centar ovde. Za kraj se odlucujem da ostavim zelene oprugice u nadi da se toplota uraditi svoje pa ce celik malo popustiti uslijed termalnog djelovanja.

Attached File  IMG_20160803_121910.jpg   2.05MB   35 downloads
Slozena je i Morini remenica sa Naraku Tosion Controller kuglicama. Ovde sam imao problem da su kuglice navukle malo korozije na sebe (jbm ti kineza koji ga spakova), pa su se jako tesko kretale kroz kanal. Prskao sam malo WD-40 i uspio da ih pokrenem ali i dalje to nije to. Posle sam detaljno sve obrisao i skroz lagano namazao litjumskom mascu po kanalu (nisam imao grafitne). To ostavljam tako za sada.

Attached File  IMG_20160803_121921.jpg   1.82MB   32 downloads Attached File  IMG_20160803_121943.jpg   1.9MB   32 downloads
Takodje sam spakovao i Malossi Torque controller prsten. S obzirom da se ove Morini dosta vise otvaraju od fabrickih, bice dovoljno mjesta da stane i taj prsten.
U sustini obe ove komponente su mi neophodne. Na pia kvacilu opruga dosta ima lufta cak i sa prstenom ima oko 2mm lufta. Morini na donjem dijelu nema zlijeb koji drzi oprugu u mjestu, pa mi je neophodan i ovaj Naraku prsten dole da oprugu drzi fiksiranu. Tu najvise mislim na moguce oscilacije koje bi se javile kod obrtaja.

Attached File  IMG_20160803_122829.jpg   1.58MB   31 downloads Attached File  IMG_20160803_122834.jpg   1.78MB   31 downloads
Sve uredno spakovano, nigdje nista ne zapinje. Iglicasti na remenici je dobio podmazivanje litjumskom mascu.

U toj kombinaciji stavljen je novi Dayco Kevlar remen dimenzija 808x16.8x30
Attached File  IMG_20160803_124112.jpg   1.87MB   24 downloads Attached File  IMG_20160803_124149.jpg   1.75MB   23 downloads

Usput sam detaljno ocistio staze na variomatu i bolcnu. Ostavljam za sada 6g rolnice.

Attached File  IMG_20160803_123735.jpg   1.99MB   23 downloads Attached File  IMG_20160803_123954.jpg   2.18MB   27 downloads

Sve uredno stegnuto
Attached File  IMG_20160803_124437.jpg   2.07MB   33 downloads

I evo te pocetne pozicije remena bez sajbica na bolcni.
Attached File  IMG_20160803_124807.jpg   1.67MB   35 downloads

Sad testiranje...

#1174 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2016 - 22:02

Vec u prvih 100 metara vidim ozbiljnu promjenu u radu masine. Imam utisak da kvacilo lagano klizi na startu, a rekao bih i na kraju. Pomiricu se tu da je ipak potreban odredjeni broj kilometara da se pakne prilagode zvonu.
Dakle na startu imam skok obrtaja na 8500 i onda obrtaji krecu, linearno, da se brzo podizu po 100 obrtaja dok ne dostignu 9500 obrtaja i onda se tu umire lagano ali i dalje nastavljaju da se penju do blizu 10000 obrtaja.
Hah, ovo je dobar setup za drag od 100m :)

Dolazim do zakljucka da ovo nije dobro ponasanje. Mora se masina umiriti, ipak Sport nije predvidjen za velike obrtaje i tu nema sta da trazi. S druge strane kratak prenos na Focusu zadaje glavobolje uz linearnu remenicu, pa je potrebno naci mjeru.

Otisao sam u voznju od 15ak kilometara i ostvario sam 77km/h po GPS-u na cak 9800 obrtaja. Nazalost nisam uradio screenshot iz aplikacije.
Tu se vec mislim - da li su rolnice prelagane ili mi kvacilo progresivno klizi pa ostavlja osjecaj kao da su lakse rolnice. Tu sam vec razmisljao o meksoj centralnoj, jer su Naraku i Malossi prsteni dodali na tvrdoci opruge. Onda sam dobio savjet od Marija da jednostavno probam rolnice za gram teze - 7g.

