Keeway Focus - Lauda tuned
#1201
Posted 15 August 2016 - 19:15
A imas i opciju da primis za lijevu rucku s obje ruke dok je skuter na kotacima i aksijalno iscimas cijeli skuter, tu ne bi smjelo nista klepetati niti se razilaziti od rama.
#1202
Posted 15 August 2016 - 20:03
#1203
Posted 15 August 2016 - 20:28
Ove snimke originalno nisam ni mislio kaciti u temi ali kad sam vec napravio zasto ne...
Pokusacu da fiksiram sutra da docaram ono sto sam i ja vidio uzivo.
#1204
Posted 16 August 2016 - 12:32
Cekamo video ili bar taj zvuk u voznji da mozemo zajdnickim snagama da resimo problem.
#1205
Posted 16 August 2016 - 21:37
Potrudicu se da uradim kvalitetno video i audio snimak. Do sada imam 5 audio snimaka na telefonu od kojih ni jedan ne valja, a ni video snimci nisu uspjeli dobro.
Ja zaista vise nemam ideja, ispucao sam sve dzokere. Deklicu prenosa ne mogu da otvaram, jer nemam rezervni dihtung. Ovde takodje nema gdje da se nabavi isti, tako da ce to pricekati malo.
Ostaje mi nada da ce neko iz iskustva prepoznati taj specifican zvuk i moci me uputiti na pravi put.
#1206
Posted 17 August 2016 - 12:53
Jbš zvukove, eno ga Miša i Boki krljaju kao prekrupare pa su pošli na put pa čak i odneli zlatne medalje...
#1207
Posted 17 August 2016 - 13:16
#1208
Posted 17 August 2016 - 18:26
Ejj, pa kod mene nema da krlja nesto, to mora biti pod konac
#1209
Posted 17 August 2016 - 18:31
To ce ti mnogo problema praviti oko tuninga
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#1210
Posted 17 August 2016 - 18:59
Послато са C6903 уз помоћ Тапатока
#1211
Posted 17 August 2016 - 20:59
Jbg sta da radim, takav sam. Lijeka nema, a jos na kinezu radim
@sinisa93
Upravo tako! Razvila se kompletna filozofija, milion ideja i sumnji...
#1212
Posted 08 September 2016 - 22:44
Za mene je ova sezona, moze se reci, gotova. Zaposlio sam se u Novom Sadu, sad cu imati jos manje vremena za sredjivanje skutera dok sam kuci. Razmisljam da li mi se isplati sada ulagati uopste u Focus ili da ga ostavim u stanju kakvom jeste...
Eh, s obzirom da sam administrator/moderator jedne odlicne zajednice u Srbiji i sire, odlucio sam da ipak istjeram mak na konac do kraja pa da mozda nekome ovaj projekat bude i uzor.
Odluka je pala da se nabave sledece komponente:
- Polini 3G For Race kvacilo 107mm
- Polini Evolution zvono kvacila 107mm
- Malossi primar (produzenje prenosa +25%)
- Novi kocioni disk (NG Break disk)
- Novi kmh sat (ovo spremam kao iznenadjenje, necu otkrivati koji)
- Nove ili polovne alu-felne
- Ozbiljnije ulaganje u alat (kompresor, pneumatski pistolj, fen, radapcigeri, itd)
- I tako dalje...kroz radove ce se nakupiti jos sitnica i ulaganja.
Eto, za sada to je plan za narednu sezonu, pa da bude spreman do nekog skupa. Odmah da kazem, ne ganjam preformanse za drag niti me interesuju plasmani - sredjujem skuter i otklanjam propuste kineza. Hocu da imam pouzdanu masinu koja kada se dovede u red, moze da me odveze do skupa nekog bez problema i pri tome da ne cackam svaki drugi dan oko prenosa i karba (iako ce to biti neizbjezno).
Naravno necu ubijati performanse, trudicu se maksimalno da izvucem koliko je moguce iz skutera. Masina ostaje i dalje na airbox filteru.
Uglavnom, to je to sto se tice planova za dalje. Preko zime cu nabavljati dijelove i alat pa da mogu imati sve spremno za rad krajem zime. Jbg, tako je kada nemas garazu za rad pa si prepusten na milost vremenskih uslova...
