

Keeway Focus - Lauda tuned
#281
Posted 02 August 2014 - 00:22
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#282
Posted 02 August 2014 - 00:59
#283
Posted 02 August 2014 - 10:36
#284
Posted 08 August 2014 - 21:33
I ono sto me najvise nervira je to sto mu obrtaji na leru jednostavno variraju u opsegu do cak 500 obrtaja. Pokusao sam da stimam ler gas ali bez neke vece srece.
Danas sam se pozabavio stelovanjem sarafica za ekstra vazduh buduci da sam pomjerao iglu kada sam pomjerao paljenje, a jedino ovo nisam provjeravao. Pratio sam upustvo iz teme o karburatorima i, kako god, sve sto vise odvrcem sarafic za vazduh ler se povecava tako da saraf premasi i vise od 4 - 5 krugova...
Nemoguce mi je za povjerovati da je pilot dizna toliko velika pa toliko trazi vazduha...o ovome sam davno pricao sa Pitom dok smo jednom prilikom pili kafu i on sam je rekao da je vjerovatno do pilotke s obzirom da je ostalo vise-manje ok nastelovano...
Na kraju sam ga ostavio na 2 otvorena kruga (bilo je na jedan i po krug prije) posto sve ispod toga pocinje da obara obrtaje, a sve iznad toga da dize...jbg nije dobro ali sta da radim. Pilotka je velicine 22.5 ako se ne varam.
Evo jedan snimak i tu se tacno vidi kako se gas ne vraca najbolje (sajla nije zategnuta pa da drzi ler, saraf za ler je na pola odvrnut).
Najbolje se vidi na 2:00 kako sam podigne obrtaje sa ~1400 obrtaja na 2100 obrtaja i onda ih spusti na 1500 - 1600 i tu drzi neko vrijeme sa blagim oscilacijama.
Ne znam vise sta da radim...s ovim muku mucim dosta vremena, jos od protekle 2 sezone. Pocinjem sve vise da sumnjam na usisne lamelice, mada opet ni ne znam koji su konkretno simptomi loseg usisa. Prekontrolisao sam i prirubnicu i nista nisam primjetio sto bi odalo utisak da vuce fals vazduh. Prije 10ak dana kada sam skidao variomat i zamajac gledao sam semering i ne slini nigdje...
Crijevo za vakum sto ide na prikljucak karburatora je malo labavo, tj. ima lufta dok se ne stavi selna pa sumnjam i na los vakum mozda, zato sam narucio nova crijeva sa RP-a.
Da ne bude da nista korisno nisam uradio danas...brusilicom sam odsjekao dio starog nosaca auspuha i montirao da drzi blatobran i sa druge strane i posle toga oprao skuter tako da se sija sada.

Edited by Lauda, 08 August 2014 - 21:35.
#285
Posted 08 August 2014 - 21:49
#286
Posted 09 August 2014 - 23:39
RuCZ, on 08 August 2014 - 21:49, said:

Nisam nista posebno uradio, samo sam potrosio malo vise vremena dok nisam uklopio nosac od Treka na blok i uzeo dio starog nosaca od fabrickog auspuha.
Sada je sve na svom mjestu kako treba.
Za one koji ne znaj, nosac od Treka se moze uklopiti savrseno na ovaj kineski blok ali treba jedno 4 platnice od 1mm da se podbace izmedju bloka i nosaca sa gornje i donje strane i da se gornja rupa poturpija za oko 1mm da moze saraf da legne.
#287
Posted 10 August 2014 - 00:07

#289
Posted 13 August 2014 - 00:26
Problem je sto masina zapravo brzo postigne radnu temperaturu ali zato saugu treba duplo vise vremena da se zatvori i onda mi se skuter doslovno gusi u gorivu, a nemam saraf na saugu da stelujem izlaznost...
Drugi problem koji me i dalje prati je bogata igla pa sam vratio danas iglu na srednji zub i trokiranje je ublazeno (vidjecu kako ce se ponasati kada opet dodje hladnije vrijeme)...a kako god vidim moracu pokusati i sa 2 broja manjom diznom jer necu biti zadovoljan dok ne probam i to.
Evo boje svjecice na pola gasa nakon vracanja igle na sredu:

Ovo je boja na leru nakon nekih 5 min rada

Snimak nije najbolji, a zaboravio sam da slikam jos jednom...uglavnom boja je zadovoljavajuca po meni sto se tice lera i pola gasa.
Pun gas nisam stigao da testiram zbog guzve u saobracaju...ali cu svakako nabaviti diznu 64 pa da probam i sa njom.
#290
Posted 13 August 2014 - 10:00
Sinclair research 1981 ©
#291
Posted 13 August 2014 - 10:52
#292
Posted 13 August 2014 - 13:19
#293
Posted 13 August 2014 - 20:45
Sada se ispostavilo da sam ja nakon kupovine Treka nastelovao karb sa dodatnim gorivon od sauga i vjerovatno je zato trazio manju diznu i dosta mi lomio zivce oko igle. Sada kako je doslo dosta toplije vrijeme to dodatno gorivo od sauga je uticalo na sve i imalo je viska goriva.
Od sada pred svako vece stelovanje ima da provjerim saug prvo...a ovaj elektronski saug je jedno veliko sr**e.
Sutra me ceka jos jedan dan stelovanja i nadam se da ce biti sve ok. Vjerovatno ce sada traziti i vecu diznu - 68
Edited by Lauda, 13 August 2014 - 20:47.
#294
Posted 13 August 2014 - 21:24
Sinclair research 1981 ©
#295
Posted 13 August 2014 - 21:51
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#296
Posted 13 August 2014 - 21:54

#297
Posted 13 August 2014 - 21:58
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#298
Posted 16 August 2014 - 20:24
Da li je moguce da je svjecica prehladna? Imam BR8ES trenutno.
#299
Posted 16 August 2014 - 20:30
#300
Posted 16 August 2014 - 20:45
Sinclair research 1981 ©
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users