Eto prilike da isprobam pavese...
Attached File  IMG_20160805_103644.jpg   1.74MB   28 downloads

Nakon testa ostvario sam sledece rezultate:
Attached File  Screenshot_20160805-162143.png   243.38K   28 downloads

83km/h po GPS-u na 9200 obrtaja. Za mene je ovo dobar rezultat. Smirio sam obrtaje kroz ubrzanje poprilicno, masina radi dosta nize ali se osjeca obrtni moment. Mogao bih ici jos dole za 0.3 - 0.5g, cisto da probam, jer imam utisak da nekada izadje iz rezonance ukoliko se vozi lagano pa ne reaguje odmah na naglo davanje gasa.

Ipak nije do kvacila u tolikoj mjeri, kao sto sam mislio na pocetku. Stavljanjem Naraku i Malossi TC, dobio sam efekat malo jace centralne opruge pa su rolnice od 6g dosle kao malo lakse.
Nakon par dana voznje i kvacilo je pocelo da hvata grip na startu. Opet nije to to ali je dosta bolje.
Ok imam sad krajnju ali mi start ne stima. Morace se poraditi na njemu...

#1175 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2016 - 22:07

Dosao na red i da se start sredi.
Pokusacu prvo sa sajbicama popraviti los polozaj remena ali me tu zatice specifican problem.

Attached File  IMG_20160803_133349.jpg   1.65MB   27 downloads Attached File  IMG_20160803_133524.jpg   1.48MB   27 downloads
Attached File  IMG_20160803_133426.jpg   1.48MB   28 downloads Attached File  IMG_20160803_133453.jpg   2.12MB   29 downloads

Malossi ventilvar ima specifican dosjed za bolcnu. Bolcna opet ima konus na sebi koji ulazi tacno 1.5mm u taj dosjed. Naraku sajbice koje imam ne staju u taj dosjed, a ako stavim i najtanju sajbicu od 0.1mm, dobijem pomjeraj za 1.6mm - sto mi ne odgovara. Takodje sajbica ima veci precnik od bolcne, pa ni to ne odgovara.
Za sada, jedino logicno rjesenje jeste montaza sajbica iza bolcne, odnosno izmedju bolcne i kalote.

Ovo je izlaznost remena bez sajbica na variomatu i polozaj remena u morini remenici
Attached File  IMG_20160805_111545.jpg   1.75MB   31 downloads Attached File  IMG_20160805_111820.jpg   1.78MB   36 downloads

Izlaznost je odlicna ali zato polozaj remena u morini remenici nije idealan.
E tu me vec Mario kritikovao zbog masti koja se rasula iz remenice. Ok, priznajem krivicu.
Pisao sam vec ranije da sam prskao WD-40 zbog onih kuglica, pa izgleda da je mala kolicina otisla i ispod poklopca stiftova...Remen, variomat i remenica su dobili jedno ciscenje.

Nakon par kombinacija dobio sam dobar balans izmedju izlaznost na variomatu i polozaja remena u remenicu sa 0.6mm sajbicama na bolcni.
Ovo je izlaznost na variomatu i polozaj u remenici nakon stelovanja
Attached File  IMG_20160809_170446.jpg   1.97MB   39 downloads Attached File  IMG_20160809_155551.jpg   2.11MB   37 downloads

Ovako su redane sajbice na bolcnu - 0.6mm ukupno
Attached File  IMG_20160809_163626.jpg   2.04MB   35 downloads

I tu zaticem problem. Odmah nakon paljenja cujem kako krunica kurble jasno potpisuje....mora se to srediti.
Iza variomata se nalazi sajbica debljine 1.2mm koja je dosla uz multivar. Odlucujem se da debljinu te sajbice redukujem za 0.6mm koliko sam dodao na bolcni.
Stara sajbica izbacena i ubacene nove sajbice debljine 0.6mm
Attached File  IMG_20160809_163631.jpg   1.52MB   27 downloads Attached File  IMG_20160809_163516.jpg   1.96MB   25 downloads

Provjerio sam i remen je u osi, koliko mogu da vidim. Mozda sam mogao ganjati jos malo bolju poziciju remena nazad ali smatram da bih time rizikovao izlaznost na variomatu.
Mjerio sam takodje rastojanje izmedju ventilvara i variomata kada je otvoren i ono iznosi tacno debljinu remena - 16.8mm. Eh, da je ovaj Dayco 17mm pa da se i provucem ovako. Ovde sam ipak na granici i moram biti oprezan. Svakako, cim se remen malo potrosi moraju se korigovati sajbice za dobru izlaznost.