E sad prije dolaska u Novi Sad, napravio sam dva video snimka iz voznje, cisto da imam nesto da zakljucim sezonu pa da mogu sledece godine da uporedim.
Prvi snimak pokazuje regularnu test voznju, akcenat je na obrtajima motora. Snimak je napravljen nakon 25 kilometara voznje, dakle masina je dobro ugrijana.
Inace zaboravio sam da pomenem, sezonu sam zavrsio sa 6.7g rolnicama. Dobio sam da masina drzi obrtaje kroz ubrzanje (ne bas dugo) na 8500 obrtaja, medjutim Malossi bijela opruga koja je presla vec 3 sezone nema sta da radi tu. Nakon duze voznje, opruga popusti pa imam pad obrtaja od oko 300 obrtaja i onda je masina lijena kroz ubrzanje i na odziv. Sto se, izmedju ostalog, moze i vidjeti na snimku ispod.
Napomenuo bih da na snimku od 0:30 sekundi (posle krivine) krece blaga nizbrdica od 2-3% i tu nisam obracao paznju na obrtaje, nego sam se koncentrisao na put pa je masina pregurala preko 10000 obrtaja, sto nikako ne bih dopustio. Eto ima prilika da se vidi kako brzo podize obrtaje kroz ubrzanje, sto nije nikako dobro. Posle toga krece pravac i ravnica i masina pretezno na ravnom ide do 9700 obrtaja, sto je opet puno.
Ne obracajte paznju na kmh sat, pokvaren je!
Drugi snimak sam napravio nakon prvog snimka, cisto da pokazem kakve vibracije i debalans imam na masini. Jos uvijek nisam odredio tacnu lokaciju debalansa ali glavna mi je sumnja na relaaciji - primarna osovina - sekundarna osovina - tocak. Tu negdje se krije uzrok ovih vibracija. Skuter vec na 7000 obrtaja pocinje da "plese" na centralnoj. Preko toga ni ne pomisljam bez cvrstog drzanja nogare nogom.
Na snimku su obrtaji fiksirani na oko 8000 obrtaja, pa mozete da vidite kako bas sve vibrira...
Eto to jos nisam otkrio sta je i prepustam za sledecu sezonu kada budem detaljno radio prenos.
Inace, za ovu sezonu sam pregazio samo skromnih 1300 kilometara. Dosta manje u odnosu na proslu sezonu, mada moram priznati da i nije lose s obzirom koliko sam vremena proveo cackajuci karb i prenos, a pri tome rjesavajuci obaveze u Novom Sadu.
#1213
Posted 08 September 2016 - 22:48
Upravo sam prije par dana rezervisao, a danas i zvanicno kupio nove felne za Focus-a. U pitanju su alu-felne od modela Matrixa u, mogu reci, dobrom stanju. Koliko sam primjetio, jos uvijek nose crnu fabricku boju na sebi. Dimenzije felni su: MT3.50x12.
Za sada je u planu da se felne posalju na sredjivanje - kompletno farbanje, provjera balansa, itd. Zelim da imam sve pod konac, pa kad vec sredjujem ide se do kraja.
Stare celicne felne na Focusu je vec pocela korozija da nagriza i nakon 10 godina mislim da je vrijeme za zamjenu. Pri tome sam siguran da fabricke na Focusu i nisu u balansu jos od kako su izasle iz fabrike.
Samo se nadam da oko ovih od Matrixa nece biti puno problema, da budu previse krive ili sl.
Moracu i da izvagam felne pa da vidim razliku izmedju celicnih i alu-felni.
Evo i par mojih slika:
IMG_20160908_213709.jpg 3.16MB 25 downloads IMG_20160908_213722.jpg 3.66MB 25 downloads
IMG_20160908_213728.jpg 3.45MB 24 downloads IMG_20160908_213738.jpg 3.62MB 26 downloads
IMG_20160908_213740.jpg 3.47MB 25 downloads IMG_20160908_213745.jpg 3.01MB 26 downloads
IMG_20160908_213812.jpg 3.08MB 26 downloads IMG_20160908_213825.jpg 3.47MB 26 downloads
IMG_20160908_213846.jpg 2.99MB 30 downloads IMG_20160908_213857.jpg 3.5MB 28 downloads
IMG_20160908_213903.jpg 3.18MB 31 downloads
Oba lezaja na prednjoj felni su propala odnosno zapekla. Jako tesko se okrecu i to se mora mijenjati. Semering je takodje ostecen, pa se i on mora mijenjati. Evo vec u najavi kupovina kontra cekica i prateceg alata, heh.
Najvise povrsinskih ostecenja se nalazi na prednjoj felni na strani gdje disk. Detaljno sam pregledao obe felne i nema vecih ostecenja. Vecinom su to sitna povrsinska ostecenja koja su skinula sloj farbe.
Na srec,u povrsina na koju nalijeze guma nije ostecenja. Postoje tragovi ljepila od prethodne gume i na jednom dijelu je samo malo zguljena farba. Osim toga, ostatak je u dobrom stanju.
Ventili na felnama su u ok stanju ali i njih mijenjam svakako.
Disk na prednjoj felni je poprilicno ocuvan. Ne djeluje mi da je to prva ugradnja diska s obzirom na stanje felni, za koje bih rekao da su pregazile 10 - 15 hiljada kilometara. Pod noktom ne osjetim razliku u potrosenosti diska.
Meni svakako ovaj disk ne igra ulogu, jer kupujem provjeren novi. Pa eto, kome treba disk za kineza ovaj ima od mene na poklon.
Dobos zadnje felne je isto u dobrom stanju. Malo ga je uhvatila korozija ali nista posebno sto smirgl papir ne moze popraviti.
S obzirom da moje slike i nisu nekog kvaliteta, evo slika sa oglasa koje su mozda jasnije:
felne_1.jpg 314.11K 31 downloads felne_2.jpg 419.92K 34 downloads
felne_3.jpg 386.97K 37 downloads felne_4.jpg 344.42K 36 downloads
felne_5.jpg 425.15K 34 downloads
Felne ce se farbati u crnu mat boju, s tim sto ce rubovi felni biti ispolirani cisto da ubijem monotoniju. Taman imam oko 1 - 1.5cm prostora na rubu da se fino ispolira do sjaja, pa mislim da ce efekat biti zadovoljavajuci.
Volio bih da cujem vase komentare i sugestije.
Jos uvijek necu otkrivati planove koje kujem za skuter u Novom Sadu. Kada dodje vrijeme o tome cu pisati. (P.S Pia)
#1214
Posted 08 September 2016 - 23:12
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#1215
Posted 09 September 2016 - 06:38
Yooalexandar, on 08 September 2016 - 23:12, said:
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
Hvala!
P.S Imas li mozda plasticni cep sto ide na zadnju felnu?
#1216
Posted 09 September 2016 - 07:56
mašina ti je najjača na 8700 kako sam procenio iz snimka, nikakve vibracije nisam čuo ni na drugom, pa poslušaću još jednom pažljivije
ležajeve možeš bez problema izmenjati ako i nemaš kontra čekić, jedino je prvog koji vadiš bitno malo povariti u centru na osovinu koju ćeš kucati, a ona može prolaziti skroz kroz drugi pa sa druge strane da kucaš u plus kao i obično... malo zagrevanje felne i wd40 pomaže
#1217
Posted 09 September 2016 - 12:25
Imas dobar popis za nadogradnju, pazi se zime jer mnogo krace traje nego inace..
#1218
Posted 09 September 2016 - 20:05
Pregledao sam snimke, fino to ide i lepo zvuci u voznji, pravi raspolozovi za svaki dan. Mozda bi bio drugaciji osecaj da si u nekoj gradskoj guzvi, jos vise dodje do izrazaja Malossi sport i Tg trek, to je zlatni setup!
Ja na snimcima iskreno nista neobicno nisam uvideo.
Sto se tice buducih planova, podrzavam, i zelim da ti se planovi ostvare. Prvenstveno cestitke na zapslenju, moras samo voditi racuna o slobodnom vremenu i prioritetima. Svakako ce biti dobro sto ce skuteri biti na razlicitim mestima pa ces imati prevoz i tamo i ovde. Izbor skuta je potpuno individualna stavka ali svakako je dobro probati novije ili samo drugacije, ali ok, pisacemo se jos na tu temu...