Ovo svakako nije finalno stanje, pokusacu to jos malo optimizovati. Za danasnje testiranje sam zadovoljan.

-------------------------------------

Pisao sam vec nekada ranije o pojavi misterioznog zvuka tokom voznje. Nakon zamjene kvacila taj zvuk se primirio i mislio sam da je nesto bilo do sklopa (kvacilo - remenica - zvono), medjutim zavarao sam se.
Juce sam isao u voznju od 30ak kilometara i tek nakon sto se masina dobro ugrijala pojavio se ponovo taj zvuk. E tu sam vec popi*dio.
Dosao sam do zakljucka da jedino logicno objasnjenje jeste lezaj u dekli, odnosno da se dosjed lezaja uslijed vece temperature rasiri i onda lezaj pocinje da radi.
Nemam drugu opciju nego da kupim Loctite lepak pa da probam fiksirati lezaj u nadi da cu se rijesiti problema.

Pa tako je i bilo, jutros sam otisao u kupovinu i nabavio sam Loctite 603 lepak po cijeni od 11 eura...prava sitnica.
Attached File  IMG_20160809_130523.jpg   1.49MB   25 downloads

Pri skidanju (hladne) dekle zaticem lezaj na svom mjestu. Nema sanse da izadje dok je dekla hladna. Odem u test voznju nekih 10ak kilometara i po povratku skinem zagrijanu deklu i pri malom naporu izadje lezaj iz dosjeda bez problema.
Vide se i otisci po lezaju
Attached File  lezaj.JPG   37.32K   25 downloads

Uzeo sam Nitro i dobro ocistio dosjed i lezaj. Pustio sve da se osusi na suncu i krenuo u laganu montazu. Nisam nazalost slikao, jer prvi put radim sa lepkom pa sam se fokusirao na njega. Inace ovaj Loctite 603 je za zazore do 0.1mm. Tu vjerovatno necu imati problema.
Namazem cetkicom dosjed, malo vise lepka stavim. Takodje stavim cetkicom lepka i na obod lezaja i krenem u monazu lezaja.
Tu mi se desi problem...Heh, unistio sam Koyo lezaj. Jbg, ko prizna pola mu se dodaje :)

Mojom nepaznjom, nisam uocio mali oziljak u dosjedu kojeg sam trebao sanirati vodobrusnim i tu mi lezaj zapadne prilikom montaze. Medjutim i to ne bi bio problem, nego prilikom laganog kuckanja gumenim cekicem, omakne mi gedora i tu unistim limeni plast lezaja sa jedne strane. E bem ti gremline i nepaznju.

Attached File  IMG_20160809_175535.jpg   2.09MB   26 downloads

Jbg. Lezaj se vrti ok, nista ne zapinje. Mogao sam recimo da skinem plast sa te strane i okrenem ga ka unutra ali odustajem od toga. Provjerim stari, serijski, lezaj i vrti se bez problema - ne osjecam luft.
Ponovo sve ocistim, osusim i vodobrusnim 1200 lagano sredim oziljak u dosjedu. Nanesem ponovo lepka na dosjed i ovaj put lezaj udje u dosjed bez vecih problema.
Imao sam opciju da kupim odmah novi bugarski SKF ali sam odustao od toga.
Sve fino spakovano, deklo montirano i dotegnuto. Skuter utjeran u garazu i do sutra nema voznje.
Nadam se da ce lepak odraditi svoje. Deklo je zaista zesci kineski krs, zalost od materijala.

Inace, nosac sajle dobosa sto mi je sinisa93 napravio je pukao. Jbg, ipak tanki alu-nosac ne moze da podnese silu kojom ga sajla gura. Pa sam kod prijatelja izbunario novi nosac od neke nepoznate masine.
Laganom obradom sam dobio odgovarajuci nosac. Radi posao za sada.

Attached File  IMG_20160809_181955.jpg   2.18MB   26 downloads Attached File  IMG_20160809_182332.jpg   1.13MB   31 downloads

------------------

Usput sam provjerio sve oko karba i generalno provjerio sve spojeve i nosace da nesto nije popustilo.
Sve sajle uredno montirane i naspanovane, sva crijeva su u dobrom stanju.

Attached File  IMG_20160803_143513.jpg   1.89MB   33 downloads

Posle toga sam dotegao malo top na Trek-u. Bio je malo popusten i krenuo da slini, a znamo vec mane tog topa tako da nisam pretjerivao sto se tice stezanja. Odlucio sam da ubacim jos jednu maticu i feder podlosku zbog sigurnosti da vibracije ne urade svoje.

Attached File  IMG_20160803_144126.jpg   1.84MB   35 downloads

I nakon svega toga, nisam se uspio natjerati da popravim puknuti nosac plastike kod kormana...Neka ceka. :)
Attached File  IMG_20160803_150119.jpg   1.66MB   29 downloads

Tokom ovih 10ak dana svasta se nesto cackalo. Zaboravio sam sigurno neke detalje da napisem. Uglavnom, nakon svake promjene radio sam test voznju.
Sutra idem u test voznju pa javljam utiske i GPS test.

Eto, umjesto keca u rukavu ja unistio lezaj...Sad se uzdam samo u mas'an burek u gepeku! :)

#1176 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2016 - 23:04

Zaboravio sam da ubacim snimak.



Sve se fino vrti, ne kaci nigdje. Remenicu sam kupio od bojan681 i on je navodno na strugu skidao 1mm vanjskog ruba remenice, tako da ne kaci od blok.
Nema potrebe ni za prstenom izmedju kvacila i zvona.

Moram priznati da je dobra kombinacija Morini 123 remenica, pia 107 kvacilo i 107 zvono. Samo da se nadje dublje zvono da se ostvari sto veci grip i za male pare se mogu poboljsati performanse.
Za mene ce ovo ipak biti tranzicioni period, pa cu vjerovatno sledece sezone nabaviti Polini 3G kvacilo i Polini zvono.

#1177 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 August 2016 - 23:30

Svakka ti čast, lepo, detaljno i slikovito... krenuo si Mariovim stopama, :D kao da ćeš izdati uputstvo kako kombinovati komponente prenosa od različitih tipova i brendova. Ajd sad gremlini IŠŠŠ, čovek se baš potrudio, nema smisla dalje gnjaviti ga.

#1178 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 August 2016 - 06:11

Ne valja ne ide 95 ili 100 ?

Evo za auditorijum samo da konstatujemo, od ovoga je 100 -ka još toliko daleko, da bez obzira sto kod stock kineza nema prenosa, iz motora treba jos brdo snage...

Čestitke za dobar posao, sad sa Gogi-jem da odmerite snage i degustirate pljesku :)

#1179 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 August 2016 - 06:36

Cestitke i od mene, zaista velika je transformacija kineza u odnosu na proslu godinu :)

Bice taj prenos dobar, obuhvatio si sve aspekte. Generalno sam primetio kada se duze vozim, 50-100-150km da se centralna opruga umori i imam blagi pad ciljanih obrtaja recimo 300 obrtaja, pa cisto imaj to na umu ako trazis neki kompromis izmedju putne brzine i spremnosti za drag.

Sve je lepo opisano i ne bih gnjavio, sada si dosta kilometara presao u raznim probama i testovima, kakvi su utisci po pitanju pneumatika?

Znam da svi citaju i znam da se cude kako ide samo 80 i nesto :)
To je realna i dobra brzina ovaj setup, te price kako serijle idu 80gps-a, ostaju samo price..

Svaka cast na radovima i zalosno je sto moram ovo da kazem zbog drugih neiskrenih, svaka cast na postenju za prikazan rezultat!

#1180 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 August 2016 - 09:18

Rekoh ti za start, jos rms zvono, ono minarelli ima ljubicaste boje = extra klizanje.. Ova kombinacija nije za podcjenjivanje, imao sam redovito jaci start od svih ostalih, cak i jacih setupa, na skupovima kad smo se svi izredali na semaforu na 4 trake, redovito sam izletavao medju prvima.
Ja sam poslje toga probavao fly, malossi deltu i wingbell... imao sam isti start na sportu kao sa deltom i wingbellom, sa oprugicama koje su odvajale na 5500rpm.

Na kvacilo bi ti igrale malossi crne oprugice za piaggio stock kvacilo, nikad nisu pretvrde, a za sport setupe su uvijek dobre ako imas nisko momenta.





13 user(s) are reading this topic

0 members, 13 guests, 0 anonymous users