#1219
Posted 13 September 2016 - 22:50
Mario, on 09 September 2016 - 07:56, said:
mašina ti je najjača na 8700 kako sam procenio iz snimka, nikakve vibracije nisam čuo ni na drugom, pa poslušaću još jednom pažljivije
ležajeve možeš bez problema izmenjati ako i nemaš kontra čekić, jedino je prvog koji vadiš bitno malo povariti u centru na osovinu koju ćeš kucati, a ona može prolaziti skroz kroz drugi pa sa druge strane da kucaš u plus kao i obično... malo zagrevanje felne i wd40 pomaže
Heh, procitao si ga preko snimka kao da si ga vozio. Ja sam iz voznje stekao utisak da izmedju 8600-8700 dobije taj pravi sut i da je posle 9200 sviranje u prazno. Zgodna stvar je sto se osjeti da Trek tacno ulazi u rezonu negdje na oko 7200 obrtaja po mojoj procjeni. Dakle ima tu momenta uvijek, samo jos treba da nadjem taj konacni spic rezone. Svakako se moram prosetati kroz sigurnih 500 obrtaja tokom stelovanja ali mi je prioritet da prvi umirim ovaj konstantan rast obrtaja kroz ubrzanje za pocetak.
Eh, pa nemam ni aparat za varenje tako da i ta opcija otpada. Ajd vidicu jos za taj cekic da li mi se isplati nabavljati zbog 1-2 poslica.
dajteh, on 09 September 2016 - 12:25, said:
Imas dobar popis za nadogradnju, pazi se zime jer mnogo krace traje nego inace..
Razredni, on 09 September 2016 - 20:05, said:
Pregledao sam snimke, fino to ide i lepo zvuci u voznji, pravi raspolozovi za svaki dan. Mozda bi bio drugaciji osecaj da si u nekoj gradskoj guzvi, jos vise dodje do izrazaja Malossi sport i Tg trek, to je zlatni setup!
Ja na snimcima iskreno nista neobicno nisam uvideo.
Sto se tice buducih planova, podrzavam, i zelim da ti se planovi ostvare. Prvenstveno cestitke na zapslenju, moras samo voditi racuna o slobodnom vremenu i prioritetima. Svakako ce biti dobro sto ce skuteri biti na razlicitim mestima pa ces imati prevoz i tamo i ovde. Izbor skuta je potpuno individualna stavka ali svakako je dobro probati novije ili samo drugacije, ali ok, pisacemo se jos na tu temu...
Ide fino, rekao bih prava neka "touring" varijanta okrenuta umjerenoj i mirnoj voznji. Moram priznati da to moze jos dosta bolje da ide i pri tome zadrzi tu umjerenost i elasticnost.
Nisam zadovoljan rezultatima, odnosno performansama koje sam postigao ovu sezonu. Tacnije, citava sezona je protekla u nekom stelovanju i gomili iznenadnih problema i gremlina zbog kojih sam se vise puta vracao na pocetak. Ali dobro, nije da se bunim - bogatiji sam za neka iskustva.
Nadam se da ce sledeca sezona uroditi plodom i da ce se ulaganje opravdati da konacno dobijem ono sto zelim da postignem sa ovim setup-om.
O kupovini drugog skutera cu tek pisati kada dodje vrijeme. Prvo da stanem malo na noge na poslu i da udjem u ovu rutinu na koju nisam navikao.
#1220
Posted 20 September 2016 - 21:37
Što se tiče Focusa, dobro si ti njega utegao i nemoj da te opterećuju sitne vibracije i zvukovi...sećam se mog Malossi sporta na Jetforceu, cela mašina i motor sa kitom 70cc nikada ne mogu biti toliko mirni kao serijala, jer snagu sa fabričkih 4 konja si podigao duplo i za očekivati je da se tu i tamo javi poneka vibracija....
1.300 kma za sezonu nije za pohvalu, ja sam tukao 5.000 po sezoni...ali ok shvatam te u potpunosti, živiš na relaciji Srb-BiH pa fax pa posao....pa još kad te žena malo stisne biće 500kma po sezoni...
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users